Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
Tean vaid niipalju, et väliselt oli masin sügisel küll väljast täitsa korralik. Minu lammutatud autolt läks sinna korralik 2,8 mootor, ls oli 200k
ligi tollel mootoril. |
Sinisilmsed, ostke muidugi. "200 k" sõitnud mootor. Seisis viimased 10 aastat klaasi taga riiulis ?
Siin keegi juba hõiskas välja, et lahmab õli..
Millegipärast on alati nii, et 94-98 autode läbisõidud on max 200 k ja kõik on originaalid... jutu järgi heas usus hoitud nagu kullatükki garaazhis ja
ainult suvel sõidetud. Ja siis lööd auto24 lahti ja avastad, et 2009-2010 aasta autod on enamus sõitnud 200 k kanti ja üle (räägime siiski
luksusautodest). Ja need kellel juba väiksem läbisõit, on kaotanud "kogemata" hooldusajaloo... Saatuse iroonia... 
Teema algatajale - kui Sulle tõesti meeldib D2 kerega A8 ja üle ega ümber ei saa, siis parem kogu mõned eurod juurde ja oota natuke - väga hea
varustusega, väga korraliku välise ja sisemise olemisega ning ilmselt üsnagi heas tehnilises korras D2 A8 on tänapäeval juba väga odava hinnaga
saada.. Huvi pärast vaatasin, et kõige kallim D2 on 7 k euro kanti - vahepealseid igas hinnaklassis. Keegi ei käse küll kõige kallimat valida, aga
kõige raipem on häving rahakotile nagunii alates ostuhetkest.
Terv,
ash
|