Lehekülgi: 1 2 |
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 05.05.13 18:53
|
|
|
Lase mootor soojaks, võid paar kiirendust teha ning siis hoia koha peal pööret peal ja las keegi katsub samal ajal tosooli lõdvikuid. Kui kõvaks
lähevad siis jahutussüsteemis surve sees.
Oli kunagi ühel diisel BMW'l täpselt selline juhus. Õli oli puhas, tosool oli puhas, kuid pööret andes olid lõdvikud kivikõvad ja surve sees.
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 06.05.13 06:26
|
|
|
Nõustun kasutajaga prj - mul oli eelmise autoga säärane jama (td mitsubishi). Sellel ka temperatuuri näidik hakkas jebima, kui kaanetihend/kaan ära
oli. Ainuke erinevus oli see, et pikema sõidu peale oli jahutusvedeliku kadu nähtav. Arvasin alguses, et jahutusradikas jamab (see oli paras
käkerdis). Peale uue jahutusradika panekut jätkusid samad sümptomid.
Mul on lakmustest olemas kodus - kui tahad, võime ära proovida selle. Võimalik, et vaja lisakorki paisupaagile, et tester ühendada (on selline suure
pipetiga kahe kambriga klaastoru, millest imetakse gaasid läbi). Anna märku, kui huvi on.
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|
Creative
huviline
Registreerunud 16.02.05
Kasutaja on eemal
Auto: S6- S4- S8
|
postitati 06.05.13 07:39
|
|
|
Kuidas saan kliimaplokist temperatuuri kontrollida?
Mul suur kahtlus (ja ka lootus), et viga siiski temperatuuri anduris. Kahjuks aga enne neljapäeva puht ajaliselt ei jõua arvutit järgi panna ja asjaga
tegeleda. Vaja koguaeg sõidus olla.
Eile sõitsin jälle paarsada km maha ning täna hommikuks polnud grammigi jahutusvedeliku kadunud. Keema pole enam läinud ning peale viimast õhutust ka
enam kohapeal külma puhuma ei hakka.
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 06.05.13 08:01
|
|
|
51 kood kliimaplokist.
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
|
Creative
huviline
Registreerunud 16.02.05
Kasutaja on eemal
Auto: S6- S4- S8
|
postitati 06.05.13 10:17
|
|
|
Kui seier jõudis 80 peale siis kliimaplokist jõudis 70 peale. Kui 90 peale siis plokist 80 peale. Ning siis kruttis ka end järgi 90 peale.
Proovin hiljem selle variandi ka ära kui seier 100 näitas, et mis siis läbi kliimaploki on!
|
|
|
Creative
huviline
Registreerunud 16.02.05
Kasutaja on eemal
Auto: S6- S4- S8
|
postitati 09.05.13 18:31
|
|
|
Tere jälle kaasvõitlejad,
Olen sõitnud nüüd paar päeva lugematu arv kilomeetreid ning kuni tänaseni oli kõik OK. Proovisin igatpidi selle tempi saada näidiku järgi 100 peale,
et kliimast järgi kontrollida tegelik temperatuur aga tulutult. Kahjuks/õnneks ta enam nii kõrgele ei ole küündinud. Täna aga juhtus nii, et 100'ga
püsikas peal sõites langes temperatuur kiirelt 90 pealt 60'le (ehk siis seier nulli). Võtsin kiirelt kliimast lahti 51 asja, see näitas jätkuvalt 90
ja ei muutunud. Võtsin siis ka lahti 49 ning seal näitas temperatuur koguaeg langemismärke. Langes kuni 40neni ja jäi sinna pidama. Kõikus üles-alla
38-42 vahel terve tee. Jõudsin sihtpunkti ning suretasin auto välja, kusagil max 10min. Käivitades uuesti oli hops seier 90 peal ja seesama 49sas
kliimast mis näitas hetk varem 40 oli nüüd juba 88 peal. Edasisõites jäi näidik 90 peale kuid kliimast kruttis end 95ni ning siis langes sama targalt
tagasi 40 peale.
