rastva
huviline
Registreerunud 03.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.05 19:27
|
|
|
2,8 l v6-l ühe poole surved kadunud
Häda siis et hakkan 92a 100-ga sõitma, kui järsku jõud raugeb. Viin remonti, mees ütleb et ühe poole surved kadund. Algul langeb kahtlus sellele, et
hammasrihm üle visand. Kuu aega tagasi oli rihmavahetus + rullikud. Siis selgub et rihm paigas. Oletatavalt tõukurid miskipärast klapid pärani ajand.
Õli vahest ikka on vaja olnud peale valada. Valet õli endaarust pole kalland. Viimane õlivahetus ka mingi 10 000 km tagasi. On keegi äkki analoogse
jamaga kokku puutunud?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 03.01.05 19:29
|
|
|
Kust sa tead et rihma märgid paigas on?
V6 mootoril on rihmarattad nukkvõllide otsas koonusega.
Kui ntx see rihmaratta polt oli vale jõuga kunagi kinni keeratud siis võis vabalt ratas ja nukk omavahel liikuda ja ongi sul surved kadunud.V6-l ju
nukkade märke pole.
|
|
|
|
rastva
huviline
Registreerunud 03.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.05 19:32
|
|
|
Ää remondimees ütles muidu. Kas siis mingit tifti või fiksaatorit ei ole seal?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 03.01.05 19:34
|
|
|
Ei ole ei tihvti ega ka kiilu..Nukkade paika panekuks kasutatakse spetsiaalset rakist,millega fikseeritakse nukkvõllid omavahel ära.
|
|
|
|
rastva
huviline
Registreerunud 03.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.05 19:37
|
|
|
Kas siis võivad olla klapid kolbides ka ära käinud?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 03.01.05 19:47
|
|
|
Meil oli ka sarnane juhus 2.8 30V -ga. Klient ütles samuti, et suri kätte ära ja selgus sama asi, et klapid olid avatuks jäänud, hea, et mootorit
laiali ei tõmmanud. vahetasime õli ära ja ajasime mootorit ringi ning lasime seista. Hommikul panime käima algul nats lötutas aga mõne aja möödudes
hakkas ilusti käima. Ise arvasime, et tegemist oli mingi pasa õliga, mis kittis hüdrotukurite augud/klapid kinni.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 03.01.05 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rastva
Kas siis võivad olla klapid kolbides ka ära käinud? |
Kui on nukkvõlli ära nihutanud, siis võivad klapid pähe minna küll. Aa küsimus, et kummal pool surved ära on?
|
|
|
rastva
huviline
Registreerunud 03.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.05 19:56
|
|
|
Meenub ka selline asi, et õlilamp ei põlenud autol ja mingi aeg suvel läks klõbin jube kõvaks. Siis varrast kontrollides ei ulatanudki varras õlisse.
Pealevalades klõbin kadus. Pärast olen tihti kontrollinud. Et jäi nagu asi kuivale. Kas see ka liiga võis äkki teha?
|
|
|
rastva
huviline
Registreerunud 03.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.05 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Tsitaat: | Algselt postitas: rastva
Kas siis võivad olla klapid kolbides ka ära käinud? |
Kui on nukkvõlli ära nihutanud, siis võivad klapid pähe minna küll. Aa küsimus, et kummal pool surved ära on? |
Sain aru et juhi pool...
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 03.01.05 20:07
|
|
|
kuna juhipool e. vasakul pool asub "Halli"andur, mis kontrollib nukkvõlli asendit väntvõlli suhtes, siis ei saa nukkvõll väga valesti olla -
vastasel juhul ei ole võimalik autot käivitada.
|
|
|
rastva
huviline
Registreerunud 03.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.05 20:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
kuna juhipool e. vasakul pool asub "Halli"andur, mis kontrollib nukkvõlli asendit väntvõlli suhtes, siis ei saa nukkvõll väga valesti olla -
vastasel juhul ei ole võimalik autot käivitada. |
...a siis äkki tõesti polt lahti tulnud seepärast, et asi järjest vaikselt kustus nagu ära? Lõpuks ei läind üldse enam. Vaatasin autodata progest, et
pingutusmoment peab mingi 70 NM olema. Rihmavahetaja pani võibolla sellega puusse. Samas kas nagu rihmavahetusel on tarvis seda nuka otsast ratast
käppida?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 03.01.05 20:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rastva
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
kuna juhipool e. vasakul pool asub "Halli"andur, mis kontrollib nukkvõlli asendit väntvõlli suhtes, siis ei saa nukkvõll väga valesti olla -
vastasel juhul ei ole võimalik autot käivitada. |
...a siis äkki tõesti polt lahti tulnud seepärast, et asi järjest vaikselt kustus nagu ära? Lõpuks ei läind üldse enam. Vaatasin autodata progest, et
pingutusmoment peab mingi 70 NM olema. Rihmavahetaja pani võibolla sellega puusse. Samas kas nagu rihmavahetusel on tarvis seda nuka otsast ratast
käppida? |
Kui nõuetekohaselt vahetada, siis lastaksegi mõlemad nukapoldid lahti ja pannakse rakis peale ning siis kinni tagasi.
|
|
|
rastva
huviline
Registreerunud 03.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.05 20:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Tsitaat: | Algselt postitas: rastva
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
kuna juhipool e. vasakul pool asub "Halli"andur, mis kontrollib nukkvõlli asendit väntvõlli suhtes, siis ei saa nukkvõll väga valesti olla -
vastasel juhul ei ole võimalik autot käivitada. |
...a siis äkki tõesti polt lahti tulnud seepärast, et asi järjest vaikselt kustus nagu ära? Lõpuks ei läind üldse enam. Vaatasin autodata progest, et
pingutusmoment peab mingi 70 NM olema. Rihmavahetaja pani võibolla sellega puusse. Samas kas nagu rihmavahetusel on tarvis seda nuka otsast ratast
käppida? |
Kui nõuetekohaselt vahetada, siis lastaksegi mõlemad nukapoldid lahti ja pannakse rakis peale ning siis kinni tagasi. |
No ok homme uurin. Tänud kaasamõtlemise eest.
