Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: C4 2.5 TDi käivitub teisest süüte keeramisest (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1295)
h.u
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 BiTDI

postitati 23.03.13 16:43 Tsiteeri
C4 2.5 TDi käivitub teisest süüte keeramisest



Selline mure siis, et 103kw 2.5 TDi R5 ei taha esimesel korral süüdet keerates väga ärksalt käivituda. Lasen küll 3x eelsüüteküünlaid, aga suht uimaselt veab ringi mootorit. Olen aga ära õppinud nipi, et esimesel korral lasen mootoril teha 2-3 pööret, siis süüde välja, uuesti sisse ja isegi eelsüüteküünlaid ära ootamata keeran käima ja palju äkilisemalt veab ning 2-3 pöörde pealt töötab. Esimesel korral võibki ketrama jääda ja aku näitab selgeid väsimise märke. Teisel korral hoopis teine lugu.

Milles võiks asi olla? Kas tõesti on asi aku ergutamises? Muidu Varta 78Ah peal, veidi vähe on, aga samas teisel keeramisel starter väga äkiline, niiet pauerit tegelt on küll akus.

Üleüldse peaks 2.5TDi R5 käivitusprobleemide kohta tegema eraldi teema. Sellest siin ju juttu ikkagi väga tihti.


http://images.spritmonitor.de/396003_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 23.03.13 17:57 Tsiteeri


See 78 Ah ei tähenda antud kontekstis midagi. Käivitamise hetkel on meile kordades vajalikum selline suurus nagu Cranking Amps. See on juba kolmekohaline number ja aku peal on see kirjas kas SAE või DIN.
DIN (Saksa standard) nõuab 9,0 voldist lõpp-pinget 30 sek. pärast ja 6,0 voldist lõpp-pinget 150 sek. pärast. SAE Nõuab 7,2 voldist lõpp-pinget 30 sek. pärast.
Kõige lihtsam test on sõber appi võtta ja multimeeter aku klemmidele ühendada. Vaata kui maha kukub käivitamisel pinge. Kui kohe käivitamise hetkel on juba alla 10V, siis on kas aku alalaetud või kuulub väljavahetamisele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 23.03.13 18:07 Tsiteeri


Kas see sama madal akupinge võib põhjustada sama käivitus probleemi ka 1.8T. Juhtub samamoodi, et esimesel keeramisel vahel lihtsalt ketrab ja midagi ei juhtu, teisel korral vahel läheb kohe vahest natuke ketrab ja siis vaikselt läheb tööle, viskab korra pöörded 1100-1300 peale. Muidu ei kõigu pöörded, ega muid tõrkeid pole. Ainult käivitus.

Edit: Päeva esimene käivitus pole kunagi seda probleemi, peale sõitu tavaliselt kui seisma jätan ja mingi ajapärast uuesti käivitan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 23.03.13 18:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Kas see sama madal akupinge võib põhjustada sama käivitus probleemi ka 1.8T. Juhtub samamoodi, et esimesel keeramisel vahel lihtsalt ketrab ja midagi ei juhtu, teisel korral vahel läheb kohe vahest natuke ketrab ja siis vaikselt läheb tööle, viskab korra pöörded 1100-1300 peale. Muidu ei kõigu pöörded, ega muid tõrkeid pole. Ainult käivitus.

Edit: Päeva esimene käivitus pole kunagi seda probleemi, peale sõitu tavaliselt kui seisma jätan ja mingi ajapärast uuesti käivitan.


Loe veakoodid ja logi mootori temp. andurit erinevates reziimides. Kui starterit veetakse normaalse kiirusega siis aku välistame.

Edit: Ja püüame edaspidi nii, et ei hakka jälle segi ajama bensiini ja diislite teemasid. Samamoodi oleks võinud teha teema ka oma auto teemasse. Ma üldiselt loen enamuse foorumist läbi, kui oskan ja saan, siis püüan aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]