Siit minu küsimus, mida erinevat mõõdavad 49'sas ja 51'ne kliimakompuutrist? Mainin juurde veelkord, et 51'ne püsib alati 90 peal ning ei
kõigu-liigu.
Ja mulle väga tundub, et see mingi anduri teema ning reaalselt see temperatuur niimoodi ei kõigu?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 09.05.13 19:16
|
|
|
Minu andmetel on 49-s kood hoopis: Malfunction counter for speedometer (vehicle speed) signal.
Kindel, et see temperatuuri kuvas? Võin muidugi eksida.
|
|
|
|
Creative
huviline
Registreerunud 16.02.05
Kasutaja on eemal
Auto: S6- S4- S8
|
postitati 09.05.13 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Minu andmetel on 49-s kood hoopis: Malfunction counter for speedometer (vehicle speed) signal.
Kindel, et see temperatuuri kuvas? Võin muidugi eksida. |
Selles videos mis paar posti varem lingitud:
49 - Engine Coolant Temperature
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 09.05.13 19:34
|
|
|
Selle video järgi oleks kood 51 hoopis õli temperatuur. Võta nüüd
kinni, kumb see õige on.
EDIT: Minu viga. Ei vaadanud kogu videot esimese hooga korralikult läbi.
|
|
|
|
Creative
huviline
Registreerunud 16.02.05
Kasutaja on eemal
Auto: S6- S4- S8
|
postitati 09.05.13 19:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Selle video järgi oleks kood 51 hoopis õli temperatuur. Võta nüüd
kinni, kumb see õige on. |
Vaata videot. Seal on kirjas 51 koodi kohta, et see ei näita õli temperatuuri tegelikult.
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 10.05.13 07:28
|
|
|
Mul need kliima koodid näitavad üldse aiateibaid. Just eile vaatasin koode 49 ja 51 - mõlemad annavad ajuvabad väärtused. VCDS kasutades näitab aga
ilusti kõike ja kliima töös ei ole ka anomaaliaid siiani täheldanud. Muidugi on ka variant, et ma teen midagi valesti, kui läbi kliima neid asju
ajan.
Näiteks C5 kelladeploki temp. näidik ise on paras petis tegelt (vähemalt TDI puhul) - see seisab 90 peal isegi siis, kui temperatuur on juba 100
kraadi (vähemalt ühes ing. keelses foorumis oli selline info). Oletan, et see kehtib ka bensukate puhul samamoodi - võimalik, et S4 samamoodi
toimetab.
Kindel, et asi anduris on? On temp. andureid mitu sellel mootoril? Kui on vaid üks andur, kas siis mootori töös ei peaks mingit muutust olema, kui aju
saab vale signaali? Kui on mitu andurit, siis uuri välja, kumb see kood 49 alla läheb - ilmselt see probleeme tekitabki.
Kelladeploki külmjooted tekitavad samuti igasuguseid anomaaliaid - mida soojem on õhk, seda hullem tavaliselt. Sinu masina puhul kelladeploki
probleemi vist ei ole, kuna kliimaploki näit oli korrelatsioonis sellega, mida kelladplokk tegi.
Küsimus: kui see temperatuur kliima järgi sul uuesti 40 peale kukkus, kas siis kukkus temperatuuri näidik samamoodi?
Kui sul tavaline tester olemas, siis keeda seda temp. andurit potis ja hoia takistusel silm peal. Kas tekivad mingid anomaaliad? Teine variant on ka
sõidu ajaks arvuti taha panna ja VCDS logima panna. Pärast võrdled tulemusi sellega, mida temp. näidik tegi. Võid muidugi ka praegu kohe uue temp.
anduri panna.
Kui selgub, et temp. andur korras, siis vaata juhtmed/kelladeplokk üle. Juhtmete ja pistikute probleemide puhul peaks vist ajusse veateade ka
jääma.
Tsitaat: | Algselt postitas: Creative.
Siit minu küsimus, mida erinevat mõõdavad 49'sas ja 51'ne kliimakompuutrist? Mainin juurde veelkord, et 51'ne püsib alati 90 peal ning ei
kõigu-liigu.
Ja mulle väga tundub, et see mingi anduri teema ning reaalselt see temperatuur niimoodi ei kõigu? |
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |