VanDahl
huviline
Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tln,Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.05 19:29
|
|
|
Erinevate mootorite erinevate detailide sobivus?
Näiteks elcatsist vaadates 7A,NG,KV,3B,ABY vändad samad, hooratas aga 7A ja NM ühesugune. Mis seal hoorattal siis teine on, v on kuskilt võimalik
neid andmeid leida(üheskoos kõikidest mootoritest )? Kui erinevus ka kaalus
oleks siis lihtsalt tekkis lootus väheke ka kasu lõigata..
Ja kas tänapäeval vahetatakse ikka vänt hoorattaga koos v pole see enam oluline.
Ehk saate aru mis mõtlen.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 02.01.05 19:36
|
|
|
kuna väntvõll ja hooratas on eraldi tasakaalustatud, siis ei pea neid koos vahetama
|
|
|
VanDahl
huviline
Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tln,Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.05 23:08
|
|
|
up
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 06.01.05 07:22
|
|
|
Ehk oled ka nukkvõlle vaadanud- võrrelnud?
just et milliste nukkvõllide sobivus oleks 1B mootorile, huvitvad just nukkvõllid mis on väljalaske jaoks ja mis on suurema avamis nurgaga.
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 06.01.05 07:55
|
|
|
Mis asja te " ehitate " stock nukkvõllidega?
Stock nukkvõllid on suht mõttetud, kui soov midagi tõsist teha, siis vaadake palun aftermarketi poolt pakutavate nukkvõllide pihta!
Ja see, et ma vahetan välja ainult väljalaske nukkvõlli ja sisselaske jätan stocki - mõttetu tegevus!
Ennem mõelge korralikult läbi, mida soovite " ehitada ", " võtta " mootorist ja siis alles hakake rauda ringiladuma 
Kas foorumi kasutajad ei saa, ei viitsi, ei taha, ei oska vms foorumit lugeda st erinevaid teemasid?
Palun:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=9268
Rahu!
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 06.01.05 10:07
|
|
|
TO: Jõuvanker.
et sealt teisest foorumist ma 1B mootorile küll miskit infi ei leidnud.
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 06.01.05 10:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JohnDoe2200T
TO: Jõuvanker.
et sealt teisest foorumist ma 1B mootorile küll miskit infi ei leidnud. |
1B mootor on sul 10V ( 147KW ) ja minu poolt antud lingis on olemas nii 20V-de kui ka 10V-de kohta nukkvõllide andmed. vt välismaised ligid!
Õhtul võin Sulle anda 1B stock nukkvõlli andmed.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 06.01.05 21:41
|
|
|
1B, 10V, 147KW@5800P/min, 270NM@3000p/min
Sisselaske klapp avaneb ennem ÜSS-i 0 kraadi
Sisselaske klapp sulgeb peale ASS-i 41 kraadi
Väljalaske klapp avaneb ennem ASS-i 40 kraadi
Väljalaske klapp sulgub peale ÜSS-i 1 kraad
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|