Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 3.0TDI Q (Vastuseid: 47 | Vaatamisi: 7234)
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 31.01.13 07:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
Lugedes teie kaunist juttu, kuidas pole ausaid automüüjaid, kerimata autosid ja ERITI seda, et oh, pohhui see läbisõit, peaasi et auto oleks korras, ilus ja heade lisadega... lihtsalt tunnen, et pean...



AudiA6

Mis te arvate, kui mitu inimest seda kõikide lisadega autot vaatamas käis? Ei oska pakkuda? Õige vastus: 1 oma tuttav, kes auto ka ära ostis.

Tulistage, mis võis küll põhjuseks olla?

Edit: Auto oli ka siinses foorumis üleval...Ei huvitanud kedagi.


Lihtne, suurem osa inimestest on lihtsalt rumalad, teevad ebaratsionaalseid otsuseid ja ei mõtle asju lõpuni läbi. Kogen seda peaaegu iga päev.
Vaadake näiteks neid liisingu riisirakette, täitsa naerma ajab, kui vihased inimesed oma raha peale on. Muidugi see oleks ka jama, kui enamus mõelda oskaks...


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 31.01.13 07:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
Lugedes teie kaunist juttu, kuidas pole ausaid automüüjaid, kerimata autosid ja ERITI seda, et oh, pohhui see läbisõit, peaasi et auto oleks korras, ilus ja heade lisadega... lihtsalt tunnen, et pean...



AudiA6

Mis te arvate, kui mitu inimest seda kõikide lisadega autot vaatamas käis? Ei oska pakkuda? Õige vastus: 1 oma tuttav, kes auto ka ära ostis.

Tulistage, mis võis küll põhjuseks olla?

Edit: Auto oli ka siinses foorumis üleval...Ei huvitanud kedagi.


Lihtne, suurem osa inimestest on lihtsalt rumalad, teevad ebaratsionaalseid otsuseid ja ei mõtle asju lõpuni läbi. Kogen seda peaaegu iga päev.
Vaadake näiteks neid liisingu riisirakette, täitsa naerma ajab, kui vihased inimesed oma raha peale on. Muidugi see oleks ka jama, kui enamus mõelda oskaks...


Et siis ratsionaalne on osta veerand milli läbisõitnud mitte nii väga ökonoomne ning mitte nii väga kiire ja arvestatavate ülalpidamiskuludega audi, aga ratsionaalne ei ole osta sama raha eest omale kasvõi uut civicut? Aga sa vist jätsid smile lõppu panemata ja tegid tegelikult nalja oma ütlusega, sest ratsionaalsus ja mõistlikus on näiteks c6-e ostu puhul küll täpiks kokku surutud ja domineerivad teised emotsioonid/tunded:P


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.13 08:32 Tsiteeri


Sõidan lisaks oma C6-le igapäevaselt 2011 Avensisega, kuna see tööauto, tollel 1.6 bensiinimootor.

Kütusekulu on täpselt sama. Toyota 4 aastat uuem ja läbisõit ainult 11 000, aga kuskilt otsast see välja küll ei paista. Audi kordades mugavam, sama kulu eest peaaegu 2x rohkem kw + nelivedu jne. Kui praegu mõtlema hakata, siis ainuke eelis on Toyotal see, et ta mootor loäheb kiiremini soojaks, mis on loogiline, kuna väiksem ja bensiinimootor.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.13 08:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Et siis ratsionaalne on osta veerand milli läbisõitnud mitte nii väga ökonoomne ning mitte nii väga kiire ja arvestatavate ülalpidamiskuludega audi, aga ratsionaalne ei ole osta sama raha eest omale kasvõi uut civicut?

Jätame selle 2.7TDI mootori hetkel kõrval aga mis oleks siis 3.0TDI C6-le alternatiiv kui kriteeriumiteks on sama suur salong ja pakiruum, nelikvedu, manuaalkast ja suurem ökonoomsus? Olen ise juba pikemat aega üritanud alternatiivi leida aga ei paista paraku olevat. Kui välimus kõrvale jätta, siis oleks universaal kerega VW Passat 2.0TDI 4Motion okei aga seda mootorit jälle ei soovitata. Välimuse ja salongi poolest sobiks väikeste mööndustega ka Skoda Octavia Scout 2.0TDI aga seal on sama mootor ja lisaks auto peaaegu samas hinnas C6-ga.

