Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C3 2.2 TQ 121 kW - 1986 - Janno1989 (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 12432)
Janno1989
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 11.11.13 17:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuks456
Korralikult asja ette võtnud, like igal juhul:)


Tänud! Ei tea kui korralikult, aga enam-vähem normaalselt üritan teha ikka. Tegelikult olen suht pedant, aga niimoodi ehitamiseks tingimusi pole. Seega peab asja ära ajama. Peaasi, et kere veepidav ja tehnika töötaks :D

See nv sain doonorilt mootori maha ja hakkan valmistuma nelivedulise kerele tõstmiseks. Juhtmestik vaja veel kätte saada doonorilt. Järgmine nv ehk. Enne tahaks mootori õlist ja muust sodist puhtamaks saada. Ei teagi kas siis survepesu või lihtsalt käsitsi puhastada.

Juhipoolne rumm tahab ka vahetust, kuna rattapoltide sisekeermed on ära n....tud.
Kas see andur seal püstakus on ABS-ga seotud?

http://img17.imageshack.us/img17/2761/i2wj.jpg


See on vist õliringluse jahutus? Igal juhul on ta läbiva roostega ja oli lahti ühendatud.
Äkki on kellelgi pakkuda? Ei mäleta, et nelivedulisel oleks seda olnud.

http://img23.imageshack.us/img23/4610/86m8.jpg

Turbo ümbrus päris õline. Lõdvikutes õnneks ülemäära ei olnud. Turbo lõtku on ka tunda :(

http://img703.imageshack.us/img703/3223/02tp.jpg


Väike kaaluvõit parempoolsega :)

http://img822.imageshack.us/img822/7024/hq7m.jpg

Janno


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
haliseja001
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.10
Asukoht: Jõgevamaa/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 86a 2.2T 10V, Audi a6 c4 95.a 2.5AEl quattro

postitati 11.11.13 21:34 Tsiteeri


Õliradika kohta oskan mina vaid niipalju sulle öelda, et nii minu esiveolisel audi 100 2.2 T on see, kui ka minu uuel elukal audi 200 Q 2.1 T on see täiesti olemas!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 11.11.13 22:00 Tsiteeri


Minimaalne turbo võlli ristilõtk on täiesti normaalne. Pikilõtk tähendab juba halba.

Tsitaat:
Algselt postitas: haliseja001
Õliradika kohta oskan mina vaid niipalju sulle öelda, et nii minu esiveolisel audi 100 2.2 T on see, kui ka minu uuel elukal audi 200 Q 2.1 T on see täiesti olemas!


Kõigil turbomootoriga sigaritel on see. Olenemata kütuse tüübist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Janno1989
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 08.12.13 21:20 Tsiteeri


Viisin doonormasina kere vanarauda ära. Garaazi ees natuke ruumi juures :)

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/850/rxsr.jpg

Sõber aitas rihmavahetusega ka. SWAG-i oma läks peale. Rullik ka loomulikult.

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/15/fsy8.jpg

Siduri hüdropump vm otsustas vingerpussi mängida mulle. Nii kinni oli rsk. 5000-e kastist tuli normaalselt välja.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/c/849/h79d.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/c/856/4xai.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/c/834/b98c.jpg

Ega neid kaitsekumme eraldi vist saada pole? Doonori omal on ka praod sees. Eks kui otsad annab, siis vahetan uue pumba vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
haliseja001
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.10
Asukoht: Jõgevamaa/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 86a 2.2T 10V, Audi a6 c4 95.a 2.5AEl quattro

postitati 08.12.13 22:03 Tsiteeri


Väga tubli töö. Enda masinal tuleb ka veel rihmavahetus ette võtta. Ennem muidugi lõpetan veermiku ära.
Aga jõudu ja jaksu vanapoisiga! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
otto
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal

Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990

postitati 08.12.13 23:20 Tsiteeri


Kui vaadata seda siduri silindrit mis sul nö. kinni oli ja kohta kus see katki on läinud siis küsimus, et kas difti võtsid ära mis silindrit kasti korpuses kinni hoiab? Ise paar aastat tagasi enda vanal autol lõhkusin omast lollusest selle silindri ära kuna ei teadnud, et seal dift sees on ja läks samast kohast pooleks.
Ja silindrile rem.komplekti on isegi müüa ja seal see kaitsekumm ka olemas, vähemalt eelmine suvi kui ostsin oli seda saada küll ja ei maksnud ka teab mis palju.


