Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 |
KTmst3
huviline
Registreerunud 02.04.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.06.18 07:57
|
|
|
Selge, võtan teadmiseks. Tänud!
|
|
|
s3pu
huviline
Registreerunud 26.06.09
Asukoht: Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3
|
postitati 27.10.18 11:56
|
|
|
A5
Kas keegi on käinud antud isendit vaatamas? Kiirendades lõi spiraali põlema ja avarii re˛iimi. Auto seisma ja tööle pannes on kõik korras taas, kuni
pöörded sinna 3000-4000 lasta kiirendades. Omanik väitis, et selle audiga ei tohigi pöördeid üle 2500 lasta, et auto "kaitseb" ennast avariireziimi
lüües 😂🤣.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2573089
|
|
|
rendoqoz
huviline
Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.18 12:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: s3pu
Kas keegi on käinud antud isendit vaatamas? Kiirendades lõi spiraali põlema ja avarii re˛iimi. Auto seisma ja tööle pannes on kõik korras taas, kuni
pöörded sinna 3000-4000 lasta kiirendades. Omanik väitis, et selle audiga ei tohigi pöördeid üle 2500 lasta, et auto "kaitseb" ennast
avariireziimi lüües
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2573089
|
Hea nali
Siis võiks seal 1.0 mootor olla, mis mõtet on 3.0-il.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.10.18 13:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: s3pu
Kas keegi on käinud antud isendit vaatamas? Kiirendades lõi spiraali põlema ja avarii re˛iimi. Auto seisma ja tööle pannes on kõik korras taas, kuni
pöörded sinna 3000-4000 lasta kiirendades. Omanik väitis, et selle audiga ei tohigi pöördeid üle 2500 lasta, et auto "kaitseb" ennast avariireziimi
lüües 😂🤣.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2573089
|
Ütle omanikule, et sellise totaalse jama ajamise asemel võiks auto korda teha, mitte üritada seda kellegile pähe tõmmata.
Viga tuleks otsida trassi survest lähtudes, vihje. Võib päris kalliks minna see lõbu kehvemal juhul.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
KalevE
huviline
Registreerunud 09.02.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.19 19:06
|
|
|
Praegu autovahetuse mõtteid mõlgutamas ja kiigun A5 ja BMW 4.seeria vahel.
Kui nüüd A5 automaadiga quattro isendit tahta ja vaadata midagi 2011+ aastakäigust siis mis kõige lollikindlam/vähem probleemsem kombo oleks? Või olen
ma uuringutes õigesti aru saanud, et ega automaat + quattro puhul peale 7-käigulise S-Tronicu 2011 ja edasi aastatel miskit võtta polegi ja
kokkuvõttes valik kas bens või disla osta? Või on seal ka mingit aastakäikude teemat veel, et mingil ajal parendati kaste/mootorit?
Üldiselt ise eelistaks oma ajuga 2.0 TFSI või TDI mootorit, kuna "pähe" oma autodele ei anna ja kui maanteel möödasõitu suudab muretult teha, siis
mulle võimsusest piisab, aga kui suuremad dislad/bensud on kokkuvõttes töökindlamad ja hooldusvabamad, siis egas midagi ka nende vastu pole.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 07.02.19 20:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KalevE
Praegu autovahetuse mõtteid mõlgutamas ja kiigun A5 ja BMW 4.seeria vahel.
Kui nüüd A5 automaadiga quattro isendit tahta ja vaadata midagi 2011+ aastakäigust siis mis kõige lollikindlam/vähem probleemsem kombo oleks? Või
olen ma uuringutes õigesti aru saanud, et ega automaat + quattro puhul peale 7-käigulise S-Tronicu 2011 ja edasi aastatel miskit võtta polegi ja
kokkuvõttes valik kas bens või disla osta? Või on seal ka mingit aastakäikude teemat veel, et mingil ajal parendati kaste/mootorit?
Üldiselt ise eelistaks oma ajuga 2.0 TFSI või TDI mootorit, kuna "pähe" oma autodele ei anna ja kui maanteel möödasõitu suudab muretult teha, siis
mulle võimsusest piisab, aga kui suuremad dislad/bensud on kokkuvõttes töökindlamad ja hooldusvabamad, siis egas midagi ka nende vastu
pole. |
BMW eelis automaadina on 8HP. Muidugi väljanägemine võrreldes A5-ga suht kühvel - maitseasi. Neljaukseline GC tuli välja 2014 s.t. alla 20k hinnaga ei
saa.
A5 puhul valiks mina FL mudelitest 2.0TFSI ja 2.0TDI mootorite seast. Nende otsas leidub neljakäpalistel isenditel manuaalseid kaste. DL501 S-Tronicu
poole võiks vaadata siis, kui kogu temaga seonduv kadalipp on läbitud. Sellisel juhul võid vaadata ka 3.0TFSI ja 3.0TDI mootorite poole. V6 mootorite
mure- ja rõõmulugude kohta on siin teemades lugemist piisavalt.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.02.19 08:34
|
|
|
Korraliku varustusega ja ok läbisõiduga Facelift Sportbackid hoiavad ka endiselt päris hästi hinda. Välimus maitseasi, mõlemal on hea, kui on õige
pakett võetud, blanguna pole kumbki unistuste välimusega, aga see üsna iga auto kohta käiv asi.
BMW eelis on vastupivavam käigukast, Audil on R4 diisel rafineeritum ja mõnusam sõita jne. Ehk proovi sõita ja otsusta selle põhjal kumb Sulle parem
tundub.
|
|
|
|
KalevE
huviline
Registreerunud 09.02.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.02.19 09:08
|
|
|
No sõitnud olen mõlemaga ja minu tagumikule tunduvad nad mõlemad OK ja seest ja väljast meeldivad nagu ka suht võrdselt (M-sport ja S-Line
versioonidest rääkides). Tehnilisest poolest, nii palju, kui nüüd uurinud olen, tundvad uuemad B-seeria mootoriga BMW-d nii diislid kui bensukad suht
normaalsed, samuti ei näe palju vingumist autmaatide osas. Ehk siis B47/48 + 8. käigune automaat võiks siuke toimiv koosolus küll olla.
Kui nüüd Audist veel rääkida ja loobuda Quattro soovist, siis kas uuema otsa Multitronic CVT on kuidagi töökindlam, kui S-Tronic või on mõlemad
probleemsed? Quattro oleks küll tore, aga enne loobuksin sellest, kui automaatkastist uue auto valikul (aastatepikkusest kepikastiga nikerdamisest
juba piisab)
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.02.19 10:52
|
|
|
Multitronicut ka väga ei soovita.
Bemmil on N47 ka täiesti okei kui on peale 2013 toodetud, enne seda olid probleemid. N20 ei soovita, need kipuvad katki minema lambist.
Kui sa ostad juba facelift A5-e, siis ma väga ei kardaks S-tronicut. Seal on juba Gen2 mehhatroonikaplokk ja enamus lastehädasid ravitud. Kui läbisõit
miljon ei ole ja ei ole kogu aeg linna nühitud nii, et sidurid väsinud, siis ei tohiks mingisuguseid erakorralisi väljaminekuid tulla.
8hp on muidugi mõnusam kast millega sõita.
|
|
|
|
KalevE
huviline
Registreerunud 09.02.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.02.19 11:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kui sa ostad juba facelift A5-e, siis ma väga ei kardaks S-tronicut. Seal on juba Gen2 mehhatroonikaplokk ja enamus lastehädasid ravitud. Kui läbisõit
miljon ei ole ja ei ole kogu aeg linna nühitud nii, et sidurid väsinud, siis ei tohiks mingisuguseid erakorralisi väljaminekuid tulla.
8hp on muidugi mõnusam kast millega sõita. |
No ma pigem vaatakski mingi Audi Approved Plus masina poole, millel läbisõit kuni 50-60k.
Gen 2 kastid on 2013 aasta lõpus toodetud masinatest alates, eks? Ehk siis mingi 2014-2016 2.0TFSI/2.0TDI + S-Tronic kooslus võiks olla nii hea, kui
olla saab antud B8 põlvkonna masina puhul?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.02.19 11:21
|
|
|
/.../ kustutatud.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 08.02.19 11:27
|
|
|
BMW juttu võite edasi vastavas margifoorumis või privas arutada.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.02.19 13:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KalevE
Gen 2 kastid on 2013 aasta lõpus toodetud masinatest alates, eks? Ehk siis mingi 2014-2016 2.0TFSI/2.0TDI + S-Tronic kooslus võiks olla nii hea, kui
olla saab antud B8 põlvkonna masina puhul? |
Kui sa võtad tehase järelgarantiiga masina, siis ma ei muretseks üldse, pole ju sinu probleem kui katki läheb.
Ja ma arvan, et sinu kirjeldatud on üsna ok. Bensukal on lihtne - kui on 165kw, siis on facelift. Uuem mootor, uuem kast.
Mina diislit ei ostaks, kui just tõesti aastas 50000+ ei sõida.
Samas, Audi võiks kindlasti nelikveoline olla. Pooleveoliste hulgast on hetkega väga palju muid erinevaid marke valida - ma ei näe Audil mingisugust
selget eelist.
