Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Heitegaaside rõhuvahe andur G450 (Vastuseid: 36 | Vaatamisi: 6252)
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 15.03.13 11:31 Tsiteeri


Tänud!
Lugesin teisi dpf-ga seotud teemasid kuid pole kuskil konkreetselt seletatud lollidele kuidas asja esile kutsuda!:) Või ma ei leidnud õiget teemat!;)
Palju juttu 3.0 diislist kuid 1,9 väga ei midagi, vb. neil sama süsteem ja samamoodi peab asja tegema kuid seda ma ei tea ja selleks siin päringi!:)
Igas teemas kirjutatud tuimalt, et mine maanteele ja lase 2500 pöördel ühtlaselt 15-20 minutit ja kõik kuid kas see kehtib ka 1,9lL diisli kohta? Mõtetu maanteel uhada ka, kui peab hoopis teisiti sõitma!:( Seal eelnevalt mainitud ross-tech lehel kirjeldatud 30-60km/h sõitu ka just pole kuskil teha väga 15-20 minutit jutti, maanteel teisi segada ka just ilus pole. Selleks päringi, et vb. keegi teab kindlalt kuidas sellel 1,9l asja teha tuleb. Ja ega nüüd väga maha visatud teema ka pole, eks tulevikus teistelgi kasu!:cool:
Siiani igaüks natuke midagi jaganud mis tingimused peavad täidetud olema, et kütust peab piisavalt olema, armatuuris ei tohi teatud tuled põleda, filtris peab olema teatud kogus tahma, jahutusvedeliku temp. üle 70 ja pöörded ei tohi langeda alla 1500, kui põletus alanud. Kuid segaseks on jäänud veel millisel kiirusel peab kindlalt sõitma.
Tänud ja loodetavasti leidub keegi klubiline, kes teab ja viitsiks konkreetselt puust punaselet kirja panna siia!:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.03.13 11:53 Tsiteeri


Vastus Su küsimusele seisneb selles, et sellist käsu mandaati või provokatsiooni polegi olemas, mida Sa kuulda soovid. Autojuht/omanik ei pea midagi "veidrat" tegema, et regeneratsiooni esile kutsuda - ta peab autot lihtsalt kasutama. Kui süsteem on terve ja töökorras siis kõik tegevused toimuvad nö taustal. Kasutaja ei pea ka sellest DPF olemasolust sisuliselt midagi teadma. Kasulikke tegevusi ja infot on muidugi palju nagu õige mootori õli kasutus ja üksnes lühikeste linnasõitude vältimine jne. Ilmselt ei osteta õlipressi ka selleks, et kaks korda päevas 5km läbida jne ehk siis vahelduvad pikemad sõidud on sellise auto loomulik osa. Märkusena veel juurde, et see märgitud link rääkis/juhendab regeneratsiooni esilekutsumisest välise testri kaasabil. Ilma selleta pole ka sellest juhendist mingit abi.

Tsitaat:
Algselt postitas: melnits
Tänud!
Lugesin teisi dpf-ga seotud teemasid kuid pole kuskil konkreetselt seletatud lollidele kuidas asja esile kutsuda!:) Või ma ei leidnud õiget teemat!;)
Palju juttu 3.0 diislist kuid 1,9 väga ei midagi, vb. neil sama süsteem ja samamoodi peab asja tegema kuid seda ma ei tea ja selleks siin päringi!:)
Igas teemas kirjutatud tuimalt, et mine maanteele ja lase 2500 pöördel ühtlaselt 15-20 minutit ja kõik kuid kas see kehtib ka 1,9lL diisli kohta? Mõtetu maanteel uhada ka, kui peab hoopis teisiti sõitma!:( Seal eelnevalt mainitud ross-tech lehel kirjeldatud 30-60km/h sõitu ka just pole kuskil teha väga 15-20 minutit jutti, maanteel teisi segada ka just ilus pole. Selleks päringi, et vb. keegi teab kindlalt kuidas sellel 1,9l asja teha tuleb. Ja ega nüüd väga maha visatud teema ka pole, eks tulevikus teistelgi kasu!:cool:
Siiani igaüks natuke midagi jaganud mis tingimused peavad täidetud olema, et kütust peab piisavalt olema, armatuuris ei tohi teatud tuled põleda, filtris peab olema teatud kogus tahma, jahutusvedeliku temp. üle 70 ja pöörded ei tohi langeda alla 1500, kui põletus alanud. Kuid segaseks on jäänud veel millisel kiirusel peab kindlalt sõitma.
Tänud ja loodetavasti leidub keegi klubiline, kes teab ja viitsiks konkreetselt puust punaselet kirja panna siia!:)



