Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 90 Quattro kasti ja pooltelgede tugevus. (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2443)
phyl
huviline



Registreerunud 04.10.12
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 Quattro 20V

postitati 14.02.13 16:32 Tsiteeri
Audi 90 Quattro kasti ja pooltelgede tugevus.



Tere

Tekkis siis selline küsimus, et kas audi 90 quattro (7a mootoriga) kast peab vastu V8 (220 kw) väändele. Ja kas poolteljed ja taga differ peavad vastu.

Olen sellist asja kuulnud, et see on ehku peale minek.

Teine küsimus on siis selline, et kas ainult S-il on suurem kast ja paksemad poolteljed, või on näiteks A6 quattrol (mingi 2.8 mootoriga) või siis 200 quattrol (121 kw) juba suurem kast kasutusel.

Autot ei ehita igapäeva sõiduks, vaid jääraja sõiduks.

Ei ole vaja soovitada, et ehita turbokas. Ei taha turbokat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.13 22:20 Tsiteeri


Kestab küll, ka asfaldil


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
phyl
huviline



Registreerunud 04.10.12
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 Quattro 20V

postitati 17.02.13 09:43 Tsiteeri


Igaks juhuks küsin, et mis masina peal oled mis mootoriga katsetanud?

Probleem selles, et ma ei viitsi/taha teha asja kaks korda ümber. Kiiret ehitusega ei ole, seega ootan ikka veel kogemustest juttu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 17.02.13 10:00 Tsiteeri


Kas plaan on piikidega sõitma hakata? Kui ei, siis näen suuremat potentsiaali just mahutavuse mõttes 30v v6'l, mis on samuti suhteliselt kättesaadav variant ja ka jahtumisomadused on viisakad. Ja seda enam kui v8, millele mõtled, on vanematüübi ehk siis jagajasüütega. Peaksid siia teemasse ehk rohkem oma mõtteid kirja panema, siis osatakse erinevate mõtetega seotud muresid välja tuua, millest siis võiks selline täis "tõde" kokku tulla :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.02.13 10:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: phyl
Igaks juhuks küsin, et mis masina peal oled mis mootoriga katsetanud?

Probleem selles, et ma ei viitsi/taha teha asja kaks korda ümber. Kiiret ehitusega ei ole, seega ootan ikka veel kogemustest juttu.


b3 90q ABZ 220kW


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
phyl
huviline



Registreerunud 04.10.12
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 Quattro 20V

postitati 17.02.13 14:19 Tsiteeri


Mootori plaanid on veel lahtised, kuid plaan on hankida eelpool nimetatud ABZ mootori koodiga V8.

Jagajatega mootor - kõlbaks siis kasutada, kui saaks kuskilt mõistliku hinna eest kvaliteetsed küünlajuhtmed, aga miks jamada jagajatega? (206kw kasutab kahte jagajat).

Poolidega mootoreid liigub mõistliku hinna eest küll ja veel. Plaan on kasutada proge aju ka. MS-iga saab seda mootorit korralikult seadistada (300 Hp ja 400NM pole probleem, kõik jõud mis üle tuleb on hea).

Piiki (võimalik, et katsetatakse kindlasti) aga piigiga sõitmine nõuab enamusest puuri autosse, mida ei taha paigaldada.

V6 mootorit näed ei taha. Siis võib R5 mootorit togida juba.

V8 on sellepärast hea sõita, et teadupärast on quattrol käigud jube pikad aga V8 on selle eest 1000rpm-ilt kuni 6500rpm-ini jõudu korralikult.

Kaalupoolest, on v8 sama raske kui vabalthingav 20V R5 mootor.

Eks eelistuste poolelt võib vaielda pikalt. ;)

Kui kuskilt odavalt kätte saaks siis kasutaks 4.2 40V mootorit. (lätist ehk leiaks midagi)

Kõik muu on lihtne otsustada - ümberehitused ei ole võõrad. Ainuke küsimus, on kas sillad (kast, torsen, differ, poolteljed) peavad vastu?

Kui eelpool kõneleja on sellist ehitust teinud, ja asjad on siiani terved siis väga hea. (jube hea oleks näha asja oma silmaga ;) )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.02.13 18:39 Tsiteeri


Torseni kohta ei saa kommenteerida see on mul permanentselt lukustatud keevisõmblusega. Mis käikudesse puutub, siis need on kuradi lühikesed hoopis, miilisõiduks oleks kindlasti oluliselt kiiremat ülekannet vaja muidu on 215km/h juures piirajas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 17.02.13 19:04 Tsiteeri


Sul hooratas olemas sellele ABZ mootorile v? Selle mootori võid Sa odavalt saada aga kui arvutama hakata mis koos hoorataga maksab siis võiks juba võtta 40V.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
phyl
huviline



Registreerunud 04.10.12
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 Quattro 20V

postitati 17.02.13 20:31 Tsiteeri


Hetkel ei, aga plaan on proovida teha Vr6 mootori omast.

Päris üks ühele ei ole, aga proovida võib kas saab valmis või ei?

Vr6 kasutab ka 10 poldiga hooratast, aga Audil on poldi valem sutsuke erinev (ehk saab asja freespingis parandada) eks see näha ole.

Tavaliselt küsitakse hooratta eest jah 200-250 euri.

Mõnel heal päeval olen näinud, kui hoorattaid pakuti 50 euro eest ka.

Nagu ma ennist mainisin - kiiret ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.02.13 20:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: phyl
Hetkel ei, aga plaan on proovida teha Vr6 mootori omast.

Päris üks ühele ei ole, aga proovida võib kas saab valmis või ei?

Vr6 kasutab ka 10 poldiga hooratast, aga Audil on poldi valem sutsuke erinev (ehk saab asja freespingis parandada) eks see näha ole.

Tavaliselt küsitakse hooratta eest jah 200-250 euri.

Mõnel heal päeval olen näinud, kui hoorattaid pakuti 50 euro eest ka.

Nagu ma ennist mainisin - kiiret ei ole.


Need head päevad on juba paar aastat möödas kui 50€-ga midagi anti, praegu tuleb pigem 300€ leida ja siis ka saksast tuua. Aga proovi see Vr6 oma järgi võib-olla piisab ainult viilist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 18.02.13 15:33 Tsiteeri


40.ne klapilisel on üldjuhul 8 poldiga hooratas. 32 klappi on 10-ga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.9% - SQL: 61.1%]