Edik
huviline
Registreerunud 01.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.01.13 09:43
|
|
|
Infot A6 ja A4 kohta.
Tere.
Kuna plaanis "uus" sõiduk soetada ja eelmised autod kõik Bmw-d olnud siis uuriks asjatundjate käest kahe huvipakkuva auto kohta.Võib olla mõni
pädevam isik siit foorumist on käinud neid oma käega katsumas.
A6 2.8 Q 1998a.
http://www.auto24.ee/used/1208105
A4 1.8T 2001a.
http://www.auto24.ee/used/1013012
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 01.01.13 10:43
|
|
|
Need masinad ju pea sama erinevad, kui siga ja kägu.
Enne pead endale mingid vajadused/omadused selgeks saama, mida eelistada.
|
|
|
Edik
huviline
Registreerunud 01.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.01.13 10:49
|
|
|
Enda arust väljendasin ennast piisavalt selgelt,et soovin nende kahe auto kohta infot kui keegi on neid käinud vaatamas?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 01.01.13 10:53
|
|
|
Ise küsid, kumma autot soovitate.
Ja teadmata eelistusi, ei saa ju midagi ka öelda.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 01.01.13 10:53
|
|
|
Vaatamas käinud pole, kuid..
A6- suurem, mugavam, antud juhul nelivedu, suur mootor, kütusekulu linnas 15.4, maanteel 8.2, keskmine 10.8
A4- väiksem, natuke uuem, esivedu, mõistlikum mootor, kütusekulu linnas 11.3, maanteel 6.4, keskmine 8.2
Yanekkul on õigus, täiesti erinevad masinad igast otsast. Kütusekulu, mahutavuse, välimuse, veermiku jne poolest.
|
|
|
|
Edik
huviline
Registreerunud 01.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.01.13 11:10
|
|
|
Muutsin siis veits postitust.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 01.01.13 14:34
|
|
|
Mille järgi valisid? Heleda nahksisu järgi? 
Vaevalt see esivedu pikaajalist bemmimeest pikalt köidab...
|
|
|
|
Edik
huviline
Registreerunud 01.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.01.13 16:22
|
|
|
Kuna auto ostu eelarve 4000Euri siis selle järgi sai ka audisi uuritud ning need kaks jäid sõelale.
Ps. Nahksisu peab autol kindlasti olema.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 02.01.13 06:33
|
|
|
Olen siis järgmine, kes konkreetsetest masinatest midagi teadmata siia kirjutab
Pole need masinad nii siga ja kägu midagi, et neid valikul ühte listi ei võiks panna, tegemist ju a4-ja puhul b6-ga, üldjoontes c5-st on ikka palju
vastupidavam, kuigi jah, eks teatud vanusest mängib eelnev ajalugu rohkem rolli.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 02.01.13 16:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Olen siis järgmine, kes konkreetsetest masinatest midagi teadmata siia kirjutab
Pole need masinad nii siga ja kägu midagi, et neid valikul ühte listi ei võiks panna, tegemist ju a4-ja puhul b6-ga, üldjoontes c5-st on ikka palju
vastupidavam, kuigi jah, eks teatud vanusest mängib eelnev ajalugu rohkem rolli. |
Mille poolest on C5 üldjoones palju vastupidavam, kui B6?
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
jass
huviline
Registreerunud 24.02.05
Asukoht: Tallinn-Tartu-Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 1,8TQ & A6 2,8 & BMW 525
|
postitati 02.01.13 17:07
|
|
|
Kirjutati ju, et B6 on vastupidavam kui C5.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 02.01.13 17:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jass
Kirjutati ju, et B6 on vastupidavam kui C5. |
Lugesin kiiruga, minu viga 
Kuid see ei muuda küsimust.
Olles ise nii c5 kui b6 omanud, ei ütleks et üks teisest oluliselt vastupidavam oleks.
Suht sama sild, tehnika.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 02.01.13 17:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Tsitaat: | Algselt postitas: jass
Kirjutati ju, et B6 on vastupidavam kui C5. |
Lugesin kiiruga, minu viga 
Kuid see ei muuda küsimust.
Olles ise nii c5 kui b6 omanud, ei ütleks et üks teisest oluliselt vastupidavam oleks.
Suht sama sild, tehnika. |
Vaata kasvõi statistikat, ega ise paari auto omamine ei näita midagi, näiteks TÜV statistika paarikümne tuhande auto kohta on aga hoopis teine
tera
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 02.01.13 17:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Vaata kasvõi statistikat, ega ise paari auto omamine ei näita midagi, näiteks TÜV statistika paarikümne tuhande auto kohta on aga hoopis teine
tera |
Kiire otsingu tulemusena leidsin sellise lehekülje ja kui võtta aluseks
2004a tulemused (1-3a. autode seas), siis vigade esinevus:
A6: 5,9%
A4: 4,3%
edit:
2011a. tulemused 10-11a. vanuste autode seas oli tulemuseks:
A6: 28,7%
A4: 27,5%
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 02.01.13 18:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Vaata kasvõi statistikat, ega ise paari auto omamine ei näita midagi, näiteks TÜV statistika paarikümne tuhande auto kohta on aga hoopis teine
tera |
Kiire otsingu tulemusena leidsin sellise lehekülje ja kui võtta aluseks
2004a tulemused (1-3a. autode seas), siis vigade esinevus:
A6: 5,9%
A4: 4,3%
edit:
2011a. tulemused 10-11a. vanuste autode seas oli tulemuseks:
A6: 28,7%
A4: 27,5% |
Vaata, et ikka teemaalgataja mainitud mudelid võrdled, sinu toodutel on valdavalt vist ikka b5 a4, võta kaks aastat uuemad masinad (näiteks 2011 8-9a
vanad) ja näed mida ma silmas pidasin, seal on konkreetselt c5 vs B6.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 02.01.13 18:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Vaata, et ikka teemaalgataja mainitud mudelid võrdled, sinu toodutel on valdavalt vist ikka b5 a4, võta kaks aastat uuemad masinad (näiteks 2011 8-9a
vanad) ja näed mida ma silmas pidasin, seal on konkreetselt c5 vs B6. |
Olgu, võtame siis:
A4: 15,4%
A6: 22,3%
Ka see numbriline vahe ei võrdu imho. sõnades "oluliselt vastupidavam."
Näen ise päevast - päeva seoses tööga kõnealuseid autosid ja siiani pole küll täheldanud, et üks oleks teisest "oluliselt vastupidavam."
OT lõpetuseks: Kui c5 suurus ja nelivedu pole oluline, siis võtaks ise b6 - välimuse ja mugavamate istmete poolest, kütusekulus on ka ilmekas vahe
olemas 
edit: Lõpuks tuleb ikkagi tõdeda, et remondid/hooldad seda rohkem, mis käest lastud!
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 02.01.13 20:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Vaata, et ikka teemaalgataja mainitud mudelid võrdled, sinu toodutel on valdavalt vist ikka b5 a4, võta kaks aastat uuemad masinad (näiteks 2011 8-9a
vanad) ja näed mida ma silmas pidasin, seal on konkreetselt c5 vs B6. |
Olgu, võtame siis:
A4: 15,4%
A6: 22,3%
Ka see numbriline vahe ei võrdu imho. sõnades "oluliselt vastupidavam."
Näen ise päevast - päeva seoses tööga kõnealuseid autosid ja siiani pole küll täheldanud, et üks oleks teisest "oluliselt vastupidavam."
OT lõpetuseks: Kui c5 suurus ja nelivedu pole oluline, siis võtaks ise b6 - välimuse ja mugavamate istmete poolest, kütusekulus on ka ilmekas vahe
olemas 
edit: Lõpuks tuleb ikkagi tõdeda, et remondid/hooldad seda rohkem, mis käest lastud! |
Kui kogu skaala ulatus on 8-st 36-ni ehk ca 28%, siis 7% võrra erinevus on ligi neljandik skaalast, kui see ka ei ole oluline vahe, mis siis üldse on?
Kohad on ka tabelis vastavalt 12. ja 44., kui see on sinu arust väike erinevus, siis mis ma sinuga ikka vaidlen, igaühel oma arvamus. Sama moodi võib
ruumikuses ka siis vaielda, et noh mis see kümme sentimeetrit auto juures ikka on
Tõsi on muidugi see, et rohkem käest lastud masin nõuab tulevikus rohkem investeeringuid, seetõttu võibolla ka üks odavaim b6 ei ole mõistlik valik,
loomulikult leidub ka odavaid ja häid masinaid, ma lihtsalt väga ei loodaks.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.01.13 06:42
|
|
|
C5 on mingi 4-5a vanem mudel ka. Raipekssõidetuid esineb juba rohkem.
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 03.01.13 08:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kui kogu skaala ulatus on 8-st 36-ni ehk ca 28%, siis 7% võrra erinevus on ligi neljandik skaalast, kui see ka ei ole oluline vahe, mis siis üldse on?