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 15.03.13 17:05 Tsiteeri


Kui tahmafiltri tuli ei põle siis pole vaja midagi esile kutsuda nagu eespool öeldud. Sõida rahulikult edasi ja ära vaeva ennast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 15.03.13 18:52 Tsiteeri


Ok, tänud!:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tehnic
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU

postitati 17.03.13 09:46 Tsiteeri


Seoses selle teemaga, meenub mulle juhtum, kus kliendi autol hakkas põlema tahmafiltri tuli ja dislpleil oli suur kiri: Regeneration active, continue driving! Selle asemel pöördus klient teenindusse ja käskis auto korda teha. Ei osanud mina muud teha kui vaatasin arvuti parameetrist, et protsess juba 20% peal ja hoidsin lihtsalt kohapeal 2000RPM niikaua kui protsess lõppes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 17.03.13 09:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tehnic
Seoses selle teemaga, meenub mulle juhtum, kus kliendi autol hakkas põlema tahmafiltri tuli ja dislpleil oli suur kiri: Regeneration active, continue driving! Selle asemel pöördus klient teenindusse ja käskis auto korda teha. Ei osanud mina muud teha kui vaatasin arvuti parameetrist, et protsess juba 20% peal ja hoidsin lihtsalt kohapeal 2000RPM niikaua kui protsess lõppes.

Kahjuks inimesed on nii laisad, et ei suvase auto kasutusjuhendit läbi lugeda. Jama ka kui auto mingis arusaamatus keeles sulle üritab midagi selgitada. Tahmafiltri tuli ei ole rike sellest ei jää isegi viga auto veamällu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 05.04.13 05:14 Tsiteeri


Kas keegi omab ja viitsiks mõõta 3,0TDi DPF-is oleva temp. anduri takistust näit. toatemperatuuril. Ei leia kuskilt vastavat infot. Vaja oleks võrrelda.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.04.13 15:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kas keegi omab ja viitsiks mõõta 3,0TDi DPF-is oleva temp. anduri takistust näit. toatemperatuuril. Ei leia kuskilt vastavat infot. Vaja oleks võrrelda.

Seal 3 andurit. Mingi 120 ohmi oli toasoojalt vist. Kõik andurid on ühesugused. Kui katkestuse viga sees vaheta ära ja asi korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 05.04.13 15:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kas keegi omab ja viitsiks mõõta 3,0TDi DPF-is oleva temp. anduri takistust näit. toatemperatuuril. Ei leia kuskilt vastavat infot. Vaja oleks võrrelda.

Seal 3 andurit. Mingi 120 ohmi oli toasoojalt vist. Kõik andurid on ühesugused. Kui katkestuse viga sees vaheta ära ja asi korras.


Vigane on see andur, mis konkreetselt DPF pütis. Külma mootoriga näitab 550 kraadi :D, Tundub, et "ühes äärmuses kinni". Katkestust ei näita. Turbo juures olev on korras. Rohkem seal tegelikult temp. andureid pole. On lambda ja rõhuandur. Need ka ok. Homme peaks "sipu" käest uue saama, eks siis selgub.
Tänud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.04.13 21:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kas keegi omab ja viitsiks mõõta 3,0TDi DPF-is oleva temp. anduri takistust näit. toatemperatuuril. Ei leia kuskilt vastavat infot. Vaja oleks võrrelda.

Seal 3 andurit. Mingi 120 ohmi oli toasoojalt vist. Kõik andurid on ühesugused. Kui katkestuse viga sees vaheta ära ja asi korras.


Vigane on see andur, mis konkreetselt DPF pütis. Külma mootoriga näitab 550 kraadi :D, Tundub, et "ühes äärmuses kinni". Katkestust ei näita. Turbo juures olev on korras. Rohkem seal tegelikult temp. andureid pole. On lambda ja rõhuandur. Need ka ok. Homme peaks "sipu" käest uue saama, eks siis selgub.
Tänud.
´

Ma pole sellist näinudki mul alati katkstuses need olnud. Mis aasta auto, et kahe anduriga on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.04.13 05:07 Tsiteeri


Tõepoolest, minu viga. Tuleb siiski rohkem süveneda asja. Kolmas andur on cat temp. mõõtmiseks. Auto ise 2008a.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 19.08.13 08:10 Tsiteeri


Täna vahetasin oma C6-l selle DPF rõhuanduri välja, kuna viskas kohati ajule mõistmatut signaali. Sellega seoses ei toimu ka DPF-i põletamist, mis omakorda lõpeb mingi aja mõõdudes suure probleemiga. Soovitaks aeg ajalt arvutiga üle vaadata, kuna see on sisuliselt ainuke vidin, mis oma näitude põhjal DPF-i puhastust ajul käivitada käseb.
Tänud Robinsonile, kes aitas uue orig. anduri hankida.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]