Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: By-pass & blow-off (Vastuseid: 99 | Vaatamisi: 39024)
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 14.01.10 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t

Rääkidest plastist Boschi toodetud BP klappidest:

TT ja originaali vahe on siis milline (peale hinna) ?
Minule teadaolevalt on nende sisu ja ehitus identsed / vaid müügihind erineb ja viimane on piisav argument TT oma kasutamiseks!

Võrreldes plast ja metallklappi on viimase eelist just kestvuses!


Kõik Boschi by-pass klapid on välimuselt identsed, ka sisemus on väga sarnane, ongi isegi. Kuid, erinevus on vedrujäikuses ning vbl ka membraani paksuses ehk, viimast kahtlen küll palju.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indrekk
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20v

postitati 14.01.10 17:06 Tsiteeri


Küsin igaks juhuks üle, et kas siin pildil on nn "TT metallist bypass" või on tegemist mingi aftermarket-hiina jubinaga.

http://img217.imageshack.us/img217/9868/pildid003yy6.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 14.01.10 17:11 Tsiteeri


Boschi jupi sarnane, kelle toodang, ei tea, võta maha, uuri ,ehk on kellegi "kirjad" peal.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.10 17:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrekk
Küsin igaks juhuks üle, et kas siin pildil on nn "TT metallist bypass" või on tegemist mingi aftermarket-hiina jubinaga.

http://img217.imageshack.us/img217/9868/pildid003yy6.jpg

Sinu masina pealt? kui jah siis see on pilusilmade toodang, ühtki kirja sa sealt pealt ei leia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 14.01.10 20:20 Tsiteeri


Minu autol väliselt täpselt sama sugune ja on Forge originaal.
Pilt
eest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.10 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: digimarket
Minu autol väliselt täpselt sama sugune ja on Forge originaal.
Pilt

Sinu jupil on vast ka forge kiri peal?
Aga indreku masina kohta tean rääkida sellepärast, et see masin eelmise omaniku käes põhimõtteliselt minu garaazhis kõiki oma töid tegemas ju käiski.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 14.01.10 20:31 Tsiteeri


Jah, minu jupil on ka kiri peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 15.01.10 22:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t

Rääkidest plastist Boschi toodetud BP klappidest:

TT ja originaali vahe on siis milline (peale hinna) ?
Minule teadaolevalt on nende sisu ja ehitus identsed / vaid müügihind erineb ja viimane on piisav argument TT oma kasutamiseks!

Võrreldes plast ja metallklappi on viimase eelist just kestvuses!


Kõik Boschi by-pass klapid on välimuselt identsed, ka sisemus on väga sarnane, ongi isegi. Kuid, erinevus on vedrujäikuses ning vbl ka membraani paksuses ehk, viimast kahtlen küll palju.



Ei saanud sellest vedru jäikuse poindist lõpuni aru... kas TEAD või arvad ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 16.01.10 11:55 Tsiteeri


ma usun et teab, sest kangema bypassi eesmärk ongi ju kangem vedru ja suuremad avad parema voolavuse pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 16.01.10 13:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t

Rääkidest plastist Boschi toodetud BP klappidest:

TT ja originaali vahe on siis milline (peale hinna) ?
Minule teadaolevalt on nende sisu ja ehitus identsed / vaid müügihind erineb ja viimane on piisav argument TT oma kasutamiseks!

Võrreldes plast ja metallklappi on viimase eelist just kestvuses!


Kõik Boschi by-pass klapid on välimuselt identsed, ka sisemus on väga sarnane, ongi isegi. Kuid, erinevus on vedrujäikuses ning vbl ka membraani paksuses ehk, viimast kahtlen küll palju.



Ei saanud sellest vedru jäikuse poindist lõpuni aru... kas TEAD või arvad ?
Loe teema läbi saad teada.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taxx
huviline



Registreerunud 23.08.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T

postitati 03.02.10 11:59 Tsiteeri


Tere, mul selline küsimus, et kas vigane bypass klapp võib kütusekulu kõrgeks ajada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.10 12:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: taxx
Tere, mul selline küsimus, et kas vigane bypass klapp võib kütusekulu kõrgeks ajada?

