Lehekülgi: 1 2 3 |
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.13 20:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Ise kettas olles pole Lang'il küll suurt pointi. | Vastupidi, siis on pisiperel ruumi.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
raineys
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5 2.3t
|
postitati 15.05.13 16:23
|
|
|
Johhaidiii. Pisipere ei mahu A8 ära? Peab ikka Long ostma? Müstika, kui palju inimestel tänapäeval ruumi on vaja.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.05.13 16:37
|
|
|
Kusjuures priidik võttis väga hästi kokku kogu selle arutelu.
Diisli madalam kütusekulu on täielikult mõttetu, kui sa pead 2000 euri eest ketipinguteid vahetama, turbodega midagi juhtub, pihustite või
kõrgsurvepumbaga.
See ühekordne 2000-3000 EUR-i laks mis sealt tuleb tähendabki seda, et sa pead ikka väga mitu km sõitma, et see vahe tasa teha.
Seda enam, et ametliku keskmise kütusekulu vahe on neil 11.9 L vs 9.4L ning et see 2000 EUR vahe puhtalt kütuse pealt tagasi teha peab sõitma ca.
55000km.
4.2 vabalthingav ilma FSI tehnoloogiata mootor on täiesti lollikindel ning seal ei ole millelgi eriliselt kallil katki ka minna. 250000km läbi sõitnud
auto puhul peab enda rahakoti peale väga kuri olema, et 4.2 TDI-d osta.
|
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 16.05.13 12:41
|
|
|
Diplomat, Sa just nagu kardaks minna autosid proovima. Umber 10 korda on soovitatud Sul reaalselt minna autosid katsuma ja proovima nii maanteel kui
linnas.. igasugune internetihääletus teemal millise mootoriga auto Sina peaksid valima ei toimi lihtsalt.
Vali omale mõned sobivamad välja ja mine uuri. Tee väike sõit ja saad üsna pea selgeks mis Sulle meeldib. Korralikult hooldatud ja ajalooga auto puhul
ei tasu Sul karta ei diislit ega bensiini. Karta tasub neid odavaid banaane mis soodsate hindadega meelitavad.
Ps! Hiljem ootaks ka Sinu kommentaare kui oled erinevaid mootoreid proovinud.
Terv,
ash
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 16.05.13 12:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raineys
Johhaidiii. Pisipere ei mahu A8 ära? Peab ikka Long ostma? Müstika, kui palju inimestel tänapäeval ruumi on vaja. |
Vägagi nõus Sinu imestusega. Ma ei mõista ka mitmesse ritta neid väikeseid lapsi sinna Lang A8'sse siis plaanitakse laduda. Nagu puid riita või ?
Tihtilugu veel Langid üldse 4 kohalised. Kole näeb välja kah veel oma pikaks venitatud kerega.
Nje rõba nje mjasa.....
terv,
ash
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 16.05.13 12:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
4.2 vabalthingav ilma FSI tehnoloogiata mootor on täiesti lollikindel ning seal ei ole millelgi eriliselt kallil katki ka minna.
250000km läbi sõitnud auto puhul peab enda rahakoti peale väga kuri olema, et 4.2 TDI-d osta. |
Mis selle FSI tehnoloogial viga on?
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 16.05.13 13:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ash
Tsitaat: | Algselt postitas: raineys
Johhaidiii. Pisipere ei mahu A8 ära? Peab ikka Long ostma? Müstika, kui palju inimestel tänapäeval ruumi on vaja. |
Vägagi nõus Sinu imestusega. Ma ei mõista ka mitmesse ritta neid väikeseid lapsi sinna Lang A8'sse siis plaanitakse laduda. Nagu puid riita või ?
|
Just turvatoolis lapsed võtavad kõige rohkem ruumi ja mäkerdasid minul ka c4-s esiistmeseljatoe ära, alates teatud pikkusest alles ulatuvad jalad
niimoodi kõverduma, et istutakse täiesti normaalses asendis, siis võtavad vähem ruumi . See siis lihtsalt selline vahemärkus, mis otseselt teemaga ei haaku.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.05.13 13:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: ash
Tsitaat: | Algselt postitas: raineys
Johhaidiii. Pisipere ei mahu A8 ära? Peab ikka Long ostma? Müstika, kui palju inimestel tänapäeval ruumi on vaja. |
Vägagi nõus Sinu imestusega. Ma ei mõista ka mitmesse ritta neid väikeseid lapsi sinna Lang A8'sse siis plaanitakse laduda. Nagu puid riita või ?
|
Just turvatoolis lapsed võtavad kõige rohkem ruumi ja mäkerdasid minul ka c4-s esiistmeseljatoe ära, alates teatud pikkusest alles ulatuvad jalad
niimoodi kõverduma, et istutakse täiesti normaalses asendis, siis võtavad vähem ruumi . See siis lihtsalt selline vahemärkus, mis otseselt teemaga ei haaku. |
Kusjuures mul ju oli A8 Lang ja selle üle olin kõige rohkem rahul siis kui jalg kipsis oli (sain rahulikult taga laiutada) ning just turvatooliga kuna
laps mahtus ideaalselt ära. A8 Langis istus laps minu taga aga Q7'mel istub kõrvalistuja istme taga ning esiiste on suht ees.
Ehk siis see lapse jutt ei olegi niisama teema, aastaid tagasi laususin ka siin foorumis, et turvatooli teema on langis parim.
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 16.05.13 13:33
|
|
|
Eks siin mängib rolli kui suur ise oled ja kui laiali sul oksad on, enamasti ostetakse A8 ikka selle nähtamatu okstevõra ära mahutamiseks. Aga
üldiselt turvahäll on küll selline asi mis enamasti ei mahu normaalse suurusega autosse juhi taha ära, toolid peaksid koos lastega ikka pea igasse
autosse ära mahtuma ja istme selja puhtana hoidmiseks on suvalisest supermarketist võimalik seljatoe kaitse osta. Aga loomulikult kui inimestel
võimalusi on, siis oleks totter need kasutamata jätta.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.05.13 14:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ramm
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
4.2 vabalthingav ilma FSI tehnoloogiata mootor on täiesti lollikindel ning seal ei ole millelgi eriliselt kallil katki ka minna.
250000km läbi sõitnud auto puhul peab enda rahakoti peale väga kuri olema, et 4.2 TDI-d osta. |
Mis selle FSI tehnoloogial viga on? |
Googelda veidi (FSI carbon buildup), aga lühikokkuvõttes - kuna kütust pritsitakse otse silindrisse, siis koguneb igasugust jura (õli, süsinikujäägid)
sisselaskeklappidele, kus see karastub ja muutub tugevaks materjaliks. Tavalise pritse puhul peseb bensiin klappe kogu aeg ja seda probleemi ei
teki.
Sellest tulenevalt klapitõus väheneb, kütusekulu suureneb ja võimsus väheneb, samuti hakkab mootor vahele jätma.
Uutel mootoritel, mida hakatakse nüüd tootma, on kaks pritsesüsteemi - vanakooli süsteem, mis pritsib klappidele kütust ning otsepritse. Mõlemat
kasutatakse koos. Sellist asja on teinud Toyota näiteks pikemalt, et just seda probleemi vältida...
Illustratsiooniks kõigest 60 000 km läbisõiduga 2.0 TFSI mootori sisselaskeklapid:

Kui see suur probleem kõrvale jätta, siis on FSI tehnoloogiaga bensiinil juba üsna kallis kõrgsurvepump, kallid pihustid jne - põhimõtteliselt nagu
diisel, aga käib oluliselt madalama rõhuga (100-150 bari vs 1500-2000 bari).
|
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 17.05.13 08:34
|
|
|
Paraku FSI-ga veel üks jama. See muutub möödapääsmatuks, kui tahad uuemat 4,2 bensiinimootoriga autot. Kas ehk vanakooli mootor kadus ära miskisest
2006 aastast?