Käisin eelmine kuu ühte 2007 Honda CR-V`d ka vaatamas, kõik on ilus tore aga armatuuri ja salongi vaadates tahab nutt peale tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 31.01.13 08:50 Tsiteeri


Ka mina sõitsin vahepeal 2012 a renault meganeiga ringi. Pärast seda enam audi roolist sinna istuda ei taha. Kütuse kulu oli 12 l sajale ja samuti 1.6 bensukas. Tegu oli rendiautoga esindusest, mille läbisõit oli 14 k... Minu arust c6 ülalpidamine pole midagi nii kallis ja kütusekulu ka täitsa hea...


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.13 09:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Et siis ratsionaalne on osta veerand milli läbisõitnud mitte nii väga ökonoomne ning mitte nii väga kiire ja arvestatavate ülalpidamiskuludega audi, aga ratsionaalne ei ole osta sama raha eest omale kasvõi uut civicut?

Jätame selle 2.7TDI mootori hetkel kõrval aga mis oleks siis 3.0TDI C6-le alternatiiv kui kriteeriumiteks on sama suur salong ja pakiruum, nelikvedu, manuaalkast ja suurem ökonoomsus? Olen ise juba pikemat aega üritanud alternatiivi leida aga ei paista paraku olevat. Kui välimus kõrvale jätta, siis oleks universaal kerega VW Passat 2.0TDI 4Motion okei aga seda mootorit jälle ei soovitata. Välimuse ja salongi poolest sobiks väikeste mööndustega ka Skoda Octavia Scout 2.0TDI aga seal on sama mootor ja lisaks auto peaaegu samas hinnas C6-ga.

Käisin eelmine kuu ühte 2007 Honda CR-V`d ka vaatamas, kõik on ilus tore aga armatuuri ja salongi vaadates tahab nutt peale tulla.



Juttude kohaselt peaks olema e60/e61 3.0D väiksema kuluga. Ise pole veel jõudnud ära proovida, kuid tuttaval oli enne C6 ja siis e60, mõlemad 4vedu ja ütles, et BMW ökonoomsem. Ülejäänud kulud suhteliselt samad neil.

Aga ise olen ka alternatiivi otsinguil, aga pole veel leidnud.

Iseenesest on ka Volvo D5 mootor alternatiiviks, mis on üliökonoomne mootor. Perest kaks tükki läbi käinud, küll esivedused, aga keskmine 5l alla. Volvod mugavad ka, ainuke häda, et korralikku 4vedu pole jälle.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 31.01.13 09:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Et siis ratsionaalne on osta veerand milli läbisõitnud mitte nii väga ökonoomne ning mitte nii väga kiire ja arvestatavate ülalpidamiskuludega audi, aga ratsionaalne ei ole osta sama raha eest omale kasvõi uut civicut?

Jätame selle 2.7TDI mootori hetkel kõrval aga mis oleks siis 3.0TDI C6-le alternatiiv kui kriteeriumiteks on sama suur salong ja pakiruum, nelikvedu, manuaalkast ja suurem ökonoomsus? Olen ise juba pikemat aega üritanud alternatiivi leida aga ei paista paraku olevat. Kui välimus kõrvale jätta, siis oleks universaal kerega VW Passat 2.0TDI 4Motion okei aga seda mootorit jälle ei soovitata. Välimuse ja salongi poolest sobiks väikeste mööndustega ka Skoda Octavia Scout 2.0TDI aga seal on sama mootor ja lisaks auto peaaegu samas hinnas C6-ga.

Käisin eelmine kuu ühte 2007 Honda CR-V`d ka vaatamas, kõik on ilus tore aga armatuuri ja salongi vaadates tahab nutt peale tulla.

Nüüd tekib küsimus, kas sellised nõudmised on ratsionaalsed? Kas on vaja sellist minekut, nii suurt salongi või nii ilusat salongi/välimust või nelikvedu või... Paljudel inimestel on sellest kõigest suht pohlad ja seega on nende jaoks eespool mainitud riisiraketid kordades ratsionaalsem valik. Ei tasu minu postitusest aru saada, et c6-te ei tasu osta, kõrgendatud nõudmistele see masin just ongi mõeldud ja ka mina olen üks neist, kes seda kõike hinnata oskab ja auto valimisel sellest kõigest ka lähtub, aga postitus oli eelkõige suunatud Jannile, kelle väitel kõik uute riisirakettide ostjad on teinud ebaratsionaalse valiku! Ei taha nüüd algatada siin teemat sellest, kui palju kellegi arust mingi mark audist viletsam on, see on väga subjektiivne ja tean seda isegi, olen alati selle pooldaja olnud, Audi on enamat kui ainult nelikvedu (palun ärme ka seda quattro teemat siin edasi hakkame arutama:)).
Üks asi mind selle 3,0 ja ka 2,7 juures siiski häirib: kui panna kõrvuti 2009 c6 3,0tdi ja mingi bens riisikas, siduda silmad kinni ja mootorid tööle, siis mis te arvate kummas juht tunneb istudes, et mootor töötab? Vot see on minu kiiksuga ratsionaalsus, mis võib igal teisel veel imelikum olla, seega ei saa kõiki ühte patta panna, et tehakse naeruväärseid valikuid.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.13 09:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Üks asi mind selle 3,0 ja ka 2,7 juures siiski häirib: kui panna kõrvuti 2009 c6 3,0tdi ja mingi bens riisikas, siduda silmad kinni ja mootorid tööle, sis mis te arvate kumbas juht tunneb istudes, et mootor töötab? Vot se on minu kiiksuga ratsionaalsus, mis võib igal teisel veel imelikum olla, seega ei saa kõiki ühte patta panna, et tehakse naeruväärseid valikuid.



Bensiini ja diiselmootoreid ei saagi niimoodi võrrelda. Kui panna kõrvuti sama aja bensiini mootoritega Audi ja riisirakett ega siis ka ei tunne seda, et mootor nüüd kõvasti töötab. Samal ajal on riisikate diislid minu arust tunduvalt lärmakamad.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 31.01.13 09:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Üks asi mind selle 3,0 ja ka 2,7 juures siiski häirib: kui panna kõrvuti 2009 c6 3,0tdi ja mingi bens riisikas, siduda silmad kinni ja mootorid tööle, sis mis te arvate kumbas juht tunneb istudes, et mootor töötab? Vot se on minu kiiksuga ratsionaalsus, mis võib igal teisel veel imelikum olla, seega ei saa kõiki ühte patta panna, et tehakse naeruväärseid valikuid.



Bensiini ja diiselmootoreid ei saagi niimoodi võrrelda. Kui panna kõrvuti sama aja bensiini mootoritega Audi ja riisirakett ega siis ka ei tunne seda, et mootor nüüd kõvasti töötab. Samal ajal on riisikate diislid minu arust tunduvalt lärmakamad.

Masin on masin, saab ikka võrrelda, paned kõrvuti ja võrdled! Aga minu jutu point oli see, et ei ole olemas üheseid ratsionaalseid parameetreid, mille järgi autosid peaks ostma, kõik on erinev erinevate inimeste puhul ja ärge seda c6 liiga üles ka haipige, mõned imelikud inimesed panid mitu c6-te sõna otses mõttes kõrvuti sama aja GS300ga ja valituks osutus siiski see viimane, ju siis mõne (imeliku?) arust ei ole nii asendamatu:P Sama võib ka öelda võrreldes mainitud masinate väljalaske aastat ja hinda turul.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tonx
huviline



Registreerunud 08.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: G31 540; Tucson AWD

postitati 31.01.13 09:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indro

Jätame selle 2.7TDI mootori hetkel kõrval aga mis oleks siis 3.0TDI C6-le alternatiiv kui kriteeriumiteks on sama suur salong ja pakiruum, nelikvedu, manuaalkast ja suurem ökonoomsus?


