Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  ..  13  14  15
Autor:
Pealkiri: Audi A4 quattro 3.0TDI 233kw - 2008 - Martinkuke (Vastuseid: 369 | Vaatamisi: 83082)
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.15 07:02 Tsiteeri


Kuidas ülevaatusel esiuste klaasitooni suhtutakse?

Mis udutule pirnid sul on?(leitud - 6000k ja xenon aga täpsemalt millised?)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S4BiT
huviline



Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: ‘07 BMW 335xi E91

postitati 28.02.15 08:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Kuidas ülevaatusel esiuste klaasitooni suhtutakse?

Mis udutule pirnid sul on?(leitud - 6000k ja xenon aga täpsemalt millised?)


No kindlasti kohe ei lasta ülevaatuselt läbi sellise kilega, see on fakt. Järelikult tuleb kas kile maha võtta või ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Martinkuke
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8

postitati 28.02.15 08:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Kuidas ülevaatusel esiuste klaasitooni suhtutakse?

Mis udutule pirnid sul on?(leitud - 6000k ja xenon aga täpsemalt millised?)

Üv just oli mõned kuud tagasi niiet ei tea mis nad sellest arvaksid, aga jah 6000k ja H11 on sokkel.


No smoke, no power! :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 28.02.15 10:01 Tsiteeri


Profiilis on 221kw ja auto teemas 233kw, et nagu mis siis?


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Martinkuke
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8

postitati 28.02.15 12:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Profiilis on 221kw ja auto teemas 233kw, et nagu mis siis?
Ei ole meeles olnud vahetada, 233 on õige...


No smoke, no power! :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Martinkuke
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8

postitati 26.04.15 18:19 Tsiteeri


Pole päris ammu siia midagi postitanud, autol vahepeal turbo radikas mustaks värvitud, et nii hullult läbi võre välja ei paistaks, ka jõudu pidi see juurde andma (tagumiku dynoga ei tunne midagi, kuid siiski sai seda rohkem välimuse pärast tehtud), kes tahab lähemalt teada siis youtubes black intercooler test vms ja leiate video. Vahepeal sai veel õhu ja kütuse filter vahetatud, kütuse filtri vahetus tundus, et oli rohkem aja raiskamine kuna sealt mingit vett või musta kütust ei tulnud välja kuid vähemalt on nüüd vahetatud. Kõige asjalikum asi on see, et tagumised pütid said eemaldatud, nüüd teeb auto veidike häält ka :cool: Mingit mõirgamist ega kuminat sõites pole va 140km/h siis on kerge kumin kuid ka see kaob suhteliselt ära kui turbo maha rahuneb. Kerge video ja paar pilti, see pilt kus auto üleval seal on kinnitused veel puudu, sellepärast on vähe lappes torude asukoht. Summuti otsasi tahtsin küll suuremaid kui enne olid kuid kuna ei mõõtnud siis tulid ikka sama suured kui originaalid on, lihtsalt ilma selle kumera ääreta.
https://www.youtube.com/watch?v=EEk4ASphaa8
http://www.upload.ee/image/4668242/11178272_826850290722570_4644487671246792541_n.jpg
http://www.upload.ee/image/4668245/DSC_0230.JPG


No smoke, no power! :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 26.04.15 18:28 Tsiteeri


Parema hääle jaoks olemas ka legaalne lahendus: TDI mootori helisüsteem

VIDEO


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Martinkuke
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8

postitati 26.04.15 18:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Parema hääle jaoks olemas ka legaalne lahendus: TDI mootori helisüsteem

VIDEO

Ikka hinda ka vaatasid? Päris suur vahe on kas asi maksab sul 1200euri või 150euri. Ei oska sellest nn legaalsest süsteemist midagi arvata, lõriseb kõvemini kui minu oma ning samas kostub ka sisse rohkem. Alati on võimalik pütid alla tagasi panna kui peaks mingi mõjuv põhjus olema.


