Lehekülgi: 1 2 |
-nsr-
huviline
Registreerunud 28.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDI
|
postitati 02.05.13 20:11
|
|
|
Aivor, mis sul tihendi vahetus koos tööga läks?
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 02.05.13 20:36
|
|
|
Tihend oli autoexperdis zf-i originaal 14.-. Töö tegin ise.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.05.13 08:18
|
|
|
Tahtsin juba ammu öelda tegelt, et aevestades asjaolusid on kasulikum uus turbo, rattad jms. väärtuslik kraam kaasa võtta ja ülejäänud hiljem
jupikaupa maha müüa.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 03.05.13 16:23
|
|
|
Tundub et minu omal ei piisanud samuti ainult tihendi vahetusest. Mingid tilgad olid pärast sõitu all. Peab ka turbiini ja õlipumpa otsima hakkama.
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.13 16:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aivor
Tundub et minu omal ei piisanud samuti ainult tihendi vahetusest. Mingid tilgad olid pärast sõitu all. Peab ka turbiini ja õlipumpa otsima hakkama.
|
Mingid tilgad all ei võrdu kindlasti eelnimetatud veaga, kus nagu ma ütlesin, kast tühjeneb minutitega. Võimalik, et pigem turbiini otsa panemisega
võis vahetatud simmer uuesti viga saada.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 03.05.13 18:29
|
|
|
Ma ostsin autokasti veaga. See samune tihend oli läbi. Osav remondimees vahetas selle ära. Ja kohe uuesti mahlad väljas. Siis tuli auto minu kätte.
Kiskusin kasti koos mootoriga maha, ja mis välja tuli. Osav remondimees oli arvatavasti turbiini enne mootori otsa keeranud ja siis kasti otsa
lükanud. Tihend oli kõvasti muljuda saanud ja oli puru. Ma vahetasin tihendi ära ja tõstsin kasti turbiiniga koos mootori otsa. Ei usu et minul
õnnestus see tihend uuesti ära rikkuda. Hetkel sõitsin ca 40 km ja tundus et õlipiisad on all. Või äkki ikkagi sai viga . Peab veel vähe sõitma eks siis paistab.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 13.11.16 07:39
|
|
|
Äkki keegi oskab nõu anda sarnase probleemiga ühe A8 2.5TDI puhul:
Käigukast oli õlist tühjaks sõidetud, õli jooksis välja kasti ja mootori vahelt. Auto omanik ostis teise käigukasti, aga ei märganud õigel ajal, et
seal pole turbiini küljes. Kasti müüja vist lõpus enam telefonile ei vastanud ja sealt seda turbiini ei saanud. Kuskilt osteti teine turbiin, oli
näha, et seal oli punane õli sees olnud, Audil ei lähe punane õli sinna kasti. Sai kokku pandud ja ikkagi tilgub õli kasti ja mootori vahelt. Õli ei
hakanud normi panemagi veel, võib-olla siis jookseks veel kõvemini. Uuesti lahti võtmine on suur töö, seega mida peaks seal jälgima, kuidas seda viga
otsida?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 17.11.16 15:46
|
|
|
Keegi vist midagi ei arva asjast
Igal juhul sai see kast maha võetud uuesti ja silmaga uuritud nii palju kui võimalik. Tundub olevat mõra selles "saales", mille peale turbiin
toetub, kas see ka õlileket põhjustada võiks, seda ei tea. Kuna pole just esimene kast vahetada, siis ei usu, et ise sai vigastatud seal midagi
paigalduse käigus. Pigem vist kasti müüja tiris selle ilma turbiini lahti laskmata otsast või kuhu see turbiin siis jäi. Igal juhul tervitused selle
kasti müüjale kui ära tunned ennast.
|
|
|
R129
huviline
Registreerunud 19.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.16 08:08
|
|
|
Esiteks pumba liugelaager peab olema pumba küljes korralikult kinni. Liugelaagri taga on väike avaus, kust läbi imbv õli saab kasti tagasi voolata ja
ei hakka huultihendi vahelt välja pressima. Tavaliselt on pumba liugelaager tagajärjeks ja põhjus on mujal )turbiini sees tuleb metallipuru vms).
Õli värvus saadaks markeerimisainega ja see ei määra õli kvaliteeti. Punane värv on pandud, et oleks vastavus DEXRON normile.
Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. kastipesu), -diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
info@hobenool.eu, mob 5227858 Hõbenool OÜ
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |