Lehekülgi: 1 2 3 4 |
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 28.06.13 06:49
|
|
|
Nii, ühe leidsin üles, kus MAF specified on tühikäigul millegipärast laes
Monday,24,June,2013,14:32:34:37412
VCDS Version: Release 11.11.0
Data version: 20111111
Address 01: Engine (4B0 907 401 P)
14:32:28 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
742 /min Engine speed 740-840
879.2 mg/str MAF (specified) 180-270 mg/H
361.1 mg/str MAF (actual) 160-290 mg/H
88.4 % EGR duty cycle 40-75%
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 24.07.13 10:27
|
|
|
Ahoi.
Vahepeal on kiire olnud ja palju vaikust siin.
Aga, üksjagu ka toimunud.
Eelmine nädal parkis naine Viljandis auto äärekivi otsa. Maha tagurdades tõmbas stange pahupidi.
Kannatada sai stange, juhipoolne esituli.
Stange alt kortsus + mõned kinnitused vigastatud. Tulel reflektor seest puru.
Stange tellisin B osana uue, tule sain Indreku (indr) käest. Tänud, et selle lasnamäele viisid.
Indreku tuli oli seest suht must, lisaks üks kinnitus cm mõraga. Võtsin tule laiali, asendasin enda tulel reflektori ja tagasihoidliku klaasiliimiga
kokku. Aega kulus ca 2h
Lisaks, lasin sõbral esindusest tuua uued originaal stangekinnitus seibid poritiibadele.
Siis sai hakatud organiseerima suurt värvimaratoni, osavõtjaid oli 4. a6 c5, a4 b5, opel astra, e39. 3 neist lõpetasid edukalt. Oooopelil jäi veel nii
mõndagi teha.
üles sai pandud kaks teisaldatavat värvikambrit
Lisaks stangele, lihvisin, lakkisin esituled ära.
Tegelisn ukse aluse lahtivisanud värviga,
värvisin tagumised karbi nurgad, ühe esimese nurga.
Lakkisin tagumised poritiiva ääred, ühel äärel ka lisasin natuke värvi, esiporitiival kivitäkke likvideerisin.
Hea see, et järjekordselt õnnestus kõik. Peale vesilihvi ja poleeri särab nagu ennemuiste.
Stanksiga võiks natuke nuriseda, eelkõige värvitooni osas. Teatud nurga alt justkui oleks teistsugune.
Siis, tõin kodust ka liivapritsi ja teistelt kolmelt autolt sai kilodega roosteussi Saksamaale tagasi saadetud.
Sõijakäigust ka klõpsakaid.
Ja pilte ka lõpptulemuset.
Näeb taas hea välja. Võredelt eemaldasin ka värvi. Viskasin võred topelt prügikotti, valasin ca 2,5l nitrolahustit peale. Mõne tunni mõõdudes puhusin
õhuga värvikaka maha. Keegi jobski oli ilusad originaallvõred ära värvinud.
Lisaks kõigele, jäi mul aega üle ja kiskusin turbsi maha.
Geomeetria teab mis must ei olnud, kuid puhtaks lakkudes kolises ja liikus vabamalt küll.
Kohapeal kergelt tuure andes on hiljem turbo ulgumist lühemat aega kuulda, sõites ei oska mingit vahet teha ja ei ütle, et ossa, rsk, kus nüüd
lippab.
Värvi kohapealt kasutasin nagu ikka mipa värve, seekord ka mipa krunti. Värvitud sumake kõrgsurve püstoliga.
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 24.07.13 10:46
|
|
|
Tundub, et käed on omal õigel kohal
|
|
|
|
marzer
huviline
Registreerunud 20.09.11
Asukoht: võru/tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant 1.9tdi
|
postitati 24.07.13 20:08
|
|
|
Hea töö! Palju selline telk maksis? Värvitolm lendus sealt ilusti välja ja
putukad ei seganud?
