Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw - 1993 - landrex (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2139)
landrex
huviline

Avatar


Registreerunud 28.11.12
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 (B4) Avant 2.0 85kw 1993 AT

postitati 13.01.13 18:56 Tsiteeri
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw - 1993 - landrex



18.10.2012 sai ka omale ostetud Audi. Autoks sai siis seekord Audi B4 Avant 1993, mida veab edasi 2.0 bensiini mootor. Kilovatte on 85 ja auto varustatud automaat käigukastiga.
Vaadates auto hinda imestasin natuke tema korrasoleku üle. Lugesin kokku paar üksikut roosteplekki.

Praeguseks hetkeks olen autoga läbi sõitnud ca. 5000 km ja vigu avastanud ei ole.

Peale auto ostu olen juba jõudnud vahetada autol kõik rattalaagrid, sarniirid, rooliotsad koos varrastega, puksid, mootori rihmad, aku, käigukasti õli, mootori õli, jahutusvedeliku, ja veovõlli otsad. Mõned asjad oleksid veel kestnud, aga vahetasin juba kindluse mõttes.

Lisan siis ka mõned pildid siia. Eks homses päevavalguses teen mõned paremad ka siia.


http://lepiste.pri.ee/audi/audi1.JPG


http://lepiste.pri.ee/audi/audi2.JPG


http://lepiste.pri.ee/audi/audi3.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 13.01.13 20:14 Tsiteeri


Ise ostsin ka sama kompoti hiljuti, ainult sedaankerel. Kuidas Sul käiguvahetused toimivad, eriti 2 -> 3 alla 2000 rpmi sõites? Mis pirnid esituledes ja numbrituledes on? Mootori temp. jõuab ja püsib ilusti 90ni praeguse ilmaga? Aga edu siitpoolt edaspidiseks. ;)


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
landrex
huviline

Avatar


Registreerunud 28.11.12
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 (B4) Avant 2.0 85kw 1993 AT

postitati 13.01.13 20:31 Tsiteeri


Käiguvahetused toimivad ilusti. Kerged jõnksud on tunda, aga me kõik ju teame, et mis liigub see kulub. Peale õlivahetust läks paremaks. Mootori temperatuuriga on kõik korras, küll aga jukerdab näidik, selle andur vajab vahetamist. Numbrituledes ja parktuledes kasutan: Osram T4W BA9s LED ledriving Cool white 6000K pirne. Sõidutulesid valgustavad: OSRAM Night Breaker Plus H4 12V 55W.

Kusjuures pildil põlevad autol ainult park tuled.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 13.01.13 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: landrex
Mootori temperatuuriga on kõik korras, küll aga jukerdab näidik, selle andur vajab vahetamist.


Kuidas tead, et korras, kui näidik jamab?


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 13.01.13 21:29 Tsiteeri


Pigem tee üle külmjooted spidoblokil enne andurite vahetust, DIY teemade all peaks olema õpetus. Ja kui osutub kasutuks temperatuuri näidiku jaoks siis üldisena tuleb kasuks ikkagi, enamjaolt on pahuriteks just samused originaal tehase külmjooted.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
landrex
huviline

Avatar


Registreerunud 28.11.12
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 (B4) Avant 2.0 85kw 1993 AT

postitati 14.01.13 06:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: landrex
Mootori temperatuuriga on kõik korras, küll aga jukerdab näidik, selle andur vajab vahetamist.


Kuidas tead, et korras, kui näidik jamab?


Sest kui ta vahel otsustab töötada siis on kõik korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
landrex
huviline

Avatar


Registreerunud 28.11.12
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 (B4) Avant 2.0 85kw 1993 AT

postitati 14.01.13 06:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Pigem tee üle külmjooted spidoblokil enne andurite vahetust, DIY teemade all peaks olema õpetus. Ja kui osutub kasutuks temperatuuri näidiku jaoks siis üldisena tuleb kasuks ikkagi, enamjaolt on pahuriteks just samused originaal tehase külmjooted.


Tänud vihje eest. Proovin järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.6% - SQL: 62.4%]