tean et bensiinimootoril pestakse põlemiskambreid niimoodi et kuumal, töötaval mootoril lastakse sisselaskekollektorisse u. pool liitrit vett. see
lööb tahma ja saasta minema. küsimus siis et kas ka diiselmootorile võib niimoodi "klistiiri" teha. tegu turbodiisliga. (autoks kyll mitte sudi vaid
galant tdi)
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
postitati 13.01.05 18:13
See vee valamine on juba bensukal suht suur risk,diislil saad peale esimest 20ml juba kepsule tere öelda.Kui juba kusev pihusti lööb diislile kolina
mootorisse,mis siis veega veel juhtub.Põlemiskambrite suurus ja surveaste on ikka liiga eri klassist.
Kui häirib et tahmab,siis tuleb lihtsalt korralikult tühjaks lasta mootor paar korda ja kui see ei aita on viga kuskil toitesüsteemis.
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
postitati 13.01.05 18:25
ega yldiselt ei tahmagi aga tekkis lihtsalt selline kysimus, kuna mõned bensuka omanikud hirmsasti kiidavad seda "tehnoloogiat".
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
postitati 13.01.05 18:33
See tehnoloogia peaks olema tglt unustatud juba.Kui siis ehk vene autodel veel ,milledel oli karburaatoriks "piiratava läbilaskega toru" ja
kütusesegu oli selline nagu jumal juhatas.See tahm ja asjad on probleem autodele mis sõidavad ainult lühikesi otsi ja seda veel pensionäri
stiilis.Siis lihtsalt peab mootorile sellist asja tegema,et auto peale süüte väljakeeramist edasi ei käiks.
Ühesõnaga detonatsioonist vabanemiseks.
Tänapäeva autodel pole ühelgi sellist meetodit kasutama pidanud.
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
postitati 23.01.05 18:36
tänapäeva autodel on seda isegi tehase poolt peal.
ja see mitte ainult ei puhasta vaid ka annab lisa "kiluvatte"
omal käel proovitud. 86a 5syl turbokas unustas pärast vähest kasutamis õlivõtmise näiteks ära
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
postitati 23.01.05 20:34
Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
tänapäeva autodel on seda isegi tehase poolt peal.
ja see mitte ainult ei puhasta vaid ka annab lisa "kiluvatte"
omal käel proovitud. 86a 5syl turbokas unustas pärast vähest kasutamis õlivõtmise näiteks ära
Äkki tood näiteks ka mõne diiselmootori?
Ja see et tehase poolt on peal ei loe.Üks asi on arvuti poolt juhitav veeudu ja teine asi on ise pooleliitrise pudeliga sisselasketrakti otsas istuda.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.1% - SQL: 57.9%]