Eeem, Škoda Superb?:P


Köis kaasas. Helista:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 31.01.13 09:45 Tsiteeri


Rahu, ma oma postis mõtlesin asja nats laiemalt. Mitte ainult autosid, kuid ka neid muuseas. Kui te teaks, mis kodumasinaid enamus endale ostab.. (liisib isegi):D. Puhas raha mahaviskamine. Kui minu teha oleks, siis lubaks laenu võtta ainult eluaseme ostuks, mis on eluliselt oluline. Paljud pered jääks kokku ;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.13 09:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Nüüd tekib küsimus, kas sellised nõudmised on ratsionaalsed? Kas on vaja sellist minekut, nii suurt salongi või nii ilusat salongi/välimust või nelikvedu või... Paljudel inimestel on sellest kõigest suht pohlad ja seega on nende jaoks eespool mainitud riisiraketid kordades ratsionaalsem valik. Ei tasu minu postitusest aru saada, et c6-te ei tasu osta, kõrgendatud nõudmistele see masin just ongi mõeldud ja ka mina olen üks neist, kes seda kõike hinnata oskab ja auto valimisel sellest kõigest ka lähtub, aga postitus oli eelkõige suunatud Jannile, kelle väitel kõik uute riisirakettide ostjad on teinud ebaratsionaalse valiku!

Kui mul on kaks last tagaistmel turvatoolides ja pagass maale minnes ka C6-l silmini täis, siis ei mahu asjad sinna Civicusse vist eriti hästi? Tahtsin selle jutuga lihtsalt seda öelda, et tihti on inimestel siiski reaalne vajadus mingite konkreetsete parameetritega auto järele.
Tsitaat:

Ei taha nüüd algatada siin teemat sellest, kui palju kellegi arust mingi mark audist viletsam on, see on väga subjektiivne ja tean seda isegi, olen alati selle pooldaja olnud, Audi on enamat kui ainult nelikvedu (palun ärme ka seda quattro teemat siin edasi hakkame arutama:)).
Üks asi mind selle 3,0 ja ka 2,7 juures siiski häirib: kui panna kõrvuti 2009 c6 3,0tdi ja mingi bens riisikas, siduda silmad kinni ja mootorid tööle, siis mis te arvate kummas juht tunneb istudes, et mootor töötab? Vot see on minu kiiksuga ratsionaalsus, mis võib igal teisel veel imelikum olla, seega ei saa kõiki ühte patta panna, et tehakse naeruväärseid valikuid.

Diisli ja bensuka võrdlusest ei saa ma eriti aru aga toon siia siis teise näite. Istusin mingi aeg sugulase 2012 Lexus IS F´s ja muljed on huvitavad. See auto maksab uuena üle 70 tuhande euro aga salong on pisikeste mööndustega nagu 20 tuhat maksval Avensisel. Ma võin ju keskmisest rohkem audi usku olla aga üsna raske on aru saada sellise auto eelistamisest. Nagu ta isegi nüüd hiljuti tunnistas, siis on selline võimas tagaveoline auto talvel üsna ebamugav siiski, salongist ja muust rääkimata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.13 09:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tonx
Eeem, Škoda Superb?:P

Hea meelega ostaks aga paraku maksab universaal kerega Superb tunduvalt rohkem kui praegune C6 ja liising mulle ei meeldi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tonx
huviline



Registreerunud 08.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: G31 540; Tucson AWD

postitati 31.01.13 10:10 Tsiteeri


Nojah, Superbide hinna langemisega peab veel sutsu ootama...aga noh, jookse ja jõuad -http://www.auto24.ee/used/1218300:D


Köis kaasas. Helista:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 31.01.13 10:10 Tsiteeri


Kusjuures sama mõte tekkis, kui istusin sõbra RX300'sse :) No kurat võtaks, see pidi olema ju luxusmaastur aga kogu salongi plastik on hea Eesti salvo kelk, salongi nahk on odav, õhuke ja libe jne neid asju on palju mis häirivad. Sellest lexuse haipimisest ma küll aru ei saa, minuarust on tegemist sama odava toyotaga mis on kallima raha eest lollidele maha müüdud.

