Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi a6, paar küsimust. (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 4520)
SanderA6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5tdi Q

postitati 20.04.13 15:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Ma pakun, et geomeetria kinni tahmanud lihtsalt. Turbo maha võtta ja geomeetria ära puhastadada, suhteliselt tüüpviga neil ja ka 1.9 diislitel



Suured tänud sulle :)

Päikest !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SanderA6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5tdi Q

postitati 20.04.13 15:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Labade kinnitahmamine on juba tegelikult tagajärg. Esimese asjana tuleks nende "õnnetuste" puhul välja vahetada kõik vaakumvoolikud ja siis edasi vaadata, mis vahetust vajab. Nookurid võivad ka vabalt kaane all ringi kõndida.



Suured tänud sulle :)

aga oskad sa kergemini seletada kus kohast ma need nookurid leida võin ?

Päikest !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.04.13 00:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Labade kinnitahmamine on juba tegelikult tagajärg. Esimese asjana tuleks nende "õnnetuste" puhul välja vahetada kõik vaakumvoolikud ja siis edasi vaadata, mis vahetust vajab. Nookurid võivad ka vabalt kaane all ringi kõndida.


Labade kinnitahmamine on omane kõigile nn "muutuva geomeetriaga" turboga masinatele, see ei ole mingi eriline viga, V6 puhul veel eriti lihtsalt kõrvaldatav, kuna turbo on masinast lihtsalt eraldatav.:D

Nookurid hakkavad uitama kõigil neil masinatel umbes 300-400000km läbisõidu pealt, sellest ei ole pääsenud seni veel keegi. Umbes selle läbisõidu juures tehakse meil (eestis) tavaliselt see "kõige kallim hooldus" nn nukkvõllivahetus, tegelikult töötavad need nukad oluliselt pikemalt kui u 200000 (siis on nukad veel kulumata) paiku vahetada tõukurid ja nookurid.

kõrgsurvepump kestab maksimaalselt 300000-400000km, automaatkäigukastiga autodel vähem- kasti ja mootorielektroonika on omavahel seotud ja tavakastiga masinad töötavad seetõttu vigasena kauem.

VP 44 pumbaga koos töötavad pihustid peavad olema suhteliselt ideaalses korras, muidu läheb kogu mootori tööre˛iim puusse.

Palju õnne (hästi töötavana) väga hea auto ostmise puhul!

Minu jaoks seni suurimaks küsimuseks on see, et kas neid VP44 pumpasid on kuidagi võimalik ka autol häälestada?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SanderA6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5tdi Q

postitati 26.04.13 10:03 Tsiteeri
pump



Hei, olen saanud palju targemaks.
Käisin täna siis diagnostikas.

Küsiks veel ühe küsimuse nimelt kui külma mootoriga kohe panen R käigu sisse käib läbi siuke heli ng "lõks"
Sarnaneb manuaal kasti häälele kui kohapeal vahetada.
Kas tekitan ilma asjata paanikat või on tõesti miskit valesti ?
Sooja mootoriga pole kuulnud v tähele pannud.


Alustan siis ühest veast mis sain teada.
Address 02: Auto trans

18265 - load signal
P1857 - 35-10- Error Message from ECU- Intermittent

Sellele ma ei saanudki vastust, et mis seal täpselt lahti on, oskab keegi seletada ?

Kõrgsurvepump töötab tõesti vigaselt.
Viga seisneb siis selles, et seal on üks nõel mis ei tõmba ennast lahti.
Nii palju kui mulle seletati.

Algne pritsenurk oli null aga auto nõudis 12,4 ja tõusis maksimaalselt 2,8.
Mingi hetk hakkas kõik tööle ja auto töötas kohe vaiksemalt ei suitsenud jms kõik veel muutus, kui sai auto välja suretatud uuesti tööle pandud oli sama seis aga siis enam niinimetatud nõela lahti ei tulnud ja näidud ei liikunud.

On mu jutul tõepõhi all ?

Vot sellinne asi .

Nüüd saan õelda, et seal kus ma olen käinud tõmmati mul nahk üle kõrvade.
Esiteks:
* Pole tehtud EGR puhtaks
* Turbot pole seal keegi vaadanud.
* Labad ja kõik mu on terve
Turbo rõhud jms on kõik korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 26.04.13 20:43 Tsiteeri


Kui veakoodi kirjelduses oli "Needle lift sensor" siis jutt ei käi pumbast. Vigane on hoopis juhtpihusti - suht levinud probleem. Oma kätega seda korda ei saa ja tuleb uus osta - hind ca 300eur


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
SanderA6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5tdi Q

postitati 26.04.13 20:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Kui veakoodi kirjelduses oli "Needle lift sensor" siis jutt ei käi pumbast. Vigane on hoopis juhtpihusti - suht levinud probleem. Oma kätega seda korda ei saa ja tuleb uus osta - hind ca 300eur


Ei olnudki veakoodi, Mootor On sellessuhtes puhas ng veakoodide poolest.
Sai Jälgitud Pritsenurka Kui oli Õige nimetus, See Seisis Koguaeg Nullis phm.
Vajalik Oli 12,4 Kui Mu Mälu Ei Peta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.1% - SQL: 62.9%]