-alx84-
huviline
Registreerunud 03.01.05
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.01.13 14:37
|
|
|
Audi 100 kellade vahetuses abi !
Tervist oleks soov vahetada audi 100 2,0 74kw 94a.lühikesed kellad, pikkade kellade vastu kas on võimalus ja milliste isendite omad sobivad???
Tänud!
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 10.01.13 15:08
|
|
|
Tal on A6 pikad kellad ning eeldan et soovib saada a6 lühikesi, siin aga teemaalgataja otsib audi 100 omasid.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 10.01.13 16:49
|
|
|
4-silindrise omad oleks head. 16V-del on enamasti pikad kellad.
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.13 17:13
|
|
|
Lihtsam oleks leida pikad kellad, vahet ei ole mis mootori omad ja sinu trükiplaadile pikkade kellade osa juurde lisada lihtsalt.
Muidugi kui plug-and-play varianti otsid siis on teised lood.
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 10.01.13 18:28
|
|
|
Teemaalgataja sellega on kursis et õli temp tööle hakkaks on vaja juhtmed vedada ning andur lisada? Või on plaanis sinna mõni muu näidik panna?
|
|
|
-alx84-
huviline
Registreerunud 03.01.05
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.01.13 18:35
|
|
|
Jah sellega ma olen kursis, et tuleb andur lisada ja juhtmed vedada ainult kas mootorite võimsus ei mängi siis mingit rolli kellade suhtes???
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.01.13 10:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -alx84-
Jah sellega ma olen kursis, et tuleb andur lisada ja juhtmed vedada ainult kas mootorite võimsus ei mängi siis mingit rolli kellade suhtes???
|
Silindrite arv mängib rolli. Võimsus hakkab rolli mängima, kui plaanid tihti üle 240 Km/h sõitma hakata. Või mis see 2.0 max spidonäit ongi.
|
|
|
|
-alx84-
huviline
Registreerunud 03.01.05
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 11.01.13 16:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: -alx84-
Jah sellega ma olen kursis, et tuleb andur lisada ja juhtmed vedada ainult kas mootorite võimsus ei mängi siis mingit rolli kellade suhtes???
|
Silindrite arv mängib rolli. Võimsus hakkab rolli mängima, kui plaanid tihti üle 240 Km/h sõitma hakata. Või mis see 2.0 max spidonäit ongi.
|
Mul on 240 max ja oleks võimalik saada Audi 100 C4 sedaan 2,6 manual, kahjuks seda ma ei tea mitme silindriga oleks tegu.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 11.01.13 17:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: -alx84-
Jah sellega ma olen kursis, et tuleb andur lisada ja juhtmed vedada ainult kas mootorite võimsus ei mängi siis mingit rolli kellade suhtes???
|
Silindrite arv mängib rolli. Võimsus hakkab rolli mängima, kui plaanid tihti üle 240 Km/h sõitma hakata. Või mis see 2.0 max spidonäit ongi.
|
Silindrite arvu on ju võimalik kellabloki tagant seadistada? Vähemalt ma mäletan et midagi sellist oli C4jal!
Teemaalgatajale soovitan seda, et võta korra enda autol kellad eest ära, piilu korra armatuuri sisse ja vaata kas hakkab silma lahtiseid väikseid
pistikuid (nt väike must - kompuutri oma) või miski teine (pikkade kellade oma). Edu!
Mul oli kunagi 2.8 V6 peal S4 valged kellad kompuutriga
|
|
|