Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 20.05.13 14:31
|
|
|
1,9D 1Y mootori väntvõlli otsakäbi lahtikeeramine...
Oleks nõu vaja kuidas saada lahti väntvõlli otsakäbi, kuna oleks vaja vahetada väntvõlli otsasimmer. Kuidas fikseerida väntvõll nii, et kannataks
selle polt lahti keerata? Kas on äkki mingi spets nipp a la "pista x mõõduga polt sinna x sidurikoja avasse" või muud sarnast?
Netis on videoid kus pannakse pika sabaga võti taha ja siis antakse starterit või teine äärmus 5-käik sisse ja keegi pannakse pidurit peal hoidma.
Need on äärmuslikud ja neid kasutada ei tahaks, viimasega olen kunagi 1,6D Golfil saanud ülekande või käigukasti üle viskama, õnneks midagi ei
juhtunud aga mingi asi raksus seal üle küll.
Lisaks tahaks teada poldipea võtme nimetust ja suurust, pilt siin:
Ah jaa, autoks siis otsemootoriga Audi 80 1,9D.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 20.05.13 14:59
|
|
|
12 kandiga 19mm padrun. Kinni hoiab KORRALIKU suure kruvikeeraja või heebliga käigukasti avast kust märkegi piilud. Lihtsalt lukustad hooratta hambast
ja toetad vastu kastiserva, pole veel paarisajal juhul suutnud haiget teha ühelegi hambale.
Kinnikeeramiseks dünovõti+ õige kraad. Kindlasti uus polt ja kui kitsa soonega alumine rihmaratas, siis paneks ma isiklikult ka selle uue.
Fikseerimine samamoodi nagu lahtikeeramisel. Hea oleks teha kahekesi.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 20.05.13 18:48
|
|
|
Veel on variant nagu mul ehk kui saad kellegilt ükskõik millise r4 alumise rihmaratta ja keevitad sinna saba taha, siis keerad selle sinna kahe või
nelja poldiga kinni ja keerad.
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 07.06.13 11:28
|
|
|
Nüüdseks see töö tehtud ning vändasimmer vahetatud.
Sai ühel veneaegsel kummiheeblil natuke otsa kitsamaks käiatud ning sellega hooratta hammasvööst kinni hoitud.
Üks hoidis heeblit korralikult paigal ja teine keeras pika sabaga käbipoldi lahti.
Oli küllalt kõvasti kinni, sest oli pandud liimiga. Üks padruni saba sai kõveraks keeratud, sai leitud üks tugevam, see pidas vastu. Pärast panin
päris uue poldi, aga ilma liimita, lihtsalt sai toore jõuga kinni tõmmatud.
Ehmatasin alguses ära, sest käbi istub väntvõlli otsas umbes vaid 0,5cm jagu.
Kiilusoon on väntvõlli otsa serval vaid pisike 45 kraadine kumerus ning kiiluks on pisike naga, mis on käbiga ühes tükis. Ju siis nii peabki olema.
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Chat
huviline
Registreerunud 11.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.13 20:22
|
|
|
Varsti võib oodata väntvõlli otsa restaureerimist sellise kinnikeeramise kirjelduse järgi. Olete kuulnud TDI. väntvõlli otsa
probleemidest? Kinni keeratakse polt sedasi,et rakis hoiab hammakat ja siis polt kinni. MITTE mingil juhul polti keerata ja hoides kinni
väntvõlli. Poldi lai krae veab hammakat kaasa ja hammaka nukk on ,,lõigatud,, ca.1mm--2mm kuidas kellelgil. Seega ka süüdet õigeks saada
võimatu (väntvõll-nukkvõll),nihuta pumpa siia sinna palju tahes.
|
|
|
|