Lehekülgi: 1 2 |
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.13 16:02
|
|
|
Kõlab väga selle moodi, et turbo külma osa ja WG vaheline peenike metalltoru on seest umbes. Soovitan sealt alustada.
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 17.04.13 16:26
|
|
|
Ok, tänud, vaatan selle kindlasti üle!
|
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 21.04.13 19:26
|
|
|
Nii, nüüdseks juba 2x selle toru maha võtnud. Esimesel korral avastasin, et turbo lõdvikut hoidev klamber oli torukese sisse korraliku sälgu lihvinud.
Auk sai kinni keevitatud ja toru puhastatud. Pärast seda asi paranes, aga päris õige ei tundunud. Sai siis veel veidi foorumit loetud ja selgus, et wg
poolses otsas veel düüs ka ees, see jäi loomulikult puhastamata. Lisaks jäi keevis veidi lekkima. Nüüd sai siis keevis üle tehtud ja düüs ka ilusti
puhtaks. Eks elu näitab, kuidas masin nüüd käituma hakkab. Proovisdõidul enam kinni ei jäänud, aga turbot on tunda ikka alles 3000+ pöördest alates,
kuigi tegelikult peaks kuskil 1900 juures juba vist max vääne saadaval olema. Pekas ikka rühukella installima, et näha, mis seal ülerõhuga üldse
toimub.
|
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 24.04.13 14:30
|
|
|
Kahjuks tuleb tõdeda, et probleem on ikkagi alles. Ei muutnud see toru ja düüsi puhastamine ja tihendamine mitte midagi. Kusjuures külmalt avaldub
nagu rohkem. Teatud pöörde juures tõmbab ikka korralikult hingest kinni ja enam edasi ei lähe! Kas järgmiseks peaks hakkama turbiini ennast maha
kiskuma, et wg toimetamist kontrollida või on kellelgi veel mõni parem idee? Kusjuures kui tekib see poomise moment ja vahest gaasi järgi anda ja siis
uuesti vaiksemalt peale suruda, siis teinekord on sellest kasu ja hakkab taas liikuma. Kergelt häirivaks hakkab juba see asi muutuma.
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.04.13 17:20
|
|
|
Rõhukella paigaldamine on hea mõte, ehk on võimalik, et wg ei avane ja saab liiga palju rõhku peale. Ajule see teatavasti ei meeldi.
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 24.04.13 18:02
|
|
|
Rõhukella paigaldamine on juba talvest saati plaanis olnud(sisetunne ütleb, et wg avaneb mingi X põhjusel vahest liiga vara). Õnneks teise auto pealt
jäi kell üle ja seega täiesti olemas. Ega vist enne õiget pilti ette ei saa. On diislil mingi hea koht armatuuri juures, kuhu kolmik vahele panna või
tuleb mootoriruumis õige voolik üles otsida? Olen korra ajuni end kaevanud, aga ei mäleta, et sellel isendil rõhuvoolik oleks sinna külge läinud.
Võimalik, et lihtsalt ei mäleta. Teine asi on see, et kuhu kurat see kell paigaldada, et endale ka meeldiks? Kõik on ju nii ilusti läbi mõeldud, et ei
tahaks midagi muuta ja mingit võõrkeha seal küll näha ei tahaks. Samas ma ei kujuta ette, et peaksin rõhu vaatamiseks pilgu teelt oluliselt kõrvale
pöörama. Selles mõttes meeldib mulle vana 200 kompus kuvatav rõhunäit kohe väga!
Panen siis siia ka kirja, et düüsi avast sai karboraatori puhastusvahendit ka sisse lastud ja välja tuli üsna must vedelik. Noh, see on ka ju täiesti
loogiline. Lisaks lasin sealt avast suruõhku püstoliga sisse ja siis oli ilusti klapi plõksimine kuulda. Paraku ei pruugi see midagi tähendada, sest
kes teab, mis seal sees tegelikult toimub.
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.04.13 18:28
|
|
|
Ka minu jaoks on C4 salong püha koht kuhu ei taha ühtegi võõrkeha lisada. Seetõttu lahendasin endal rõhukella järgmiselt
Nüüdseks jääb paraku skaalal numbreid väheks...
Rõhukella ühendamiseks ehk kõige sobivam koht on sisselaskekollektori taga otsas oleva vooliku vahele.
Kui sa kahtled, et WG liiga vara avanema hakkab, siis ainuke põhjus selleks peaks olema N75 mis on suletud asendis ja rõhu tekkides avaneb kohe wg.
See peaks aga veakoodina kajastuma. Vastupidiselt peaks ka ülerõhk kajastuma veakoodina.
Siinkohal annan jällegi väga levinud soovituse - kaabel jägi!
|
|
|
Petu
|
postitati 24.04.13 19:11
|
|
|
Kena rõhukell peaks mainima. Ehk räägid lähemalt kuidas sellise tulemuseni jõudsid? Mis rõhukellast ehitasid ja kuidas selle aluse tegid jne.?
