Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Labade kinnitahmamine on juba tegelikult tagajärg. Esimese asjana tuleks nende "õnnetuste" puhul välja vahetada kõik vaakumvoolikud ja siis edasi
vaadata, mis vahetust vajab. Nookurid võivad ka vabalt kaane all ringi kõndida. |
Labade kinnitahmamine on omane kõigile nn "muutuva geomeetriaga" turboga masinatele, see ei ole mingi eriline viga, V6 puhul veel eriti lihtsalt
kõrvaldatav, kuna turbo on masinast lihtsalt eraldatav.
Nookurid hakkavad uitama kõigil neil masinatel umbes 300-400000km läbisõidu pealt, sellest ei ole pääsenud seni veel keegi. Umbes selle läbisõidu
juures tehakse meil (eestis) tavaliselt see "kõige kallim hooldus" nn nukkvõllivahetus, tegelikult töötavad need nukad oluliselt pikemalt kui u
200000 (siis on nukad veel kulumata) paiku vahetada tõukurid ja nookurid.
kõrgsurvepump kestab maksimaalselt 300000-400000km, automaatkäigukastiga autodel vähem- kasti ja mootorielektroonika on omavahel seotud ja tavakastiga
masinad töötavad seetõttu vigasena kauem.
VP 44 pumbaga koos töötavad pihustid peavad olema suhteliselt ideaalses korras, muidu läheb kogu mootori tööre˛iim puusse.
Palju õnne (hästi töötavana) väga hea auto ostmise puhul!
Minu jaoks seni suurimaks küsimuseks on see, et kas neid VP44 pumpasid on kuidagi võimalik ka autol häälestada?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|