VernerV
huviline
Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.13 21:10
|
|
|
Audi 100q c3 2.3 98kw - 1990 - VernerV
Tervist!
Enne seda masinat omasin juhuse tõttu üht b3 Coupet. Tänu Coupele hakkasid Audid päris meeldima ja kuna just otsisin tagaveolt neliveose peale
minekuks aparaati, sai konkreetne auto koju toodud.
Sigari lisadest: 4x el aknad, mehhaaniline katuseluuk. Rohkem vist polegi
Teha olen jõudnud nii palju, et sõita saaks.
Kohe alguses sai vahetatud torsen, lisaks sellele veel õlid, filtrid.
Vigadest nii palju, et alustaks kõigepealt loomulikult mootorist . Nagu
aru saan, on tavaline selle tüübi mootori mitte korrektne toimimine.
Mul oli probleemiks soojalt mittekäivitumine. Võtsin lahti tühikäigumootori, millel klapp oli kinni jäänud. Sain selle liikuma. Tagasi pannes mootor
enam ei käinud üldse. Pööreded vahel kõikusid, vahel oli tühikäik 1700. Selle peale vahetasin oma "tarkusest" pritsepea ära. Tuli välja et see oli
hoopis audi 90 oma ja erines veidi 100 omast. Vahetasin nüüd pritsepead tagasi ja näppisin veidi tühikäigumootori siibri reguleerimis kruvi. Hetkel
käib enam-vähem. Läheb soojalt ka käima. AGA...
Nii lihtne see remont muidugi olla ei saanud. Nüüd on mootoril umbes 60kw ja 4000 pöörde pealt võtaks nagu kütte tagant ära. Kui tühikäigumootorilt
pistik küljest ära võtta, siis pöörded langevad 400 peale. Olen aru saanud, et pöörded peaksid just tõusma. Lisaks teeb tahhomeeter vahel naljakaid
liigutusi. Hüppab kiiresti erinevate pöörete vahel, kui tekib 4000 pöörde pealt "fuelcut". Tõenäoliselt tekitab probleeme potekas (potentsiomeeter)
pritsepeaküljes. Mõõtsin takistust ja tulemuseks sain: takistus algab 5ohmist ja kolmveerand käigu peal on 14 ohmi ja järsku hakkab langema ja langeb
10 peale ja klapi lahti tehes on jälle 14.
Kas mu mõte on õige ja kas need takistuse suurusjärgud on õiged? Teisel potekal, mis mu käsutuses on, muutus takistus ühtlaselt 0.89 ohmist 5
ohmini.
Igaks juhuks mainin ära veel, et termostaadi juures ülemine temp andur tundus töötavat, alumist pole kontrollinud. Salongi temp näidik ei tööta, aga
see võib vist näidiku viga ka olla.
Mõni telefoniga tehtud pilt ka
http://imageshack.us/a/img268/5848/mersu019.jpg
http://imageshack.us/a/img713/6163/mersu020.jpg
http://imageshack.us/a/img542/9296/mersu021.jpg
Edit by Kivitare: Tegin pildid lingiks. Pildi pikim külg ei tohi ületada 800px.
|
|
|
rally84
huviline
Registreerunud 12.07.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Neljarattalised
|
postitati 25.01.13 07:23
|
|
|
Neid c3 kerega avante just enam väga palju liikvel pole, eriti quattroid! Jõudu!
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 25.01.13 07:39
|
|
|
Njaa piltidelt paistab tüüpiline salongi niiskuse probleem. Vaata kõik tihendid üle, minul sedaanil tagaluugi oma ei pidanud ning läks tükk aega aega
enne kui selle vea leidsin.
Huvitaval kombel on esimesed tiivad vana sigari omad, aga tagumised koopad on ümarad. Selle järgi saaks juskui kena kompoti kokku, kui sinna 20v
tiivad ette lisada, 20v kapott ja siis 2.2T vahele!
Aga edu!
|
|
|
VernerV
huviline
Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.13 11:41
|
|
|
Tänud!
Tiibadega on ja mingi kompott tehtud.
Salongi kohapealt. Mootorit näpin niiskes garaa˛is ja sealt ka niiskus ja põhjus, miks talvel kõik aknad lahti on.
Enne mootori näppimist oli jõudu nagu piisavalt ja mootori vahetuseks arvatavasti ei lähe, aga kes teab. Mul pole väga palju autosid olnud, millel org
mootor peale oleks jäänud.
Täienduseks veel esimesele postile, et enne tühikäigumootori puhastamist oli jõudu piisavalt terves pööretevahemikus. Nüüd peab gaasiga hellalt ringi
käima, et kiirendada saaks. Loogiliselt võttes peaks nüüd õhku rohkem saama ja kütet ei taha peale anda.
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 25.01.13 12:40
|
|
|
Kena! Piltide pealt vaadates on ka esiosa värvi toon nagu veidi teistsugune võrreldes ülejäänud kerega. Kui need taga tiiva kaared ei ole sinna ise
pandud siis peaks olema tegu 100 Sport mudeliga, millel peaks olema ka esitiivad kumera kaarega nagu seda on 200 20V´l. Mis puudutab pritse süsteemi
siis ise seda väga näppida ei soovitaks, ning uisapäisa juppide vahetamine on ka mõtetu ja läheb lõppude lõpuks kallimaks kui kohe minna
diagnostikasse. Tartus tunneb selle pritse süsteemi hingeelu Hr. Orav, foorumis on ka tema kontakt olemas kui natukene viitsid otsida. Muidu aga
tugevat närvi vanakese pidamisega.
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
VernerV
huviline
Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.13 12:54
|
|
|
Närv on tõesti juba proovile pandud
Aga nii kaua, kui juppide vahetuseks raha ei lähe, on mõistlikum ise proovida. Huvi ka nagu on ja paremat nagunii teha pole. See tunne, kui lõpuks ise
korda tehtud saab maksab ka midagi.
http://www.youtube.com/watch?v=1TPAN5regxE
Leidsin siukse video. Selle järgi tundub teine potekas paremas korras olema. Lähen vahetan need ära ja vaatan, mis saab.
|
|
|
saidless
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
|
postitati 25.01.13 13:59
|
|
|
Tere ka minu poolt.
See audi mis sa ostsid selle sa tõid mõisakülast, Mihkli käest?
Sügisel trehvasin teda automotos viljandis, siis ta tellis kõik võimalikud tihendid sellele mootorile. Seda ei tea kas ta ka ära vahetas. Kui see auto
sõbra käes oli, siis minu mäletamist mööda käis see audi paremini kui minu oma.
Ning see sport pütt mis sull audi all on, oli kunagi minu opeli all.
Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
|
|
|
|
NossoV
huviline
Registreerunud 01.02.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.13 15:00
|
|
|
Avandi, quattro ja ümarate tiivakaarte näol tegu üsna muheda kompotiga, kust huvi olemasolul kuhuiganes edasi arendada.
Edu!!!
|
|
|
VernerV
huviline
Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.13 19:12
|
|
|
Tänud! Edu ikka tarvis.
Aga see on täitsa Mõisakülast ostetud jah. Põhjaalt on näha, et õõtsad on vahetatud. Jutu järgi ka klapisääretihendid.
Vahetasin pritsepea koos potentsiomeetriga ära. Panin juba varem mainitud 90 oma peale. 90 mootori kood peaks NG olema ja c3 AAR. Kas pritsepeadel ka
mingi vahe on?
Igatahes vahetasin ära ja enam lörisema ei hakka kui ühtlaselt gaasi vajutada. Läheb lõpuni välja.
Klassivend ütles, et peaks alumist temp andurit kontrollima. Vaatasin siis üle ja sooja mootoriga näitas takistuseks 1 klemmi peal 2.5 ohmi ja
teistelt 5 ohmi. Jooksin kohe kiirelt poodi uut junni tooma, et saab veel täna korraliku autoga sõita.
Aga kuna tegu on minuga, siis ei saa ju asjad hästi minna. Ostsin uue anduri ära. Panin anduri otsa sooja radika peale ja mõõtsin takistuse ära. Asi
toimis. Monteerisin külge ära ja mõõtsin uuesti takistust. 0 Ei andud enam ühendust. Panin ta päris kuuma mootoriga külge, kuskil 70 kraadi juures.
Kas see võis midagi ära ehmatada seal ja katki teha?
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 25.01.13 19:30
|
|
|
Põhimõtteliselt on nüüd nii, et kuna sa seda pritsepead vahetasid juba. Siis näppisid need asjad paigast ära. Võta kätte vii spetsialisti juurde. Ise
sa seda korralikult käima EI SAA. Mõttetu ajakulu lihtsalt. Siis ei tule vähemalt mõtet pähe, et see audi 2.3 on üks igavene saast. Kui paigas asjad
siis on väga hea.
Muidu jah. Normaalne loom. Esitiivad ainult valed. Kunagi vist oli vändras selline. Vb isegi sama masin. Seisis seal linnas sees ühe maja ees. Tundus
ka siis, et olid tavalised esitiivad. Ja taga kindlalt ümar koobas.
|
|
|
|
VernerV
huviline
Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.13 17:16
|
|
|
Oleks veidi abi vaja juhtmetega. Nimelt on temp anduri pistik maha lõigatud ja ei tea, mis juhe kuhu käib.
Juhtmed on: pruun kollase triibuga, mis võiks mass olla
sinine kollase triibuga, süüde sees andis kõikumisetega umb 0.75V
sinine rohelisega, andis 0.5V
must sinisega 1,5V
2 tükki peaks minema ajju segu muutmiseks, 2 süüte muutmiseks. Või on kuidagi teisiti?
Ostsin c4 anduri, millel on 3pin pistik. Sellel on aga 4 juhet. Kui teaks, mis juhe kuskilt pärit on, saaks mingi lahenduse välja mõelda.
El skeemidel pole leidnud sellist juhtmete kombinatsiooni.
|
|
|
otto
huviline
Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal
Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990
|
postitati 26.01.13 20:25
|
|
|
pruun kollase triibuga - Temperature Gauge
sinine kollase triibuga - Auto Check
sinine rohelisega - To ECU and A/C
must sinisega - +12V
Ja vanadel originaal anduritel oligi 4 klemmi, uutel on 3 ning toimib samuti see.
Audi OOOO - Lord Of The Rings
|
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 27.01.13 10:31
|
|
|
Niipalju veel teadmiseks, et see konkreetne andur (MFTS) ei puutu kuidagi kokku süüte ja segu regullimisega. Selle jaoks on teine andur asub ta sama
flantsi küljes ja on kahe pinnine ning musta värvi kui tegu originaaliga siin pildil siis see andur ilusti näha http://i1021.photobucket.com/albums/af333/Raido001/Audi%20remont/P1010006-1_zpsf9b1834d.jpg
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
VernerV
huviline
Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.13 11:59
|
|
|
Ok.
Suured tänud teile. Panin ülemise skeemi järgi kokku. Nüüd Terminal 1 pealt mõõtes soojal mootoril 100+ ohm. See peaks hea olema. Temp näidik ikkagi
tööle ei hakanud.
Mõõtsin lambda ära. Voldid kõikusid 0.2 ümber.
Teema
lambdast
Selle teema järgi oleks nagu midagi viga. Mõõdetud kõige odavama multimeetriga, aga siiski näit kõikus arvatavasti liiga vähe. Lambdat küll selle
diagnoosi peale ostma ei jookse, kuid päris korras seal vast kõik ei ole. Nüüd on vist paras aeg targemate jutule minna
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 27.01.13 13:32
|
|
|
Pane see pruun kollase triibuga otse massi, kui siis ka temp seier ei liigu, otsi viga juba mujalt juhtmestikust või kellaplokist.
|
|
|
VernerV
huviline
Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.01.13 19:01
|
|
|
Asjalood on nüüd sedasi, et nüüd käib edasi sama moodi nagu enne tuuningut.
Vahetasin pritse pea küljes oleva anduri või klapi ära. Olin seda juba varemalt ka mitu korda teinud, aga mõtlesin, et vahetaks veel ühe korra. Peale
seda sai hea.
Lambda vahetasin ära. Nüüd nr kõiguvad 0.3 0.6ni tühikäigul. Panin 3 juhtmega anduri ja vedasi massi ka veel. Kuskilt oli meelde jäänud, et audidel
peab olema lisa mass, muidu ei taha töötada hästi.
Õhulekked, mis olen selle 1+ nädala jooksul leidnud: Karteri tuulutus toru 2 kohast, pritsepeast koldesse minev toru, tühikäigu mootori 1 voolik.
Lasin 5 silindri pihustile eetri moodi asja. Mingi käivitusabi vms, mis peaks idee poolest mootori pööret tõstma, aga see tegevus hoopis tõmbas pöörde
alla. Pihusti otsas on mingid kummipuksid, mis oleks soovitatav ära vahetada, kui selline olukord on?
Soojalt ikkagi tööle ei lähe ja pööre kõigub vähe. Kui tühikäigumootorilt pistik ära tõmmata, siis mitte mingit muutust mootori töös ei ole.
Ehk siis olen samas seisus, millest alustasin.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 28.01.13 20:07
|
|
|
Ma võin Sulle öelda ainult ühte asja, ja see on 100% tõsi!
Mida rohkem Sa seal igasugu asju proovid ja tõstad ja keerad, seda kallimaks Sul see remont ja diagnostika hiljem läheb.
Palun vii kuskile, kes teab mida teeb!
|
|
|
tonis799
huviline
Registreerunud 26.05.08
Asukoht: Vändra
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5tdi,A8 4.2 quattro
|
postitati 28.01.13 21:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Muidu jah. Normaalne loom. Esitiivad ainult valed. Kunagi vist oli vändras selline. Vb isegi sama masin. Seisis seal linnas sees ühe maja ees. Tundus
ka siis, et olid tavalised esitiivad. Ja taga kindlalt ümar koobas. |
See sama masin jah.
|
|
|
VernerV
huviline
Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.13 19:20
|
|
|
Täna panin Corrado G60 tühikäigumootori peale. Selle tulemusena läks pill soojast peast käima. Külmalt käib küll veidi madalal pöördel, kuid ega see
org jubin ka ju siiski pole.
Enam kõrgel pöördel hinge kinni ei võtnud.
Tühikäigul pole see mootor veel nii siledalt käinud.
Siit siis küsimus, mis mootorite tühikäigumootorid peale istuvad?
Täna leidsin sellise lehe pealt sellise
lause.
"The 5000 was equipped with a unique hydraulic pump that simultaneously performed both the power assisted braking and power assisted steering. This
dual functioning system was used on many Audi models up until around 1996"
Mul tundub pump tuksis olema, sest kiirelt keerates on rool raskem kui aeglaselt keerates.
Kas see võib seotud olla sellega, et ABSi tule põlema lööb ja tagumised pidurid ei pidurda. ABSi nuppu vajutades hakkavad jälle kõik pidurid tööle,
aga 500m pärast lööb tule uuesti põlema.
|
|
|
saidless
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
|
postitati 30.01.13 19:52
|
|
|
Kui sul pidevalt absi tule põlema lööb, siis on arvatavasti mõni absi andur tuksis.
Mul coupel on sama asi.
Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
|
|
|
|
NossoV
huviline
Registreerunud 01.02.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.13 20:20
|
|
|
Minu 2.3NG peal toimetab omega a 2,6 dual ramilt pärinev tühikäigumootor. Kõik otsad sobivad üks ühele, probleeme pole esinenud.
|
|
|
VernerV
huviline
Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.13 19:54
|
|
|
Remontimise vahepeale olen veidi sõitnud ka nüüd.
Sai käidud Saunamaratonil. Ideaalne masin sellise ürituse jaoks. Sai parkida sinna kuhu vaja ja ka siis kui enam parklas kohti polnud . Kordagi kuskil hätta ei jäänud.
Olen lumme ka proovinud uputada, mis on ka välja tulnud. Aga üldiselt on lumes läbivus väga hea.
Ka jäärajal on läbitud mõningad elamusterohked kilomeetrid.
Ehk siis olen saanud mootori enam-vähem timmi. Sai vahepeal lambdadega mässatud. Hiljem selgus, et varjestus oli põhijuhtmega kokku läinud ja andis
valeandmeid.
Täna kukkusid tühikäigu pöörded ootamatult madalale. Vaatasin kõik juhtmeühendused üle ja prooviks eemaldasin pritsepea küljel oleva pistiku. Pööre
tõusis normaalsele tasemele.
See, mille külge pistik läks, tundus lähemal vaatlusel mingi klapp olema, mis vajadusel kütet läbi laseb. Mis selle julla mõte on ja millest selline
reaktsioon tingitud võib olla? Võib seal midagi umbes olla või läheb seal midagi elektroonilist tuksi?
Täna umbes olekut kontrollida ei saanud, aga homme võtan arvatavasti maha ja viskan teise peale.
|
|
|
VernerV
huviline
Registreerunud 02.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.13 14:50
|
|
|
Probleem ei olnud mitte selles klapis, vaid lambdas.
Lambda näitab poolsooja mootoriga 1.0+V ja aju tõmbab kütte maha ning mootor hakkab madalal pöördel käima ja sureb maha. Külmalt ja soojalt käib
normaalselt. Jõud on ka normis. Pööre üle tühikäigu tõsta, siis läheb lambda näit ka normi.
|
|
|