See FSI tahmaprobleem esineb siis kõigil mudelitel? Igasugused 1,4 VW ka? Mis selle vastu aitaks? Ehk mingi kütuselisand või sportlikum sõit, et tahm
igapäevaselt välja puhuda?
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 17.05.13 09:37
|
|
|
Tundub,et polegi vahet kumba võtta - kas TD või FSI mootor, mõlemal mingid hädad.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.05.13 14:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A-kaheksa
Paraku FSI-ga veel üks jama. See muutub möödapääsmatuks, kui tahad uuemat 4,2 bensiinimootoriga autot. Kas ehk vanakooli mootor kadus ära miskisest
2006 aastast?
See FSI tahmaprobleem esineb siis kõigil mudelitel? Igasugused 1,4 VW ka? Mis selle vastu aitaks? Ehk mingi kütuselisand või sportlikum sõit, et tahm
igapäevaselt välja puhuda? |
Jah, kõikidel mudelitel on see probleem.
Kütuselisand ei saa puht füüsiliselt aidata, kuna kütust pritsitakse otse silindrisse, klappide peale seda ei satu, seega kütus ei mõjuta mitte
midagi.
Sportlikuma sõiduga tekib veel rohkem blowby gaase ning läheb asi veel hullemaks.
Met. pritsest võib täitsa kasu olla, aga vabalthingaval on üsna mõttetu see met. pritse, kuna suurt midagi juurde ei saa, eriti otsepritsega mootori
puhul.
Ainus lahendus ongi iga 40000-60000 tagant kollektor(id) maha võtta ja mehaaniliselt puhastada.
B7 RS4-l on mega suur probleem sellega näiteks. Dünos testitud ning näha, kuidas 20hp jõudu kaob 30000km läbimisega.
Eks diislil on ju ka EGR-ga sama teema, aga seal on põlemistemperatuurid madalamad, samuti on diislil alati palju õhku saada ning ta käib olulisemalt
lahjema seguga, mille tõttu see ei avaldu nii, nagu bensukal.
Uumatest autodest ma võtaks pigem diisli kui FSI. Eriti kui rääkida turbokast, sest rahaliselt hoolduses mingit olulist vahet enam ei ole.
RS4 enne/pärast puhastust, 33 jõudu mootorist nagu maast leitud:

|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 18.05.13 06:58
|
|
|
Lisan paar mõtet siia teemasse.
Paar viimast päeva on olnud hea võimalus võrrelda v8tdi (chipitud) ja v8 bensukat (246kw).
Kohati nii sarnased, kuid samas jälle nii erinevad.
Kohapeal liikuma hakates on imo. eelis bensukal - momentaalselt on pea, et maksimaalne vääne võtta ja kohaltvõtt ning esimene käiguvahetus käib nii
sujuvalt ja muuseas.
v8tdi (chipitd) on nagu prj eespool mainis. Väga vähese gaasivajutuse juures on kohe väga suur hulk väänet saadaval.
Kuna esimese käigu ülekanne on selline nagu on, siis diisliga ongi kas võimalust. Kas alustada rahulikult või siis väga suure väände muutumisega.
Bensukaga on see sujuvam.
Kuid edasi on kõik diisli kasuks.
Nii maanteel, kui linnas bensukas ilma käiku, või siis käike alla vahetamata ei kiirenda, chiputud v8tdi kõrval tunduks auto nagu katki ja pidev
pöördesse ajamine, vähemalt linnas on väsitav.
Kütusekulu vahe linnas oli minul samas sõite tehes 4-5l/100km kohta, mis kattub ka tehase numbritega, võimalik et pärast chippitmist võtab diisel
gammike vähem ka.
Minu üllatuseks kuumal suvepäeval oli alctantara päris kuum sisse istudes, samas ventileeritav nahkiste mitte (seistes ju vent ei toimi). Samamoodi
istud alcantaras suht ühe kohapeal kinni, võrreldes nahaga.
Lisaks ei saa ju alcantaraga ventilatsiooni jne.
