Ritsa90
huviline
Registreerunud 19.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.02.13 19:26
|
|
|
Audi A6 C5 2,8 142 kw
Tere .
Olen mõelnud soetada A6 , C5 kerega , 2,8 (142 kw) mootoriga , automaat , quattro .
Mida arvate sellest , kuidas kestab , kui kallis pidaga , kui janune ?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 27.02.13 19:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ritsa90
Tere .
Olen mõelnud soetada A6 , C5 kerega , 2,8 (142 kw) mootoriga , automaat , quattro .
Mida arvate sellest , kuidas kestab , kui kallis pidaga , kui janune ? |
Kõik vastused siin olemas, http://foorum.audiclub.ee/misc.php?action=search
|
|
|
fireplay
huviline
Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q
|
postitati 27.02.13 19:45
|
|
|
Kõik on ilus,kui automaat välja jätta.
Ostan mobiiltelefone ja erinevat rikkis elektroonikat k.a rikkis/vanad mobiilid!
|
|
|
|
Ritsa90
huviline
Registreerunud 19.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.13 16:48
|
|
|
Mis sellel automaat kastis siis nii hull on , et valida manuaal kast ?
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.13 17:38
|
|
|
Mina sõitsin 5a C5-ga millel 5HP Tiptronic kast, täiesti toimiv lahendus. Muidugi särtsakate sõiduomadustega see 30V 2.8, Automaat, Q just ei ole.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 28.02.13 17:55
|
|
|
Eeldan, et jutt käib sellest isendist.
Kahtlaselt odav ning hind on kukkund 2 päevaga 200€ ning omanikul kiire, mis võib viidata probleemidele autoga.
Ostma lähed siis võiks diagnosti seade kaasas olla, või käid kuskilt punktis läbi autoga proovisõidu ajal.
|
|
|
ändi
huviline
Registreerunud 05.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5,D2,D3
|
postitati 28.02.13 19:41
|
|
|
Tasub auto üles tõsta ja vaadata igasugu õlilekkeid. Osasid on üsna tülikas eemaldada. Veermiku kontroll võib päris mitusada eurot kokku hoida.
Käigukastil tagumist käiku kontrollida. Näiteks proovid tagurpidid natuke kiirendada.Kui sõidab vaikselt, siis võib kastiremont ees oodata. Üldiselt
mulle see masin meeldis. Linnas kütet u.15-16 kompuutri järgi.
Seda konkreetset autot pole näinud aga hind vist natuke räägib enda eest.
|
|
|
Ritsa90
huviline
Registreerunud 19.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.13 10:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ändi
Tasub auto üles tõsta ja vaadata igasugu õlilekkeid. Osasid on üsna tülikas eemaldada. Veermiku kontroll võib päris mitusada eurot kokku hoida.
Käigukastil tagumist käiku kontrollida. Näiteks proovid tagurpidid natuke kiirendada.Kui sõidab vaikselt, siis võib kastiremont ees oodata. Üldiselt
mulle see masin meeldis. Linnas kütet u.15-16 kompuutri järgi.
Seda konkreetset autot pole näinud aga hind vist natuke räägib enda eest. |
Kus kohast tilkuma hakkab siis tean mida eriti hoolikalt vaadata ?
|
|
|
ändi
huviline
Registreerunud 05.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5,D2,D3
|
postitati 02.03.13 14:53
|
|
|
Mootoril näiteks klapikambrikaante tihendid, ketipinguti tihendid, karteripõhja tihend(vahetuseks on hea sild alt ära keerata). Käigukastil ja
tagasillal simmerlingid. Võib-olla on midagi veel ja ise ma neid vahetanud ei ole aga enda autol lasin peale ostu kõik ära vahetada ja siis töömees
rääkis nendest. Koos tihendite vahetusega hea ka ühtlasi kõik õlid vahetada ja nii see lumepall veerema läheb. Hammasrihm koos kõige jamaga jne.
Termostaat ka hea kohe uus panna (mina unustasin ja pidin hiljem uuesti 50e maksma selle vahetuse eest). Märkamatult on kulunud üle 1000euri sellise
esmase hoole peale. (olen täiesti veendunud, mu auto oleks sõitnud vabalt selle aastakese ilma näppugi külge pistmata aga see juba iga mehe enda
valik, kuidas autot hoiab).
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 02.03.13 20:23
|
|
|
V6 mootoritel on tüüpviga õlilekked, aga need saab mõistliku hinnaga korda, küttekulu oli endal 16-17l, manuaal liigub tuntavalt paremini, kuid samas
tiptronic ka väga uimane pole.
|
|
|