Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 c5 1,9 tdi 85kw (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2338)
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.13 19:22 Tsiteeri
Audi A6 c5 1,9 tdi 85kw






Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kalmar
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: sillamäe
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,5 110kw Quattro 98.a.

postitati 09.03.13 12:15 Tsiteeri


Mina tean .
Auto on katki.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.13 21:16 Tsiteeri
tere



Paistab et kellegil pole sellist kogemust???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
AudiA4Avant
huviline



Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi RS3, Cabrio B4

postitati 09.03.13 21:21 Tsiteeri


Pean vist ise need foorumi kuldsed sõnad ütlema. :D
Kaabel sappa!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.13 22:16 Tsiteeri
tere



Tõsi see on et kaabel sappa,aga igakord ei näita see kaabel enam peale uut käivitust midagi ja asi mõistmatu!!
Aga esmapäeval lükkan sappa ja paistab!!
aga imelik jh see et külmana käima panen töötaks nagu 2 silindriga ja suitseb kuid soojenedes tulevad järgi!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 11.03.13 19:58 Tsiteeri
tere



Sao siis kaabel taha pandud! oli löönud ainult P1557 ehk turbo ülerõhu vea,seda tean millepärast see,aga miks
külmana käima pannes vabse nagu traktir mis võtabb silindreid järgi aega misi???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.13 20:46 Tsiteeri
tere



Nüüd turbo asi korras!
Kuid see asi ikka ,et külmaga ei tule kohe silindrid järgi,eelsüüteküünlad korras,voolud tulevad peale!
Milles võib asi olla osak keegi komenteerida??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 26.03.13 20:53 Tsiteeri


Pihustid, pihusti tihendid, pihusti juhtmed ...


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
anti555
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 2.0TFSI Special Edition Avant

postitati 27.03.13 07:20 Tsiteeri


Ja kui pihustid korras võiks nukkvõllile tähelepanu pöörata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.13 17:18 Tsiteeri
tere



Kui pihusti tihendid ära kas siis samad sümptomid? et soojana ei tule silindrid järgi?
pihusti juhtmed ok arvuti ei näita mingit viga!
ja kas nukk võll saab nii hullult mõjutada kuna soojana käib ilusti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 27.03.13 18:56 Tsiteeri


Sellel mootoril pihusti kinnitus kaane külge nii kehvasti välja mõeldud, et kulutab tihendid ära. Sa võid igaks juhuks õli taset vaadata näiteks, tavaliselt hakkab kütust õli hulka lekkima, tase tõuseb siis.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.13 19:12 Tsiteeri
tere



Kusjuures seda olen ammu vaadand et kas õli tase tõusnud,aga ei ole õli tase sama !
Ei saa aru mis selle asja viga on miks külmana ei tule silindrid järgi!
Imelik on selles mõttes ka et turbo geomeetri enne ei töödanud ehk turbo labad olid koguaeg kinnises asendis
ja andsin lolli peaga masinale piitsa ehk 2 käiguga pöörded kuskile 4000 juurde ja peale seda jooksis gaas ise peale ja sain seisma ainult süüde välja ja tee äärde panin uuesti tööle ja liikuma hakates lükkas ise gaasi põhja ja uuesti süüde välja,ootasin mingi hetke ja siis töötas sõitsin koju ära ja hommikul käima pannes silindrid ei tulnud järgi!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 27.03.13 19:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rem8_3
Kusjuures seda olen ammu vaadand et kas õli tase tõusnud,aga ei ole õli tase sama !
Ei saa aru mis selle asja viga on miks külmana ei tule silindrid järgi!
Imelik on selles mõttes ka et turbo geomeetri enne ei töödanud ehk turbo labad olid koguaeg kinnises asendis
ja andsin lolli peaga masinale piitsa ehk 2 käiguga pöörded kuskile 4000 juurde ja peale seda jooksis gaas ise peale ja sain seisma ainult süüde välja ja tee äärde panin uuesti tööle ja liikuma hakates lükkas ise gaasi põhja ja uuesti süüde välja,ootasin mingi hetke ja siis töötas sõitsin koju ära ja hommikul käima pannes silindrid ei tulnud järgi!!!

Sul läks auto lõhkuma. Mootor põletas õli mis turbost sisselaskesse kogunenud. See et ei käi on tagajärg. Pane siis külmalt käima ja vaata arvutiga milline pihusti ei tööta õigesti. Ega sa nii siin küsides ja kõik vead välistades ei saa autot korda. Tuleb reaalselt tegutsema asuda. Kuikaua see mittetöötamine toimub? Samaaeg tossab sinist, musta valget. Hiljem köib puhtalt ja pole mingeid vigu auto sõidab kui muiste? Palju autoga peale seda jama sõitnud oled?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.13 21:09 Tsiteeri
tere



Pean vaatama jh mis arvuti külmana näitab pihusti tööd!
Külmana on nii et panen käima lödistab mingisugune 1-2 min vb rohkem.
ja tagand tuleb sinakas toss ja haiseb nagu vana bellarus selline imelik diisli hais!
Nii olen sõitnud et külmana ei tööta mingisugune 3 nädalat kuskil!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.13 21:11 Tsiteeri
tere



Aga kuidas see saab olla et oletame et pihusti pees,mismoodi see õli sattumine sisselaskesse seda pihustit sai peese keerata?sellest saan aru et võis jh sellest minna et imes omale õli sisse ja läks lõhkuma aga kuidas see pihusti ära keeras??kas põletas otsa kinni????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 27.03.13 21:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rem8_3
Aga kuidas see saab olla et oletame et pihusti pees,mismoodi see õli sattumine sisselaskesse seda pihustit sai peese keerata?sellest saan aru et võis jh sellest minna et imes omale õli sisse ja läks lõhkuma aga kuidas see pihusti ära keeras??kas põletas otsa kinni????

Pigem juhtus mehaaniliselt midagi. Kui on sinine suits siis kütus lihtsalt ei plahvata. Keps võib kõver olla näiteks. Läbi neti on raske nii miskit hinnata. Kui võimalust on mõõda surved mootoris ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.13 22:08 Tsiteeri
tere



Kui keps kõver siis ei käiks soojana ka ju?
Proovin surved ka mõõta ära!
see loogiline jh et kütus ei plahvataks nagu,kuna selline diisli hais tagant väljas!
kuid kuidas natuke soojenedes hakkab tööle?
Läbi neti muidugi ei remondi see selge,ise jagan muiud ka masinaid jne aga ei saa sellest juhtumist aru!ja uurin veidi maad enne kui seibideks tõmban!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 28.03.13 16:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rem8_3
Kui keps kõver siis ei käiks soojana ka ju?
Proovin surved ka mõõta ära!
see loogiline jh et kütus ei plahvataks nagu,kuna selline diisli hais tagant väljas!
kuid kuidas natuke soojenedes hakkab tööle?
Läbi neti muidugi ei remondi see selge,ise jagan muiud ka masinaid jne aga ei saa sellest juhtumist aru!ja uurin veidi maad enne kui seibideks tõmban!!

Eelsüüte küünlad on korras? Kui korra puterdab sis äkki mõni küünal läbi. Kui pihusti näidud paigast äta siis viska pihusti ringi ja vaata kas kolib mujale. Pihusti tihendid ka muidugi võibolla kütus vajub tagasi ja külmalt lihtsalt õhk vahel ja ei käi. Rohkem ei paku midagi kuna ei tea kuidas auto külmalt käitub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rem8_3
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.13 18:56 Tsiteeri
tere



sai siis sooja mootoriga ja tühikäigul vaadatud pihust nr mis näitab diagnostika aparaat:
1 silinder: 0.35
2 : -0.33
3 : 0,07
4 :0,12


Ja kanal 23 alt 1: 19
2:9
3: -5
4 -6

Ja hommikul vaatan mis numbreid ta siis külmana näitab!
Aga kas need pihusti näidud on normis??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.8% - SQL: 61.2%]