|
|
|
cretzky
huviline
Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6
|
postitati 04.01.05 12:16
|
|
|
heips
EI OLE VÕIMALIK.Just jaman samamootoriga ja täpselt sama probleemiga. Ka juhipoolne silindrid nõrgemad. Isegi ei tea milles asi ka jõudu polnud ega
midagi. Mul hetkel masin igatahes lahti lammutamisel homme saan kätte. Lasin sii terve ülemise osa korda teha klpid lihvida soovedlada vahetasin kõik
tihendid, hüdrokad juhtpuksid jne jne.
Käisin ka plokki näppimas näha et ühele kolvile olid klpaid pähe käinud aga ilmselt hiljem asi korda tehtud.
Keegi ei teadnud ka milles asi.Läksin pragu välja ülemise osa remondi peale.Omal süda ka siis rahulikum.Minul aga sõi õli ka hirmsasti aga tagant ei
tossanud.Blokis muidugi oli näha et kolb ka veidi loksub aga nii palju kui uurisin ja teada sain pidid v6 mootorid väga vastupidavad olema ja rihmaks
alumist osa sõita pea et võimatu.Ühesünaga seal ei hakanud veel midagi tegema.Eks annan tulemustest teada ülehomme õhtul siis tean ja tunnen kuidas
lood on.
|
|
|
rastva
huviline
Registreerunud 03.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.05 18:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cretzky
EI OLE VÕIMALIK.Just jaman samamootoriga ja täpselt sama probleemiga. Ka juhipoolne silindrid nõrgemad. Isegi ei tea milles asi ka jõudu polnud ega
midagi. Mul hetkel masin igatahes lahti lammutamisel homme saan kätte. Lasin sii terve ülemise osa korda teha klpid lihvida soovedlada vahetasin kõik
tihendid, hüdrokad juhtpuksid jne jne.
Käisin ka plokki näppimas näha et ühele kolvile olid klpaid pähe käinud aga ilmselt hiljem asi korda tehtud.
Keegi ei teadnud ka milles asi.Läksin pragu välja ülemise osa remondi peale.Omal süda ka siis rahulikum.Minul aga sõi õli ka hirmsasti aga tagant ei
tossanud.Blokis muidugi oli näha et kolb ka veidi loksub aga nii palju kui uurisin ja teada sain pidid v6 mootorid väga vastupidavad olema ja rihmaks
alumist osa sõita pea et võimatu.Ühesünaga seal ei hakanud veel midagi tegema.Eks annan tulemustest teada ülehomme õhtul siis tean ja tunnen kuidas
lood on. |
Sai siis täna veel päev otsa pead valutatud ja selgus hoopis et katalüsaator kurinahk nii umbes et ei andnud midagi läbi. Lasi kompressoriga
väljalaske takti ajal mootorisse õhusurve ja selle asemel, et see välja sumpsi paiskuks lükkas surve hoopis kolvi alla. Katalüsaatorisse auk sisse ja
asi oligi korras. Aga muidugi sai samamoodi juba mootori ots ja kambrikaaned maha tõmmatud. Nii, et soovitan sulgi katalüsatorit kontrollida.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 04.01.05 18:48
|
|
|
Hmm,aga kas sul siis ei hakanud kuidagi jõud vaikselt kaduma vms juba varemalt.Lihtsalt imelik et katt on laksust kinni.Reeglina hakkab asi ikka
vaikselt koolema enne,juhul muidugi kui kati kärge puruks ei löö ja toru ära ei ummista.
Igatahes tore et korda said.
|
|
|
|
rastva
huviline
Registreerunud 03.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.05 18:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Hmm,aga kas sul siis ei hakanud kuidagi jõud vaikselt kaduma vms juba varemalt.Lihtsalt imelik et katt on laksust kinni.Reeglina hakkab asi ikka
vaikselt koolema enne,juhul muidugi kui kati kärge puruks ei löö ja toru ära ei ummista.
Igatahes tore et korda said. |
Njah täitsa lampi järsku enam ei läind ja surigi mingi 10 minutiga ää. Aga väike kolin oli katis küll juba ennem. Samas lläbisin ka edukalt nädal aega
tagasi autoga ülevaatuse.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 04.01.05 19:37
|
|
|
Aga minul tekib küsimus kuidas siis kompressiooni ei olnud, see pole lihtsalt võimalik või keegi ainult arvas.
|
|
|
rastva
huviline
Registreerunud 03.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.05 19:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Aga minul tekib küsimus kuidas siis kompressiooni ei olnud, see pole lihtsalt võimalik või keegi ainult arvas. |
Krt vist tõesti siis arvas.... Äkki ei olnud surved ära vaid hoopis paigast ära? Käisin mitmes remondikohas. Esimene vend kes seda arvas on kll
selline kahtlane. Samas ta enamvähem ainuke kes Pärnu kandis diagnostikat teeb nii, et võib ju arvata siis. Seal võiski olla nii, et surve oli valel
ajal üleval ja siis ta järeldas, et nukk on paigast ära. Igaljuhul see vend, kes mul lõpuks aitas asja korda teha, oli ka esimese tüübi peale leilis.
Ütles et, kui oleks ise kohe vaatama hakand, oleks rutem jaole saand asjale.
|
|
|