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 25.07.13 17:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marzer
Hea töö! Palju selline telk maksis? Värvitolm lendus sealt ilusti välja ja
putukad ei seganud? |
Telgi hankimisega Viljandist oli suht raske. Ühe leidsime handymann'ist, teise decorast. Telk on 3x3m ja hinnaklass ca 45€. Ostes peab vaatama, et
pressu oleks kõik ühes tükis, mitte küljed eraldi paigaldatavad.
Isetegijale suht ideaalne. Hea valgus, värvitolm ei istu pärast detaili peale, samuti on igasugune tolmu ja ebameeldivate putukate probleem
lahendatud. Valides nurka ja aega, ei küpseta päike detaili jne.
Auto tagumist luuki sai samamoodi värvitud, tagurpidi sisse ja tuld.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 31.07.13 20:15
|
|
|
Sai silmad punnis seda 2-din värki uuritud.
Et kas olen valesti aru saanud, et minu autole sobib ainult RNS-C, kuna mul puudub can bus.
St. seda, et võin RNS-E-st ainult und näha.
Samuti, kui leiangi lihtsalt pildi kuvamiseks rns-c, siis vaja ka mitte can kliima plokki.
Või saan can kliimaplokilt võtta nupud ja raami ning vahetada need olemas olevaga.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 23.08.13 19:40
|
|
|
Sõidetud ja midagi ka tehtud. LS 192000 ja viimase paagitäiega läbisin 980km
Et, sai soetatud:
Aktiivsöe salongi filter
Mootori õlifilter
Täissünt longlife õli
Käigukasti õli 6l
käigukasti õlifilter + tihend
Mootori õhufilter
Ja vahetatud sai maaka kombel 55% käigukasti õlist.
võtsin põhja maha, filter välja, uus sisse, kerge pesu ja kokku.
Vana õli on suhtkoht tume, otsest kärsaka lõhna küljes ei ole. Sisaldab sätendavaid osakesi. Kasti põhjas on 6 magnetit, kõik olid suht karvased.
Näpuvahel mudides oleks nagu hambapasta olnud.
Kasti põhja näpuga sonkides oli põhja ladestunud mingi hall kiht.
Silmaga nähtavaid suuremaid osakesi ei olnud, et seega kettad veel ilusti omal kohal.
Eeldan, et olin esimene, kes kasti põhja maha võttis, vahel ilus papptihend, keeramis-kruvimis jälgi kuskil ei olnud.
Käike vahetas ennem ja vahetab pärast filtri-õli värskendust probleemideta ja sujuvalt, ilma ühegi ebahariliku nõksuta.
Õhtuse testdrive'i käigus uurisin seda MAF natuke. Et põhjus ka lihtne, siis kui käigukasti täitsin õliga, tuli sumpadest sinist suitsu, nii mis
kole, vänge ving ka üleval.
Ainuke vigane ja surev asi vcds'ga vaadates on maf, mis tühikäigul loeb ilusti 430mg (egr pime) ära, kiirendades Üle 730mg ei lugenud.
Niipalju, kui erinevaid foorumeid lugenud olen, peaks maf aga hetkeliselt 1000mg ja rohkem lugema. Seega, loodan, et tühikäigul sinise suitsu
põhjustajaks on maf.
halvimal juhul kusevad pihusti otsad jne.
Kiirendades, ei ole mina veel autol ketti välja saanud.
Maf'i saadavuse kohapealt olen ka siit-sealt uurinud.
Eestist saab Boschi, mis on väidetavalt bosch'i tehases taastatud ca 95€ + 20€ korpus, juhul kui vana ei tagasta.
Uus bosch ca 145-155€
Saksamaalt uus bosch ca 120€
Igasuguseid kollaseid ja sulelisi on võimalik osta alates 29€ eest.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 25.08.13 07:30
|
|
|
Natuke veel tehtust.
