Lehekülgi: 1 2 |
Urmo14
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 S-line 3.0 tdi Q
|
postitati 09.01.13 14:49
|
|
|
Kas õhk ise ei peaks välja tulema? Vala maximumini ja aja nina ülesse. Keera jahutusvedelku kork lahti ja pane natuke kõrgemad pöörded ja hea oleks
kui keegi muljuks/vajutaks all olevaid lõdvikuid. Siis peaks jahutusvedeliku paagist näha ka olema, kas tuleb mulle vms. Siis kui mulle ei tule siis
paned korgi kinni ja sõidad natuke. Vaatad kas hakkab sooja tulema. Kui läheb paremaks aga soovid veel siis korda sama õhutamist. Küll see
salongiradikas ka õhust puhtaks saab
Aga esimese korraga peaks juba märgatavalt soojemat puhuma. Kui ei puhu siis mul mõtted otsas.
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 09.01.13 20:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mattu15
Kas on üldse mingi õhutusnippel ka sellel mootoril? Mina leidsin ainukese koha radikast välja tuleva toru otsas olev lõdvik, millel on auk sees peale
klambrit. |
See kork peaks olema mootorit katva plastiku serva all - ma ei tea, kas B5-el on ka juba see plastik või mitte. Seal paremal serva all on
sisekuuskandiga keeratav õhutusnippel - ehk välja toodud kõige kõrgema koha peale - õhk veest ju kergem ja üsna loogiline. See auk, mis sa seal toru
seest leidsid, ei ole kindlasti selle jaoks.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 09.01.13 21:39
|
|
|
Salongiradikasse suunduvas voolikus olev auk on kohe päris kindlasti selle jaoks, et õhk kätte saada süsteemist.
Seda metall torus olevat keermestatud ava kõigil paraku ei ole.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.01.13 21:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Salongiradikasse suunduvas voolikus olev auk on kohe päris kindlasti selle jaoks, et õhk kätte saada süsteemist.
Seda metall torus olevat keermestatud ava kõigil paraku ei ole. |
Lisaks veel see, et salongiradikasse suunduvas voolikus olev auk on ka üldjuhul körgeim punkt öhutuseks.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
mattu15
huviline
Registreerunud 25.08.12
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.13 08:07
|
|
|
Tänaseks siis kindlaks tehtud, et kuskilt kaob jahutusvedelikku. Aga nüüd siis ongi mure et kuidas kindlaks teha kust seda kaob, kus on tavaliselt
sellised kohad kust läbi võib ajama hakata. Kas mingisuguse lekkepeatajaga oleks võimalik see leke pidama saada, või pole neist eriti kasu?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 13.01.13 08:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mattu15
Tänaseks siis kindlaks tehtud, et kuskilt kaob jahutusvedelikku. Aga nüüd siis ongi mure et kuidas kindlaks teha kust seda kaob, kus on tavaliselt
sellised kohad kust läbi võib ajama hakata. Kas mingisuguse lekkepeatajaga oleks võimalik see leke pidama saada, või pole neist eriti kasu?
|
Ei ole soovitatav kasutada, ürita siiski leke leida ja likvideerida, mögina kasutamine vöib kaasa tuua suuremaid probleeme hiljem.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
mattu15
huviline
Registreerunud 25.08.12
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.13 17:17
|
|
|
Kust kandist peaks alustama lekke otsinguid. Millised kohad on kõige õrnemad kust tavaliselt lekkima hakkab ?
|
|
|
Urmo14
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 S-line 3.0 tdi Q
|
postitati 13.01.13 17:24
|
|
|
Lekkepeatajatele enamasti kahe käega vastu. Võid hakata hiljem ka oma salongi ja jahutusradikat vahetama
Kuna tosool on neoonikat värvi ( roheline, punane) siis lekkekoha tuvastab tavaliselt simaga. Käi lihtsalt kõik voolikud ja muud kohad üle, kust kaudu
jahutusvedelik käib. Kõige tavalisem kontroll hakkab auto alt, kuna vedelik voolab enamasti allapoole (diisel pidavat n.ö ronima). Aja auto kanaline
ja hakka otsima märga kohta. NB! Kui ei ole kindel kas see on vesi, õli, diisel vms siis pista näpu ots vastu ja maitse tosool on magusa maitsega (aga mürgine, niiet magusasõbrad võivad suu puhtaks pühkida )
|
|
|
series
huviline
Registreerunud 25.12.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Allroad 2009
|
postitati 19.02.13 14:02
|
|
|
Sai ette võetud ka oma A4 salongiradika vahetus, varem vahetanud ei ole ja kahekesi sai 5 tunniga hakkama. Juppideks peab võtma jah kogu armatuurlaua.
Lisan ka lingi piltidest ja eks ise igaüks näeb, mis võib olla tema radikas, kui sooja enam eriti ei puhu. Nüüd uus radikas, puhas filter ja tosool
sees ning hoopis teine tera.
PILT 1
PILT 2
PILT RADIKA SISUST 1
PILT RADIKA SISUST 2
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 19.02.13 16:55
|
|
|
Millest selline sodi sees
Kas oleks asja päästa andnud kui oleks ainult radika sisepesu leebe vahendiga?
|
|
|
series
huviline
Registreerunud 25.12.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Allroad 2009
|
postitati 19.02.13 18:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Millest selline sodi sees
Kas oleks asja päästa andnud kui oleks ainult radika sisepesu leebe vahendiga? |
Ei oska öelda, millest selline sodi seal sees, kuna auto sai alles soetatud nädal aega tagasi. Selle radika pesuga ei saaks aravatavasti sellist
tulemust nagu uue radika paigaldamisega.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.10.16 08:58
|
|
|
Keegi julgeb mõne teise tootja salongiradikat ka soovitada peale Hella Behri? Selle hinnad 50-60€, aga teised (nissens, meyle, swag, febi jne) on
20-30€.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |