Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 kellade vahetuses abi ! (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1513)
-alx84-
huviline



Registreerunud 03.01.05
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 10.01.13 15:37 Tsiteeri
Audi 100 kellade vahetuses abi !



Tervist oleks soov vahetada audi 100 2,0 74kw 94a.lühikesed kellad, pikkade kellade vastu kas on võimalus ja milliste isendite omad sobivad???
Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 10.01.13 15:56 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=120453

Siin keegi soovib vahetust.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 10.01.13 16:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=120453

Siin keegi soovib vahetust.


Tal on A6 pikad kellad ning eeldan et soovib saada a6 lühikesi, siin aga teemaalgataja otsib audi 100 omasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.01.13 17:49 Tsiteeri


4-silindrise omad oleks head. 16V-del on enamasti pikad kellad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.13 18:13 Tsiteeri


Lihtsam oleks leida pikad kellad, vahet ei ole mis mootori omad ja sinu trükiplaadile pikkade kellade osa juurde lisada lihtsalt.
Muidugi kui plug-and-play varianti otsid siis on teised lood.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 10.01.13 19:28 Tsiteeri


Teemaalgataja sellega on kursis et õli temp tööle hakkaks on vaja juhtmed vedada ning andur lisada? Või on plaanis sinna mõni muu näidik panna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-alx84-
huviline



Registreerunud 03.01.05
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 10.01.13 19:35 Tsiteeri


Jah sellega ma olen kursis, et tuleb andur lisada ja juhtmed vedada ainult kas mootorite võimsus ei mängi siis mingit rolli kellade suhtes???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 11.01.13 11:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -alx84-
Jah sellega ma olen kursis, et tuleb andur lisada ja juhtmed vedada ainult kas mootorite võimsus ei mängi siis mingit rolli kellade suhtes???

Silindrite arv mängib rolli. Võimsus hakkab rolli mängima, kui plaanid tihti üle 240 Km/h sõitma hakata. Või mis see 2.0 max spidonäit ongi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-alx84-
huviline



Registreerunud 03.01.05
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 11.01.13 17:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: -alx84-
Jah sellega ma olen kursis, et tuleb andur lisada ja juhtmed vedada ainult kas mootorite võimsus ei mängi siis mingit rolli kellade suhtes???

Silindrite arv mängib rolli. Võimsus hakkab rolli mängima, kui plaanid tihti üle 240 Km/h sõitma hakata. Või mis see 2.0 max spidonäit ongi.


Mul on 240 max ja oleks võimalik saada Audi 100 C4 sedaan 2,6 manual, kahjuks seda ma ei tea mitme silindriga oleks tegu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 11.01.13 18:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: -alx84-
Jah sellega ma olen kursis, et tuleb andur lisada ja juhtmed vedada ainult kas mootorite võimsus ei mängi siis mingit rolli kellade suhtes???

Silindrite arv mängib rolli. Võimsus hakkab rolli mängima, kui plaanid tihti üle 240 Km/h sõitma hakata. Või mis see 2.0 max spidonäit ongi.

Silindrite arvu on ju võimalik kellabloki tagant seadistada? Vähemalt ma mäletan et midagi sellist oli C4jal!

Teemaalgatajale soovitan seda, et võta korra enda autol kellad eest ära, piilu korra armatuuri sisse ja vaata kas hakkab silma lahtiseid väikseid pistikuid (nt väike must - kompuutri oma) või miski teine (pikkade kellade oma). Edu!

Mul oli kunagi 2.8 V6 peal S4 valged kellad kompuutriga ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.3% - SQL: 66.7%]