Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C4 2.6 1995 Kaiduke21 (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 4136)
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 27.01.13 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaiduke21
Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Tsitaat:

Termostaadi (ka muud komponendid) kohta vaata seda linki http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/A.en-GB.4A-MM-MMAAH/20832129/2 . A6 on termostaadi vahetus lihtne, kuna piisavalt ruumi mootori ees ja ei pea nina maha võtma. Kõiki komponendid piinlikult puhtaks enne kokkupanemist ja momentvõtmega poldid kinni. Enne hammasrihma eemaldamist kindlasti märkidesse keerata. Kui rakist nukkade hoidmiseks pole, peab olema ettevaatlik, et nukaratast kogemata ei keeraks, et see klapivedrude pingest ennast ei keeraks. Võimalik, et kontakti ei teki ka siis aga mõistlik proovimata jäta. Termostaadil õhutusjubinaga pool ülespoole.


Tänan sind info eest, kuid kuna mul enesel ei ole ei garaazi ega kuldseid käsi, ega suuri teadmisi laiali kakkumisest, siis ma pigem jätan selle kellelegi, kes on asjaga rohkem kursis ;)

Küss ka juurde, kui raske on meh istmeid ilma soenduseta vahetada soendusega/elektrilisteks, kas piisab ainult pluss ja miinus juhtme vedamisest ning kust see juhe hea vedada oleks, süütelukust oli mu esimene mõte?


Kui auto töökotta viid, siis palu üle vaadata või vahetada veepump, hammasrihmrullikud, vändasimmer jms mis sinna kuulub, hoiad töö arvelt kokku pärast ja endal hea rahulik sõita. Veepump kindlasti metall mitte plastlabadega.



Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaiduke21
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.12
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.6

postitati 28.01.13 09:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: atsee
Mehaaniliste ja elektriliste istmete kinnitused on erinevad. Peab veidi lõikama ja keevitama.


Kuskil mingis teemas ma sain aru et pidi sobima 1:1-le, aga kui istmed kätte saab siis saab vaadata kuidas sobivad, tänan info eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaiduke21
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.12
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.6

postitati 28.01.13 09:48 Tsiteeri


Kindlasti, arvan et lasen kõik igaksjuhuks ära vahetada, endal rahulikum ning ehk kokkuvõtteks tuleb odavam kui midagi peaks seal üles ütlema!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 28.01.13 10:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Termostaadi (ka muud komponendid) kohta vaata seda linki http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/A.en-GB.4A-MM-MMAAH/20832129/2 . A6 on termostaadi vahetus lihtne, kuna piisavalt ruumi mootori ees ja ei pea nina maha võtma. Kõiki komponendid piinlikult puhtaks enne kokkupanemist ja momentvõtmega poldid kinni. Enne hammasrihma eemaldamist kindlasti märkidesse keerata. Kui rakist nukkade hoidmiseks pole, peab olema ettevaatlik, et nukaratast kogemata ei keeraks, et see klapivedrude pingest ennast ei keeraks. Võimalik, et kontakti ei teki ka siis aga mõistlik proovimata jäta. Termostaadil õhutusjubinaga pool ülespoole.

Lisaksin siia juurde, et saab ka ilma rihma maha võtmata selle termostaadi vahetatud, nihutad rihma umbes poole peale hammasrattalt maha ja juba mahubki termostaat sealt mööda, kõike teed näpujõul, seega ei saa ka midagi ära lõhkuda, mina tegin ka nii.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaiduke21
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.12
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.6

postitati 28.01.13 13:36 Tsiteeri


Kordan veelkord, mina isiklikult oma kätega seda vahetama ei plaani hakata :D
Nii, istmed koos polstritega broneeritud, reede/laup. peaksin kätte saama, kui veab siis jõuab nad seekord ehk ka külge aretada ;)
Uued siis sportistmed soenduste ning elektrilised, Audi S4-ja pealt :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 28.01.13 21:59 Tsiteeri


Mehaanilised elektrilisteks ümber vahetada ei ole 1-1le. Tean, kuna enda autol see tee juba läbitud. Mehaanilistel on istme esimeseks kinnituseks selline hark keskel. Elektrilised kinnituvad eest kahest punktist. Et elektrilisi panna, tuleb see eesmine hark ära lõigata ning mõelda välja üks esimene kinnitus (üks neist on tehase poolt juba olemas, teine mitte). Natuke juttu ka juurde http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=48386


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaiduke21
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.12
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.6

postitati 29.01.13 09:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: atsee
Mehaanilised elektrilisteks ümber vahetada ei ole 1-1le. Tean, kuna enda autol see tee juba läbitud. Mehaanilistel on istme esimeseks kinnituseks selline hark keskel. Elektrilised kinnituvad eest kahest punktist. Et elektrilisi panna, tuleb see eesmine hark ära lõigata ning mõelda välja üks esimene kinnitus (üks neist on tehase poolt juba olemas, teine mitte). Natuke juttu ka juurde http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=48386


Ma tänan, sellest oli tõesti palju abi, otsingust ma suurt midagi selle teema kohta ei leidnudki ise :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]