Lehekülgi: 1 2 3 4 |
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.06.13 20:30
|
|
|
Jah, linnas külma mootoriga sõit iga hommik = 100% läheb mingi kogus diislit karterisse.
Bensiiniga on täpselt sama teema, lihtsalt bensiin aurab ära kui asi saavutab oma töötemperatuuri, aga diisel mitte.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 29.06.13 05:31
|
|
|
Sellisel juhul peaks ju kõigil diislitel õlitase tõusma? Mina pole oma C6-tel täheldanud seda probleemi. Võib-olla pole jõudnud piisavalt sõita. A4
1,9tdiq 96kw igatahes seda probleemi kindlalt polnud. CR ja DPF on järelikult kehv kooslus. Kui õlitase tõusma hakkab, lasen prj asja kallale ja DPF
lendab metsa.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Rumsa
huviline
Registreerunud 21.04.11
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant 3,0 Tdi q
|
postitati 29.06.13 06:12
|
|
|
Selle jutu peale meenub, et kui enda auto sain aastakese tagasi siis õlitaset kontrollides oli see samuti natuke üle normi, paar-kolm millimeetrit üle
varda max näidu. Eelmine omanik sõitis iga päev tööle 3 kilomeetrit ja tagasi koju 3 kilomeetrit. Pidevalt sai põlema dpf-i tule ja vahel ka mootori
tule seoses sl. klappide tööga. Mina olen sõitnud aastaga ca. 15000 km ja ainult pikki otsi ning mitte mingeid probleeme ei ole. Isegi dpf-i
pöletamist pole märganud. See mootor ei ole lühikesteks linnaotsadeks.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 29.06.13 20:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
CR ja DPF on järelikult kehv kooslus. Kui õlitase tõusma hakkab, lasen prj asja kallale ja DPF lendab metsa. |
Kui kirvega kallale lähed, siis mind huvitaks palju on reaalne tahm enne ja pärast eemaldust. Ise olen kah mingi hetk valiku ees, kas asendada DPF või
see lihtsalt eemaldada.
Mootor peab ikka pisut hõre olema, kui regenereerimisel post-injection kolinal karterisse voolab. Talvel lühikesed otsad ja ebapiisav
mootoritemperatuur tähendab seda, et filtrit ei regenereerita ja sellest antakse armatuuris kollase tule näol teada.
Ma arvan, et kütus karteris ei ole otseselt põhjustatud CR ja DPF kehvast kooslusest.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 30.06.13 06:00
|
|
|
Minu küna regenereerib ka talvel, linnasõidul ennast, arvutiga hea logida, vaadata, mis toimub.
Regenereerimiseks on hea kõrgem pööre ja koormus - kõik, mis silindris, põleb ära.
Ikkagi on probleemi peapõhjuseks külm ilm, lühikesed otsad, madal mootoripööre st linnasõit. DPF ja sellega kaasnevad toimingud on probleemi
algatajad. mott.
Ja seda mitte DPF-ga varustadud Audidel, vaid ka teistel markidel, milledel DPF vahel.
Saksas kiirteid kündvad masinad seda probleemi ei tea. Eestis pikkasid otsasid panevad masinad st maantesõit, seda problemi ei tähelda.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.13 08:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Minu küna regenereerib ka talvel, linnasõidul ennast, arvutiga hea logida, vaadata, mis toimub.
Regenereerimiseks on hea kõrgem pööre ja koormus - kõik, mis silindris, põleb ära.
Ikkagi on probleemi peapõhjuseks külm ilm, lühikesed otsad, madal mootoripööre st linnasõit. DPF ja sellega kaasnevad toimingud on probleemi
algatajad. mott.
Ja seda mitte DPF-ga varustadud Audidel, vaid ka teistel markidel, milledel DPF vahel.
Saksas kiirteid kündvad masinad seda probleemi ei tea. Eestis pikkasid otsasid panevad masinad st maantesõit, seda problemi ei tähelda.
|
Õige jutt. Mul polnu terve talv ühtegi probleemi DPF-iga, iga nädal vähemalt korra pikalt maanteel, kuid märtsis/aprillis oli periood, kus oli rohkem
linnas ja nii tihti enam maanteele ei saanud ja DPF-i tuluke oli paari nädalaga platsis, samuti ka õlitaseme kerge tõus. Pihustid olid eelmise omaniku
poolt vahetatud.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.06.13 12:11
|
|
|
Ühesõnaga juhhei DPF, EGR, EVAP, Rohelised ja Järelkontrolli Lamdad. See saast tuleks koristada teelt, kuna keegi kurat ei tea, kuipalju on energiat
raisatud ning loodust reostatud nende arendamisel, tootmisel ja kui palju peavad inimesed tööd rügama, et seda sitta parandada. Ja odav see ei ole.
