Ei hakanud eelmine kord rääkima seda juttu, kuna ei olnud piisavalt sõitnud pärast pritsenurga sättimist. Nimelt sättisin enda masinal pritsenurga
natuke varasemaks (-2,0 pealt -1,o kraadi pealeja käivitub paremini. Proovi see asi järgi - see ei võta palju aega ka. Kui tahad, võin su masinal seda
sättida.
Tsitaat: | Algselt postitas: slaava
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Räägi kasutajaga jyrisoo, seal softi viga. Kui mootor natuke soojem siis ei pane küünlaid järgi. |
Asi pole neil küünaldes vaid soojema mootoriga ei avata pihusteid alla 250rpm. Kuna aku ega starter pole enam uueväärsed, ei suuda nad kohe 250rpm
ringi ajada ja tekkib see viivitus. Muutes käivituskaarti tarkvaras, saab pihustite avanemise madalamatele pööretele tuua. Aitab ka uus starter ja
aku. Sama probleem pea kõikidel VAG mootoritel vananedes. Laialt lahatud teema VW foorumis. |
Nüüd panin autole uue aku peale. Peaks nagu 250rpm saavutama käivitamisel. Probleem sama, et vajab pikalt käivitamist, kuigi nüüd päris akut tühjaks
ei võta käivitamisel nagu vana akuga oli. Kas võib olla siis viga starteris? Lugesin ka, et et võib põhjustada väsima hakkav kõrgsurvepump või see ei
tohiks mõjutada? |
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|