Kindlasti tasuks ka tähelepanu pöörata erinevate istmetüüpidele.
Tahtsin tegelikult öelda seda, et reaalselt sõidavad need d3 kõik punktist a-b ja jalgu ei tohiks jääda.
S8 tundub sellest valikust tegelikult vast selline kirik keset küla, kui ainult tavalise õhuga saaks ja võimalikult paljude lisadega.
Loomulikult saab ju ise tagaluuki avada ja võtmest uksi avada/käivitada jne, kuid imo. ongi need lisad just need mis igapäeva sõidu meeldivamaks
teevad ja d3 on päris toredaid lisasid saada, kui esimene omanik pole koonerdanud.
Hoolduse/remondi teema on alati autode lõikes erinev ja kindlasti ei saa alahinnata kontrollitavat ajalugu, kuid alati jääb ju see X faktor, et mõni
auto lihtsalt kestab paremini kui teine . . . .
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 18.05.13 21:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Kindlasti tasuks ka tähelepanu pöörata erinevate istmetüüpidele.
|
Kuldsed sõnad. Auto tehniliste omaduste, sise- ja välisilu kõrval on iste (või selle võimalused) äärmiselt olulised. Võimalik et see sõltub suuresti
juhi anatoomiast. Mina oma pikkusega (192cm) olen paljudes autodes hädas just pikkadel otstel. Kui ikka iste ei anna niipalju kallutada, et jalg (ka
põlve juurest) oleks toetatud istmepadjale, siis pikema otsaga väsid päris palju. Jääb tunne, et istud vaid kannidel ja toetad varbaid pedaalidele, et
end tasakaalus hoida. Ka C6 tavaistmed pole minu jaoks piisavalt reguleeritavad. Sportsisuga on juba parem. Siinkohal teeks ühe avalduse, loodetavasti
mind oksa ei tõmmata. BMW 700 on siiani parim olnud. Seljatoe küljed, istumispadja küljed, istumisosa pikkus, seljatoe kumerus jne. kõik on
reguleeritav. Ja kui soovid autost väljuda, siis kõik need padjad ja toed kerivad end sinu küljest lahti. Istud sisse ja peale süüte andmist on nad
taas sinu ümber.
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 18.05.13 21:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A-kaheksa
BMW 700 on siiani parim olnud. Seljatoe küljed, istumispadja küljed, istumisosa pikkus, seljatoe kumerus jne. kõik on reguleeritav. Ja kui soovid
autost väljuda, siis kõik need padjad ja toed kerivad end sinu küljest lahti. Istud sisse ja peale süüte andmist on nad taas sinu ümber.
|
Siia oskan ainult +1 kirjutada.
Isegi kogenud seda ning ehk on D4 parem, aga D3 puhul ei kannatanud Bemmiga väga võrrelda isegi sportsisuga.
|
|
|
|
Creative
huviline
Registreerunud 16.02.05
Kasutaja on eemal
Auto: S6- S4- S8
|
postitati 19.05.13 07:25
|
|
|
Mul vahelduseks selline teemaväline küsimus, et kas 1999a S8 istuvad 1:1 külge 2000a facelift esituled ja stange? Kas kinnitused ja pistikud tuledel
sama, stangel kinnitused? Kas facelift ninal sama kapott mis prefaceliftil?
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.13 08:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Creative
Mul vahelduseks selline teemaväline küsimus, et kas 1999a S8 istuvad 1:1 külge 2000a facelift esituled ja stange? Kas kinnitused ja pistikud tuledel
sama, stangel kinnitused? Kas facelift ninal sama kapott mis prefaceliftil? |
Selle jaoks tuleks ikka uus teema teha või küsida seda vastava mudeli teemas. See siin D3 kerega A8 teema.
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 27.01.14 10:32
|
|
|
Üks vähe labasem küss kah vahele Oskab keegi öelda, kas D3-l stabika pukse
eraldi vahetada ei saa, st peab koos uue vardaga vahetama?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |