prayer2
huviline
Registreerunud 14.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.13 18:09
|
|
|
B4 quattro 2,8?
Tere,
Plaanis soetada hobiauto. Olen kaalumas kas 2,8 mootoriga või S2.
Lisaks valikus veel Impreza Wrx või Sti.
Loomulikult nii S2 kui ka Sti on omaette level.
Wrxi puhul on tegu pigem alajuhitava autoga, sooviks aga et auto oleks pigem ülejuhitav (talvel funnimiseks).
Kuna eelarve on selleks tegevuseks piiratud siis juhul kui valida 2,8 kone,
kas kannatab teda niipalju tuunida, et saavutada S2 dünaamika? või on see suht mõtetu ettevõtmine?
Ette tänades,
P.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.03.13 18:11
|
|
|
Audi B4q on tõenäoliselt oluliselt alajuhitavama iseloomuga (see, et tal taguotsa libisema saab sundida, ei mängi iseloomu juures
rolli) kui 4WD Impreza.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 24.03.13 18:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prayer2
Kuna eelarve on selleks tegevuseks piiratud siis juhul kui valida 2,8 kone,
kas kannatab teda niipalju tuunida, et saavutada S2 dünaamika? |
Selles lauses on rohkem kui üks loogika viga .
|
|
|
|
egert57
huviline
Registreerunud 26.11.10
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 q, w passat, rover 420
|
postitati 24.03.13 18:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prayer2
Tere,
Plaanis soetada hobiauto. Olen kaalumas kas 2,8 mootoriga või S2.
Lisaks valikus veel Impreza Wrx või Sti.
Loomulikult nii S2 kui ka Sti on omaette level.
Wrxi puhul on tegu pigem alajuhitava autoga, sooviks aga et auto oleks pigem ülejuhitav (talvel funnimiseks).
Kuna eelarve on selleks tegevuseks piiratud siis juhul kui valida 2,8 kone,
kas kannatab teda niipalju tuunida, et saavutada S2 dünaamika? või on see suht mõtetu ettevõtmine?
Ette tänades,
P. |
Ma võtaks siis juba mõne topeltõõtsalise, nendega üldiselt poole lihtsam pikalt hoida ja kerge juhtida suurtel kiirustel.
|
|
|
prayer2
huviline
Registreerunud 14.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.13 18:26
|
|
|
Huvitav, ma olin arvamusel, et B4 on pigem ülejuhitav...
|
|
|
prayer2
huviline
Registreerunud 14.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.13 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: prayer2
Kuna eelarve on selleks tegevuseks piiratud siis juhul kui valida 2,8 kone,
kas kannatab teda niipalju tuunida, et saavutada S2 dünaamika? |
Selles lauses on rohkem kui üks loogika viga . |
Ärme hakka kohe risti lööma Tegu on ju hobiprojektiga, seega kõik variandid
on mõeldavad...
|
|
|
sadguy
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia
|
postitati 24.03.13 18:42
|
|
|
S2 ja B4 2.8 on nagu öö ja päev ju. Nii kerelt, kui ka hinnalt ja võimsuselt jne jne.
Ja millegipärast arvan, et mõne WRX'ga (50:50)driftiks talvel palju edulisemalt, kui mõne B4'ga.
Jah, võid S2'le panna V8 torseni. Asi läheb küll paremaks, aga siiski kipub ta otse minema.
Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust.
Sõidukite poleerimine, vahatamine ja muud iluteenused Pärnus. Meguiar´s toodete müük.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.03.13 19:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prayer2
Huvitav, ma olin arvamusel, et B4 on pigem ülejuhitav... |
Üle- ja alajuhitavus ei tulene veoskeemist IMO, see ikka kere ja veermikuga seotud ja avaldub selles, kas kurvis keerates (kasvõi näiteks sidur all)
läheb enne käest nina või tagumik. Ses osas enamik audisid kaotab enne nina, kuigi jah, näiteks minu coupe quattrol piisab väikesest gaasi vajutusest
ja saba juba lendab, aga see ei muuda auto juhitavuse iseloomu, ikka on alajuhitav (läheb nina ees puusse, mitte külg ees).
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
prayer2
huviline
Registreerunud 14.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.13 19:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sadguy
S2 ja B4 2.8 on nagu öö ja päev ju. Nii kerelt, kui ka hinnalt ja võimsuselt jne jne.
Ja millegipärast arvan, et mõne WRX'ga (50:50)driftiks talvel palju edulisemalt, kui mõne B4'ga.
Jah, võid S2'le panna V8 torseni. Asi läheb küll paremaks, aga siiski kipub ta otse minema. |
Impreza Wrx on samuti alajuhitav. Ülejuhitav on Sti, aga see samuti hoopis teisest puust loom. Nii omadustelt kui ka hinnalt.
Saan aru, et idee tundub teile jaburana, kuid mind ajendas just teadmine, et B4 käitub pigem nö. tagaveolisele sarnaselt. Kuna S2 valik on suht
piiratud, siis arvasingi, et võtta 2,8 kone, veidi upgrade`da ja mõneks aastaks peaks seda olema kui küll. Loomulikult ma ei oota tulemust 1:1 S2`ga,
kuid teravam kui stock versioon võiks ikka olla.
P.
|
|
|
sadguy
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia
|
postitati 24.03.13 19:15
|
|
|
Ega sa sel V6'el midagi väga up'da ei saagi. Tahad ülejuhitavust, keevita keskmine torsen kinni ja esimesed poolteljed välja. 
Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust.
