Lehekülgi: 1 2 3 |
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 02.01.13 20:34
|
|
|
No seda varrast on timmitud igatepidi. Eks üritan homme v lähipäevil selle õige faili teha. Muidu pihustid 25% suuremad ja turbo ka mõeldud 25%
suuremale mootorile, kes veel ei teadnud.
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 02.01.13 20:47
|
|
|
Mis siin ikka pead vaevata, pane WG-ga turbo aktuaator külge ja voolik sisselaskesse, peaks töötama samas suunas isegi Pole mingit elektrit.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 03.01.13 13:09
|
|
|
Ma loodan, et sa testid autot kuskil lennuväljal või kinnisel laial teelõigul... üks klubiline meil on end juba korra peaaegu kirstu testinud...
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 03.01.13 15:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
No seda varrast on timmitud igatepidi. Eks üritan homme v lähipäevil selle õige faili teha. Muidu pihustid 25% suuremad ja turbo ka mõeldud 25%
suuremale mootorile, kes veel ei teadnud. |
Päris nii asi ikka ei käi.
Logi on väga hea. Põhimõtteliselt võid ka vähemat vahemikku logida näiteks, 1500 kuni 4000, piinad mootorit veidi vähem, aga analüüsimise koha pealt
on logi perfektne nii, nagu ta praegusel kujul on.
Kui sa ta põhja vajutad, kas taga on täielik kuuvarjutus praegu?
Suht vinge boost creep on praegu masinal. Kütusekogus ning ka süütenurk sellele kütusekogusele on vaja paika panna normaalselt.
Samuti ma arvan, et võiks vabalt panna 3-se või 4-se mapi ning rõhku vähe rohkem tarbida, sest see turbo jõuab 2.5 TDI peal ka 1.45-1.5 puhuda, mis
siis 1.9 tdi peal rääkida... Loomulikult vajab see seadistamist, niisama seda tehes läheb asi veel hullemaks.
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 03.01.13 16:37
|
|
|
Eks ma pean siis sinu juurde Tartu tulema kui ma saan suurema map anduri ja suurema cooleri, siis peaks asi minu silmis olema valmis. Rõhku tahan jah
vähemalt 1,7bar-i peale panna, muidu pole pointi asjal Suurem map
4bar-ine maksab 77€ koos vahejubinaga, et ta sinna sisse ilusti istuks. Sõbra audi 2,5tdi sõidab ka 1,5bar-iga. Hetkel taga jah suht tume ikka, aga
parem kui kange softiga.
Nii, et prj pead end valmis panema, nii kui need 2 asja mul tehtud saad sina selle auto oma kätte. Aga praegu on ikka jama, et miks ta rõhku koguma
hakkab? Ma ei saa ju mingit rõhku peale timmida kui ta seda hoida ei oska
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 03.01.13 22:25
|
|
|
Mis mõttes rõhku koguma?
Sa mõtled seda, et miks rõhk käest ära läheb?
Seepärast, et turbo on üsna tootlik ning sul on ilmselt nii süütenurk veidi paigast (pihustid ju muutusid) kui ka kütust väga palju endiselt peal.
See ei ole tegelikult üldse normaalne, et diislil mingi hull lont taga. Kui tagant ikka üsna kuuvarjutus, siis see on ka selle ülerõhu tootmise
põhjuseks.
Normaalselt seadistatud tänavaringluse diislid liiguvad mujal maailmas vägagi mõõduka tahmaga, isegi kui seal on üsna palju võimsust taga...
Kui kütusekogus normaalsemaks keerata, siis ei teki probleemi enam... Tegelikult vajab kogu pumba kalibratsioon üle vaatamist, et asi endiselt
normaalselt toimetaks.
Peale seda võib kõrgelt rõhku peale keerata ning ka kütust vastavalt peale keerata.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 14.01.13 17:04
|
|
|
Mis saanud on?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 21.01.13 18:27
|
|
|
Kuna viga on ikka alles aga avaldub harvemini siis sai siin veel vaadatud ja otsitud ja vw klubist jäi silma seline link http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=90734
Seal teemas on kirjas ,et duty cycle peab olema hoopis 80% mitte 100% nagu siin varem kirjutatud on. Katsub seda asja lähiajal seal timmida sinna 80%
juurde ja vaatab mis siis saab.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.01.13 18:44
|
|
|
Kui 100% diagnostikas on, siis pole elektroonikal enam midagi teha.
80% tähendab, et veel on 20% varu rõhku maha keerata.
Oma asi, kas te selle timmimisega ta 80% üldse saate. Ma millegi pärast siin loetu põhjal arvan, et ei saa.
