Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 1.8T Avant - 1998 - ArdiT (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3693)
ArdiT
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.13 09:31 Tsiteeri
Audi A6 1.8T Avant - 1998 - ArdiT



Tervist!

Sai nüüd minustki läbi juhuste värske Audi omanik.

Nüüd siis Audist. Ostsin ta tuttava käest - seega loodan, et tegu ausa autoga. Enne ostu muidugi sirvisin hoolega seda foorumit ja lugesin igasuguseid õudukaid turbode, õlijahutite ja veermiku kohta. Autoks siis esiveoline, 1.8t südamega ja avant kerega A6. Läbisõiduks väidab odomeeter 231 500km. Auto on viimased 3 aastat praktiliselt seisnud. (3 aastaga läbitud vähem kui 15 000km). Eestis arvele võetud 2007.

Osana kokkuleppest ostmisel - vahetas eelmine omanik rihma
Lähitulevikus viin õlivahetusse Tartus - kuigi kilometraaz täis veel pole - on siiski sama õli 3a sees juba olnud.
Praeguseks olen 3 päevaga läbinud umbes 350km ja mõned vead, mis olen tähendanud:

- Maanteel avastasin, et rool on ca 2 kraadi paremale nihkes.
- Choruse makk tuksis (volume nupp) - see oli plaanis nagunii ära vahetada. Tahaks plaate kuulata.
- Airbagi tuli põleb (väidetavalt pärast aku vahetamist süttis)
- Tagastangel ühel nurgas pindmised kriimud.
- Juhipoolse ukse alumisel äärel on paar roostetäppi.


Mootor töötab minumeelest ilusti vaikselt, mingit klõbinat kuulda ei ole. Turbo tundub toimivat - ca üle 3000 (Edit: 2500) pöörde pealt tunnetab. Seest näeb ülimalt korralik välja. Raske on inimestele selgeks teha, et tegu on 1998 aasta masinaga. Pilte pole veel teinud, aga plaanin need ka siia kiiremas korras siis lisada.

X0A = National sales program Germany
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
C6U = Alloy wheels 7J x 17
G0C = 5-speed manual transmission
H6S = Tires 195/65 R15 V
J1P = Battery 220 A (44 Ah)
M9L = 4-cyl. gasoline engine 1.8 L/110 kW 20V turbo, MVEG 2 base engine is T8B/T8C
Q1A = Standard front seats
1BA = Standard suspension/shock absorption
1AH = Electronic differential lock (EDL)
1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
2PG = Steering wheel
1N1 = Power steering
5RQ = Right exterior mirror: convex
5SL = Left exterior mirror: aspherical
T8B = 4-cylinder gasoline engine 1.8 L unit 058.D
0JG = Weight category front axle weight range 7
3S1 = Bright roof rails
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
0YG = Weight range 7 installation control only, no requirement forecast
0G1 = Gearshift lever
8UC = Radio "chorus"
8GL = Alternator 120 A
9VD = Speaker (active)
1KD = Disc brakes, rear
1LB = Disc brakes, front
3FA = Without roof insert (standard roof)
1BA = Standard suspension/shock absorption

Loodan siis asjalikule abile siit foorumist tulevikus.
Ardi


-Autopäevik:

11.05 - (ls 232 000km) - Õli (Valvoline täissünt. 5W40) ja filtri vahetus. Uued tekstiilmatid.
18.05 - Uus salongi- ja õhufilter.
21.05 - Tagumise udutule uus pesa.
27.05 - Kliima vaakumtest ja täitmine.
1.06 - Uus kütusefilter.
3.06 - Uuesti kliima kontroll. Lekke peatamine.
20.08 - Jahutusvedeliku flantsi vahetus. Leke peatatud.
28.08 - (ls 240 000km)Tagarattalaagri vahetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 29.04.13 09:32 Tsiteeri


Stockis peaks ikka 2000 rpm pealt olema vääne saadaval juba.
Kui alles 3000 peal midagi toimuma hakkab, siis kontrolli rõhulekkeid.