Kui just korpus puruks pole ja sealt välisõhku lekib, siis küll... kuid kui lihtsalt membraan puruks nagu tavaliselt temaga juhtub, siis mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kivimugi
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1.8t A4b5

postitati 22.12.10 11:40 Tsiteeri


aga kui membraan puru siis ka turborõhk madalam kui peaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.12.10 11:46 Tsiteeri


Reeglina küll jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
m0nx
huviline

Avatar


Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: s494

postitati 06.12.11 22:26 Tsiteeri


Huvitav teema.
Viimase mõne nädala jooksul olen juba 2 kasutatud by-passi paigaldanud oma AANile ja tulemus on täpselt sama. Heli on väga sarnane teisel leheküljel asuval S1 video esimesel lõigul. Edasistest postitustest sain ma aru, et kui hääl on selline, siis järelikult on antud klapid õhtal? Sai need ostetud ühelt ja samalt võrdlemisi respekteeritud inimeselt siit foorumist. Mis ma nüüd siis järeldama peaks? Et tegemist oli halva kokkusattumusega lihtsalt, et mõlemad õhtal olid, või võib viga peituda hoopis mujal mootori probleemides?
Ostes neid kasutatud junne oligi eesmärk pigem saada lahti ajutiselt vanast bypassist, mis oli täiesti peetis, norskas koledasti jne. Kahju nagu ostetud klappidest pole, kuna suurt miskit ei maksnud, kuid nüüd tekibki küsimus, et kui ma nüüd võrdlemisi kalli TT bypassi külge krutin, ega see siis samamoodi ei käitu? Ühesõnaga küsimus selles, et kui süütesüsteemis on kala sees ja üks pütt jätab vahel vahele, kas see siis kuidagi turbo poolt mõjutab??? Või kas turbo süsteemis võib olla miski kala, mis justkui töötavad(kuid kasutatud) klapid hetkega peeti keerab? Või on hoopis vaakumi poolel miski kala ja klapid võibolla on korras, aga turbosüsteemis kala?

Aasta tagasi töötas masinal turbo kenasti, mõnus vilin ja kõik. Millalgi talvel tekkis s1'e video algusest sarnane hääl ja hiljem hakkas juba norskama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 07.12.11 07:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: m0nx
Huvitav teema.
Viimase mõne nädala jooksul olen juba 2 kasutatud by-passi paigaldanud oma AANile ja tulemus on täpselt sama. Heli on väga sarnane teisel leheküljel asuval S1 video esimesel lõigul. Edasistest postitustest sain ma aru, et kui hääl on selline, siis järelikult on antud klapid õhtal? Sai need ostetud ühelt ja samalt võrdlemisi respekteeritud inimeselt siit foorumist. Mis ma nüüd siis järeldama peaks? Et tegemist oli halva kokkusattumusega lihtsalt, et mõlemad õhtal olid, või võib viga peituda hoopis mujal mootori probleemides?
Ostes neid kasutatud junne oligi eesmärk pigem saada lahti ajutiselt vanast bypassist, mis oli täiesti peetis, norskas koledasti jne. Kahju nagu ostetud klappidest pole, kuna suurt miskit ei maksnud, kuid nüüd tekibki küsimus, et kui ma nüüd võrdlemisi kalli TT bypassi külge krutin, ega see siis samamoodi ei käitu? Ühesõnaga küsimus selles, et kui süütesüsteemis on kala sees ja üks pütt jätab vahel vahele, kas see siis kuidagi turbo poolt mõjutab??? Või kas turbo süsteemis võib olla miski kala, mis justkui töötavad(kuid kasutatud) klapid hetkega peeti keerab? Või on hoopis vaakumi poolel miski kala ja klapid võibolla on korras, aga turbosüsteemis kala?

Aasta tagasi töötas masinal turbo kenasti, mõnus vilin ja kõik. Millalgi talvel tekkis s1'e video algusest sarnane hääl ja hiljem hakkas juba norskama.


Kas by-pass on ikka õigesti küljes? Külje pealt tuleb rõhk sisse ning alt laseb välja. Üksta puhu kust august puhud by-passi avadesse, kuskilt ei tohi lekkida, see on kõige lihtsam viis testida by-pass'i.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 07.12.11 19:03 Tsiteeri


See originaal bässi paigaldus viis, rõhk küljelt ja välja alt on tegelikult imelik.
Miks?
Nimelt pindala millele rõhk mõjub on suurem küljelt sisenedes, võrreldes alt rõhu sisenemisega.
Tõenäosus õhu tahtmatule tsirkulatsioonile on sedasi suurem.