Tsitaat:
Algselt postitas: indro
See auto maksab uuena üle 70 tuhande euro aga salong on pisikeste mööndustega nagu 20 tuhat maksval Avensisel.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 31.01.13 10:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Kui mul on kaks last tagaistmel turvatoolides ja pagass maale minnes ka C6-l silmini täis, siis ei mahu asjad sinna Civicusse vist eriti hästi?


Eelmine sõiduvahend oli mul 09' civic. Ei saa siinkohal kasutamata jätta juhust kirjeldada, kui hea auto Civic oleks koos neliveo ja väheke võimsama mootoriga, kui 1,8 103kw (näiteks Legendi pealt 3,5L 217kw:)).
Armatuur on täitsa "futu", salongis ruumi ASJADE hoidmiseks on 1) laegas kliimaseadme all 2) omakorda laegas selle all 3) käsipiduri juures kahe topsihoidja suurune laegas 4) megasügav ja suur käetoealune laegas. Lisaks 4x ukse taskud. Siinkohal võrdluseks C6 - 1) kliimaseadme juures tuhatoosis saab telefoni hoida. 2) käetoe alune panipaik on väike ning on ebamugavas kohas (jutu point - kahekesti ees istudes ei saa mõlemad oma rahakotti ja telefoni mugavalt hoida kuskil mujal, kui ukse- või enda taskus). Kui kolisin Civicust ümber C6'te, siis jäi mul väikse kilekotiTÄIS asju C6 pagassi vedelema, mis Civicus oli salongis erinevates panipaikades.

Pagasnik ei ole oluliselt väiksem, kui C6'l, kuid ilmselgelt natukene on. Sama ka salongi kohta. Võib isegi öelda, et civicus on taga sama mugav istuda, kui C6's. Ruumi seal on. Muide - Civicu salong on suurem, kui Accordi (ruumi lisab veel see, et pole kardaanitunnelit, tagaistujatel on sirge põrand). Nagu Honda esindus ise väidab - Civic on pereauto, Accord sõitja auto.

Aga - nagu japsidel ikka - salong on odavast (kuid kaasaegsete nuppudega) plastist ning peale kaheaastast kasutamist (ca 40 000km) hakkas siit-sealt nagisema. Tegu oli tutika civicuga, avariivaba. Hetkel mu 07a C6 (144 000km) ei nagise ega logise veel kuskilt.

Jutt käis siinkohal Civic 4D'st, ehk siis sedaanist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 31.01.13 10:31 Tsiteeri


Selle civicu kohta väärib mainimist veel see, et kõrvalistuja istmel istudes ei saanud mina jalgu sirutada kuna oma nr.43 saabaste otsad käisid koguaeg vastu armatuuri alumist äärt ja ei tahtnud sinna ära mahtuda. Pagasiluugil polstreid pole, ise on õllepurkidest tehtud, müraisolatsioonist pole mõttet rääkida jne....Ega ei ole suurt mõttet vist civicuid A6'tega võrrelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.13 10:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Eelmine sõiduvahend oli mul 09' civic. Ei saa siinkohal kasutamata jätta juhust kirjeldada, kui hea auto Civic oleks koos neliveo ja väheke võimsama mootoriga, kui 1,8 103kw (näiteks Legendi pealt 3,5L 217kw:)).
Armatuur on täitsa "futu", salongis ruumi ASJADE hoidmiseks on 1) laegas kliimaseadme all 2) omakorda laegas selle all 3) käsipiduri juures kahe topsihoidja suurune laegas 4) megasügav ja suur käetoealune laegas. Lisaks 4x ukse taskud. Siinkohal võrdluseks C6 - 1) kliimaseadme juures tuhatoosis saab telefoni hoida. 2) käetoe alune panipaik on väike ning on ebamugavas kohas (jutu point - kahekesti ees istudes ei saa mõlemad oma rahakotti ja telefoni mugavalt hoida kuskil mujal, kui ukse- või enda taskus). Kui kolisin Civicust ümber C6'te, siis jäi mul väikse kilekotiTÄIS asju C6 pagassi vedelema, mis Civicus oli salongis erinevates panipaikades.