Audi OOOO - Lord Of The Rings
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Janno1989
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 09.12.13 11:22 Tsiteeri


Pildi järgi nagu vaataks tõesti, et tihvt on sisse jäänud, aga ma ikkagi võtsin ta enne ära. Esimesel pildil see pikk traadi moodi vigur. Ma tegin enne 5000-e kasti peal proovi silindri eemaldamisega :) Kõik toimis. Aga Quattro peal lihtsalt ei jopanud, et nii kinni oli. Lasin roostesurma, kuumutasin jm enne kui toore jõuga ära lõhkusin.

Ma siis teen sellele uuenduskuuri, kui on saada ka rem. komplekti. Vaatan enne palju terve jupp maksab :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
otto
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal

Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990

postitati 09.12.13 14:13 Tsiteeri


Kas sul oli siis sealt see traat ainult läbi pandud?
Muidu seal ikka käib tihvt ka, nr. 15 https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q71/1454702_10152091907584893_1971814378_n.jpg
Pärast saab selle ideaalselt asendada 6-se pika poldiga. See traat muidu peaks olema vist mõeldud selleks sinna, et tihvt välja ei tuleks vms.
Jääb mulje nagu ühel kastil oleks see tihvt olnud ja teisel lihtsalt see traat sinna pistetud ainult.

Vaatasin, et rem. komplekti on isegi saada, mingi 3€ ringis maksab ja uus silinder ise alates 30€ või nii, sõltuvalt firmast.


Audi OOOO - Lord Of The Rings
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Janno1989
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 09.12.13 14:29 Tsiteeri


Krt ei teagi. Pean vist oma sõnu sööma. Traadi eemaldasin, aga tihvti mitte. Tõsi, 5000-e kastil oli juba ise polt pandud, seega ei osanud tihvti otsida. Jama küll :P Aga noh, mis sa teed.
Oleks endalegi mingit varuosade kataloogi või proget arvutisse vaja, et selliseid juhtumisi vältida :) Peab uurima.

Tänud vihjete eest :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 10.12.13 13:10 Tsiteeri


Põhjalik töö ettevõetud,kahju,et see Audi 5000 kere ära metalli läks. Aga vähemalt jäid muud vajalikud osad alles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 10.12.13 14:02 Tsiteeri


Kõvasti vaeva näind aga see kuradima Hammerite on üks ääretult sitt valik, näinud kogenud. Selle värvi all toimivad igasugu roostetus protsessid väga erukalt edasi, aga kuna värv ise suhtekiselt tugev ei näe sa seda mis toimub seal alla kui nägema hakkad siis on hilja. Tuttava pani kahe talvega VW caravelle hakkama. Isiklik ja positiivne kogemus on tikkurila külm tsingiga. Sai Scania raam sellega tehtud peale kolme aastat olid mõned roostekahjustused nendel kohtadel kus oli otsene mehaaniline vigastus ja see oli kõik. Samas see VW oli nii et kuhu kivi täkke sai sealt hakkas minema värvi alla ja laiali aga kahjustus nägid siis alles kui auk sees. Muidu jõudu.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taavisport
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 5000s

postitati 10.12.13 14:37 Tsiteeri


5000 nest on küll kahju. Omanikul rahasjad korras ja võõrandamiskeeld vist nüüd maas. Kasutasin isegi seda 5000, 2012 suvel. Quattrosid vedeleb igal pool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Janno1989
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.13 16:37 Tsiteeri


Oleks omanik 2 kuud kiiremini asjad lahendanud, siis ilmselt see masin veel liiguks :( Ei osanud isegi arvestada. Tavaliselt need keelud jäävad pikaks peale.

Hammerite-i koha pealt mul isiklik kogemus puudub. Edaspidi väldin selle kasutamist. Ringi uurides jõudsin selgusele, et pudinate jaoks on üldiselt liivaprits ja pulber see õige asi. Kere koha pealt ei oska veel õiget asja valida. Eks soojemate aegade tulles saan põhja jm kallale asuda ja selleks ajaks ehk targem ka juba. Loodame :)

Mis selle Tikkurila toote täpne nimi on? Ei märganud kodulehel midagi sellele kirjeldusele vastavat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Endsification
huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3 Avant. 100 c3 1.8 mono

postitati 15.01.14 03:46 Tsiteeri


Pole midagi, audi 100 2.2 tq on samamoodi haruldus, vat et raskemgi leida kui 200'si. Igaljuhul valmis saab ja ära tüdined võta minuga ühendust :) !!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kris232
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.13
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.17 12:54 Tsiteeri


Auto müügiks. Juppidega ja laiali võetud. Kellel huvi, siis autode all müügiteema ka olemas.


A4 TDi Quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]