Kui saate, siis olete midagi alguses väga valesti teinud.
|
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 23.01.13 17:29
|
|
|
Lihtsam oleks ju võtta aktuaatoril vaakumvoolik küljest ja minna sõitma, on kohe näha kas ikka toodab ülerõhku. Kui ikka liiga palju siis turbos viga
ju. Kui aga korras ilma vaakumita siis ajaks edasi järge elektroonika suunas.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 23.01.13 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tehnic
Lihtsam oleks ju võtta aktuaatoril vaakumvoolik küljest ja minna sõitma, on kohe näha kas ikka toodab ülerõhku. Kui ikka liiga palju siis turbos viga
ju. Kui aga korras ilma vaakumita siis ajaks edasi järge elektroonika suunas. | KUIDAS SAAB 2 TURBOT OLLA SAMASUGUSE VEAGA?
Tehke see mulle selgeks. Nv maanteel sõites oli jälle samamoodi lukus nagu ennem mainitud. Tundub, et ma ei saa ennem selle auto viga teada,
kui asi pole käinud PRJ juures seadistamises.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.01.13 02:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tehnic
Lihtsam oleks ju võtta aktuaatoril vaakumvoolik küljest ja minna sõitma, on kohe näha kas ikka toodab ülerõhku. Kui ikka liiga palju siis turbos viga
ju. |
Stock auto puhul ehk tõesti.
Siin ei ole asi aga enam stock, samas soft on stock masinale.
Kui sinna kütet julmalt peale antakse (mida võib eeldada nende pihustitega ja stockile mõeldud softiga), siis võib turbo geomeetria ka täiesti avatud
olla, tolku sellest nagunii pole ju.
Oleks mingit lairiba kella, millega mõõta, siis saaks kontrollida, mis segu teeb.
Kui ca 15:1-st rikkam asi juba, siis on probleem selgelt selles.
Tegemist ikka VNT turboga, mitte wastegate-ga. Wastegate-ga on jah nii, et "on-off" kõik värk (kui wastegate piisavalt suur on).
VNT-ga aga on see, et mingi hetk on sul labad maks. seisundis ning kui selle rõhu jaoks endiselt liiga palju kütet peale tuleb, siis rõhk lihtsalt
hakkab tõusma. Sellega pole midagi teha.
|
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 24.01.13 18:43
|
|
|
kui avatud labadega ka rõhku ei piira siis suuremat turbot ju vaja! Kes siis kütet vähemaks hakkab keerama Samas kõik kurdavad oma limp modet igalpool, aga minu rõhukell on koguaeg 2bar peal põhjagaasiga(labad kinni
tahmanud), ei teki mingit limpi
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.02.13 15:14
|
|
|
Natuke aega möödas, aga.
Tsitaat: | Algselt postitas: Tehnic
kui avatud labadega ka rõhku ei piira siis suuremat turbot ju vaja! |
Ei ole. Probleem on selles, et küsitud rõhukoguse kohta on liiga palju kütust.
Tsitaat: | Kes siis kütet vähemaks hakkab keerama |
Normaalsed inimesed ei keera, kütet mitte ühe parameetriga, vaid ikka kütusekaarte seadistades.
Iga mingisuguse rõhu jaoks on oma kütusekogus. Kui rõhku ei suudeta piirata, siis on lihtsalt kütet ilmselgelt ropult liiga palju, aga boosti liiga
vähe.
Lahendus on seadistus, selline, et rõhk ja kütusekogus oleks omavahel vastavuses. Ehk siis rõhku juurde keerata ja enam ei teki probleemi ning jõudu
tuleb juurde, kuna põlemine efektiivsem.
Tsitaat: | Samas kõik kurdavad oma limp modet igalpool, aga minu rõhukell on koguaeg 2bar peal põhjagaasiga(labad kinni tahmanud), ei teki
mingit limpi |
Tubli, siis on piirajad maha võetud lihtsalt. Saad turbot sagedamini vahetada.
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 03.03.13 16:30
|
|
|
Panin prooviks teise map-i peale ja nüüd hoiab 1,5bar ilusti. Ehk siis map-i vahetusega sain 0,3-0,4 bar-i juurde, aga jama see, et rõhku lööb korraks
u 2,2 bar-i kellal ja sis hakkab 1,5bar hoidma. Sain proovida 3 ja 4 käiguga ja hoidis peaaegu lõpuni ja ennem piirajat hakkas rõhk vaikselt langema.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 13.02.14 11:00
|
|
|
Kirjutan siia teemasse oma lahenduse ka. Eemaldasin chipi ja kõik korras. Nüüd ootan kevadet/suve, et PRJ soft peale panna. Niikaua naudin originaali
Positiivne on see, et softi raha sain tagasi + rohkem no-name chippe ei
paigalda
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |