Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 c4 2,5 tdiq 103 kW. Spiraal vilgub. (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2384)
Damaskus
huviline



Registreerunud 12.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.13 21:30 Tsiteeri
A6 c4 2,5 tdiq 103 kW. Spiraal vilgub.



Hei

Lappasin foorumis küll ringi, kuid midagi otseselt sarnast ei leidnud.

Mure siis selline et mingiaeg hakkas spiraal vilkuma armatuuris aga vahepeal tõmme oli alles, vahepeal mitte. Samuti ei hakkinud külge enam püsikat.
Läksin siis otsi diagnosti, kust öeldi, et peapihusti, kuid võib olla ka mingi peapihusti juhtmeviga. Järgmine hommik mõtlesin et viin remonti ära, kuid probleemi enam ei olnud. Lasin ära vahetada aint vedrud tookord.

Kuna enamus sõite on lühikesed otsad siis väga püsikat ei kasutanud. Probleemi nagu ka ei olnud kordagi. Järgmisel pikemal otsal tahtsin maanteel püsika külge haakida, sain sõita a'la 5km ja siis sama jama jälle. Siis lasin nii nädal aega nii, et püsikat ei kasutanud. Probleemi polnud.

Mõne aja peale hakkas halvemini käima ka minema. 2-3 süüte keeramise peale.

Täna siis kadus tõmme ka ära.

Kas võib nüüd kindlasti süüdistada asjas peapihustit.

Küttekulu oli ka täiesti normis.

Kas võib olla variant et mingi juhe katki kuskilt ja sellega kaasnevad sellised probleemid?

Ise väga ei mõtle välja midagi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 25.05.13 07:48 Tsiteeri


Minul täpselt samade sümptomitega oli juhtpihusti viga. Samuti püsikat ei lasknud aktiveerida ning tõmme olematu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 25.05.13 19:03 Tsiteeri


Mul sama asi kummitanud üle aasta aja. Kord on, kord mitte. Nüüd pole jälle 4 kuud probleemi olnud. Õeldi ka, et juhtpihusti (arvuti näitas) samas takistused täiesti korras. Ehku peale ei hakanud välja vahetama, kuna üpris kallis lõbu. Minul aga see viga minekut ei mõjutanud. Ei saa üldse aru, et midagi mõjutab, peale selle, et tuli vahest vilgub ja ajab närvidele :) Samas, kui on juhtpihusti viga siis peaks ju koguaeg vilkuma sest vahepeal ei saa ta ju terveks saada ja normaalset töötada ?
Olen ka täheldanud, et see viga tuleb tavaliselt kas külmal perjoodil või sügiseti jahetate ja niiskete ilmadega. Suvel viga reeglina kaob. Ühesõnaga väga imelik :(


Ostan Vene-Tsaari münte. Pakkuda võib nii pronks, hõbe kui ka kuldmünte. Ostmine toimub valikuliselt.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 26.05.13 09:09 Tsiteeri


Nu mul ka aegajalt vilkus ning alguses ei tundud mineku erinevust. Siis üks hetk jäi tihedamaks külaliseks ning 50% ajast vilkus seal. Kuna õnnestus anda masin tuttava kätte, kes läks mingile diagnostika koolitusele vms, siis seal tehti korralik uurimine õppimise käigus ja juhtpihusti takistus ei olnud see mis peaks. Oli ikka väga mööda. Kasutatud osa oli umbes 70.- ning 25k km hiljem veel töötab ilusti. Forsis oli uus 369.-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Damaskus
huviline



Registreerunud 12.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 29.05.13 07:19 Tsiteeri


Probleemiks oli hoopis kõrgsurvepump. Abiks tihendite vahetus. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Damaskus
huviline



Registreerunud 12.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.13 08:50 Tsiteeri


sain nüüd vahetatud need tihendid, kuid probleem jäi alles ikkagi. Olen juhtmeid kontrollinud ja anduri takistus ka peaks nomris olema. näitas 108 oomi. küttefilter vahetatud. Spiraali vilkumine pidi tähendama konkreetselt mootoritööga seotud probleemi. õhulugeja korras, rohud korras, mahlad korras.

Mingi kaval elektri kala on kuskil sees. dignost ütleb ainukesena juhtpihusti viga ja mootor kulgeb "sujvalt ja rahulikult avarii reziimis" öeldi diagnostiku poolt.

Oskab keegi ehk midagi välja pakkuda kust võiks veel viga otsida. Mida kontrollida?

Väike meeleheide hakkab tulema

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 21.06.13 09:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Damaskus

dignost ütleb ainukesena juhtpihusti viga ja mootor kulgeb "sujvalt ja rahulikult avarii reziimis" öeldi diagnostiku poolt.


Oled sa juhtpihusti siis ära vahetanud? Eelnevalt on ju ka öeldud, et juhtpihusti sellist asja põhjustada võib.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.0% - SQL: 67.0%]