Deprecated: Implicit conversion from float 260230.00000000003 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Audi A4 3.0Q - 2000 - G2
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A4 3.0Q - 2000 - G2 (Vastuseid: 35 | Vaatamisi: 6337)
Uk_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 RS4

postitati 16.01.13 01:58 Tsiteeri


Viimase pildi põhjal tundub, et tagavedrud näitavad väsimuse märke (kui just ühtegi laipa ei juhtu pagasis vedelema) . Teisalt sobiks paremini silmale vaadata kui kõrgema profiiliga rehv paigaldada.


Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
G2
huviline



Registreerunud 18.10.07
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3.0Q

postitati 16.01.13 05:27 Tsiteeri


Tagumine ots on jah natukene liiga all. Võibolla tõesti vedrud juba ära väsinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
G2
huviline



Registreerunud 18.10.07
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3.0Q

postitati 09.02.13 11:34 Tsiteeri


Suurte otsimiste käigus sai lõpuks autole leitud originaal sumbutaja jooks. See, mis sinna alla ikka ehitatud oli katastroof. Ühesõnaga sai terve jooks "uus" alla. Täname siinkohal Jõujaama meeskonda jällegi. Peale vahtust selgus, et vasakpoolne kollektori tihend ka lekkbi. Järgmisena lähebki tegemisse: mõlemad uued kollektori tihendid+ õlivahetus. Kerge pilt uuest tagaotsast. Pilt võib küll petta, aga pütid on ühel kõrgusel.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/404/387/01011935992d22b.jpg

Kaspar.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andzz
huviline

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 09.02.13 15:56 Tsiteeri


Vaev nähtud ja tulemus kohe näha, väga viis!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
G2
huviline



Registreerunud 18.10.07
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3.0Q

postitati 09.02.13 18:24 Tsiteeri


Eks ma püüan ikka masinat korras hoida. Küsimus järgnev, kuna olen suhtleliselt võhik Audide kohapealt, siis äkki keegi oskab mulle öelda kuidas hakkavad tööle tulede pesurid? Ei ole suutnud ise veel läbi hammustada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 09.02.13 18:28 Tsiteeri


Endal vähemalt hakkavad tööle, kui natuke kauem kojameeste kangi pesu asendis hoida, ehk enda poole tõmmatud asendis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
G2
huviline



Registreerunud 18.10.07
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3.0Q

postitati 09.02.13 18:34 Tsiteeri


Seda versiooni proovisin, aga ei mõhkugi. Võibolla on peetis need siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
xpr
huviline



Registreerunud 10.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: e46 330d

postitati 09.02.13 23:42 Tsiteeri


Kas tuled ikka põlesid kui neid proovisid? Ja kas klaasipesu vedelik oli ikka tulepesuri jaoks vaja mineva tasemeni, täpselt ei tea.. kas B6 on ka nii, et need pumbad seal erineval tasemel ja päris lõpus enam tulepesurid ei tööta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiire-lauri
huviline



Registreerunud 30.07.06
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 3,0 Q

postitati 10.02.13 11:28 Tsiteeri


Näita mõnda pilti uuest sumpsist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Mihkel.
huviline



Registreerunud 18.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1997 1.6 74kw

postitati 10.02.13 14:40 Tsiteeri


Nägin täna seda masinat Võsul liikumas mõned tunnid tagasi. Hääl oli selline mõnus ... vilisev :D Muidu huvitava taguotsaga.


Mihkel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
G2
huviline



Registreerunud 18.10.07
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3.0Q

postitati 14.02.13 17:56 Tsiteeri


Eks millalgi kui auto tõstuki peale läheb, teen sellest sumbutaja jooksust pildi, kuigi tegu täiesti originaal väljalaskega. Eks ma pean siis katsetama seda tulede pesuri asja, kui paak pilgeni täis. Mismõttes hääl oli vilisev?
Nüüd on tekkinud uus anomaalia. Kui kellegil on midagi sarnast juhtunud, siis võib mind aidata. Sõites ning samas kohapeal käies, viskab vahest spidomeetri plokis tuled kustu+ kliima täiesti pildiduks ning kustutad ära nii esi kui tagu tuled. Mingi aja vältel tulevad tagasi. Ainukesed mis, põlema jäävad on xenonid, poleks neid, siis sõidaks öövaatlus seadmega vist. Äkki keegi oskab mulle mingit nõua anda.

Kaspar.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.5% - SQL: 59.5%]