Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 käigukasti leke (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 7296)
-nsr-
huviline



Registreerunud 28.06.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI

postitati 02.05.13 20:11 Tsiteeri


Aivor, mis sul tihendi vahetus koos tööga läks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 02.05.13 20:36 Tsiteeri


Tihend oli autoexperdis zf-i originaal 14.-. Töö tegin ise.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.05.13 08:18 Tsiteeri


Tahtsin juba ammu öelda tegelt, et aevestades asjaolusid on kasulikum uus turbo, rattad jms. väärtuslik kraam kaasa võtta ja ülejäänud hiljem jupikaupa maha müüa.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 03.05.13 16:23 Tsiteeri


Tundub et minu omal ei piisanud samuti ainult tihendi vahetusest. Mingid tilgad olid pärast sõitu all. Peab ka turbiini ja õlipumpa otsima hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.13 16:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivor
Tundub et minu omal ei piisanud samuti ainult tihendi vahetusest. Mingid tilgad olid pärast sõitu all. Peab ka turbiini ja õlipumpa otsima hakkama.


Mingid tilgad all ei võrdu kindlasti eelnimetatud veaga, kus nagu ma ütlesin, kast tühjeneb minutitega. Võimalik, et pigem turbiini otsa panemisega võis vahetatud simmer uuesti viga saada.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 03.05.13 18:29 Tsiteeri


Ma ostsin autokasti veaga. See samune tihend oli läbi. Osav remondimees vahetas selle ära. Ja kohe uuesti mahlad väljas. Siis tuli auto minu kätte. Kiskusin kasti koos mootoriga maha, ja mis välja tuli. Osav remondimees oli arvatavasti turbiini enne mootori otsa keeranud ja siis kasti otsa lükanud. Tihend oli kõvasti muljuda saanud ja oli puru. Ma vahetasin tihendi ära ja tõstsin kasti turbiiniga koos mootori otsa. Ei usu et minul õnnestus see tihend uuesti ära rikkuda. Hetkel sõitsin ca 40 km ja tundus et õlipiisad on all. Või äkki ikkagi sai viga :D. Peab veel vähe sõitma eks siis paistab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 13.11.16 07:39 Tsiteeri


Äkki keegi oskab nõu anda sarnase probleemiga ühe A8 2.5TDI puhul:
Käigukast oli õlist tühjaks sõidetud, õli jooksis välja kasti ja mootori vahelt. Auto omanik ostis teise käigukasti, aga ei märganud õigel ajal, et seal pole turbiini küljes. Kasti müüja vist lõpus enam telefonile ei vastanud ja sealt seda turbiini ei saanud. Kuskilt osteti teine turbiin, oli näha, et seal oli punane õli sees olnud, Audil ei lähe punane õli sinna kasti. Sai kokku pandud ja ikkagi tilgub õli kasti ja mootori vahelt. Õli ei hakanud normi panemagi veel, võib-olla siis jookseks veel kõvemini. Uuesti lahti võtmine on suur töö, seega mida peaks seal jälgima, kuidas seda viga otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 17.11.16 15:46 Tsiteeri


Keegi vist midagi ei arva asjast:)
Igal juhul sai see kast maha võetud uuesti ja silmaga uuritud nii palju kui võimalik. Tundub olevat mõra selles "saales", mille peale turbiin toetub, kas see ka õlileket põhjustada võiks, seda ei tea. Kuna pole just esimene kast vahetada, siis ei usu, et ise sai vigastatud seal midagi paigalduse käigus. Pigem vist kasti müüja tiris selle ilma turbiini lahti laskmata otsast või kuhu see turbiin siis jäi. Igal juhul tervitused selle kasti müüjale kui ära tunned ennast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
R129
huviline



Registreerunud 19.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.16 08:08 Tsiteeri


Esiteks pumba liugelaager peab olema pumba küljes korralikult kinni. Liugelaagri taga on väike avaus, kust läbi imbv õli saab kasti tagasi voolata ja ei hakka huultihendi vahelt välja pressima. Tavaliselt on pumba liugelaager tagajärjeks ja põhjus on mujal )turbiini sees tuleb metallipuru vms).

Õli värvus saadaks markeerimisainega ja see ei määra õli kvaliteeti. Punane värv on pandud, et oleks vastavus DEXRON normile.


Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. kastipesu), -diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
info@hobenool.eu, mob 5227858 Hõbenool OÜ
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.6% - SQL: 62.4%]