Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: B4 quattro 2,8? (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2334)
prayer2
huviline



Registreerunud 14.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.13 19:09 Tsiteeri
B4 quattro 2,8?



Tere,

Plaanis soetada hobiauto. Olen kaalumas kas 2,8 mootoriga või S2.
Lisaks valikus veel Impreza Wrx või Sti.
Loomulikult nii S2 kui ka Sti on omaette level.
Wrxi puhul on tegu pigem alajuhitava autoga, sooviks aga et auto oleks pigem ülejuhitav (talvel funnimiseks).
Kuna eelarve on selleks tegevuseks piiratud ;) siis juhul kui valida 2,8 kone, kas kannatab teda niipalju tuunida, et saavutada S2 dünaamika? või on see suht mõtetu ettevõtmine?

Ette tänades,

P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.03.13 19:11 Tsiteeri


Audi B4q on tõenäoliselt oluliselt alajuhitavama iseloomuga (see, et tal taguotsa libisema saab sundida, ei mängi iseloomu juures rolli) kui 4WD Impreza.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 24.03.13 19:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prayer2

Kuna eelarve on selleks tegevuseks piiratud ;) siis juhul kui valida 2,8 kone, kas kannatab teda niipalju tuunida, et saavutada S2 dünaamika?


Selles lauses on rohkem kui üks loogika viga :D.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
egert57
huviline



Registreerunud 26.11.10
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 q, w passat, rover 420

postitati 24.03.13 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prayer2
Tere,

Plaanis soetada hobiauto. Olen kaalumas kas 2,8 mootoriga või S2.
Lisaks valikus veel Impreza Wrx või Sti.
Loomulikult nii S2 kui ka Sti on omaette level.
Wrxi puhul on tegu pigem alajuhitava autoga, sooviks aga et auto oleks pigem ülejuhitav (talvel funnimiseks).
Kuna eelarve on selleks tegevuseks piiratud ;) siis juhul kui valida 2,8 kone, kas kannatab teda niipalju tuunida, et saavutada S2 dünaamika? või on see suht mõtetu ettevõtmine?

Ette tänades,

P.



Ma võtaks siis juba mõne topeltõõtsalise, nendega üldiselt poole lihtsam pikalt hoida ja kerge juhtida suurtel kiirustel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prayer2
huviline



Registreerunud 14.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.13 19:26 Tsiteeri


Huvitav, ma olin arvamusel, et B4 on pigem ülejuhitav...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prayer2
huviline



Registreerunud 14.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.13 19:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: prayer2

Kuna eelarve on selleks tegevuseks piiratud ;) siis juhul kui valida 2,8 kone, kas kannatab teda niipalju tuunida, et saavutada S2 dünaamika?


Selles lauses on rohkem kui üks loogika viga :D.



Ärme hakka kohe risti lööma ;) Tegu on ju hobiprojektiga, seega kõik variandid on mõeldavad...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sadguy
huviline

Avatar


Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia

postitati 24.03.13 19:42 Tsiteeri


S2 ja B4 2.8 on nagu öö ja päev ju. Nii kerelt, kui ka hinnalt ja võimsuselt jne jne.
Ja millegipärast arvan, et mõne WRX'ga (50:50)driftiks talvel palju edulisemalt, kui mõne B4'ga.
Jah, võid S2'le panna V8 torseni. Asi läheb küll paremaks, aga siiski kipub ta otse minema.


Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust.

Sõidukite poleerimine, vahatamine ja muud iluteenused Pärnus. Meguiar´s toodete müük.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 24.03.13 20:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prayer2
Huvitav, ma olin arvamusel, et B4 on pigem ülejuhitav...

Üle- ja alajuhitavus ei tulene veoskeemist IMO, see ikka kere ja veermikuga seotud ja avaldub selles, kas kurvis keerates (kasvõi näiteks sidur all) läheb enne käest nina või tagumik. Ses osas enamik audisid kaotab enne nina, kuigi jah, näiteks minu coupe quattrol piisab väikesest gaasi vajutusest ja saba juba lendab, aga see ei muuda auto juhitavuse iseloomu, ikka on alajuhitav (läheb nina ees puusse, mitte külg ees).


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prayer2
huviline



Registreerunud 14.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.13 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sadguy
S2 ja B4 2.8 on nagu öö ja päev ju. Nii kerelt, kui ka hinnalt ja võimsuselt jne jne.
Ja millegipärast arvan, et mõne WRX'ga (50:50)driftiks talvel palju edulisemalt, kui mõne B4'ga.
Jah, võid S2'le panna V8 torseni. Asi läheb küll paremaks, aga siiski kipub ta otse minema.


Impreza Wrx on samuti alajuhitav. Ülejuhitav on Sti, aga see samuti hoopis teisest puust loom. Nii omadustelt kui ka hinnalt.

Saan aru, et idee tundub teile jaburana, kuid mind ajendas just teadmine, et B4 käitub pigem nö. tagaveolisele sarnaselt. Kuna S2 valik on suht piiratud, siis arvasingi, et võtta 2,8 kone, veidi upgrade`da ja mõneks aastaks peaks seda olema kui küll. Loomulikult ma ei oota tulemust 1:1 S2`ga, kuid teravam kui stock versioon võiks ikka olla.

P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sadguy
huviline

Avatar


Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia

postitati 24.03.13 20:15 Tsiteeri


Ega sa sel V6'el midagi väga up'da ei saagi. Tahad ülejuhitavust, keevita keskmine torsen kinni ja esimesed poolteljed välja. :D


Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust.

Sõidukite poleerimine, vahatamine ja muud iluteenused Pärnus. Meguiar´s toodete müük.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.03.13 20:24 Tsiteeri


Bemmi iX/Xi on vast jääl lõbusam. Oluliselt parem kaalujaotus ja vähemalt E30 puhul oli 33/66 vedu. Kahju, et E36 neliveolisena ei tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mason
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.13 14:24 Tsiteeri


Kui on vaja ainult talveks(jäärajale) lõbusõidukit siis ära audide poole küll vaata, äärmiselt alajuhitavad masinad, kuna mootor on valel pool esisilda :) Ja mida suurem kone seal ees istub seda hullemaks asi läheb.
Muidugi tänavatel on lõbu laialt :) ka audiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.13 14:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mason
Ja mida suurem kone seal ees istub seda hullemaks asi läheb.

Oled kuulnud sellistest metallidest nagu malm ja alumiinium?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kodanik88
huviline



Registreerunud 22.02.09
Asukoht: põlva ja võru vahel
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90q 2.5tdi 10v, ford mustang gt cobra look, vw pasteet 1.9, Audi a8 4.0 tdi

postitati 03.04.13 14:33 Tsiteeri


Kas r4 mootorid ei ole parema juhitavusega kui r5, või ma olen midagi väga valesti aru saanud v :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 03.04.13 14:52 Tsiteeri


Kui B4 kerest rääkida, siis jääb R4'l lihtsalt jõudu väheks. Lisaks annab seda üle ja alajuhitavust ka rehvide kvaliteediga "korrigeerida" jääl hullates. Puhastverd S2'd hakkavad vaikselt rariteediks muutuma ja neid vist ei saa enam nimetada "säästuprojektiks".
Miks mitte hoopis B5 1,8T Q. Neid liigub samuti igas hinnaklassis ja oma juhitavuse mõttes jääb igati üle B4 kerest. Jõu poolest saab samuti lihtsamalt järgi aidata kui mingit kolakat V6't.

PS! Minu enda kogemusest rääkides. Kunagi hallil ajal sai istudud mb kutsikast b4'ja ja oh seda õnnetust, milline juhitamatu ajulagedus see B4 alguses tundus sõltumata veoskeemist :(. Aga noh eks inimene harjub kõigega :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 08.04.13 20:24 Tsiteeri


Lisaks veel, et pidevalt oled küsinud üle 2.8 nii ja 2.8 naa. Selleks, et 2.8'st tõmmata välja mingi suurem võimsuse lisa peab raha sul kusagil maal puu otsas kasvama. Ainus läbi proovitud varjant(EDIT:ja korralikult TOIMIV)(mitte Eestis) on eaton kompressor ja see pole odavad. On tehtud ka eestis üks 2.6 kahe turboga 80 quattro aga see oli pigem säästu projekt ja juttude järgi seda masinat korralikult käima ei saadud.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 08.04.13 20:55 Tsiteeri


S2 on võrreldes 2,8'ga ikka hoopis teine maailm. Olen mõlemaid omanud ja kui sul raha üleliia pole kulutada autole siis unusta S2 ära, see 128kw 2,8 mootor pole ka teab mis saavutus audi poolt. Pigem vaataksin ise 2,3 mootoriga isendeid, r5 mootori hääl on hobikale kindlasti plussiks :) ja S2 dünaamika saamiseks võid hiljem turbo lisada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kodanik88
huviline



Registreerunud 22.02.09
Asukoht: põlva ja võru vahel
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90q 2.5tdi 10v, ford mustang gt cobra look, vw pasteet 1.9, Audi a8 4.0 tdi

postitati 08.04.13 21:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
S2 on võrreldes 2,8'ga ikka hoopis teine maailm. Olen mõlemaid omanud ja kui sul raha üleliia pole kulutada autole siis unusta S2 ära, see 128kw 2,8 mootor pole ka teab mis saavutus audi poolt. Pigem vaataksin ise 2,3 mootoriga isendeid, r5 mootori hääl on hobikale kindlasti plussiks :) ja S2 dünaamika saamiseks võid hiljem turbo lisada.


Mina hakkasin just vihkama seda 2.3 20v mootorit :D kuna vahetasin salongi radikat siis kirusin seda, et kapotiall nii vähe ruumi on. Sorry OT pärast :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
gansta
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3.

postitati 09.04.13 06:39 Tsiteeri
2.8q



Mul oli sellel talvel sama asi ees.
Võtsin odava 2.8 b4 quattro selleks talveks harjutamiseks teadmisega et suuretõenäosusega läheb mahakandmisele.
Selle talve kokkuvõtlik video ,
jäärajal on näha kus tekib ülejuhitavus räige nurgaga sai sõita väga pikalt, ( all olid uued pirelli naastud ) 185/60 r15
http://vimeo.com/63271548 - naudi !

Hetkel plaanis auto edasi müüa ja järgmiseks talveks b6 1.8tq ostetud - plaan edasi arendada aga ,krt selle turbo ootamine ajab närvi,
eks näis kas jätan või vaatan midagi vabalthingavat asemele, ntx b6 3.0 man.
B4 pluss on Diffrilukk taga (y) käitub palju loogilisemalt.


Kes ees, see mees.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.04.13 08:20 Tsiteeri


Saab sõita muidugi. Ma olen ümber sama saarekese täpselt samasuguse autoga päris mitmel talvel samasuguseid sõõrikuid teinud ja loomulikult on suvaline nelivedune libedaga n+1x lõbusam kui tagaveoline bemm või mersu (ja need omakorda sama palju kordi esiveolistest), kuid sama teeb üsna sundimatu elegantsiga ka Impreza ja Evo.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.4% - SQL: 52.6%]