zavage
huviline
Registreerunud 18.11.11
Kasutaja on eemal
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 09.05.13 20:19
|
|
|
Kui rahakott vähegi kannatab, vaata 176kw poole. Mootor uuem (tüüp vigasid parandatud), ökom ja võimsam
Muidu tundub igati ok olevat.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
zavage
huviline
Registreerunud 18.11.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.13 20:23
|
|
|
mis kahtlust äratab on see leid : http://rus.auto24.ee/used/1053007
Ühesõnaga autot on püütud juba aasta aega tagasi müüa. Kui on hea hind ja kaup, siis oleks ju ostetud?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 10.05.13 05:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zavage
mis kahtlust äratab on see leid : http://rus.auto24.ee/used/1053007
Ühesõnaga autot on püütud juba aasta aega tagasi müüa. Kui on hea hind ja kaup, siis oleks ju ostetud? |
Selle raha eest saab juba päris hea A6-e, mis on hoopis teisest puust auto.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 10.05.13 05:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: zavage
mis kahtlust äratab on see leid : http://rus.auto24.ee/used/1053007
Ühesõnaga autot on püütud juba aasta aega tagasi müüa. Kui on hea hind ja kaup, siis oleks ju ostetud? |
Selle raha eest saab juba päris hea A6-e, mis on hoopis teisest puust auto. |
Küsiks, et mis selles A6 siis niipalju teistmoodi on (peale selle, et on suurem, võtab rohkem kütust ja on uimasem, kui A4)?
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 10.05.13 07:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Küsiks, et mis selles A6 siis niipalju teistmoodi on (peale selle, et on suurem, võtab rohkem kütust ja on uimasem, kui A4)? |
Mul tekkis täpselt sama küsimus. Kõik ei taha juhitamatut laeva endale tagumiku alla. Suurus ei ole kõigi jaoks peamine argument - et mida suurem,
seda parem.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.13 07:49
|
|
|
Selline tunne, et eelkõnelejad pole vist proovinud C6-ga sõita kui sellist juttu räägivad.
Olen sõitnud 3.0 TDI-ga nii A6, kui ka A4 peal.
Minekus erilist vahet ei täheldanud, kütusekulu praktiliselt sama ja C6 puhul ei saa kohe kindlasti rääkida juhitamatust laevast. Mul küll S-line
vedrud mis jäigemad, aga isegi tavavedruga oli juhitavus täpne ja auto läks sinna kuhu tahtsid.
//edit: teemasse ka, üldiselt tundub kõneall olev masin hea, kuigi veidi jah hind kõrge. 176kW mootoriga korralikud ja sama varustusega isendid ca
5000€ kallimad.
|
|
|
zavage
huviline
Registreerunud 18.11.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.13 09:57
|
|
|
Vaatasin masina üle. Esimesed tiivakaared on palju kive näinud. Mõnes kohas suured värvitükid maas ja sealt alt juba punase karva. Tagumised vähem
pihta saanud. Seest on salong tööd näinud. Ehk ei ole esimeses nooruses aga hindeks 3+ võib panna. Hoolduseajalugu näitas viimasena, et 180t km 2010
aastal. Eirates usumeetrit, ma arvan, et võib selle viimase hooldusajaloo kilometraazi 2-2,5 läbi korrutada. Tagumiku tunnetus ütles, et kast
toimetab viisakalt. Mingeid anomaaliaid ei esinenud. Põhjagaasiga mootor musta välja ei ajanud. Rohkem nagu lisadat ei ole. Kui summa tundub kõrge,
mis see õiglane hind oleks?
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 10.05.13 10:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Selline tunne, et eelkõnelejad pole vist proovinud C6-ga sõita kui sellist juttu räägivad.
Olen sõitnud 3.0 TDI-ga nii A6, kui ka A4 peal.
|
Olen sõitnud sportvedrustusega C6 S-line-iga, kui ka B7 6k manuaaliga - mõlemal sama mootor peal ja B7 läks ikka palju reipamalt edasi. C6-e minek
võrreldes B7-ga ikka tunduvalt aeglasem. Pea 500kg kaaluvahet ei saa sama mootor paremini edasi viia. Tavavedrustusega oleks ka rohkem ujunud teel see
C6. Kui ei ole vaja suurt autot, siis on küll B kere palju mõtekam, juhitavus parem ja minek ka palju reipam.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 10.05.13 10:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zavage
mis kahtlust äratab on see leid : http://rus.auto24.ee/used/1053007
Ühesõnaga autot on püütud juba aasta aega tagasi müüa. Kui on hea hind ja kaup, siis oleks ju ostetud? |
Kerge OT: mis loogika järgi sa auto24 vahepeal eesti- ja vahepeal venekeelsena kasutad?