Kohad on ka tabelis vastavalt 12. ja 44., kui see on sinu arust väike erinevus, siis mis ma sinuga ikka vaidlen, igaühel oma arvamus. Sama moodi võib
ruumikuses ka siis vaielda, et noh mis see kümme sentimeetrit auto juures ikka on
Tõsi on muidugi see, et rohkem käest lastud masin nõuab tulevikus rohkem investeeringuid, seetõttu võibolla ka üks odavaim b6 ei ole mõistlik valik,
loomulikult leidub ka odavaid ja häid masinaid, ma lihtsalt väga ei loodaks. |
Kui minu algse küsimuse juurde tagasi tulla, siis mille poolest on A4 oluliselt vastupidavam?
Võttes ühe aasta autod, samade mootorite ja varustusega, kas on üldse mingit vahet, peale kasutaja?
Statistika ei kajasta ju mis mootoriga/veovalemi/k.kastiga autod paremini TÜ läbivad ja millised mitte.
Käesolevad autod on juba 11a+ vanad ja hooldada/remontida tuleb neid mõlemaid, ühel tead kohe mida vaja, teisel lihtsalt natukene hiljem 
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
Mike22
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.13 22:23
|
|
|
See A4 on juba mingi aasta või kauem müügis, midagi seal vist valesti, kui keegi ei osta.
|
|
|
-WMX-
huviline
Registreerunud 18.12.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 3.2FSI S-line
|
postitati 26.01.13 22:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mike22
See A4 on juba mingi aasta või kauem müügis, midagi seal vist valesti, kui keegi ei osta. |
Olen käinud seda A4 vaatamas, mingi nurga alt vaadata siis kõrvalistuja ukse alumine osa pisikesi mõlke täis. Kui sisse istusin siis hakkas kohe silma
kliimanupud, mis olid Eriti kulunud, lisaks topsihoidja katted kadunud, kui üritasin kindalaegast avada siis jäi link pihku, lisaks sisemised
käepidemed kriimulised ja kulunud. Autos vist kunagi kõvasti suitsetatud ka, kahtlane lehk ka sees ja kui hästi mäletan siis laes oli koniga
kõrvetatud jälg. Ei usu, et see läbisõit õige ja need kulumisjäljed annavad veel rohkem kahtlust seda arvata. Aga mootor käivitus ilusti, arvestades
seismist külmade ilmadega. Proovisõidu tegin ka, sillad tundusid vaiksed aga minekut ei saanud kahjuks proovida, kuna autol suvekad all.
m.k
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.01.13 08:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -WMX-
Tsitaat: | Algselt postitas: Mike22
See A4 on juba mingi aasta või kauem müügis, midagi seal vist valesti, kui keegi ei osta. |
Olen käinud seda A4 vaatamas, mingi nurga alt vaadata siis kõrvalistuja ukse alumine osa pisikesi mõlke täis. Kui sisse istusin siis hakkas kohe silma
kliimanupud, mis olid Eriti kulunud, lisaks topsihoidja katted kadunud, kui üritasin kindalaegast avada siis jäi link pihku, lisaks sisemised
käepidemed kriimulised ja kulunud. Autos vist kunagi kõvasti suitsetatud ka, kahtlane lehk ka sees ja kui hästi mäletan siis laes oli koniga
kõrvetatud jälg. Ei usu, et see läbisõit õige ja need kulumisjäljed annavad veel rohkem kahtlust seda arvata. Aga mootor käivitus ilusti, arvestades
seismist külmade ilmadega. Proovisõidu tegin ka, sillad tundusid vaiksed aga minekut ei saanud kahjuks proovida, kuna autol suvekad all.
|
Sõltuvalt kasutajast võivad need detailid eriti kiirelt kuluda, täpselt, kliimanupud, ükse käepidemed seest poolt (mitte lingid) ning puruneb ka
kergelt see kindalaeka hoob (õnneks seda ka ilma selleta ok avada kõrvalt, aga siiski), lisaks sellele kulub ka automaatsete tulede puudumisel
tuledelüliti. Paljud näpivad teadmata põhjustel ka neid kliimanuppe eriti palju, selle pärast ka kuluvad. B5-l olid need tundmata probleemid Igatahes nende alusel läbisõitu hinnata eriti ei saa! Kui need sinu loetletud
asjad on ainukesed vead, siis on selle raha eest ikka autot kõvasti.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
|