Lõpuks paugutatakse see tahm ikka mingil kujul tänavale. Arvan, et ökoloogiline jalajälg on suht võrdne. Võrreldes kogu muu [roppus], mis
inimkond on kokku keeranud, on see kaduväike, kuid populaarne osa. Pealegi saab nafta üsna kohe otsa ja kui maakera veel praegu elab, arvestades 25-
50a. tagust tehnikat, siis pole siin millestki üldse rääkida.
Seepärast ütlesingi, et mina viskan võimalike tulevaste DPF probleemide korral selle pasa prügikasti, sest ei ole nõus maksma kogu selle jama eest.
Põhimõtte pärast. Punkt.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.13 11:33
|
|
|
Aga mis teema algatajal asjast saanud on?
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 26.07.13 13:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ühesõnaga juhhei DPF, EGR, EVAP, Rohelised ja Järelkontrolli Lamdad. See saast tuleks koristada teelt, kuna keegi kurat ei tea, kuipalju on energiat
raisatud ning loodust reostatud nende arendamisel, tootmisel ja kui palju peavad inimesed tööd rügama, et seda sitta parandada. Ja odav see ei ole.
Lõpuks paugutatakse see tahm ikka mingil kujul tänavale. Arvan, et ökoloogiline jalajälg on suht võrdne. Võrreldes kogu muu
<b>[roppus]</b>, mis inimkond on kokku keeranud, on see kaduväike, kuid populaarne osa. Pealegi saab nafta üsna kohe otsa ja kui maakera
veel praegu elab, arvestades 25- 50a. tagust tehnikat, siis pole siin millestki üldse rääkida.
Seepärast ütlesingi, et mina viskan võimalike tulevaste DPF probleemide korral selle pasa prügikasti, sest ei ole nõus maksma kogu selle jama eest.
Põhimõtte pärast. Punkt. |
Austraaliast leiti ka 300 miljardit barrelit. Ei usu mina, et nafta otsa peaks saama meie eluajal! Endal ka eemaldatud kõik asjad
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
soonikx
huviline
Registreerunud 28.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.08.13 14:56
|
|
|
Teemast on saanud nii palju, et täitsa huvipärast panin tahmafiltri alla tagasi ( anti kaasa autoga ostes).
Tahmafilter siis alla pandud sai, läksin tiirule ja, ei midagi,täpselt sama räigelt suitses ikka ning kohapeal isegi hakkas mootor lonkama, ning edasi
ka ei läinud nii nagu varem (filtrist ikka leidus tahma ka otsast sisse vaadates). Tuttav töökojast soovitas, et anna pähe vähe. Sai siis jalga
põhjaligi hoitud ning üsnapea juba oli edumärke näha.
Nüüdseks pole ühtegi suitsumärki ka näha, ei kohapeal, ei madalatel pööretel sõites ei miskit. Mingiaja ajas veel kergelt sellist spetsiifilist lõhna
välja, aga ilmselt sodi filtris lihtsalt kuumaga ajas seda.
Ilmselt mingi kala ikka selle tahmafiltri välja kirjutamisega ajust on.
Ja kui keegi veel arvab, et tahmafilter varjab niiöelda viga, siis nagu ütlesin, et suitses alguses alla pannes täpselt samamoodi nagu ilma filtrita.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.13 06:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: soonikx
Teemast on saanud nii palju, et täitsa huvipärast panin tahmafiltri alla tagasi ( anti kaasa autoga ostes).
Tahmafilter siis alla pandud sai, läksin tiirule ja, ei midagi,täpselt sama räigelt suitses ikka ning kohapeal isegi hakkas mootor lonkama, ning edasi
ka ei läinud nii nagu varem (filtrist ikka leidus tahma ka otsast sisse vaadates). Tuttav töökojast soovitas, et anna pähe vähe. Sai siis jalga
põhjaligi hoitud ning üsnapea juba oli edumärke näha.
Nüüdseks pole ühtegi suitsumärki ka näha, ei kohapeal, ei madalatel pööretel sõites ei miskit. Mingiaja ajas veel kergelt sellist spetsiifilist lõhna
välja, aga ilmselt sodi filtris lihtsalt kuumaga ajas seda.
Ilmselt mingi kala ikka selle tahmafiltri välja kirjutamisega ajust on.
Ja kui keegi veel arvab, et tahmafilter varjab niiöelda viga, siis nagu ütlesin, et suitses alguses alla pannes täpselt samamoodi nagu ilma filtrita.
|
Varjab ikka, Sul ilmselt mingid jäägid filtrist endast või väljalaskest mis suitsesid. Korras tahmafiltriga ei ole veel suitsevat 3.0 diislit näinud
Audil.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |
|