Tagumised poritiiva algused panin kere teibi alla.
Ei olnudki kõige lihtsam tegevus, mis siis, et teip venis nagu tatt.
1m teipi maksis 12€
Vahetatud sai salongi õhufilter, mootori õhufilter.
Siis, kergelt lekib eest üks pooltelje simmer, mootor oli ka siiamaani alt täiesti kuiv, kuid seegi nüüd õline. Täpselt rsk ei saagi aru, aga tundub,
et eest vända simmer.
Õhulugeja eemaldasin ka, et vaadata varuosa koode.
Õhulugeja suure korpuse peal:
0 281 002 429
Ja õhulugeja kabja peal:
F 00C 2G2 047
990 06 3 C
Õhulugejat loputasin nitrolagustiga, puhusin õhuga üle.
Näit sisuliselt ei muutunud.
Kahe jalaga hauas rsk.
Tegelen asenduse otsimisega.
Edasi hakkan uurima, miks tühikäigul sissepritsitava kütuse kogus on pea maximum lubatud väärtuse juures e. 7.5 mg
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 29.08.13 18:51
|
|
|
Tallinnas olles sain naiselt kõne, et audi ei läinud käima.
Mõtteist käis kohe läbi vp44.
Pidasin maha hirmsa sõjaplaani, et juhul kui on üks, juhul kui on teine asi pees, et kust mida saab ja mis olemas on. Kindel plaan oli ka nukkplaati
liigutav kolb vahetada.
Kui eile öösel koju jõusdsin, võtsin läpaka kaenlasse, autosse, keerasin võtit ja oh ime, aku oli puuks.
Kuulasin ise, eelnevatel päevadel natuke valjemalt raadiot, võimalik, et keegi kuulas auto koristamise käigus veel, põlesid ka mingid salongi tuled ja
oligi valma.
Et, teisiti ka hea, et maha ei koolent praegu, sest on töö uputus ja vaba aega ei ole.
Ei oleks ka kellegile remonti viinud. Pigem teen ja majandan ise, siis tean, et rohkem sama asja tegema ei pea.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 10.09.13 15:35
|
|
|
Et võtsin ennast kokku ja tellitud sai õhulugeja.
Väidetavalt samast tehasest kust ka bosch tuleb, ainult valges karbis. Eks näis, kuidas on. mõne päevapärast peaks kätte saama.
Vaikselt läheneb ka talv ja käivad tõsised rehvi-velje otsingud.
Kõige kurvem on see, et vara kevadel ostetud uued rehvid on tänaseks päevaks kulunud nii, et 7.5mm on alles healjuhul 1.5-2mm.
Pakun, et sõidetud on nendega ca 20tkm. Rehvid on suht ühtlaselt kulunud.
F.. the rising sun
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 14.09.13 15:03
|
|
|
Leidus hetk vaba aega ja vahetasin õhulugeja ära.
paugutades üle 900mg ära ei lugenud. Tühikäigul ca 500mg õhukogust.
Õhulugeja ise täiesti noname, kapja seest välja ei kiskunud, et sealt midagi leida.
Pakendipeal miski polcar.maksis 45€ koos trasaga.
Aga, auto sõidab ja võimalik, et paremini kui muidu.
Saturday,14,September,2013,17:32:21:37412
Control Module Part Number: 4B0 907 401 P Component and/or Version: 22.5l/4VT EDC G000AG D60
Metric units
0 to 100 km/h: 12.2 +- 0.73s
400m: 19.0 +- 0.75s, @98 km/h
90-120 km/h:
200 meters: 12.0 +- 0.74s, @97 km/h
Saturday,14,September,2013,17:37:31:37412
VCDS Version: Release 11.11.0
Data version: 20111111
Address 01: Engine (4B0 907 401 P)
17:37:11 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
742 /min Engine speed 740-840
263.0 mg/str MAF (specified) 180-270 mg/H
506.3 mg/str MAF (actual) 160-290 mg/H
26.8 % EGR duty cycle 40-75%
17:37:11 Group 001: Injected quantity
742 /min Engine speed 740-840 rpm
6.9 mg/str Injected quantity 3.0-8.0
20.8°KW Qty adj valve act. time 15-25*Ck
83.7°C Coolant temp 85-105*C
17:37:11 Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C
742 /min Engine speed 3800-4200 rpm
2.4 °ATDC Spec. start 10-14 *BTDC
2.6 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC
69.0 % Cold start valve
Üritasin ka sõitu graafikuna salvestada, kuid ei õnnestunud.
Pean sõbra juurde minema, koolitab mind ehk vähe
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.13 10:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: timukas100
Et võtsin ennast kokku ja tellitud sai õhulugeja.
Väidetavalt samast tehasest kust ka bosch tuleb, ainult valges karbis. Eks näis, kuidas on. mõne päevapärast peaks kätte saama.
Vaikselt läheneb ka talv ja käivad tõsised rehvi-velje otsingud.
Kõige kurvem on see, et vara kevadel ostetud uued rehvid on tänaseks päevaks kulunud nii, et 7.5mm on alles healjuhul 1.5-2mm.
Pakun, et sõidetud on nendega ca 20tkm. Rehvid on suht ühtlaselt kulunud.
F.. the rising sun |
Mis rehvidega tegu kui saladus pole? 20k on ikka päris vähe selleks, et nii palju kuluksid uued rehvid.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 22.09.13 14:44
|
|
|
Tsitaat: |
Mis rehvidega tegu kui saladus pole? 20k on ikka päris vähe selleks, et nii palju kuluksid uued rehvid. |
Et sellised rehvid
Võimalik, et kulumise põhjuseks on väga kurvikas tee ja suur kiirus
Ja täpselt nii persses kõik ongi
Ja kuskil otsas olen aelenud. Võimalik, et kuskil Hiiumaal
Ja nüüd talveks 225/40/18 natuke veerenud Dunlop'id
nihikuha mõõtes 7,7mm
Et hind oli hea ja ei saanud ostmata jätta.
Võimalik, et müün ka maha ja vaatan midagi muud. Peaks a4 meeste unistuste mõõt olema.
Ja mõned niisama pildid.
Täpselt niipalju sai läti teidpidi vuratud ja nädalavahetus teispool Riia't mõõda saadetud.
Ja õelge veel, et eesti teed kehvad on.
õlivahetus ka sisuliselt käes
Ülesvuntsitud tagumine piduriketas.
Äär roostes, ei teagi, kas klots natuke kitsas või. Kunagi vahetan ära täiskomplekti.
Paigaldatud kereteip.
Sügis
Like a brand new
ja ilmselt sellepärast, et väga ebamugava kohapeal.
Peale õhulugeja vahetust olen näinud ka hetkelist küttetarbimist 48/100
Ennem üle 25 ei saanud.
Sõidab hästi ja nuriseda ei saa.
Kes viriseb, see tehku oma auto korda.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 05.10.13 08:00
|
|
|
Neljapäevase seisuga oli ls 194200 ja vahetasin siis õli + filtri, küttefiltri.
Filtrid Clean nimelised. Õli 5w30
Nüüd sai Tln tripp tehtud ja kohe 600km otsa sellele kärutatud
Imelik, et küttefilter tahab nagu kuradi palju maksta. Miski 20+€
Sai ka pisike inspection tehtud üldseisundi kohta ja do to list koostatud.
Esisild hakkab hoolt vajama.
Alumised esimesed vardakesed väsinud.
Eelkõige amordika puks on pekkis ja tsentrist alla äärde ära vajunud.
Lokse niisama auto ratastepeal olles ei tuvastanud, aga ilmselt tuleb täiesti pulkades, siis täpselt selge, mis, kui palju ja millises mahus vahetusse
läheb.
Alt eest vardapeal ka väike tähis, aga kelle toodang, ei tea.
1: Mootor hakkab alt järjest rohkem õlisemaks kiskuma. Ilmselt tuleb seda tuulutuse filtrit uurida.
2: Rihmavahetuse aeg oleks ehk käes. Eelnev ajalugu ei ole täpselt teada,
sellega kaasneks ilmselt täiskomplekti vahetamine.
3: Kui auto eest laiali, siis kindlasti pihustid maha ja kontrolli.
Kehvema tsenaariumi järgi võiks ilmselt pea 1k€ taskus olla.
Pihustid maas, silindri surved mõõdan ka kindlasti ära.
Et hakkan vaikselt asju koguma selleks tarbeks.
Kel midagi uut üle ja vedeleb riiulis, võib pakkuda.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 25.10.13 19:26
|
|
|
Asi sedasi, et kiskusin esi silla laiali.
Kõigepealt tuli hirmus kägistamis soov, kui eemaldasin juhipoolse ratta.
Kuradi Putsivest, kes iganes seal Silleris minu silda regullis. Oli roolivarrast keeranud nii, et roolilati kantossil oli tiir peal. Hea et veel terve
oli, aga on nagu munakott välja veninud. Sitaks suur higistamine oli üldse seda vahetada, eriti seda orig. klambrit sinna taha peale saada. Jube raske
ju käega aidata tagasi otseks keerata.
Aga edasi.
Kunde pool oli täiesti kutu.
Alumine eesmine sarniir loksus tublisti ja ülejäänud ka paremad ei olnud. Kantossid kõik terved, määre oli asendatud veega
Auto soetates vahetasin ära juhipool kaks ülemist õõtsa ja U rauad.
U rauad olid kahtlased, kuid veel terved. Ülemised õõtsad sai allapannes kantoss eemaldatud ja liitium määret tuugalt täis topitud.
Tänase päeva seisuga on kantoss samamoodi kergelt punnis ja määret täis, kui oli alla pannes, pragusi ei täheldanud ja on üllataval kombel väga
tihked, liigutamiseks peab jõudu rakendama.
Tegemist automega nime kandva toodanguga ja sõidetud siis 20tkm
Aga, kuna palju asju oli kutu siis üritasin Viljandimaalt normaalse nimega komplekti välja ajada.
Põhimõtteliselt oli kõikidel hangeldajatel sees mingi komplekt.
Enamuses noname ja neid siiski ei vaatant. Pakuti la lem'i hinnaga 500+€. Need saatsin kuupeale.
Siis carstop'is oli moog olemas ja hinnaga 300€
Ruttasin sinna, kuid kahjuks oli keegi ülemise õõtsa sealt komplektist ära müünud. Poleks küll suur patt olnud, kuid lõpuks soetasin sealtsamast
Poolakate kamoka komplekti 170€.
Klassikaliselt, kiskusin kodus kõigil kantossid maha ja toppisin määret täis. Ega seal määrdega ei liialdata, kokku pannes ilmselt pannakse kübeke
kausi vahele. Põhimõtteliselt täiesti kuiv, kuid määre ongi ainuke asi, mis kantossi vananemisel sinna sissetungivat vett eemale tõrjub. Kogu
määrimise ajakuluks võis arvestada ca 1,5h. Homme topin alla ja õhtu ka sillastendi.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 26.10.13 15:16
|
|
|
Sillastendis käidud ja ei saa rahul olla.
Et eile küsisin, kas regull sisaldab mõlemat silda ikka, siis vastus oli jah.
Kui poolepealt, või pigem ennem lõppu auto juurde jalutasin, nägin, et esisilla külgkalle oli veits paigast ära. tehnik arvas, et see piisavalt hea.
Siinkohal ei ole mina piisavalt pädev endast targemate vastu vaidlema, et kui palju ja mitu kraadi võib hälve olla.
Aga jalutasin ette tagasi, küsisin, et kas saab stendi tulemused ka paberil, et tahaks teada, miks ja kui palju jäi külgkalle nn punaseks ja et saaks
ka tagasilla reaalsest olekust aimu. Kogu minu küsimine oli lihtne ja põhjendatud. Soovin homme talverehvid alla panna ja tahan lihtsalt, et asjad
korras oleksid.
Näoilme oli selline, et nagu oleksin palunud omale ingli taevast allatuua ja siis hakkas väikestviisi hämamine juba.
Et printer ei toimi, peab mälupulgaga jooksma. No otsis siis midagi? ja läks, tagasi ei tulnud tükk aega, läksin ise vaatama, et mis toimub.
Pooleteepeal põrkasn pehmetooli härraga kokku. Siis seletati, et millegi? pärast ei salvestanud arvuti minu auto tulemusi ja mälupulgapeale ei ole
midagi panna ja seega kahjuks ei ole midagi välja printida.
Edasi oli veel, et kui mina rehvid ära vahetan, siis tuleks uuesti stend teha, et muial maailmas tehakse 2x aastas.
Ja lõpuks oli veel see, et minu autol 18" rehvid all ja seda 3D stendi nagu ei saagi õigesti teha, et võib valesti näidata, kuna velje mõõt suurem ja
arvuti järgi ei ole minu autole 18" velgi ettenähtud.
Et nemad garantiid ikkagi anda ei saa.
Sellekohta ütlen mina, et tere talv.
No vähe tilti ei ajanud juba, ütlesin, et oleks võinud ennem küsida, kas orig. mõõdus veljed-rehvid all on.
Ütlen RSK, ja kirun Viljandi carstop'i
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 09.12.13 19:28
|
|
|
Kirjutan ka siia veic midagi.
Veeretud eriti palju ei ole, ca 2-3 paagitäit kodu ümbruses.
Niipalju on ka uut, et esimene vasak abs andur jebib.
Kutsumata külalistega olen pidandud tegelema ja seda hiirte näol.
Kapote alt viskasin peotäie mingeid lendavaid puuseemneid välja, nädalaga oli suurem kuhi tagasi.
Üks paksuke ronis sõiduaeg esiklaasi peale, poseeris ja läks tagasi kapote alla.
mõni päev hiljem leidsin pagassis hiire sõnnikut ja avastasin pesa vasakul pool pagssis, seal luugitaga, kus auto tung jne on.
Oli mürasummutus matti omale kokkuahnitsent. Lisaks, kurat, võtab jälle vanduma
oli haruldase ja uueväärse pagasihoidmise kumminõõrist võrgu puruks närinud.
Ja rohkem siin kiirel ajal ei olegi midagi aega nokitseda, auto sõidab ja täidab oma eesmärki ja lõpuks ometi on aru ka saada, et autol on nelikvedu.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 26.02.14 13:11
|
|
|
Aasta ja mõnipäev rohkem omatud antud liiklusvahendit.
Ls 203800,
Hoolt ja armastust vajavad endiselt samad asjad, mis tänase päevani tegematta. Nimekirja võiks veel lisada esimesed pidurikettad koos klotsidega.
Klotsid ilusad paksud, kuid kettad roostekirme all ja pidurid suht kehvad kohe.
Rohkem nagu polegi midagi, sõidab.
Pildimaterjali ka
praegune ja tulevane abiteener
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 24.04.14 19:53
|
|
|
Sõidetud vahepeal ca 5tkm ja nüüd jõudis aeg remondini, mis on enamuste selliste audimeeste hirm.Ls vist 208500 km
Lammutamine poolepeal
Lahti võetud ülakorrus
juhipoolt
kundepoolt
Ja lisan ka lingi, kus sama pilt avaneb rohkem kui 30tk tagasi
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=122572&page=1#pid635401
Et selle ajaga ei ole sitemaks seal midagi läinud. Kõik igati vikns-vonks.
Nookurit ei viitsinud eemaldada, võibolla teen seda veel. Täpselt ei ole uurinud ka, kuidas see eemaldatakse kõige valutumalt.
Aga asjajuurde ka.
Tln olles sain kõne, rool raske, akut ei lae. Käskisin kodu sõita ja jätta auto sinnapaika.
Kojujõudes asusin lahkama. Esiots laiali, sain rihmadele ligi ja sa vana suuuka. Suurem lamerihm oli pingutusrullipealt maha jooksnud, tunginud
rihmakattesse. Pingutus rullik viltu.
Kunagi genekat elustades juba turgutasin seda rulliku kronsa puksi, oli rihm juba poolepeal. Nüüd oli aga saba andmas tolle kronsa ja puksi ühendav
8-ne special polt.
Polt oli prao sisse võtnud, järgi andnud ja kõveraks läinud. Kronsa ka kohe koos rulliga kõver.
Seal ees veel paar sarnast polti, kruvisin huvipärast kinni ja turgutatud puks oli igast asendist pea lõtkuvaba.
Aga, kuna rihmavahetuse aeg käes ja rullikud suht surnud, sai asi lõpuni laiali lammutatud, sadade euurode eest kaks kilekotitäit juppe koju taritud,
et teha asi korda.
Kuna käed mustad pidevalt, siis kaamerat väga näppid ei taha, muidu ootab pistulei pärast.
Lisaks kõigele muule, hankisin uuematüübi karterituulutuse filtri. No igaks juhuks, et välistada selle filtripoolt tekkivad õlilekked.
Pihustid juba maha võetud. Kontrollin ära ja vaatab, mis seis on. Silindri surveid võiks ka sportlikust huvist mõõda, aga seda vist pihusti avast teha
ei saa. Eelsüüte küünlaid ka kindlasti maha ei keera seega võimalik, et see vaid huviks ka jääb.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 26.04.14 18:40
|
|
|
Tehtud.
Aega võttis kolm päeva, viimased kaks suht pikad veel.
Rohkem ei soovi antud tööd teha.
Hetkel leian, et taolist asja saab hästi vaid ise tehes. Pesed, lakud ja keerad asjad nii kokku, et liiv vahel ei krõbise. Kõik see aga tahab aega
nõuda.
Paras gebo oli lamerihma pingutuskronsa pukside sees olevat pulgalaadset asja kätte saada. Algul üritasin kultuurselt, lõpuks ei jäänud muud üle, kui
m8 keermesisse lõin sobiliku tähtvõtme. Lahti saades avastasin, et keegi on ka varasemalt taolist töövõtet kasutanud. Lihtne ei olnud ka tagumist uut
puksi sisse saada. Aga tehtud sai ja uute juppidega jäi tulemus täiesti lõtkuvaba.
Pihustid võtsin maha, otsad kõdised, kuid pihustasid hindele 4. Avanesid kõik ilusti 200bar peal ja õnneks ei kusenud keegi, ka kõige vaiksema
meelitamise peale mitte. Edasi panin pihustid poolenisti happevanni, neutraliseerimisse, pesu ja uuesti kontrolli. Ühte otsa tuli ka termotöödelda, et
ühest august joalaadsest tolmust saaks päris tolm. Õnneks jäi pihusti otste raha taskusse alles ja lmselt see auto neid oma eluaja jooksul uusi ei
vaja ka.
Karterituulutuse õlipüüduriga tegelesin pikalt. Vana mahtus egr-i toruvahelt välja, uus tagasi ei läinud. eemaldasin toru täielikult, viskasin suure
kaarega kolaki vanaraua hunnikusse, tegin 3mm plekist viisaka pimeda ja asi ühelpool. Ruumi kui palju ja ca 1kg esiots kergem ka.
Siinkohal, tuleks teistel selliste püüduritega audiomanikel tollele vidinale ja õlileketele eriti tähelepanu pöörata. Minul oli näiteks eest
vändasimmer niiske õlist, kuigi tihend ise originaal, ilus pehme ja heas korras. Suuga püüduri otsast puhudes on tuntav vahe sees uuel ja vanal
tüübil. Vanal mingi peene auguga riidelaadne ollus keritud ümber korpuse, ilmselt aitaks ka lihtsalt selle pesu, et avaused taas avada ja tee
gaasidele vabastada.
Pilt ka eilsest päevast, kus uus kola juba küljes. Rullid, termostaat, veepump......
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 30.04.14 17:46
|
|
|
Sai selline kabi hangitud.
Täiendan tehtu nimekirja veel:
Kõik tagasivoolu vollad said sellised pandud, et iga aasta neid vahetama ei peaks. Nagu volla otsast tõmbasin, nii jooksis küte kohe paaki.
Kunagi mainitud, et el.vent ees ei toiminud. Eest oli laiali ja inspekteerisin seda vurri. Mootorit lahates, olid kõik neli harja otsasaanud. Üks
mõõdu võtmiseks ka eemaldatud ja hetkel panin auto kokku ilma selle ventikata.
Kuskil siin foorumis läbikäinud inf, et pooltel rullikutel saab vahetada laagreid ei pea üldsegi mitte paika. Oli neid rulle vist kaheksa ja ainult
kõige esimesel e. kliima rihmarullil saab valge inimese moodi eraldi laagrit vahetada. Eraldi ostes maksis mulle fag'i laager 6€.
Lahtivõtmine sobilike ümarmaterjali olemasolul ca 1min ja teine samapalju kulus asja kokkupresimiseks.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 22.05.14 17:41
|
|
|
Kirjutan ka natuke
Hakkan värvitööpeale mõtlema. Tagumised karbinurgad jubedad taas. Seekord panen maas kohe kile peale. Poritiiva ääred igati eeskujulikud tänu
kilele.
Veljed on ka nagu igavaks muutunud. Vahetan ilmselt välja. Huvilised võivad pakkumisi hakata tegema. Veljed vajavad sirgestamist ja ääred
poleerimist.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 22.05.14 18:15
|
|
|
Huvitav on su teemat jälgida. Alati sisukas tekst ja pildimaterjal. Hea näide ka sellest, et kui autot regulaarselt hooldada, pole vanematel ka midagi
viga, võrreldes uutega.
Vahepeal õnnestub sind ka Lõuna-Eestis näha siin-seal. Edu ja jaksu!
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 25.09.14 19:04
|
|
|
Kirjutame natuke, mis meelde tuleb, elutempo väga kiire, loodan varsti tempot vähendada.
Ls vist 220000 + km
Korrastatud/vahetatud:
Mootori õli, filter
6x pihusti otsad, hakkas tossama
Katalüsaatorid tühjaks tehtud, lõikasin lahti, keevitasin AISI traadiga kinni. Jäi väga viisakas ja ei mädane maha. Olid umbes kah.
Esivelge sai keevitatud, mõlemad sirgestatud ja uued rehvid ette soetatud
Vana õhulugeja tagasi pandud, kuna uus andis täiesti saba. Fakk
Salongis sai märatsetud ja nüüd haigutab double din auk. Augutäidet ei ole veel soetanud
Enamus toimingutest kuskil pildimaterjal ka olemas, hetkel siia ei lisa.
ca aastakese võiks veel sõita, siis aeg järgmine vaadata.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 25.09.14 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: timukas100
Katalüsaatorid tühjaks tehtud, lõikasin lahti, keevitasin AISI traadiga kinni. Jäi väga viisakas ja ei mädane maha. Olid umbes kah.
|
Minek ka paranes tagumiku düno järgi?
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |
|