Eks inimesed on erinevad aga minul isiklikult ei ole auto mingi pudi-padi kaasa vedamiseks. Ainukesed kohad kus ma midagi hoian on esimese käetoe sees olev panipaik ja pardatsokk. Kuna telefon ühildub autoga üle bluetoothi, siis vähemalt talvel on see mul jope taskus autoga sõites.
Tsitaat:

Pagasnik ei ole oluliselt väiksem, kui C6'l, kuid ilmselgelt natukene on. Sama ka salongi kohta. Võib isegi öelda, et civicus on taga sama mugav istuda, kui C6's. Ruumi seal on. Muide - Civicu salong on suurem, kui Accordi (ruumi lisab veel see, et pole kardaanitunnelit, tagaistujatel on sirge põrand). Nagu Honda esindus ise väidab - Civic on pereauto, Accord sõitja auto.

Sellega olen ma päri, et näiteks avant C5-ga võrreldes on avant C6 pagasnik reaalse kasutuse juures väiksem. Kas sellise sedaan Civiciga saab ka riiuleid ja kappe vedada nagu mina C5/C6-ga olen teinud, ei oska öelda. Accord on pisike tõesti, seda tõetas ka käik Vehosse kus Jazz`l oli minu järgi paika pandud esiistme taga palju rohkem ruumi. Kui aga võrrelda ust ja istet, siis on selge kust see ruum tuleb, avarii korral samas istuks pigem Accordis.

Kordan veel, et mina mingil juhul ei haibi siin C6-te aga teatud nõudmiste puhul pole kahjuks väga alternatiive.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 31.01.13 11:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Diisli ja bensuka võrdlusest ei saa ma eriti aru aga toon siia siis teise näite. Istusin mingi aeg sugulase 2012 Lexus IS F´s ja muljed on huvitavad. See auto maksab uuena üle 70 tuhande euro aga salong on pisikeste mööndustega nagu 20 tuhat maksval Avensisel. Ma võin ju keskmisest rohkem audi usku olla aga üsna raske on aru saada sellise auto eelistamisest. Nagu ta isegi nüüd hiljuti tunnistas, siis on selline võimas tagaveoline auto talvel üsna ebamugav siiski, salongist ja muust rääkimata.


Millest siin võrdluses aru saada on, kas ühte kasutatakse mingil muul eesmärgil siis või? Samamoodi on diiselmootoriga sõiduauto nagu bensiinimootoriga sõiduauto, võtad ühe ja võtad teise ja võrdled ja leiad, et ses osas ei ole samaväärne, kas ja kui palju see kedagi huvitab, on individuaalne, aga sa ei saa ju öelda, et asju EI SAA omavahel võrrelda. Muidu võib ka öelda, et ei saa võrrelda aut ja man kastiga masinaid.

Ma ei ole eriti IS Lexusega kokkupuutunud, aga GS300 salongis nüüd eriti plastikut küll ei ole (90% on pehme, seda ei nimetata plastikuks, kuigi polümeeriga võib tegemist olla, puit on ju ka polümeer) ja see vähene, mis on, on täpselt sama (minu silmis tõesti natuke odav), mis c6-l ekraani ja nuppude ümber. Nahk ei ole ka Audil kuskilt otsast parem, aga audi sportistmed on näiteks mugavamad (aga suvel oluline istme sundventilatsioon on audil ikka haruldus kuubis) ja ka audi standardhelisüsteem sobib paremini enamiku muusika jaoks, samas jälle 3,2 ja 2,4 mootorid ei olnuid väärilised vastased GSi 3,0 mootorile, ma ei räägi ainult dünaamikast, paremaks loetakse ka GSi aut kasti, vastupidavusest ärme räägime üldse, selles osas ei ole GSile praktiliselt üldse vastast:P Samas on Audis rohkem ruumi, aga see polnud minu jaoks nii oluline, sest minu arust oli b6 ka täitsa piisav. Nüüd sai mul mingi mõtetult pikk jutt tõestamaks, et ma pole mingi debiilik, kui ei valinud c6-te.
Suur tõenäosus, et aastate pärast on minu järgmine masin jälle audi, näiteks Q5 või Q7 või Allroad vms, aga siis pean leidma masina, millega ka rahule jään!


