Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: A8 ning S8 abi (D3) (Vastuseid: 68 | Vaatamisi: 10564)
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.13 21:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Ise kettas olles pole Lang'il küll suurt pointi.
Vastupidi, siis on pisiperel ruumi.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raineys
huviline



Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5 2.3t

postitati 15.05.13 17:23 Tsiteeri


Johhaidiii. Pisipere ei mahu A8 ära? Peab ikka Long ostma? Müstika, kui palju inimestel tänapäeval ruumi on vaja.


http://images.spritmonitor.de/555994_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.05.13 17:37 Tsiteeri


Kusjuures priidik võttis väga hästi kokku kogu selle arutelu.
Diisli madalam kütusekulu on täielikult mõttetu, kui sa pead 2000 euri eest ketipinguteid vahetama, turbodega midagi juhtub, pihustite või kõrgsurvepumbaga.
See ühekordne 2000-3000 EUR-i laks mis sealt tuleb tähendabki seda, et sa pead ikka väga mitu km sõitma, et see vahe tasa teha.
Seda enam, et ametliku keskmise kütusekulu vahe on neil 11.9 L vs 9.4L ning et see 2000 EUR vahe puhtalt kütuse pealt tagasi teha peab sõitma ca. 55000km.

4.2 vabalthingav ilma FSI tehnoloogiata mootor on täiesti lollikindel ning seal ei ole millelgi eriliselt kallil katki ka minna. 250000km läbi sõitnud auto puhul peab enda rahakoti peale väga kuri olema, et 4.2 TDI-d osta.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ash
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 CQ '87

postitati 16.05.13 13:41 Tsiteeri


Diplomat, Sa just nagu kardaks minna autosid proovima. Umber 10 korda on soovitatud Sul reaalselt minna autosid katsuma ja proovima nii maanteel kui linnas.. igasugune internetihääletus teemal millise mootoriga auto Sina peaksid valima ei toimi lihtsalt.

Vali omale mõned sobivamad välja ja mine uuri. Tee väike sõit ja saad üsna pea selgeks mis Sulle meeldib. Korralikult hooldatud ja ajalooga auto puhul ei tasu Sul karta ei diislit ega bensiini. Karta tasub neid odavaid banaane mis soodsate hindadega meelitavad.

Ps! Hiljem ootaks ka Sinu kommentaare kui oled erinevaid mootoreid proovinud.

Terv,
ash


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ash
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 CQ '87

postitati 16.05.13 13:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raineys
Johhaidiii. Pisipere ei mahu A8 ära? Peab ikka Long ostma? Müstika, kui palju inimestel tänapäeval ruumi on vaja.


Vägagi nõus Sinu imestusega. Ma ei mõista ka mitmesse ritta neid väikeseid lapsi sinna Lang A8'sse siis plaanitakse laduda. Nagu puid riita või ? Tihtilugu veel Langid üldse 4 kohalised. Kole näeb välja kah veel oma pikaks venitatud kerega.

Nje rõba nje mjasa.....

terv,
ash


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 16.05.13 13:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj

4.2 vabalthingav ilma FSI tehnoloogiata mootor on täiesti lollikindel ning seal ei ole millelgi eriliselt kallil katki ka minna. 250000km läbi sõitnud auto puhul peab enda rahakoti peale väga kuri olema, et 4.2 TDI-d osta.


Mis selle FSI tehnoloogial viga on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.05.13 14:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ash
Tsitaat:
Algselt postitas: raineys
Johhaidiii. Pisipere ei mahu A8 ära? Peab ikka Long ostma? Müstika, kui palju inimestel tänapäeval ruumi on vaja.


Vägagi nõus Sinu imestusega. Ma ei mõista ka mitmesse ritta neid väikeseid lapsi sinna Lang A8'sse siis plaanitakse laduda. Nagu puid riita või ?