Muide 4 uksega A5 puhul proovi kindlasti, kuidas sul autosse sisenemine-väljumine on. B piilar on suht ees võrreldes näiteks A4-ga. Kui oled pikemat
kasvu, siis on ebamugav.
|
|
|
|
KalevE
huviline
Registreerunud 09.02.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.19 17:36
|
|
|
Ma seda 4 vs 2 ukse asja veel pole suutnud otsustada. Peres nii kui nii praktiline Octavia kuut olemas ja minu autos on aastas vaid loetud arv kordi
inimesi rohkem kui kaks. Eks pean vaatama, millel järelturul rohkem väärtust oleks hiljem. Kui neljast võtta, siis ehk tasub ka A4 kaalumist? Või on
neil mingi salongi või muu kvaliteedi vahe?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.02.19 18:15
|
|
|
A4 ja A5 on sama auto, natukene erineva kere kujuga.
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.19 19:11
|
|
|
kas keegi uuema (2017 ja edasi vist?) A5-ga ka sõitnud on ja oskab muljeid jagada ?
|
|
|
|
Ricky
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 17.08.20 03:29
|
|
|
Suurim viga on ea888 gen2 mootor, mis on kurikuulus oma õlikulu poolest. Kui kolvigrupp ja muu pudi padi vahetatud, on hästi. Siin ka mitmeid teemasid
sellest. Kast on cvt e.s. Multitronic e.s. Variaator, mis minu meelest on jube venitaja, mõnele meeldib jälle et käike pole, nagu ikka. Ise vaataks
ilmselgelt gen3 mootoriga autot, kui selline väikse bensuka huvi peks olema, seal neid hulle muresid enam pole. 2014 lõpus äkki tulid need välja.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Ricky
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.20 05:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Suurim viga on ea888 gen2 mootor, mis on kurikuulus oma õlikulu poolest. Kui kolvigrupp ja muu pudi padi vahetatud, on hästi. Siin ka mitmeid teemasid
sellest. Kast on cvt e.s. Multitronic e.s. Variaator, mis minu meelest on jube venitaja, mõnele meeldib jälle et käike pole, nagu ikka. Ise vaataks
ilmselgelt gen3 mootoriga autot, kui selline väikse bensuka huvi peks olema, seal neid hulle muresid enam pole. 2014 lõpus äkki tulid need välja.
|
Tänud vastamast.
Kas ta nüüd just peab bensukas olema see on küsitav, eeldasin, et muresid vähem, läheb ühe naisterahva kätte. Hind võiks olla kuni 14k
nt https://www.auto24.ee/used/3396595 ?
|
|
|
valgeavve
huviline
Registreerunud 30.10.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A5
|
postitati 17.08.20 20:43
|
|
|
Mul on vanem Audi A5 kupee. 2,7 TDI. Sõidan nädala sees magalast kesklinna ja tagasi. Nädalavahetusel satun pikemaid otsi tegema. Lugesin ka
negatiivseid lugusid diislist ja linnasõidust. Aasta olen nüüd nii sõitnud. Pole probleemi olnud. Õel Audi SQ5 diisel ja ta satub harva linnast välja.
Vahel viskab dpf tule, aga suurt probleemi pole tal 5 aastat sellest olnud. Loodan, et nüüd ära ei sõnunud
Ainuke negatiivne asi on A5-ga need aknad, akendel pole raame. Müra tuleb salongi ja talvel igavene jama- määri või ära määri ikka jäävad kinni. Samas
ma pole väga viitsinud määrde kvaliteeti süüvida.
|
|
|
Ricky
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.20 20:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: valgeavve
Mul on vanem Audi A5 kupee. 2,7 TDI. Sõidan nädala sees magalast kesklinna ja tagasi. Nädalavahetusel satun pikemaid otsi tegema. Lugesin ka
negatiivseid lugusid diislist ja linnasõidust. Aasta olen nüüd nii sõitnud. Pole probleemi olnud. Õel Audi SQ5 diisel ja ta satub harva linnast välja.
Vahel viskab dpf tule, aga suurt probleemi pole tal 5 aastat sellest olnud. Loodan, et nüüd ära ei sõnunud
Ainuke negatiivne asi on A5-ga need aknad, akendel pole raame. Müra tuleb salongi ja talvel igavene jama- määri või ära määri ikka jäävad kinni. Samas
ma pole väga viitsinud määrde kvaliteeti süüvida. |
Mjh. Meil ka peres Sq5 olemas ja 7 aasta jooksul pole ühtki mootori probleemi olnud, LS ~140000. Dpf paar korda põlema läinud seda ka tunniste või
pikemate seisakutega.
Igastahes peab homme midagi ära võtma. Müraga olen kursis. Enam huvitabki just nende mootorid ja kastid.
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 |