piibek
huviline
Registreerunud 28.06.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.13 07:19
|
|
|
Audi A4 B8 2.0 TDI 105 KW
Tere
Mis sellest isendist arvate?
http://www.auto24.ee/used/1325035
Pole just palju lisasid ja tavaline MMI Basic ka peal (puuduvad parkimisandurid ja tehase navi) ja muidugi puudub ka 3-tsooniline kliima Aga muidu aus masin, hooldused on korrapäraselt tehtud, sh vahetatud ka aku,
salogivent, rattalaager, piduriklotsid ja isegi hooratas... VÄIDETAVALT 
Kõrvale paneks veel ühe bensuka, millest ma essugi ei tea:
(lisasid see-eest rohkem kui diislil, nuppude paigutus ümber käigukangi)
http://www.auto24.ee/used/1161076
|
|
|
eko89
huviline
Registreerunud 11.11.06
Asukoht: jõhvi city
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 d3 171kw
|
postitati 10.05.13 18:21
|
|
|
Mine proovi selle 2.0d sõita, kas ka pärast seda tahad teda?
Mina otsisin ka B8-t 2.0d kuid masendas kiirendus, tänu sellele sai valitud 2,7d(140kw) ja a6 ja väga rahul.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 10.05.13 18:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eko89
Mine proovi selle 2.0d sõita, kas ka pärast seda tahad teda?
Mina otsisin ka B8-t 2.0d kuid masendas kiirendus, tänu sellele sai valitud 2,7d(140kw) ja a6 ja väga rahul. |
Sai ka tehtud erinevaid proovisõite ja kokkuvõtteks:
No ei ütleks et see 2,7 ka midagi erilist oleks,, kindlasti oleks valinud siis juba 3,0- 176kw 2,7-140kw täiesti lamp asi.... eriti veel
esivedusena...
|
|
|
arturASE
huviline
Registreerunud 31.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2009a. A6 allroad + VW Tiguan 4motion
|
postitati 10.05.13 18:54
|
|
|
Olles omanud sama kerepeal 3.0 176kw, siis muidugi midagi muud ei oskagi soovitada, aga kui nende kahe vahel valida, siis juba võtaks selle uuema
sisuga ja bensuka, kuna neil juba küttekulu vahegi suht olematu. Aga A4 B8 on väga kena ja ka suht mugav masin, milles ei pidanud pettuma.
Selline minu nägemus.
|
|
|
eko89
huviline
Registreerunud 11.11.06
Asukoht: jõhvi city
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 d3 171kw
|
postitati 10.05.13 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
Tsitaat: | Algselt postitas: eko89
Mine proovi selle 2.0d sõita, kas ka pärast seda tahad teda?
Mina otsisin ka B8-t 2.0d kuid masendas kiirendus, tänu sellele sai valitud 2,7d(140kw) ja a6 ja väga rahul. |
Sai ka tehtud erinevaid proovisõite ja kokkuvõtteks:
No ei ütleks et see 2,7 ka midagi erilist oleks,, kindlasti oleks valinud siis juba 3,0- 176kw 2,7-140kw täiesti lamp asi.... eriti veel
esivedusena... |
Igapäeva sõitude juures on täiesti hea asi, lisaks piisavalt öko võrreldes quattroga.
2.0d ja 2.7d vahe on ikkagi suur, 2.7 on juba ketiga mootor, 2.0 rihmaga.
Käisin 4 erineva a4-ga sõitmas ja kahjuks ei liikunud nad ültse edasi võrreldes 2.7d-ga, tegu on minu arvamusega ja ei pea ühtima teistega.
|
|
|
piibek
huviline
Registreerunud 28.06.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.13 07:44
|
|
|
Praegu liigun ise ikkagi 2.0 tdi suunas ja kavatsen sinna chipi vahele lükata. Tulemuseks kuni 130kw ja kuni 400 nm.
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 15.05.13 08:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: piibek
Praegu liigun ise ikkagi 2.0 tdi suunas ja kavatsen sinna chipi vahele lükata. Tulemuseks kuni 130kw ja kuni 400 nm. |
Ei soovita kohe üldse seda 2.0TDI, suht uimane loom.
Mina valiks kindlasti 2.7 või 3.0 ja Quatro, vahe on ikka suur. Uuemad 2.7 ja 3.0 on samuti suht ökod, arvestades nende võimsust.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.13 08:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eko89
Igapäeva sõitude juures on täiesti hea asi, lisaks piisavalt öko võrreldes quattroga.
2.0d ja 2.7d vahe on ikkagi suur, 2.7 on juba ketiga mootor, 2.0 rihmaga.
Käisin 4 erineva a4-ga sõitmas ja kahjuks ei liikunud nad ültse edasi võrreldes 2.7d-ga, tegu on minu arvamusega ja ei pea ühtima teistega.
|
Kui nüüd reaalsusest rääkida, siis 3.0 176kW Quattro ökonoomsem kui 2.7 140kW esivedu. Seda näitab nii inimesete arvamus/kogemus siinsamas foorumis
kui ka kõikvõimalikud veebilehed, mis googlest välja tulevad.
Nagu näiteks:
http://www.autoevolution.com/carcompare.php?id1=13767&id2=13766
|
|
|
eko89
huviline
Registreerunud 11.11.06
Asukoht: jõhvi city
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 d3 171kw
|
postitati 15.05.13 18:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat: | Algselt postitas: eko89
Igapäeva sõitude juures on täiesti hea asi, lisaks piisavalt öko võrreldes quattroga.
2.0d ja 2.7d vahe on ikkagi suur, 2.7 on juba ketiga mootor, 2.0 rihmaga.
Käisin 4 erineva a4-ga sõitmas ja kahjuks ei liikunud nad ültse edasi võrreldes 2.7d-ga, tegu on minu arvamusega ja ei pea ühtima teistega.
|
Kui nüüd reaalsusest rääkida, siis 3.0 176kW Quattro ökonoomsem kui 2.7 140kW esivedu. Seda näitab nii inimesete arvamus/kogemus siinsamas foorumis
kui ka kõikvõimalikud veebilehed, mis googlest välja tulevad.
Nagu näiteks:
http://www.autoevolution.com/carcompare.php?id1=13767&id2=13766 |
176kw on jah hea , seda ostaks isegi, kuid mitte 165kw või 171kw. Samamoodi ei ostaks 132kw.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.13 18:22
|
|
|
Omas hinnaklassis on 171kW mootor täiesti õigustatud valik 
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.05.13 03:30
|
|
|
Mina jällegi ei ostaks praegusel hetkel 176kw, sest mõttetu on maksta 99% sama auto eest kahekordset hinda.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|