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
catmar
huviline



Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 3

postitati 07.02.13 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: catmar
Taufiga vast pole kellelgi väga probleeme olnud? Muidugi seal müüdavate komisjonimüügis olevate masinate eest nad vist väga ei vastuta.
Sealt leidsin selle: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1213295 xsenoni ei ole, aga ega vist kõike head ei saagi

Sai siis ikkagi selle auto kasuks otsustatud ja vähemalt esialgu tundub päris sile pill olevat :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v2ikejoss
huviline



Registreerunud 18.03.08
Kasutaja on eemal

Auto: A6 , C7, bi-tdi

postitati 15.02.13 00:21 Tsiteeri


Huvitav, aga mina olen ka kahjuks üks nendest "lollidest" Absoluutselt ei mahu mulle pähe, kuidas nii eraisikud, kui ka firmad müüvad 10-12 aastat vanu "saksast toodud autosid" millel kõigil ilusti läbisõit jääb 200 alla. Ja kui on juba 2004-2005a pill, siis pole üldse probleemi, et tal läbisõit 140-150 on. Täiesti uskumatu on see, kuidas neid autosid inimesed ostavad ja ostavad ja ostavad. Olen isiklikult selline väga tagasihoidlik sõitja Eesti tingimustes-elan väikeses linnas, sõidan päevas tööle ja koju,mõned muud sõidud ka, kokku umbes 10-12km päevas, niimodi korra-kaks kuus käin suuremas linnas.Harva tuleb ette ka pikemaid sõite. Kõige sellisega tuleb aastane läbisõit vähemalt 25-30000km. Pakun, et 80% Tallinnas elavatest inimestest, kes reaalselt seal mööda järvevanasid ja muid teid peale köhivad, sõidavad aastas oma korraliku 40000km läbi. Kuid siis tuuakse ja müüakse neid autosid, mis saksas, kus vahemaad on 19korda suuremad kui siin meie tiigis ja kiirteid on rohkem kui eestis miinimumpalk ja nende autode läbisõit jääb siis ka 200000km kanti :)

Aga kui kuulutust lisad, siis ju inimene ehmatabki ära, kui läbisõit veidi suurem on, seega see kerimine vist tasub tõesti ära ja paistab et inimesed on endiselt sama lollid. Niipalju kui mina autodest tean, siis kui on ikka korrektselt hooldatud ja hoitud auto (Audi, MB , BMW , VW jne) siis 400-500000km peale lasta pole mingit probleemi ja väljanägemine ei muutu ka oluliselt kehvemaks. Igatahes tundus, et see antud teema on hea koht, kus ka enda mudelit reklaamida, mille läbisõit Ei ole siiski matemaatiliselt ilus ja väike, vaid korrektne ja õige. Kel soovi, küsige Vini või küsige esindusest niipalju järgi kui tahate
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=121896

Olge vuntsid !!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
waic
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0

postitati 15.02.13 09:23 Tsiteeri


Otsisin minagi omale 3.0tdi C6-te hetkeseisuga täpselt 2a tagasi, eelarveks plaanisin kuni 13k, vaatasin ennekõike saksast, kuna sel ajal oli siin valik üpris vaike alles.. kuigi jah, siin olid koik 120-180tuh. lisaks jubedad ''plangud'' ,siis saksast alla 250tuh. ls polnud sisuliselt ühtegi minu hinnaskaalas võtta (suuremad "shadenid" kõrvale jättes).
Lõpuks auto mis valituks sai, oli L-saksast must täislisadega isend, mille läbisõit oli 299tuh. ostuhetkel.Seda siis hooldusraamatu alusel kui ka vin koodi põhjal. Sai auto ostetud, napilt-napilt mahtusin eelarvesse ja nii uskumatu kui see paljudele ka ei tundu siin, on auto tänaseni täiesti liikvel ja ostuga olen 101% rahul... :)
Tänaseks igapaevase liiklemisega enamjaolt Tallinnas lisandunud 24tuh. Sisu ideaalses korras ja kulumata, tehnika samuti, kindlasti kordi parem kui enamus ''otse itaaliast'' 150tuh sõitnud masinad. Ei kujuta ainult, kuidas ma teda ühel heal päeval müüma hakkan siin eestis kui tuju peaks tulema, pakun vist närvide säästmiseks kohe lammutusse :cool:
Tsitaat:
Algselt postitas: v2ikejoss
Huvitav, aga mina olen ka kahjuks üks nendest "lollidest" Absoluutselt ei mahu mulle pähe, kuidas nii eraisikud, kui ka firmad müüvad 10-12 aastat vanu "saksast toodud autosid" millel kõigil ilusti läbisõit jääb 200 alla. Ja kui on juba 2004-2005a pill, siis pole üldse probleemi, et tal läbisõit 140-150 on. Täiesti uskumatu on see, kuidas neid autosid inimesed ostavad ja ostavad ja ostavad. Olen isiklikult selline väga tagasihoidlik sõitja Eesti tingimustes-elan väikeses linnas, sõidan päevas tööle ja koju,mõned muud sõidud ka, kokku umbes 10-12km päevas, niimodi korra-kaks kuus käin suuremas linnas.Harva tuleb ette ka pikemaid sõite. Kõige sellisega tuleb aastane läbisõit vähemalt 25-30000km. Pakun, et 80% Tallinnas elavatest inimestest, kes reaalselt seal mööda järvevanasid ja muid teid peale köhivad, sõidavad aastas oma korraliku 40000km läbi. Kuid siis tuuakse ja müüakse neid autosid, mis saksas, kus vahemaad on 19korda suuremad kui siin meie tiigis ja kiirteid on rohkem kui eestis miinimumpalk ja nende autode läbisõit jääb siis ka 200000km kanti :)

Aga kui kuulutust lisad, siis ju inimene ehmatabki ära, kui läbisõit veidi suurem on, seega see kerimine vist tasub tõesti ära ja paistab et inimesed on endiselt sama lollid. Niipalju kui mina autodest tean, siis kui on ikka korrektselt hooldatud ja hoitud auto (Audi, MB , BMW , VW jne) siis 400-500000km peale lasta pole mingit probleemi ja väljanägemine ei muutu ka oluliselt kehvemaks. Igatahes tundus, et see antud teema on hea koht, kus ka enda mudelit reklaamida, mille läbisõit Ei ole siiski matemaatiliselt ilus ja väike, vaid korrektne ja õige. Kel soovi, küsige Vini või küsige esindusest niipalju järgi kui tahate
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=121896

Olge vuntsid !!



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jantz73
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q 7; A6 C7 Q

postitati 15.02.13 12:46 Tsiteeri


Saksas, Hollandis, Itaalias, Prantsusmaal jne. kasutatakse selliseid suuri sõiduautosid nagu nendeks on C6 laadsed autod üldjuhul väga pikkade maade pidevaks läbimiseks. Seda kindlasti selleks, et ennast peale pika vahemaa läbimist mõnusalt ja erksalt tunda ja millegiks suuteline olla. Tihti käiakse näiteks koosolekul kuhu on 800 km. hommikul sinna seal 2 tundi ja õhtuks koju tagasi ning võib olla järgmine päev uuesti sama tee kas ise või siis koleeg sama autoga! Sealt see läbisõit tuleb ja väga kiiresti ning meeletu! Kusjuures kas kui palju siis auto sellise kasutamise juures kulub? Pakun, et mitte väga. Läbisõit on 3-4 aastaga üle 300 t. aga salong nagu uuel autol mis siis annabki põhjuse kerimiseks!!! Tõesti on väga raske leida õige läbisõiduga autosid mis on tänapäeval tegelikult hädavajalik kuna autodel on kasulik teatud detailid teatud läbisõidu (mille annab valmistajatehas) juures vahetada, et autot võimalikult kaua kasutada! Kui õigeaegselt kõik hooldused teostada ja vajalikud detailid vahetada siis pole 500 t. läbisõit auto juures mingi näitaja. Hull on asi siis kui spidol seisab 180 t. ja tegelik on 450 t.
Aega on vaja auto otsimisel ja kindlaid soove ning võimalikult vähe järeleandmisi endale, valiku tegemisel!
Parimat. J.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.6% - SQL: 49.4%]