Sõidukite poleerimine, vahatamine ja muud iluteenused Pärnus. Meguiar´s toodete müük.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.03.13 19:24
|
|
|
Bemmi iX/Xi on vast jääl lõbusam. Oluliselt parem kaalujaotus ja vähemalt E30 puhul oli 33/66 vedu. Kahju, et E36 neliveolisena ei tehtud.
|
|
|
|
Mason
huviline
Registreerunud 16.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.13 13:24
|
|
|
Kui on vaja ainult talveks(jäärajale) lõbusõidukit siis ära audide poole küll vaata, äärmiselt alajuhitavad masinad, kuna mootor on valel pool
esisilda Ja mida suurem kone seal ees istub seda hullemaks asi läheb.
Muidugi tänavatel on lõbu laialt ka audiga.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.13 13:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mason
Ja mida suurem kone seal ees istub seda hullemaks asi läheb.
|
Oled kuulnud sellistest metallidest nagu malm ja alumiinium?
|
|
|
kodanik88
huviline
Registreerunud 22.02.09
Asukoht: põlva ja võru vahel
Kasutaja on eemal
Auto: audi 90q 2.5tdi 10v, ford mustang gt cobra look, vw pasteet 1.9, Audi a8 4.0 tdi
|
postitati 03.04.13 13:33
|
|
|
Kas r4 mootorid ei ole parema juhitavusega kui r5, või ma olen midagi väga valesti aru saanud v 
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 03.04.13 13:52
|
|
|
Kui B4 kerest rääkida, siis jääb R4'l lihtsalt jõudu väheks. Lisaks annab seda üle ja alajuhitavust ka rehvide kvaliteediga "korrigeerida" jääl
hullates. Puhastverd S2'd hakkavad vaikselt rariteediks muutuma ja neid vist ei saa enam nimetada "säästuprojektiks".
Miks mitte hoopis B5 1,8T Q. Neid liigub samuti igas hinnaklassis ja oma juhitavuse mõttes jääb igati üle B4 kerest. Jõu poolest saab samuti
lihtsamalt järgi aidata kui mingit kolakat V6't.
PS! Minu enda kogemusest rääkides. Kunagi hallil ajal sai istudud mb kutsikast b4'ja ja oh seda õnnetust, milline juhitamatu ajulagedus see B4
alguses tundus sõltumata veoskeemist . Aga noh eks inimene harjub kõigega
.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 08.04.13 19:24
|
|
|
Lisaks veel, et pidevalt oled küsinud üle 2.8 nii ja 2.8 naa. Selleks, et 2.8'st tõmmata välja mingi suurem võimsuse lisa peab raha sul kusagil maal
puu otsas kasvama. Ainus läbi proovitud varjant(EDIT:ja korralikult TOIMIV)(mitte Eestis) on eaton kompressor ja see pole odavad. On tehtud ka eestis
üks 2.6 kahe turboga 80 quattro aga see oli pigem säästu projekt ja juttude järgi seda masinat korralikult käima ei saadud.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 08.04.13 19:55
|
|
|
S2 on võrreldes 2,8'ga ikka hoopis teine maailm. Olen mõlemaid omanud ja kui sul raha üleliia pole kulutada autole siis unusta S2 ära, see 128kw 2,8
mootor pole ka teab mis saavutus audi poolt. Pigem vaataksin ise 2,3 mootoriga isendeid, r5 mootori hääl on hobikale kindlasti plussiks ja S2 dünaamika saamiseks võid hiljem turbo lisada.
|
|
|
|
kodanik88
huviline
Registreerunud 22.02.09
Asukoht: põlva ja võru vahel
Kasutaja on eemal
Auto: audi 90q 2.5tdi 10v, ford mustang gt cobra look, vw pasteet 1.9, Audi a8 4.0 tdi
|
postitati 08.04.13 20:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
S2 on võrreldes 2,8'ga ikka hoopis teine maailm. Olen mõlemaid omanud ja kui sul raha üleliia pole kulutada autole siis unusta S2 ära, see 128kw 2,8
mootor pole ka teab mis saavutus audi poolt. Pigem vaataksin ise 2,3 mootoriga isendeid, r5 mootori hääl on hobikale kindlasti plussiks ja S2 dünaamika saamiseks võid hiljem turbo lisada. |
Mina hakkasin just vihkama seda 2.3 20v mootorit kuna vahetasin salongi
radikat siis kirusin seda, et kapotiall nii vähe ruumi on. Sorry OT pärast 
|
|
|
gansta
huviline
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3.
|
postitati 09.04.13 05:39
|
|
|
2.8q
Mul oli sellel talvel sama asi ees.
Võtsin odava 2.8 b4 quattro selleks talveks harjutamiseks teadmisega et suuretõenäosusega läheb mahakandmisele.
Selle talve kokkuvõtlik video ,
jäärajal on näha kus tekib ülejuhitavus räige nurgaga sai sõita väga pikalt, ( all olid uued pirelli naastud ) 185/60 r15
http://vimeo.com/63271548 - naudi !
Hetkel plaanis auto edasi müüa ja järgmiseks talveks b6 1.8tq ostetud - plaan edasi arendada aga ,krt selle turbo ootamine ajab närvi,
eks näis kas jätan või vaatan midagi vabalthingavat asemele, ntx b6 3.0 man.
B4 pluss on Diffrilukk taga (y) käitub palju loogilisemalt.
Kes ees, see mees.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 09.04.13 07:20
|
|
|
Saab sõita muidugi. Ma olen ümber sama saarekese täpselt samasuguse autoga päris mitmel talvel samasuguseid sõõrikuid teinud ja loomulikult on
suvaline nelivedune libedaga n+1x lõbusam kui tagaveoline bemm või mersu (ja need omakorda sama palju kordi esiveolistest), kuid sama teeb üsna
sundimatu elegantsiga ka Impreza ja Evo.
|
|
|
|