No smoke, no power! :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
randmeri
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: S5 Sportback V6T

postitati 26.04.15 18:58 Tsiteeri


Päris head häält teeb, minek ka üpris muljetavaldav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S4BiT
huviline



Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: ‘07 BMW 335xi E91

postitati 27.04.15 06:16 Tsiteeri


No täitsa ülelaetud V6 häält tuleb ju, video järgi ei ütleks et diisel :P Otsad on küll liiga tagasihoidlikud, oleksid pidanud mõnda muud diffusorit vaatama ja suuremad otsad panema, eelistatult ovaalsed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Martinkuke
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8

postitati 27.04.15 09:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S4BiT
No täitsa ülelaetud V6 häält tuleb ju, video järgi ei ütleks et diisel :P Otsad on küll liiga tagasihoidlikud, oleksid pidanud mõnda muud diffusorit vaatama ja suuremad otsad panema, eelistatult ovaalsed.
Relakas kätte ja saab vahetatud :D Lollisti ja veidi, et ei mõõtnud suured need vanad olid... Ovaalsete jaoks peaksin juba rsi alumise osa muretsema, niisama ovaalseid praegusele toppida oleks kummaline :D


No smoke, no power! :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.04.15 14:53 Tsiteeri


Ei olegi ööd taga korralikult tuunitud diislil ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Martinkuke
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8

postitati 27.04.15 17:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Ei olegi ööd taga korralikult tuunitud diislil ;)

Õnneks mitte :)


No smoke, no power! :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Martinkuke
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8

postitati 12.05.15 08:15 Tsiteeri


Nüüd sai ka auto madalamaks mingiaeg, eest -35mm ja tagant -30mm, panen ühe väga halva võrdlus pilti ka :) Ülemine on enne madaldust ja alumie on see mis nüüd on, natuke nüüdseks madalam, kuna to pilt kohe peale alla laskmist tehtud.
http://www.upload.ee/image/4719672/11011466_833932480014351_3201950366927781430_n.jpg


No smoke, no power! :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.15 08:22 Tsiteeri


Mis täpsemalt alla läksid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Martinkuke
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8

postitati 12.05.15 17:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Mis täpsemalt alla läksid?

Eibachi madaldus vedrud


No smoke, no power! :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.15 06:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Martinkuke
Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Mis täpsemalt alla läksid?

Eibachi madaldus vedrud


Näeb selgelt parem välja, tuttav paigaldas samuti b8-le eibachi pro-kiti, esiots kukkus täiesti ära, 3,5cm asemel umbes 7-8 cm, pani ajutiselt mingid seibid alla ja tellis b varuosa sline vedrud, lõpptulemus hetkel teadmata, ilmselt oli siis tegu praak partiiga või vale pakendusega vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Martinkuke
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8

postitati 13.05.15 06:29 Tsiteeri


Võimalik jah, et tuli praak tal aga nüüd sai jälle autoga tegeletud, nimelt sai uue esiklaasi, b8.5 oma 2010 ja üles aasta oma, akustiline klaas :)


No smoke, no power! :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Martinkuke
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8

postitati 30.09.15 08:52 Tsiteeri


Pole sada aega siia midagi kirjutanud aga autost siis niipalju, et vahepeal võeti üv ära, sest xenonid olid udukates, ostmisest saadik nii sõitnud ja ka üvlt sain nendega läbi, nüüd siravad seal siis power ledid sees, mingi aeg läks käigukast pekki, ragises mõnusalt siis jäi nagu rahulikumaks, et ainult undas kuniks nüüd väsis väga ära, ragises metsikult ja 4ndat käiku polnud, väidetavalt kõik tuli sellest, et peavõlli nõel laager oli läks pekki, kuidas ja miks seda ei tea, õli oli ka kuidagi vähe sees, max 2l tuli välja, kast oli igalt poolt kuiv ja puhas, autodata järgi peaks seal olema 3.8l... aga uuel kastil sama mure mis eelmisel oli, pooltelje laager pesas ringi kerinud ennast, jälle treimisse minema...muud rohkem vist pole midgai tarka toiminud autoga...


No smoke, no power! :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Martinkuke
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8

postitati 21.01.24 09:59 Tsiteeri


Kustutada teema!


No smoke, no power! :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  13  14  15
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 22.5% - SQL: 77.5%]