Just turvatoolis lapsed võtavad kõige rohkem ruumi ja mäkerdasid minul ka c4-s esiistmeseljatoe ära, alates teatud pikkusest alles ulatuvad jalad niimoodi kõverduma, et istutakse täiesti normaalses asendis, siis võtavad vähem ruumi :). See siis lihtsalt selline vahemärkus, mis otseselt teemaga ei haaku.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.13 14:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: ash
Tsitaat:
Algselt postitas: raineys
Johhaidiii. Pisipere ei mahu A8 ära? Peab ikka Long ostma? Müstika, kui palju inimestel tänapäeval ruumi on vaja.


Vägagi nõus Sinu imestusega. Ma ei mõista ka mitmesse ritta neid väikeseid lapsi sinna Lang A8'sse siis plaanitakse laduda. Nagu puid riita või ?


Just turvatoolis lapsed võtavad kõige rohkem ruumi ja mäkerdasid minul ka c4-s esiistmeseljatoe ära, alates teatud pikkusest alles ulatuvad jalad niimoodi kõverduma, et istutakse täiesti normaalses asendis, siis võtavad vähem ruumi :). See siis lihtsalt selline vahemärkus, mis otseselt teemaga ei haaku.


Kusjuures mul ju oli A8 Lang ja selle üle olin kõige rohkem rahul siis kui jalg kipsis oli (sain rahulikult taga laiutada) ning just turvatooliga kuna laps mahtus ideaalselt ära. A8 Langis istus laps minu taga aga Q7'mel istub kõrvalistuja istme taga ning esiiste on suht ees.

Ehk siis see lapse jutt ei olegi niisama teema, aastaid tagasi laususin ka siin foorumis, et turvatooli teema on langis parim.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 16.05.13 14:33 Tsiteeri


Eks siin mängib rolli kui suur ise oled ja kui laiali sul oksad on, enamasti ostetakse A8 ikka selle nähtamatu okstevõra ära mahutamiseks. Aga üldiselt turvahäll on küll selline asi mis enamasti ei mahu normaalse suurusega autosse juhi taha ära, toolid peaksid koos lastega ikka pea igasse autosse ära mahtuma ja istme selja puhtana hoidmiseks on suvalisest supermarketist võimalik seljatoe kaitse osta. Aga loomulikult kui inimestel võimalusi on, siis oleks totter need kasutamata jätta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.05.13 15:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ramm
Tsitaat:
Algselt postitas: prj

4.2 vabalthingav ilma FSI tehnoloogiata mootor on täiesti lollikindel ning seal ei ole millelgi eriliselt kallil katki ka minna. 250000km läbi sõitnud auto puhul peab enda rahakoti peale väga kuri olema, et 4.2 TDI-d osta.


Mis selle FSI tehnoloogial viga on?


Googelda veidi (FSI carbon buildup), aga lühikokkuvõttes - kuna kütust pritsitakse otse silindrisse, siis koguneb igasugust jura (õli, süsinikujäägid) sisselaskeklappidele, kus see karastub ja muutub tugevaks materjaliks. Tavalise pritse puhul peseb bensiin klappe kogu aeg ja seda probleemi ei teki.
Sellest tulenevalt klapitõus väheneb, kütusekulu suureneb ja võimsus väheneb, samuti hakkab mootor vahele jätma.

Uutel mootoritel, mida hakatakse nüüd tootma, on kaks pritsesüsteemi - vanakooli süsteem, mis pritsib klappidele kütust ning otsepritse. Mõlemat kasutatakse koos. Sellist asja on teinud Toyota näiteks pikemalt, et just seda probleemi vältida...

Illustratsiooniks kõigest 60 000 km läbisõiduga 2.0 TFSI mootori sisselaskeklapid:
http://i483.photobucket.com/albums/rr196/jhines_06gli/2cylindervalves.jpg

Kui see suur probleem kõrvale jätta, siis on FSI tehnoloogiaga bensiinil juba üsna kallis kõrgsurvepump, kallid pihustid jne - põhimõtteliselt nagu diisel, aga käib oluliselt madalama rõhuga (100-150 bari vs 1500-2000 bari).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 17.05.13 09:34 Tsiteeri


Paraku FSI-ga veel üks jama. See muutub möödapääsmatuks, kui tahad uuemat 4,2 bensiinimootoriga autot. Kas ehk vanakooli mootor kadus ära miskisest 2006 aastast?

See FSI tahmaprobleem esineb siis kõigil mudelitel? Igasugused 1,4 VW ka? Mis selle vastu aitaks? Ehk mingi kütuselisand või sportlikum sõit, et tahm igapäevaselt välja puhuda?


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 17.05.13 10:37 Tsiteeri


Tundub,et polegi vahet kumba võtta - kas TD või FSI mootor, mõlemal mingid hädad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.05.13 15:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa
Paraku FSI-ga veel üks jama. See muutub möödapääsmatuks, kui tahad uuemat 4,2 bensiinimootoriga autot. Kas ehk vanakooli mootor kadus ära miskisest 2006 aastast?

See FSI tahmaprobleem esineb siis kõigil mudelitel? Igasugused 1,4 VW ka? Mis selle vastu aitaks? Ehk mingi kütuselisand või sportlikum sõit, et tahm igapäevaselt välja puhuda?


Jah, kõikidel mudelitel on see probleem.
Kütuselisand ei saa puht füüsiliselt aidata, kuna kütust pritsitakse otse silindrisse, klappide peale seda ei satu, seega kütus ei mõjuta mitte midagi.
Sportlikuma sõiduga tekib veel rohkem blowby gaase ning läheb asi veel hullemaks.
Met. pritsest võib täitsa kasu olla, aga vabalthingaval on üsna mõttetu see met. pritse, kuna suurt midagi juurde ei saa, eriti otsepritsega mootori puhul.

Ainus lahendus ongi iga 40000-60000 tagant kollektor(id) maha võtta ja mehaaniliselt puhastada.
B7 RS4-l on mega suur probleem sellega näiteks. Dünos testitud ning näha, kuidas 20hp jõudu kaob 30000km läbimisega.

Eks diislil on ju ka EGR-ga sama teema, aga seal on põlemistemperatuurid madalamad, samuti on diislil alati palju õhku saada ning ta käib olulisemalt lahjema seguga, mille tõttu see ei avaldu nii, nagu bensukal.
Uumatest autodest ma võtaks pigem diisli kui FSI. Eriti kui rääkida turbokast, sest rahaliselt hoolduses mingit olulist vahet enam ei ole.

RS4 enne/pärast puhastust, 33 jõudu mootorist nagu maast leitud:
http://i20.photobucket.com/albums/b239/noelsimpson/Rs4B7Dyno-1.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 18.05.13 07:58 Tsiteeri


Lisan paar mõtet siia teemasse.

Paar viimast päeva on olnud hea võimalus võrrelda v8tdi (chipitud) ja v8 bensukat (246kw).
Kohati nii sarnased, kuid samas jälle nii erinevad.

Kohapeal liikuma hakates on imo. eelis bensukal - momentaalselt on pea, et maksimaalne vääne võtta ja kohaltvõtt ning esimene käiguvahetus käib nii sujuvalt ja muuseas.
v8tdi (chipitd) on nagu prj eespool mainis. Väga vähese gaasivajutuse juures on kohe väga suur hulk väänet saadaval.
Kuna esimese käigu ülekanne on selline nagu on, siis diisliga ongi kas võimalust. Kas alustada rahulikult või siis väga suure väände muutumisega. Bensukaga on see sujuvam.
Kuid edasi on kõik diisli kasuks.
Nii maanteel, kui linnas bensukas ilma käiku, või siis käike alla vahetamata ei kiirenda, chiputud v8tdi kõrval tunduks auto nagu katki ja pidev pöördesse ajamine, vähemalt linnas on väsitav.

Kütusekulu vahe linnas oli minul samas sõite tehes 4-5l/100km kohta, mis kattub ka tehase numbritega, võimalik et pärast chippitmist võtab diisel gammike vähem ka.