|
|
|
|
zavage
huviline
Registreerunud 18.11.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.13 11:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: zavage
mis kahtlust äratab on see leid : http://rus.auto24.ee/used/1053007
Ühesõnaga autot on püütud juba aasta aega tagasi müüa. Kui on hea hind ja kaup, siis oleks ju ostetud? |
Kerge OT: mis loogika järgi sa auto24 vahepeal eesti- ja vahepeal venekeelsena kasutad? | ega ei kasutagi, lihtsalt vin kood search by
google ja viskas mulle venekeelse.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.13 11:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Olen sõitnud sportvedrustusega C6 S-line-iga, kui ka B7 6k manuaaliga - mõlemal sama mootor peal ja B7 läks ikka palju reipamalt edasi. C6-e minek
võrreldes B7-ga ikka tunduvalt aeglasem. Pea 500kg kaaluvahet ei saa sama mootor paremini edasi viia. Tavavedrustusega oleks ka rohkem ujunud teel see
C6. Kui ei ole vaja suurt autot, siis on küll B kere palju mõtekam, juhitavus parem ja minek ka palju reipam. |
Siis on meil täiesti erinevad kogemused. Ise olengi oma C6-ga just sellepärast rahul, et juhitavus nii suure auto kohta väga täpne ja kindel ja mingit
ujumist pole. Veermik ka muidugi korras. Kaaluvahe pole neil nii suur midagi ca 300kg.
Üldiselt mina ise B7-t ei ostaks, kuna see vana platvorm ja põhimõtteliselt B6-ga ülemäära suuri erinevusi pole. B8 puhul jälle hoopis teine teema ja
selle peale isegi juba mõtleks.
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 10.05.13 12:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Selline tunne, et eelkõnelejad pole vist proovinud C6-ga sõita kui sellist juttu räägivad.
Olen sõitnud 3.0 TDI-ga nii A6, kui ka A4 peal.
Minekus erilist vahet ei täheldanud, kütusekulu praktiliselt sama ja C6 puhul ei saa kohe kindlasti rääkida juhitamatust laevast. Mul küll S-line
vedrud mis jäigemad, aga isegi tavavedruga oli juhitavus täpne ja auto läks sinna kuhu tahtsid.
//edit: teemasse ka, üldiselt tundub kõneall olev masin hea, kuigi veidi jah hind kõrge. 176kW mootoriga korralikud ja sama varustusega isendid ca
5000€ kallimad. |
A6 vs A4 3.0TDI pole edasi minekul vahet? 
Mõtle siis niipidi, kui keskmine inimene kaalub 75-90kg (mehed), siis on sul võrreldes A4 6-7 inimest peal 24/7. Isegi oma A4 puhul on tunda vahet,
kui sees 5 inimest.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.13 12:38
|
|
|
Praegu leidsin ainult esimeste 3.0 võrdlused C6 vs B7 näitel ehk 155kW mootoritel.
0-100km/h
A6 7.3s
A4 7.2s
0.1s on päris "tuntav" vahe.
//edit:
Leidsin ka C7 vs B8 andmed. Mõlemad 180kW 3.0 TDI ja mõlemal 5.9s 0-100km/h. Ühesõnaga tegelikult reaalset vahet pole.
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 10.05.13 13:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Praegu leidsin ainult esimeste 3.0 võrdlused C6 vs B7 näitel ehk 155kW mootoritel.
0-100km/h
A6 7.3s
A4 7.2s
0.1s on päris "tuntav" vahe.
//edit:
Leidsin ka C7 vs B8 andmed. Mõlemad 180kW 3.0 TDI ja mõlemal 5.9s 0-100km/h. Ühesõnaga tegelikult reaalset vahet pole. |
Ok seleta siis mulle kui lollile, mille arvelt liigutab 3.0TDI mootor 500KG suuremat keret + suuremat õhutakistust pea 1:1 samamoodi edasi? Ma pole
küll füüsik, aga koolis õpitu baasil on see füüsika seaduste vastane.
kõige lihtsama vastuse saad, kui paned enda autole 5x 110kg mees sisse + paak kütust täis ja siis anna talda vs, kui istud autos üksi ja paagis mõned
liitrid kütust. Vaadates F1, siis ringi ajad paranevad pea iga paari ringi järel, kuna auto kaal väheneb kütuse arvelt ja tänu sellele liigub auto
kiiremini edasi.
Sry, aga minu mõistus ei võta, kuidas saab see olla 1:1`le Sorry for OT
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.13 13:10
|
|
|
Ma saan Sinu loogikast aru, kuid ei oska Su küsimusele vastata. Faktid on lihtsalt sellised ja nagu mainitud, siis vahe on ca 300kg A6 vs A4. Ja selle
täis vs tühi autost rääkides, siis minu jaoks ongi 3.0 kõige suurem eelis see, et vahet pole mitu inimest autos on kütusekulu ja minek on ikka
samad(st märgatavat vahet pole, nri-liselt on kindlasti mõni sajandik siia-sinna). Väiksemate mootoritega autodel mõjutab see aga väga palju mõlemat
tegurit.
