Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi 90 2.0TQ - 1989 - Sn00p (Vastuseid: 73 | Vaatamisi: 13345)
Sn00p
huviline



Registreerunud 24.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.10.13 22:19 Tsiteeri


Mure jälle tagadifriga. Kas tõesti hakkab differ otsa saama. Maantee peal sõites, või üldse rohkem pähe andes nagu hakkaks difrit lukku lükkama. Siuke tunne on et need vaakum klapid ei toimi ja boost läheb difrisse vaakumi asemel. Mõni kord ei saa üle 90 sõita. Natuke gaasi annad juba hakkab räigelt rapisma, värisema. Siuke tune et differ tuleb tuppa. Kuidas muidu on lahendatud see süsteem turbokatel? Süsteem sama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 30.10.13 22:51 Tsiteeri


Kunagi forsin kirjutas, et tema S4 AAN-il oli sisselaske koldest võetud otse vaakum ilma selle vahelülitita. Ehk boosti all lükkas lukku, ning vaakumis vabastas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 31.10.13 06:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sn00p
Mure jälle tagadifriga. Kas tõesti hakkab differ otsa saama. Maantee peal sõites, või üldse rohkem pähe andes nagu hakkaks difrit lukku lükkama. Siuke tunne on et need vaakum klapid ei toimi ja boost läheb difrisse vaakumi asemel. Mõni kord ei saa üle 90 sõita. Natuke gaasi annad juba hakkab räigelt rapisma, värisema. Siuke tune et differ tuleb tuppa. Kuidas muidu on lahendatud see süsteem turbokatel? Süsteem sama?

Mul oli sarnane probleem iseenesliku lukkuminekuga originaalkonditsioonis autoga. Süüdi oli lõpuks kas lüliti või see vaakumplokk tagaistme all. Kumb täpselt, jäigi välja selgitamata. Vaata need üle, võta lüliti lahti ja puhasta korralikult ära jne.

Boosti mõju katsetamiseks võid ju ajutiselt difrisse mineva vaakumi täiesti lahti võtta ja siis proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.13 06:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sn00p
Mure jälle tagadifriga. Kas tõesti hakkab differ otsa saama. Maantee peal sõites, või üldse rohkem pähe andes nagu hakkaks difrit lukku lükkama. Siuke tunne on et need vaakum klapid ei toimi ja boost läheb difrisse vaakumi asemel. Mõni kord ei saa üle 90 sõita. Natuke gaasi annad juba hakkab räigelt rapisma, värisema. Siuke tune et differ tuleb tuppa. Kuidas muidu on lahendatud see süsteem turbokatel? Süsteem sama?


Otsi vanalt 10vt-lt üks vooliku vahele käiv julla mis nime poolest on ilmselt ühesuunaline klapp( non-return valve) näeb välja nagu kahevärviline tablett koos vooliku otstega. See ei lase boosti läbi, ainult vaakumit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Sn00p
huviline



Registreerunud 24.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.13 07:23 Tsiteeri


Mul on neid 2 vahel :D.
Vooliku täistsa lahti võtan siis on rahulikum.
Juu siis ikka differ peetis.
Peab hakkama otsima uut.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sn00p
huviline



Registreerunud 24.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.13 13:44 Tsiteeri


Viga vist ei olnudki difris :D
Tuleb välja et oli keskdiffer. Lõpuks enam ei saanud rahulikult ka sõita ja siuke tunne nagu vedu kaoks ära. Jõnksutas.
Eile õhtul maanteel kruiisides mingi 80, Kiiremini ei olnud võimalik sõita :D, kadus täiesti ära ja kastist tuleb ainult ilus korin.
Neljapäeval läks muidugi ööts pooleks ja ka sisemine ots laiali.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 03.11.13 16:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sn00p
Viga vist ei olnudki difris :D
Tuleb välja et oli keskdiffer. Lõpuks enam ei saanud rahulikult ka sõita ja siuke tunne nagu vedu kaoks ära. Jõnksutas.
Eile õhtul maanteel kruiisides mingi 80, Kiiremini ei olnud võimalik sõita :D, kadus täiesti ära ja kastist tuleb ainult ilus korin.
Neljapäeval läks muidugi ööts pooleks ja ka sisemine ots laiali.


Jõudu liiga palju vana ja väsinud tehnika jaoks:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 03.11.13 17:14 Tsiteeri


Pooleks läinud õõts oli mäda juba või miks katki läks? Selle väikse küljetamise peale märjal asfaldil ei tohiks katki minna korralik detail?

Igaljuhul hääled on head :cool:


Best ET 13,414@A4
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sn00p
huviline



Registreerunud 24.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.13 23:38 Tsiteeri


See kast oli vist siis juba defektiga kui mina selle alla panin. Korpuse poldid olid lahti. Aga märkasin siis kui alla juba oli ja algul mõnda aega toimetas. Ei ole hullu sain praktiliselt ilma rahata. Panin teise kasti juba alla aga hoovastiku junn läks katki ja teist ei leidnud ülese .

Õõts oli jah mäda. Ning seal olid juba keevitatud. Vähemalt tundus. Korrakikud sit***is jäljed olid peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sn00p
huviline



Registreerunud 24.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.13 18:43 Tsiteeri


Selle autoga siis hetkeks kõik.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1536550_10202929860351796_1699709910_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1526173_10202929861471824_2032907793_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Gerthsemm
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.13
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3

postitati 21.12.13 18:45 Tsiteeri


Mis juhtus??? :o


Auto algab A tähega (:
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sn00p
huviline



Registreerunud 24.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.13 18:56 Tsiteeri


See täpp siis on tänavavalgustus post :D
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1526608_10202929988234993_1910268874_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Gerthsemm
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.13
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3

postitati 21.12.13 18:59 Tsiteeri


Läheb mahakandmisele või saab veel eluloom? :D Kui läheb siis oleks huvi juhipoolse tagumise ukse vastu!;)


Auto algab A tähega (:
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sn00p
huviline



Registreerunud 24.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.13 19:01 Tsiteeri


Hetkel jääb seisma. Peale sõjaväge vaatab edasi. Jupitama ei hakka esialgu aga ma tean äkki kust kohast sa saaksid lähemalt selle ukse :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
saidless
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a

postitati 21.12.13 19:23 Tsiteeri


Eks esimene quattro läheb ikka aia taha;).
See muidugi pole sul esimene, kuid jään ootama edaspidist arengut auto puhul.


Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sn00p
huviline



Registreerunud 24.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.13 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: saidless
Eks esimene quattro läheb ikka aia taha;).
See muidugi pole sul esimene, kuid jään ootama edaspidist arengut auto puhul.


See on mu esimene quattro. Ennem on olnud üks rwd ja mitmeid fwd pille.
Aus olla siis quattro on kõige loogilisema käitumisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuks456
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.12
Asukoht: Harjumaa,Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Tdi

postitati 21.12.13 20:43 Tsiteeri


Need el.postid on viimasel ajal ikka jube tuimalt hakanud teepeale ette jooksma:S.


No smoke , no fun! TDI
Pole olemas purustamatut kivi,on olemas nõrgad mehed.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 21.12.13 20:58 Tsiteeri


No sellest kerest küll enam elulooma ei saa, õnneks need masinad üsna odavad ja varsti vast uus asemel. Mis pataljonis aega veedad?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sn00p
huviline



Registreerunud 24.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.13 21:09 Tsiteeri


Vahipataljoni 6 jaanuar lähen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 23.12.13 15:12 Tsiteeri


Pole seal häda midagi, vähe keevitust ja läheb jälle :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 23.12.13 20:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Pole seal häda midagi, vähe keevitust ja läheb jälle :D



Pahtli ja maxroflexiga ajab sirgeks küll:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sn00p
huviline



Registreerunud 24.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.13 21:53 Tsiteeri


Mõtlesin tõmban mäkuteibiga sirgeks ja rullin koobst ja pleksi klaas neetidega ning olemas.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.14 20:26 Tsiteeri


Sr foorumisse pandud videot vaadates tekib küsimus, kas sul on mingis võitluskunstis must vöö, et sa selliseid teepeenralt möödasõite teed? Vasta hambaid ei karda mingi hetk saada?


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sn00p
huviline



Registreerunud 24.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.14 21:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Sr foorumisse pandud videot vaadates tekib küsimus, kas sul on mingis võitluskunstis must vöö, et sa selliseid teepeenralt möödasõite teed? Vasta hambaid ei karda mingi hetk saada?


Mitte päris must, aga ma pean tõesti vabandama oma tegude eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.1% - SQL: 55.9%]