Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mure 2,5TDI- 110 kw käivitamisega (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1908)
-DK-
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3,0 tdi Q

postitati 26.03.13 07:06 Tsiteeri
Mure 2,5TDI- 110 kw käivitamisega



Tervitus!

Tõin endale Audi A6, 2,5 diisli - 110kw, aastast 1999, automaat käigukastiga, quattro.
Sõitsin autoga koju ning suretasin ta maja ees välja. Kuskil tunni pärast, kui läksin autot
uuesti käivitama, läks mootor tööle väga halvasti (palju-palju ketramist) Mõtlesin alguses, et äkki pump, et soojast
peast ei taha korralikult käima minna. Kuigi mainin, kohe (kuni 20-30 min) pärast töötamist läheb auto käima poolest pöördest.

Lisaks vaatasin voolikud üle, et ehk vajub kütus tagasi. Tagasivoolud olid märjad - ostsin uued vaskseibid ning voolikud. Vahetasin kütuse- ning õhufiltri ja kütusefiltri peal oleval tagasivooli klapi.
Paagisisene pump on korras ning toimetab hästi. Kütuse tagasi vajumine on siiski välistatud, sest hommikul (pärast 7-8 tundi eelnevast töötamisest) läheb auto käima hästi. Auto ei tahagi korralikult käivituda just siis, kui auto on seisnud kuskil 1-3 tundi.


Läksin järgmine päev diagnostikasse - seal öeldi, et pump on puruks ning süüde 1 nõksu võrra vale, mis võib teatud temperatuuril mõjutada auto käima minemist. Helistasin siis Testremi, leppisin aja kokku, et süüde paika lasta panna.
Testremis lükati juhe uuesti taha ning öeldi, et süüde on paigas, pump on korras AGA õhulugeja numbrid käituvad gaasi andes valesti (numbrid liiguvad kõrgemast madalamaks, mitte vastupidi), lisaks turbomembraan on katki. Need vead ei tohiks? ju mõjutada käivitamist.

Ehk keegi oskab aidata või pakkuda välja ideid, mis viga?

Alar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 26.03.13 07:33 Tsiteeri


Mingi aeg tagasi on välja ilmunud täpselt samade sümptomitega mure, mootoriks on BAU (132kw kahepoolene). Kõrgsurvepumbaga pole see asi seotud, kuna minu autol on ca 25-30000km sõitnud tutikas pump. Ennast selline käivitamine häirib minimaalselt, kuna antud hetke tabamine on suht harv nähtus. Rihmad-rullid on vahetatud aasta tagasi revalis. Temperatuuri andur on korras (vahetatud) ja mootor ühtegi veakoodi ei näita. Õrnalt soe mootor tahab starterit saada ca kuni 6sek ja siis läheb laksust käima. Olen tähele pandnud, et selle ketramise ajal kütust silindritesse antakse korralikult, kuna siis kui käima läheb, viskab tagant suitsupilve välja. Kui enne käivitamist (hetkel, millal eeldetavasti peaks käivitamine võtma normaalsest rohkem aega) võtta temp.anduril pistik küljest ära, siis käivitub mootor ilusti, nii nagu ta oleks hommikul täiesti külmast peast käivitunud.

Probleemseteks hetketeks on käivitumine siis kui auto on seisnud ca 1-3tundi, mootori temperatuud 20-40C. Probleemne on ainult esimene käivitus, kui koheselt välja suretada ja uuesti käima panna siis on kõik ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 26.03.13 07:58 Tsiteeri


Ise tean niipalju lisada, et need 2.5-sed diislid tahavad saada väga täpseid starteri pöörete arvu muidu käivituvad kas halvasti või jäädki ketrama. No mitte ei mäleta enam kui suured need minimaalsed pöörete arv oli kas 1500 või siis 3500 pööret, no mitte ei mäleta kuid seda sai vaadata igatahes peale auto käivitamist VAG kaabliga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 26.03.13 08:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri_O
Ise tean niipalju lisada, et need 2.5-sed diislid tahavad saada väga täpseid starteri pöörete arvu muidu käivituvad kas halvasti või jäädki ketrama. No mitte ei mäleta enam kui suured need minimaalsed pöörete arv oli kas 1500 või siis 3500 pööret, no mitte ei mäleta kuid seda sai vaadata igatahes peale auto käivitamist VAG kaabliga.


Sellest olen teadlik, et pihusteid avatakse teatud pööretel, aku on täis laetud ja pinge on normis. See, et peale käivitamist viskab tagant musta viidab sellele, et ketramise ajal kütust antakse peale, ehk siis pihustid on lahti ja sellega on kõik korras.....iseasi kas neid tehakse õigel hetkel lahti, seda ei ole jõudnud veel uurida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 26.03.13 09:53 Tsiteeri


Aga veel paar võimalikku seost:
1- Kui aku on hea, aga starter ise väsinud ja ei suuda mootorit piisavalt kiiresti ringi ajada.

2- Silindri surved kehvad.

Tulemuseks:
Poolsoojal mootoril küünlaid ei rakendata, siis ehk ei jõuta lihtsalt õku piisavalt kokku-kuumaks suruda, et toimuks süttimine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 26.03.13 10:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: timukas100
Aga veel paar võimalikku seost:
1- Kui aku on hea, aga starter ise väsinud ja ei suuda mootorit piisavalt kiiresti ringi ajada.

2- Silindri surved kehvad.

Siis:
Poolsoojal mootoril küünlaid ei rakendata, siis ehk ei jõuta lihtsalt õku piisavalt kokku-kuumaks suruda, et toimuks süttimine.


Starter veab mootorit ilusti ringi, nii nagu ta on seda koguaeg teinud, küünlaid ei anta ka siis kui mootor on ca 60C soe, kuid siis läheb ilusti käima. Minu auto läheb ka -18C juures käima ka siis kui küünaldel juhtmed tagant ära võtta - silindrisurve probleem välistatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
-DK-
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3,0 tdi Q

postitati 26.03.13 16:14 Tsiteeri


Proovisin seda nö. külma mootori efekti, et temp.andur tagant ära - ikka sama. Ka minu auto käivitus siin eelmine nädal -22ga koheselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 26.03.13 17:56 Tsiteeri


Sai täna süüdet nats varasemaks keeratud, eks homme mingi hetk paistab kas sai paremaks või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 27.03.13 18:57 Tsiteeri


Paistab, et mina sain oma auto korda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
-DK-
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3,0 tdi Q

postitati 28.03.13 05:27 Tsiteeri


Süüte keeramisest oli kasu? Peaks ka proovima siis huvi pärast äkki aitab ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 28.03.13 06:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -DK-
Süüte keeramisest oli kasu? Peaks ka proovima siis huvi pärast äkki aitab ka.


Oli kasu jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.9% - SQL: 62.1%]