Kui näpitud on, siis jah 3000 peal max vääne.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ArdiT
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.13 09:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Stockis peaks ikka 2000 rpm pealt olema vääne saadaval juba.
Kui alles 3000 peal midagi toimuma hakkab, siis kontrolli rõhulekkeid.

Kui näpitud on, siis jah 3000 peal max vääne.


Ei ole näpitud minu teada. Aga turbo seisu kavatsesin nagunii üle kontrollida.
Aga tänud tähelepanu juhtimise eest sellele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 29.04.13 09:58 Tsiteeri


Turbo seisukord ja rõhulekete kontroll on kaks väga erinevat asja, aga jõudu tööle.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 29.04.13 10:06 Tsiteeri


Stockis hakkas ta umbes 2400-2500 rpm pealt "rebima".
Palju õnne uue auto puhul ning palju õli- ja rõhulekkeid! :D


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 29.04.13 11:54 Tsiteeri


Kui airbagi tuli põleb, siis vaata põhjamati alla. Tõenäoliselt on matt alt niiske sestap ka avariiandur kalab (tahab kontaktide puhastamist) või on sootuks hävinenud.
Minu andur oli pealt vaadates korralik, kuid sisse piiludes:
http://www.upload.ee/image/3237285/IMG_0467.JPG

Sõbral avanes üldse selline pilt:
http://www.upload.ee/image/3253096/DSCN3978.JPG

Kui 3 a. täis, siis ilmselt tagumine aeg õli vahetada. Arvesta lihtsalt sellele, et igasugune tökat mõjub halvasti nii turbo õlitusele kui ka mootorile & õlipumbale. :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ArdiT
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 05.05.13 16:28 Tsiteeri


Mõned pildid

http://www.upload.ee/image/3288138/eest.jpg
http://www.upload.ee/image/3288150/tagant.jpg
http://www.upload.ee/image/3288154/seest.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 05.05.13 16:34 Tsiteeri


Huvitav, et eelmisel omanikul oli veelombist läbisõitmine probleem, nii väga hoidis autot, aga 3a sama õliga ei ole probleemi:P Muidu väljast ja seest igati viisakas tundub piltide järgi, rool suht kulunud sellise ls kohta, võibolla vahetatud rool, võibolla keritud. Edu igatahes!


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ArdiT
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 05.05.13 16:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Huvitav, et eelmisel omanikul oli veelombist läbisõitmine probleem, nii väga hoidis autot, aga 3a sama õliga ei ole probleemi:P Muidu väljast ja seest igati viisakas tundub piltide järgi, rool suht kulunud sellise ls kohta, võibolla vahetatud rool, võibolla keritud. Edu igatahes!


Just. Pärast õlivahetust, esimese aastaga tiksus enamik sellest 15 000. kilomeetrist. Järgnevad 2 praktiliselt seisis.
See, et keritud on - seda ma isegi ei imesta üldse:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 06.05.13 14:29 Tsiteeri


Rool on tõesti räbal. Mul 255k kellal ja näeb praktiliselt nagu uus välja, võibolla natuke läigib õrnast kulumisest.
Muidugi võib seda tingida ka õliste ja muidu mustade kätega pidev sõitmine. Samuti ei kasuta ma seda "diskomehe" keeramist, mis võibolla kulutab samuti rooli vähem :D


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ArdiT
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 06.05.13 21:03 Tsiteeri


Vaatan ka seda pilti ja tundub pildilt hullem kui ta tegelikkuses on. Kuna see foto sai tehtud telefoniga, siis sharpisin seda photoshopiga - see teeb rääbakamaks.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ArdiT
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.13 08:13 Tsiteeri


Nädalavahetusel oli aega ja võimalust rohkem autot uurida.
Tehtud sai õlivahetus - seega eemaldasin ka põhjakatte esimest korda.
Karteri põhi leemendas. Visuaalselt ma mingit leket ei tuvastanud. Ka pole täheldanud õlikadu (veel).
Süvenen sellesse teemasse lähemal ajal uuesti.

Paar pilti kah:

http://www.upload.ee/thumb/3307183/DSC_0252.jpg
http://www.upload.ee/thumb/3307197/DSC_0251.jpg

Salongifiltrit kontrollides avanes ka üsna mannetu pilt:

http://www.upload.ee/thumb/3307198/DSC_0249.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 13.05.13 08:17 Tsiteeri


Võta sealt karteripõhjalt õli ja määri ka eespool olev roostes kandur kokku, siis ei roosteta edasi:) Nali naljaks, aga kui märkimisväärset õlikadu pole (lisama ei pea välba jooksul), siis roostest hoidumiseks see kerge õlikiht seal all ei ole midagi hullu, keegi targem ilmselt vaidleb muidugi vastu:cool:


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ArdiT
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.13 14:53 Tsiteeri


Esimene kuu audiga on möödunud. Õnneks mingeid pirakaid üllatusi pole veel ette tulnud.. Seega emotsioonid on head ja aina paremaks lähevad. Vahepeal ikkagi paar probleemi/viga olen avastanud ja kõrvaldanud: tuli välja et tagumine udutuli ei tööta. Iseenesest ju seda keegi nagunii kunagi ei kasuta, aga otsustasin selle põhjuse välja kaevata. Kakkusin lahti ja tuli välja, et udutule pesa on täiesti oksüdeerunud ja roostes. Pistik ei tulnud ka lahti vaid murdus klemmidega koos ära. Sai selleks siis uus pesa ja klamber pandud - asi toimib!
Esimeste kuumade ilmadega avastasin, et kliima kah ei tööta korralikult. Õnneks lekkeid ei olnud ja täideti kliima ära. Nüüd võib minupärast kuumalaine tulla. Lähiajal tuleks veel summuti kohal olev kuumakaitseplekk kinni lasta - koliseb rõvedalt kui uks kinni lüüa :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ArdiT
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 09.06.13 17:20 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ArdiT
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 19.08.13 12:20 Tsiteeri


Nüüdseks olen autoga sõitnud umbes 9000km. Omajagu probleeme ka tekkinud.. Eelkõige kliimaga. Pärast seda, kui kliimat lasin täita ja mingi leke sai kõrvaldatud, hakkas mingi hetk kliimapump koledat häält tegema, kõigepealt nagu rullik, seejärel juba kostus väga kole heli nagu pumbast endast. Igatahes ma pole nüüd jupp aega kliimat järgi lükanud - ei lükkagi enne kui nüüd lähiajal kliimapump vahetatud saab.

Hiljaaegu valasin õli ka juurde 1l. Ei oskagi öelda kas peaksin muretsema kui 9000km peale liitrit juurde tahab?

Ilmnenud probleemidest veel: 1) Üks hommik üllatas mind hoiatustuli vähesest tosoolist.. ja loik oli täitsa all olemas. Selgus et mootori taga olev plastikust flants lekib. Õnneks pääsesin kergelt.

2) Tagumine rattalaager on hakanud uluma pärast pikemat sõitu. Ka velg läheb teistest soojemaks. Muidu õrnalt pidurit vajutades kaob ulumine ära.


Muus osas ei saa kurta, autoga üsna rahul veel. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 19.08.13 13:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Rool on tõesti räbal. Mul 255k kellal ja näeb praktiliselt nagu uus välja, võibolla natuke läigib õrnast kulumisest.
Muidugi võib seda tingida ka õliste ja muidu mustade kätega pidev sõitmine. Samuti ei kasuta ma seda "diskomehe" keeramist, mis võibolla kulutab samuti rooli vähem :D

Mu B5-l rool suht samasuguses seisus (tegemist küll nahaga kaetud rooliga) ja läbisõit ~225000km (saksa ülevaatuse paberite järgi, mis on olemas pmst algusest peale, peaks see läbisõit olema õige ka). Ma ei mäleta täpselt, milline rool ostes ~30000km tagasi välja nägi, aga kindlasti mitte nii kulunud kui praegu. Mul endal on ka see eelpool mainitud "diskomehe" roolikeerutamise komme autot parkides/ringi keerates kitsastes kohtades. Seega rooli järgi väga ei julgeks läbisõidu õigsuses kindel olla/kahelda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.7% - SQL: 58.3%]