Enam kui kindel, et tehase seades oleval masinal ei teki neid lekkeid, ehk siis pilootrõhu ja vedru surve üheskoos on võrdne ja/või suurem membraani all olevast rõhust.

Eelisena võiks olla originaal paigaldusel kiirem reageerimine (võimalik, et olematu erinevus reageerimises)
Järelturu vastavad tooted on igatahes eranditult rõhk alt ja väljumine küljelt paigaldusega, olenemata, kas tegu on membraan või kolb tüüpi klapiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
m0nx
huviline

Avatar


Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: s494

postitati 07.12.11 21:41 Tsiteeri


Kui ma nüüd mäletan õigesti, siis miskitpidi nendel kahel bypassil oli võimalik puhuda :P peenikesest torust vist kannatas sisse puhuda. Õiget pidi olid küljes, niiet juu-siis nad olid peetis. Tuleb siis TT bypass hankida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 08.12.11 08:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: m0nx
Kui ma nüüd mäletan õigesti, siis miskitpidi nendel kahel bypassil oli võimalik puhuda :P peenikesest torust vist kannatas sisse puhuda. Õiget pidi olid küljes, niiet juu-siis nad olid peetis. Tuleb siis TT bypass hankida.

Just, lõpeta kasutatud asjade paigaldamine, mis maksavad 30 EUR-i ning pane uus.
Ega neid kasutatud bypasse niisama naljapärast tavaliselt auto küljest võeta.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.12 13:20 Tsiteeri


Mul ei ole vist ühtegi originaal bypassi alles. Viitsib keegi nihikuga mõõta, mis on selle sisenev ja valjuv ava nii pealt kui seest?

Lisaks selline palve, et kas keegi on originaal bypassi lahti teinud? Pean silmas 2.2t originaal juppi.

Küsimused on seepärast, et mind huvitab, kui membraan on üleval asendis (saab ka "imedes" teada ilmselt), siis kas klapp on seest väiksem (eeldaks, et membraan jääb segama) kui intake ja outlet ava? Ja millest tekib omakorda küsimus, et kas mõni aftermarket bypass saab avatud asendis "voolata" rohkem kui stock bypass?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 23.04.12 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Mul ei ole vist ühtegi originaal bypassi alles. Viitsib keegi nihikuga mõõta, mis on selle sisenev ja valjuv ava nii pealt kui seest?

Lisaks selline palve, et kas keegi on originaal bypassi lahti teinud? Pean silmas 2.2t originaal juppi.

Küsimused on seepärast, et mind huvitab, kui membraan on üleval asendis (saab ka "imedes" teada ilmselt), siis kas klapp on seest väiksem (eeldaks, et membraan jääb segama) kui intake ja outlet ava? Ja millest tekib omakorda küsimus, et kas mõni aftermarket bypass saab avatud asendis "voolata" rohkem kui stock bypass?

Klõpsisin natuke telefoniga

Originaal bypass klapi sisse ja välja toru sisemõõt on 22 mm, suurel Dahlbäck'i bypassil on see mõõt 34-35 mm. Mis on aga huvitav, on see, et originaal klapil on avatud olekus maru väikene avatus. Lisaks segab head voolavust sissejooksev toru. Kuivõrd olulist rolli need nüansid mängivad, ei oskagi öelda.

http://pildid.audiclub.ee/s-audid/2.2/Bypass/images/DSC_1809.jpg

Võrdluseks Dahlbäck'i bypass avatud olekus:
http://pildid.audiclub.ee/s-audid/2.2/Bypass/images/DSC_1807.jpg


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.14 14:07 Tsiteeri


Vaatan seda pilti ja aru ei saa, kus SQ-l bypass oli.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 13.12.14 17:16 Tsiteeri


Natuke jama pilti vaatasid, see peaks märksa parem olema.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.14 17:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Natuke jama pilti vaatasid, see peaks märksa parem olema.
See on juba vähe loogilisem jah.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 14.12.14 07:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Ja millest tekib omakorda küsimus, et kas mõni aftermarket bypass saab avatud asendis "voolata" rohkem kui stock bypass?


Kui raha rolli ei mängi, siis parim alternatiiv originaalile oleks APR R1.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 64.5% - SQL: 35.5%]