Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: mure a4 salongi soojendusega (Vastuseid: 36 | Vaatamisi: 7560)
Urmo14
huviline



Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 S-line 3.0 tdi Q

postitati 09.01.13 15:49 Tsiteeri


Kas õhk ise ei peaks välja tulema? Vala maximumini ja aja nina ülesse. Keera jahutusvedelku kork lahti ja pane natuke kõrgemad pöörded ja hea oleks kui keegi muljuks/vajutaks all olevaid lõdvikuid. Siis peaks jahutusvedeliku paagist näha ka olema, kas tuleb mulle vms. Siis kui mulle ei tule siis paned korgi kinni ja sõidad natuke. Vaatad kas hakkab sooja tulema. Kui läheb paremaks aga soovid veel siis korda sama õhutamist. Küll see salongiradikas ka õhust puhtaks saab :)
Aga esimese korraga peaks juba märgatavalt soojemat puhuma. Kui ei puhu siis mul mõtted otsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 09.01.13 21:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mattu15
Kas on üldse mingi õhutusnippel ka sellel mootoril? Mina leidsin ainukese koha radikast välja tuleva toru otsas olev lõdvik, millel on auk sees peale klambrit.


See kork peaks olema mootorit katva plastiku serva all - ma ei tea, kas B5-el on ka juba see plastik või mitte. Seal paremal serva all on sisekuuskandiga keeratav õhutusnippel - ehk välja toodud kõige kõrgema koha peale - õhk veest ju kergem ja üsna loogiline. See auk, mis sa seal toru seest leidsid, ei ole kindlasti selle jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 09.01.13 22:39 Tsiteeri


Salongiradikasse suunduvas voolikus olev auk on kohe päris kindlasti selle jaoks, et õhk kätte saada süsteemist.
Seda metall torus olevat keermestatud ava kõigil paraku ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 09.01.13 22:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Salongiradikasse suunduvas voolikus olev auk on kohe päris kindlasti selle jaoks, et õhk kätte saada süsteemist.
Seda metall torus olevat keermestatud ava kõigil paraku ei ole.


Lisaks veel see, et salongiradikasse suunduvas voolikus olev auk on ka üldjuhul körgeim punkt öhutuseks.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mattu15
huviline



Registreerunud 25.08.12
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.13 09:07 Tsiteeri


Tänaseks siis kindlaks tehtud, et kuskilt kaob jahutusvedelikku. Aga nüüd siis ongi mure et kuidas kindlaks teha kust seda kaob, kus on tavaliselt sellised kohad kust läbi võib ajama hakata. Kas mingisuguse lekkepeatajaga oleks võimalik see leke pidama saada, või pole neist eriti kasu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 13.01.13 09:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mattu15
Tänaseks siis kindlaks tehtud, et kuskilt kaob jahutusvedelikku. Aga nüüd siis ongi mure et kuidas kindlaks teha kust seda kaob, kus on tavaliselt sellised kohad kust läbi võib ajama hakata. Kas mingisuguse lekkepeatajaga oleks võimalik see leke pidama saada, või pole neist eriti kasu?


Ei ole soovitatav kasutada, ürita siiski leke leida ja likvideerida, mögina kasutamine vöib kaasa tuua suuremaid probleeme hiljem.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mattu15
huviline



Registreerunud 25.08.12
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.13 18:17 Tsiteeri


Kust kandist peaks alustama lekke otsinguid. Millised kohad on kõige õrnemad kust tavaliselt lekkima hakkab ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urmo14
huviline



Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 S-line 3.0 tdi Q

postitati 13.01.13 18:24 Tsiteeri


Lekkepeatajatele enamasti kahe käega vastu. Võid hakata hiljem ka oma salongi ja jahutusradikat vahetama :(
Kuna tosool on neoonikat värvi ( roheline, punane) siis lekkekoha tuvastab tavaliselt simaga. Käi lihtsalt kõik voolikud ja muud kohad üle, kust kaudu jahutusvedelik käib. Kõige tavalisem kontroll hakkab auto alt, kuna vedelik voolab enamasti allapoole (diisel pidavat n.ö ronima). Aja auto kanaline ja hakka otsima märga kohta. NB! Kui ei ole kindel kas see on vesi, õli, diisel vms siis pista näpu ots vastu ja maitse ;) tosool on magusa maitsega :) (aga mürgine, niiet magusasõbrad võivad suu puhtaks pühkida )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
series
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Allroad 2009

postitati 19.02.13 15:02 Tsiteeri


Sai ette võetud ka oma A4 salongiradika vahetus, varem vahetanud ei ole ja kahekesi sai 5 tunniga hakkama. Juppideks peab võtma jah kogu armatuurlaua. Lisan ka lingi piltidest ja eks ise igaüks näeb, mis võib olla tema radikas, kui sooja enam eriti ei puhu. Nüüd uus radikas, puhas filter ja tosool sees ning hoopis teine tera.:D

PILT 1
PILT 2
PILT RADIKA SISUST 1
PILT RADIKA SISUST 2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 19.02.13 17:55 Tsiteeri


Millest selline sodi sees :o
Kas oleks asja päästa andnud kui oleks ainult radika sisepesu leebe vahendiga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
series
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Allroad 2009

postitati 19.02.13 19:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Millest selline sodi sees :o
Kas oleks asja päästa andnud kui oleks ainult radika sisepesu leebe vahendiga?


Ei oska öelda, millest selline sodi seal sees, kuna auto sai alles soetatud nädal aega tagasi. Selle radika pesuga ei saaks aravatavasti sellist tulemust nagu uue radika paigaldamisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 18.10.16 09:58 Tsiteeri


Keegi julgeb mõne teise tootja salongiradikat ka soovitada peale Hella Behri? Selle hinnad 50-60€, aga teised (nissens, meyle, swag, febi jne) on 20-30€.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.9% - SQL: 62.1%]