Lehekülgi: 1 .. 7 8 9 |
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 02.05.14 13:44
|
|
|
Kui sa vähegi lugeda viitsiks pole ei kumbki neist maininud, et S4ga sõidaks.Ma ei taipa, miks on vaja pidevalt mingite embleemide pärast vinguda, Kui
omanikule meeldib, siis las olla seal TDI, S4, S-line või mis iganes asi. Igal juhul kiidan seda otsust et S4 võre paigaldati. Kõige asjalikum võre
B5le. Edu ja jaksu pilliga.. näeb jätkuvalt hea välja
|
|
|
melks
huviline
Registreerunud 06.04.08
Asukoht: Tallinna lähistel
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9TDI 81+kw´99a.
|
postitati 02.05.14 14:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RTamm
Kui sa vähegi lugeda viitsiks pole ei kumbki neist maininud, et S4ga sõidaks.Ma ei taipa, miks on vaja pidevalt mingite embleemide pärast vinguda, Kui
omanikule meeldib, siis las olla seal TDI, S4, S-line või mis iganes asi. Igal juhul kiidan seda otsust et S4 võre paigaldati. Kõige asjalikum võre
B5le. Edu ja jaksu pilliga.. näeb jätkuvalt hea välja
|
Samad sõnad.
|
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2017
|
postitati 02.05.14 16:31
|
|
|
Tagaosa tegelikult sama kõrge aga auto pole väga sirgel pinnal. Kui aus olla, siis mul -30mm vedrud seisavad garaai all. Ootavad allapanekut, kuid
mõtlen mis sillaga teeb.. A4 on tuntud oma nõrga esisilla poolt ning hetkel niigi suurem velg all kui ettenähtud.
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 02.05.14 16:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TDN
Tagaosa tegelikult sama kõrge aga auto pole väga sirgel pinnal. Kui aus olla, siis mul -30mm vedrud seisavad garaai all. Ootavad allapanekut, kuid
mõtlen mis sillaga teeb.. A4 on tuntud oma nõrga esisilla poolt ning hetkel niigi suurem velg all kui ettenähtud. |
See sild on täpselt siis nõrk, kui kasutada mingeid odavaid jubinaid. TRW, Lemförder alla ja sõidad muretult pikka aega.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 02.05.14 23:37
|
|
|
Nõustun igati. Pole see A4 sild midagi nii nõrk nagu vingutakse.. mul auto pea 4 aastat käes olnud ja pole sillas midagi teinud. Nüüd üks õõts
koliseb veits.
|
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2017
|
postitati 21.05.14 13:27
|
|
|
Audiclubi matid käes:
|
|
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2017
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2017
|
|
bluevec
huviline
Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota
|
postitati 24.06.14 09:29
|
|
|
See "näts" on tavaline asi.
Kasutatakse igal pool kondekate fikseerimiseks.
kasutatud äriklassi sülearvutite müük
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 24.06.14 14:50
|
|
|
Mulle on jäänud mulje, et see tiivik lendab laiali ühel kindlal põhjusel. Niipalju kui mina olen näinud netis neid laiali lennanud tiivikute pilte (ja
ka ise puutunud paari pumbaga kokku) siis 99% neist laiali lennanud tiivikutest on see tiiviku ümber oleval asjal jõnksud sees. See peab olema
ühtlaselt munaja kujuga, mitte ei tohi olla selliseid jõnkse, kuhu ühel hetkel need labad kinni jäävad.
Kõige lihtsam viis korda tegemiseks on see, et ostad ühe õkskõik missuguse A4 või A6 või ka A3 vaakumpumba ja lihtsalt tõstad selle tiiviku ja selle
ümbe oleva võru ja mõlemalt poolt need kaaned ringi enda pumbale.
|
|
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2017
|
postitati 25.06.14 12:18
|
|
|
Kahjuks ei saa ma ainult tiivikut ringi tõsta, kunakeskel too vedav "rist" on ka ju puruks. Seal peaks neli kõrva olema. Kuid kolm on ainult küljes.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 25.06.14 12:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TDN
Kahjuks ei saa ma ainult tiivikut ringi tõsta, kunakeskel too vedav "rist" on ka ju puruks. Seal peaks neli kõrva olema. Kuid kolm on ainult küljes.
|
Seda nö tiivikut sa ilma seda risti kujulist asja eemaldamata kätte ei saabi. See ristikujuline asi on poolringi kujulise võlli otsas ja selle saad
sealt lihtsalt näpitsatega otsast maha tõmmata.
|
|
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2017
|
postitati 25.06.14 12:53
|
|
|
Lihtsam ikkagi uus pump peale visata ja kõik Hetkeks on pakkumisi päris
mitu tulnud juba.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 25.06.14 14:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TDN
Lihtsam ikkagi uus pump peale visata ja kõik Hetkeks on pakkumisi päris
mitu tulnud juba. |
Sa oled teadlik ikka, et pumpasid on päris palju erineva funktsionaalsusega (alarmiga/ilma, puldiga/ilma, FL/PreFL + puldil erinevad sagedused), seega
kui uus pump sama koodiga ei ole, siis mina viskaks selle pumba osa ringi, sest siis saaks ka aimu, kaua see uuskasutatud pump kesta võiks. Ja muide
isegi sama koodiga pumbal võib olla teine kodeering ja mugafusfunktsioonid võivad seega teistmoodi toimetada (küll aga on see "viga" diagnostika
kaabli olemasolul hõlpsasti parandatav).
|
|
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2017
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2017
|
|
Lehekülgi: 1 .. 7 8 9 |