Oma kütusekulu miinimum rekordi tegin näiteks 4 inimesega ja täis pagassiga. Marsuudi süüks ei saa ajada, kuna sõidan seda marsuuti väga tihti ja olen
seda sõitnud nii üksi kui täis autodega.
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 10.05.13 17:55
|
|
|
Olles omanud C6 peal 165kw versiooni ja B7 peal 150kw versiooni, siis võin õelda et kui seda lisaruumi vaja pole siia ma sõidaksin igal juhul B7-ga.
Ma ei hakka siin udupeent MMI süsteemi mingi vana Consert stereoga võrdlema, aga auto sõiduomadused on täiesti teised. Esiteks oli isegi nendel
mootoritel väga tuntav minekuvahe, ehk 171kw versioon B7-st peaks päris hästi lippama. Samuti olen seda meelt, et kui C6 ei ole õhkvedrustust (mul ei
olnud), siis isegi 17 rattaga tänu oma kaalule tagus niimoodi augu põhja et paha hakkas. See kaal rikub kõik ära, nii mineku kui mugavuse. See on vaid
omast kogemusest, mõni teine inimene võib kindlasti teistmoodi tunda. Ja rääkides täis või tühja autoga kiirendamisest, siis ma sain isegi RS4-ga aru,
kui mul istus neli matsi sees, absoluutselt ei liikunud seda mis ta muidu tegi. No offence aga kiidad oma C6 üle vist natuke 
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 10.05.13 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Faktid on lihtsalt sellised ja nagu mainitud, siis vahe on ca 300kg A6 vs A4. Ja selle täis vs tühi autost rääkides, siis minu jaoks ongi 3.0 kõige
suurem eelis see, et vahet pole mitu inimest autos on kütusekulu ja minek on ikka samad(st märgatavat vahet pole, nri-liselt on kindlasti mõni
sajandik siia-sinna). Väiksemate mootoritega autodel mõjutab see aga väga palju mõlemat tegurit. |
Isegi Audi ei saa füüsikaseaduste vastu ja ka see on fakt - kui Sulle meeldib C6, siis sõida sellega rahus, kuid Sa ei saa väita, et sama võimsusega
mootor on võimeline palju suuremat kaalu sama hästi vedama. Siis võiks ju veokale ka selle peale panna - liiguks ka sama hästi edasi - kahjuks see ei
ole nii. Ütlen veel, et olen ise mõlema variandiga sõitnud ja sama räägivad ka lähitutvuses olevad inimesed, et B kerel (vahet pole kas 6, 7 või 8),
liigutab see mootor autot tunduvalt edulisemalt edasi, kui C kerel. Ja tänu laiemale sillale ja teljevahele, on ka juhitavus hoopis teisest puust.
Ma ei ürita üldse väita, et C6 halb auto on, aga harja ajab punaseks, kui seda minnakse pähe määrima inimesele, kes tahaks B kerega masinat, kuid
pressitakse A6-te peale. Küsiti, et mille poolest see parem on, kuid peale suuruse ei tulnud ühtegi mõistlikku seletust.
Ka mu oma sõber, kes on praeguseks õnnelik C6 Avant Quattro S-line omanik (sportvedrustusega), ütles, et võtaks parema meelega B7 või B8 sama
mootoriga, kuid tema enda keha suuruse juures jääb see lihtsalt kitsaks.
Ja kust see kütusekulu jutt siia juurde tuli - sellest ei rääkinud keegi. Rääkisime auto edasiminekust ja massist. Kütusekulu on suuresti kinni ka
inimese sõiduharjumustest ja sellest, kuidas Sa pedaale käsitled. Erinevate sõidustiilidega võin oma 1,8T mootoriga ka rohkem kütust kulutada, kui
teine C6 kerel sama mootoriga. See ei ole väärtus, mille järgi kahe kere peal samat mootorit hinnata. Siin määrab enamuse sõidustiil.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 10.05.13 19:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Ma ei ürita üldse väita, et C6 halb auto on, aga harja ajab punaseks, kui seda minnakse pähe määrima inimesele, kes tahaks B kerega masinat, kuid
pressitakse A6-te peale. Küsiti, et mille poolest see parem on, kuid peale suuruse ei tulnud ühtegi mõistlikku seletust.
|
Kui ajada igapäeva toimetusi, on A4 auto omal kohal, kui just kitsas pole. Mul ei ole. Igavat armatuuri pole ka aega eriti vahtida, turvalisus ei tule
meeldegi.
Kui aga tööasjad tehtud ja tahad rooli taga end inimesena tunda ja puhata, siis võtad A6-e. Nii lihtne see ongi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 10.05.13 19:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui ajada igapäeva toimetusi, on A4 auto omal kohal, kui just kitsas pole. Mul ei ole. Igavat armatuuri pole ka aega eriti vahtida, turvalisus ei tule
meeldegi.
Kui aga tööasjad tehtud ja tahad rooli taga end inimesena tunda ja puhata, siis võtad A6-e. Nii lihtne see ongi. |
Väga mõistlik seletus...
... kuid väike aga on siin juures ainult - enamusel ei ole võimalik neid mõlemaid omada ja kui peaks ühe valima, siis kumba eelistada ... selle üle
praegu vaidlus käibki. Piisava rahakoti juures võiks ju veel ka mõni RS5 pühapäevaks ja R8 Spyder palavaks suvepäevaks olla, kuid kui valida tuleb
nende vahel ainult ühe auto ostuks, siis nii lihtne see enam ei ole.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 10.05.13 19:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui ajada igapäeva toimetusi, on A4 auto omal kohal, kui just kitsas pole. Mul ei ole. Igavat armatuuri pole ka aega eriti vahtida, turvalisus ei tule
meeldegi.
Kui aga tööasjad tehtud ja tahad rooli taga end inimesena tunda ja puhata, siis võtad A6-e. Nii lihtne see ongi. |
Väga mõistlik seletus...
... kuid väike aga on siin juures ainult - enamusel ei ole võimalik neid mõlemaid omada ja kui peaks ühe valima, siis kumba eelistada ... selle üle
praegu vaidlus käibki. Piisava rahakoti juures võiks ju veel ka mõni RS5 pühapäevaks ja R8 Spyder palavaks suvepäevaks olla, kuid kui valida tuleb
nende vahel ainult ühe auto ostuks, siis nii lihtne see enam ei ole. |
Eks iga inimene peab ise otsustama, mille jaoks ja mida tal vaja on. Mina kahetsen c6 ostu. Oleks võinud pigem juba A8 ära võtta, aga naise arvates
oli see liiga suur. Muidu c6 hea auto, aga minu jaoks jääb väikseks. Kuigi ka a8 oleks hetkel sama seis ja vaataks ikka q7 vaikselt. Kuigi järgmine
maastur tuleb vist teisest margist...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.05.13 04:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui ajada igapäeva toimetusi, on A4 auto omal kohal, kui just kitsas pole. Mul ei ole. Igavat armatuuri pole ka aega eriti vahtida, turvalisus ei tule
meeldegi.
Kui aga tööasjad tehtud ja tahad rooli taga end inimesena tunda ja puhata, siis võtad A6-e. Nii lihtne see ongi. |
Väga mõistlik seletus...
... kuid väike aga on siin juures ainult - enamusel ei ole võimalik neid mõlemaid omada ja kui peaks ühe valima, siis kumba eelistada ... selle üle
praegu vaidlus käibki. Piisava rahakoti juures võiks ju veel ka mõni RS5 pühapäevaks ja R8 Spyder palavaks suvepäevaks olla, kuid kui valida tuleb
nende vahel ainult ühe auto ostuks, siis nii lihtne see enam ei ole. |
Ma olen ise tegelikult sama küsimuse ees, kuna kohe varsti pole enam kahte autot vaja.
Kui mõlemad oleks kolmesed, valiks mina A6-e. Teema algataja peaks tegelikult mõtlema, kus ja kuipalju ta sõidab, ning siis v.alima. Kui rohkelt
linnasõitu, siis pole kolmene üldse mõtekas valik.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.13 09:47
|
|
|
Ma saan aru kõige loogika juures ei saa olla minek neil sama. Jätan praegu enda auto täiesti kõrvale, siis tehase andmed on ikkagi põhimõtteliselt
täiesti üks ühele, mõnel juhul 0.1s erinevust, siis minu arust ei ole see selline vahe mida p*rsedyno tuvastab. See kuidas ja mis loogikaga need
tulemused saadud on uurige Audist, sellele küsimusele mina vastata ei oska.
Eks see kõik on lõppkokkuvõttes maitse asi ja igaüks ostab lõpuks selle, mis talle meeldib. Minu enda jaoks B7 lihtsalt eelmine sajand võrreldes
C6-ga.
//edit: Et arusaamatusi ei tekiks, siis ma ei püüdnud enda autot kiita vaid rääkisin enda kogemustest ja arvamustest tuues lisaks mängu intertnetis
saadaolevad tehaseandmed.
Lisaks tõin kütusekulu mängu sellepärast, et ka see on asi, mis üldiselt auto massi kasvades tõuseb.
|
|
|
|