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 24.04.13 19:42
|
|
|
Pilt on mulle juba kusagilt tuttav(vist riio teemast). Meeldib ka mulle see lahendus, aga kellast ei tahaks ilma jääda ja kaugemale mõeldes võiks jah
numbrid minimaalselt 1,5-ni ikka ära olla.
Kusjuures mõeldes natuke, kuidas diisel liigrõhu korral käituma peaks, siis võib vabalt ka see olla, et wg tõesti ei avanegi. Korraks turgatas pähe,
et chip peaks ju sel juhul asja veidi leevendama See juba üle aasta
meelel mõlkunud, aga ei jõua kuidagi reaalselt jyrisoo juurde. Sidur vajab ka vahetamist, see ka üks põhjus, miks veel aju näppimata.
Kaablit pole raatsinud seni veel osta, kuigi samuti korduvalt saanud vesistatud. Noh, endal vastav arvuti ka puudu niiet põhjusi mitte osta rohkem,
kui üks.
Vaatan, kui öötöö täna väga ära ei tapa, siis viskan homme ajutise rõhukella külge. Kui hästi läheb, siis vaja ca 450km maha sõita ja pool sellest
teest tühja käruga ja ülejäänud juba koormusega. Jube hea oleks vaadata, mis see rõhk seal siis tegelikult teeb.
|
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 25.04.13 22:04
|
|
|
Nii, päeval sai ajutine rõhukell paigaldatud ja just mõni hetk tagasi ka 450 km-ne trip läbitud. Kommenteerida võiks seda niimoodi- täiesti kohutav!
Igatahes liigses ülerõhus probleem ei seisne, sest kinnipoomise hetkel on
ülerõhk üldjuhul 0,4-0,5 bari. Üldjuhul toimib asi muidu täiesti loogiliselt. Kiirendades lööb rõhu ca 1 bari kanti ja siis hakkab nool pendelama, ehk
siis wg avaneb. Rõhukella paigaldades sai mootorikate eemaldatud ja kütusefiltri peal olevas läbipaistvas voolikus oli igatahes täiesti arvestatav
õhumull sees. Loogiliselt võttes ei tohiks seal ju õhku olla? Hetkel tundubki endale, et mingid õhumullid töllerdavad süsteemis ringi ja teatud
hetkedel plokivad kuskil midagi ära, heitgaase ei teki, turbo ei spooli ja auto edasi ei lähe. Korra oli olukord, kus püsikaga 100-ga mäkke sõites
kukkus kiirus 60-70-ni ja auto ei suutnud seda kuidagi kompenseerida ja lükkas püsika ise välja. Korra kiirendusrajalt teele sõites pidin taas rekka
alla jääma, sest ei saanud eest minema. Suure vihaga sai hakatud siis uuesti 3.-st käigust põhjagaasiga kiirendama, aga ega suurt efekti see ei
andnud. Nibin-nabin sai hoo üles ja tervena eest ära. Samas paar korda oli 4. käiguga möödasõite tehes tunne nagu oleks mõne oma teise auto roolis,
sest minek oli lihtsalt nii uskumatult hea. Kommentaare õhumulli teooria kohta?
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.13 23:04
|
|
|
Kütusesüsteemis ei tohi ühtegi õhumulli olla. Ilmselgelt sealt ka sinu rõhukaod ja muu seonduv. Millal kütusefilter vahetatud on? Kolm asja mida
kindlasti kontrollida - kütusefiltri tihend, kütusefiltri peal olev tagasivoolu klapp ja selle tihend ning kütusepaagis oleva võtturi sõel. Proovi
mõttes võta sõel ära eest ja sõida natuke ringi. Kui probleem säilib siis saad viga juba tihenditest otsida. Nii kütusefilter kui ka tagasivoolu klapp
on piisavalt odavad asjad, et nad kiiremas korras ära vahetada.
Edu vea otsingul!
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 26.04.13 09:53
|
|
|
Kütusefilter on vahetatud ca 20 000km tagasi. Kuna pärast hanges istumist oli ka käivitamisega probleeme, siis sai filter vahepeal maha võetud, aga
silmaga mingit anomaaliat ei märganud ja läks külge tagasi. Tagasivoolu klappi ei ole vist mina oma aja jooksul veel vahetanud. Kuna minu enda silmis
õlivahetuse aeg juba täis ja veidi ülegi (10500km), siis tuleb õhtul ports uusi filtreid ja õli. Panen siis kohe juba uue Knechti kütusefiltri ja
tagasivoolu klapi. Kui see midagi ei peaks muutma, siis lähen sinu soovitatud sõela kallale.
Nagu nendest jamadest veel vähe oleks, on mootorile külmalt mingi "tiks" juurde tekkinud. Ilmselt peaks süüdistama vaakumpumpa? Sealt vist need
põhilaginad alguse saavad? Kellegi teemas olen vist võitlust vaakumpumbaga lugenud, aga hetkel küll ei meenu, kes see täpselt oli...
|
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 24.07.13 06:16
|
|
|
Nii, tänaseks kütusefilter ja klapp vahetatud, aga oluliselt paremaks ei ole midagi läinud. Peab vist ikka end paaki kaevama ja vaatama, mis seal
toimub. Lisaks tuleks vist kõik voolikud ja torud kriitilise pilguga üle vaadata. Jube vastik on, kui ei saa igakord möödasõitudel arvestada isegi
selle niigi kasina edasiminekuga
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 25.07.13 16:22
|
|
|
Päris huvitav oleks näha, kuidas see asi seal @night jääks. Äkki viitsid sellest ka ühe pildi teha. Kas kriiskab väga silma või on pigem
tagasihoidliku taustavalgusega?