Minu üllatuseks kuumal suvepäeval oli alctantara päris kuum sisse istudes, samas ventileeritav nahkiste mitte (seistes ju vent ei toimi). Samamoodi istud alcantaras suht ühe kohapeal kinni, võrreldes nahaga.
Lisaks ei saa ju alcantaraga ventilatsiooni jne.
Kindlasti tasuks ka tähelepanu pöörata erinevate istmetüüpidele.

Tahtsin tegelikult öelda seda, et reaalselt sõidavad need d3 kõik punktist a-b ja jalgu ei tohiks jääda.

S8 tundub sellest valikust tegelikult vast selline kirik keset küla, kui ainult tavalise õhuga saaks ja võimalikult paljude lisadega.

Loomulikult saab ju ise tagaluuki avada ja võtmest uksi avada/käivitada jne, kuid imo. ongi need lisad just need mis igapäeva sõidu meeldivamaks teevad ja d3 on päris toredaid lisasid saada, kui esimene omanik pole koonerdanud.

Hoolduse/remondi teema on alati autode lõikes erinev ja kindlasti ei saa alahinnata kontrollitavat ajalugu, kuid alati jääb ju see X faktor, et mõni auto lihtsalt kestab paremini kui teine . . . .


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 18.05.13 22:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx

Kindlasti tasuks ka tähelepanu pöörata erinevate istmetüüpidele.


Kuldsed sõnad. Auto tehniliste omaduste, sise- ja välisilu kõrval on iste (või selle võimalused) äärmiselt olulised. Võimalik et see sõltub suuresti juhi anatoomiast. Mina oma pikkusega (192cm) olen paljudes autodes hädas just pikkadel otstel. Kui ikka iste ei anna niipalju kallutada, et jalg (ka põlve juurest) oleks toetatud istmepadjale, siis pikema otsaga väsid päris palju. Jääb tunne, et istud vaid kannidel ja toetad varbaid pedaalidele, et end tasakaalus hoida. Ka C6 tavaistmed pole minu jaoks piisavalt reguleeritavad. Sportsisuga on juba parem. Siinkohal teeks ühe avalduse, loodetavasti mind oksa ei tõmmata. BMW 700 on siiani parim olnud. Seljatoe küljed, istumispadja küljed, istumisosa pikkus, seljatoe kumerus jne. kõik on reguleeritav. Ja kui soovid autost väljuda, siis kõik need padjad ja toed kerivad end sinu küljest lahti. Istud sisse ja peale süüte andmist on nad taas sinu ümber.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 18.05.13 22:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa
BMW 700 on siiani parim olnud. Seljatoe küljed, istumispadja küljed, istumisosa pikkus, seljatoe kumerus jne. kõik on reguleeritav. Ja kui soovid autost väljuda, siis kõik need padjad ja toed kerivad end sinu küljest lahti. Istud sisse ja peale süüte andmist on nad taas sinu ümber.


Siia oskan ainult +1 kirjutada.
Isegi kogenud seda ning ehk on D4 parem, aga D3 puhul ei kannatanud Bemmiga väga võrrelda isegi sportsisuga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Creative
huviline



Registreerunud 16.02.05
Kasutaja on eemal

Auto: S6- S4- S8

postitati 19.05.13 08:25 Tsiteeri


Mul vahelduseks selline teemaväline küsimus, et kas 1999a S8 istuvad 1:1 külge 2000a facelift esituled ja stange? Kas kinnitused ja pistikud tuledel sama, stangel kinnitused? Kas facelift ninal sama kapott mis prefaceliftil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.05.13 09:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Creative
Mul vahelduseks selline teemaväline küsimus, et kas 1999a S8 istuvad 1:1 külge 2000a facelift esituled ja stange? Kas kinnitused ja pistikud tuledel sama, stangel kinnitused? Kas facelift ninal sama kapott mis prefaceliftil?



Selle jaoks tuleks ikka uus teema teha või küsida seda vastava mudeli teemas. See siin D3 kerega A8 teema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 27.01.14 11:32 Tsiteeri


Üks vähe labasem küss kah vahele :) Oskab keegi öelda, kas D3-l stabika pukse eraldi vahetada ei saa, st peab koos uue vardaga vahetama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.3% - SQL: 57.7%]