Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 |
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 12.11.14 23:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audar
Avastasin järgmise jama! Kesklukk ei lukustanud enam juhipoolset tagumist ust.
Kiskusin kohe uksepolstri maha.
Kohe oli näha, et keskluku mootori hoob ja lukustushoob ei olnud jäigalt seotud, vaid logisesid omavahel. Kummaline, et sellel autol on elektriline
mootoritega kesklukk, mitte vaakumiga, nagu teistel sarnastel (ka mu punasel doonoril).
Hakkasin selle ühenduslüli polte pingutama, nagu ma seda puudutasin, lagunes see tükkideks! Lausa spetsiaalselt on selline ühenduskoht tehtud õrnast
purast, et seda saaks aeg-ajalt remontida!
Ühendasin need vardad omavahel kokku keevituspunktiga. Vajadusel saab selle lihtsasti lahti murda.
Lisaks tegin selle ukse salongivalgustuse lüliti korda, õigemini vahetasin terve vastu. Päris mugav, kui on teise auto jagu juppe kohe käepärast
võtta. |
See ju universaalne kesklukk, see polegi loodud kestma.
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 25.11.14 15:46
|
|
|
Täna sai tehtud korraline õlivahetus + uus õlifilter. Odonäit õlivahetusel 404777km
Sisse sai täissünt Mannol EXTREME SAE 5W-40; API SL/CF; ACEA A3-02/B3-98
Sisse läks 4 liitrit, üks liiter maksis 4€
Järgmine õlivahetus odonäidul 415000km
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 10.04.15 03:46
|
|
|
Õnnestus B4 lääbad vahetada B3 lääbade vastu. Pildil ülemine siis B3 oma.
Panin neile uued puksid sisse. Oli plaan ka uued sarniirid osta, aga nendega oli segadust palju. Oli 17mm ja 19mm otsaga, lisaks olid kas piklike
aukudega või mitte. Ma ei teadnud ju, millised mul autol all, lääbade küljes olevad olid veel suht korralikud. Vahetama hakates selguski, et olid
täiesti erinevad. Autol all olnud olid "ühekihilised" ja mittepiklike aukudega sarniiridega. Alla said siis sellised topeltseinaga ja
reguleeritavate sharniiridega.
Alla sobisid siiski.
Eelnevalt pukse vahetades avastasin, et üks puksidest oli paigaldatud "lihtsustatud meetodil". Nimelt oli keegi tarkpea puksi väliskesta relakaga
pikki lõhki lõiganud, noh et läheks lihtsasti haamriga tagudes pessa sisse.
Kusjuures ega istus sees päris tihedalt, st polnud pesas ringi liikunud. Välja tuli haamriga mitte väga õrnalt koputades. Äkki see polegi nii väga
vale võte? Miks peakski puks sellise tohutu pinguga sisse minema, läbilõigatuna polnud pesas liikuma hakanud...
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 08.01.16 06:45
|
|
|
Mõnesaja kilomeetri pärast saab selle autoga minu käes sõidetud 30000km. Hetkel odol 418+ tuh. Auto on ennast ülal pidanud hästi. Viimati tehtud
töödest sai suvel vahetatud tagasillapuksid ja esimesed stabika kondid. Muidugi plaanilised õli ja filtrite vahetused. Õli siiani ei söö. Edasi astub
50kw kohta väga hästi (92kw Pajero on selle kõrval jube uim).
Aprilli lõpp kuni detsembri alguseni oli kütusekulu 4,84. Praeguseks hetkeks on omatud 2,5 aasta üldine keskmine kütusekulu 5,2.
Täna -26C (emhi andmetel -28,2) temperatuuri juures käivitus täiesti hästi. Samas näiteks muidu jube hea käivitusega Mitsubishi Pajero 2,8 enam käima
ei läinud.
Üks jama tuli nüüd selle kõva külmaga - soojenduse ventikas puhub vaid viimases asendis, esimesed kolm täiesti vait. Tean, et see nupp on B3-l suht
nigel ja laguneb paljudel.
Aga kas see on ikka nupu viga, kui esimesed kolm asendit tummad ja ainult viimane töötab? Äkki on viga mujal. Kellelgi ideid?
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Pikkpoizz
huviline
Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.
|
postitati 08.01.16 09:34
|
|
|
Kui ma ei eksi ja puhur ainult 4 ndas astmes töötab, siis peaks reostaat läbi olema.
Horsepower sells cars, torque wins races.
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 13.05.16 04:29
|
|
|
Teemaks olev Audi rikuti ära ühe 82a vanamehe poolt, kes sõitis sellele tagant sisse. Tagumine parem nurk on veidi sees, tagaluuk terve, tagatiival
tiivakaare kohal kerge lauge mõlk. Nüüd kindlustus pakub auto eest 650€, mis on tegelikult hea hind, aga mul polnud plaanis seda autot üldsegi müüa.
Veel on võimalus, et maksavad 350€ ja auto jääb mulle, aga kaotab kehtivuse ülevaatus. Seega 35€ läheks maha kohe sellest 350-st. Nüüd täitsa
mõtlemise koht. Auto ise täitsa sõidab. Andke nõu, mida teha?
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
|
Motorist
huviline
Registreerunud 07.11.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.17 14:58
|
|
|
Selle kohta ytleks ,et suhteliselt vahesed tanapaevased autod soidavad sellise labisoiduni nii vaheste kuludega. Ja kere laheb ka kaest ara uuematel
autodel.
Audide remont Tartus. 509 7478.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 |
|