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 25.07.13 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: timberman
Päris huvitav oleks näha, kuidas see asi seal @night jääks. Äkki viitsid sellest ka ühe pildi teha. Kas kriiskab väga silma või on pigem
tagasihoidliku taustavalgusega? |
Mul ta polik nagu ikka. Valgustus pole ühendatud ültse kuid kahelpool kõrval on pirn olemas ja se taust on täiesti samasugune nagu kellal ja
voltmeetril. Ainuke jama on, et seierit pimedas ei näe. Sellevastu on lahendus panna rõhukella valgustusele vastav takisti nii, et natuke hõõguks ja
seier näha oleks. Lauapeal proovisin asi täitsa norm aga siiani pole seda autosse teha viitsinud. Pole pimedat aega vist piisavalt.
|
|
|
Janno2525
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 V8
|
postitati 26.07.13 05:54
|
|
|
Asi kipub teemast juba suht metsa poole kiskuma ...
Äkki jääks antud teema juurde, palun asjaosalistel või modedel üleliigne ära koristada (pean silmas just seda, et arutelu rõhukella paigalduse jms
kohta, selleks tehke eraldi teema või postitage asjakohasesse).
Jubedalt häirib, kui teemasid risustatakse.
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 26.07.13 10:07
|
|
|
Omal AEL käivitub ka natuke kehvalt. Õues hommikul 15 kraadi sooja aga käima läheks nagu talvel. Vahel peab käiama peaaegu 5 sekundit ja siis ärkab. Käivitudes käib ühtlaselt aga ajab õrna hallikat välja, sõitma
minnes tahmab ka omajagu(hall vine on igas asendis järgi). 90 kraadi saavutades käib ilma tossuta, vaid vajutades tuleb mingi hetk musta. Käivitub
hästi.
Süüde on TDI timmingu graafiku max väärtuse juures, tühikäigul näitab süüdet 3-4 karaadi juures. Kas on mõtekas ehk süüdet varasemaks keerata või on
pihustid väsinud?
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.13 15:11
|
|
|
Minul oli tühikäigul hallikas taga ja disla haisu tunda ninas aga nüüd kui pihustil said otsad vahetatud see mure kadus. Nimelt 2 pihustit kusesid.
Käima läheb poolest pöördest. Kütusekogus sai 3.4 peale pandud aga ei oska komenteerida kas seda palju või vähe, sest mingil määral tahmab ikka (1
käiguga näha kõige rohkem) kuid ennem tahmas 2 korda rohkem. Isegi ei tea kas kütust maha veel keerata või mida teha, et ei tahmaks eriti. Kindlasti
on normipiires aga mind see ei rahulda, sest mu audi 100 2.5tdi 85kw ei tahma. Kuid 103 kw see vastu tahmab. Kõike proovinud. Vahetatud õhu
filter/pihusti otsad/lekked kontrollitud/ turbo korras ja kütust reguleeritud igatepidi. Hetkel siis see kütuse kogus ( 3.4 ) on hetkel kõige lahjem
mis olnud. Kui palju oleks normaalne?
|
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 28.07.13 12:35
|
|
|
Kütusekoguse numbriga oli ju nii, et mida väiksem väärtus seda rohkem kütust reaalselt pihustatakse?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 28.07.13 19:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Janno2525
Asi kipub teemast juba suht metsa poole kiskuma ...
Äkki jääks antud teema juurde, palun asjaosalistel või modedel üleliigne ära koristada (pean silmas just seda, et arutelu rõhukella paigalduse jms
kohta, selleks tehke eraldi teema või postitage asjakohasesse).
Jubedalt häirib, kui teemasid risustatakse. |
Mind häirib jälle mõtteu kordamine millest on juba juttu olnud kui küsimusi või uusi mõtteid siis oleks võinud siit midagi küsida: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=81065&page=1
|
|
|
Janno2525
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 V8
|
postitati 29.07.13 07:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: Janno2525
Asi kipub teemast juba suht metsa poole kiskuma ...
Äkki jääks antud teema juurde, palun asjaosalistel või modedel üleliigne ära koristada (pean silmas just seda, et arutelu rõhukella paigalduse jms
kohta, selleks tehke eraldi teema või postitage asjakohasesse).
Jubedalt häirib, kui teemasid risustatakse. |
Mind häirib jälle mõtteu kordamine millest on juba juttu olnud kui küsimusi või uusi mõtteid siis oleks võinud siit midagi küsida: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=81065&page=1 |
Ma ei tahtnud VagCom'i näitajaid teada, sellepärast ka oma posti sinna ei teinud.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |