Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5TDI Turbo rõhu kõikumine (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2451)
v.kadastik
huviline



Registreerunud 30.11.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.12 14:55 Tsiteeri
2.5TDI Turbo rõhu kõikumine



103kW Audi 2.5TDI mootoril on esinenud turbo rõhu ebameeldiv kõikumine, mis esineb täisgaasiga kiirendades. Sai koduste vahenditega sisselaske kollektorist mõõdetud, et turborõhk läheb kuni 1,5bar'i ning seejärel kukub 0,8Bar'i peale ning seda järjepideva tsüklina ( nii kaua kuni kiirendus kestab). Sõites/kiirendades väljendub see auto ebaühtlases kiirendamises. Olgu mainitud, et arvulised väärtused on umbmäärased, sest mõõtmisel sai kasutatud käepäraseid vahendeid, mille mõõtmistäpsus ei ole kindlasti kõige parem.
On keegi sarnase probleemiga kokku puutunud ja oskab juhtniite jagada ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
joss122
huviline



Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.12 19:29 Tsiteeri


Kas kiirendades (kui rõhk maha langeb) lööb tagant musta välja - kui ei siis ma arvan, et probleeme on mingi solenoidiga või kõrgsurvepumbaga ehk siis küttega.

Rõhk on sõltuvuses küttega.

Kui lööb musta välja siis on probleeme rõhuga (turbo, solenoidid, rõhu lekked, westgate-i aktuaator jne.)

Katt umbes?

Kõige lihtsam viis neid vigu tuvastad on kaabel taha panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 28.12.12 20:16 Tsiteeri


Survesta turbost - sisselaskeni ära kõigepealt.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v.kadastik
huviline



Registreerunud 30.11.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.12 22:36 Tsiteeri


Rõhu langusel silmnähtavat tomu ei ole täheldanud, ei ole seda ka maininud minu taga sõitnud isikud.
Kas antud mootor on juba piisavalt tark, et teavitada pumba, wastegate'i vms veast ?
Katalüsaatori ummistuse kohta ei oska ma midagi öelda, auto kiirendab väga hästi, musta ei viska ühestki asendist, ülevaatusel kõik näidud kenasti alla normide.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v.kadastik
huviline



Registreerunud 30.11.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.12 22:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Survesta turbost - sisselaskeni ära kõigepealt.


Mida Sa selle all täpsemalt silmas pead ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.12 23:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: v.kadastik
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Survesta turbost - sisselaskeni ära kõigepealt.


Mida Sa selle all täpsemalt silmas pead ?


Kontrolli rõhu lekkeid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 29.12.12 01:23 Tsiteeri


Minu arust ei tohiks üldse nii palju laaderõhku olla, kui asi chipitud just ei ole.
Pigem selline tunne, et rõhu juhtimine ei tööta normaalselt ning overboosti tõttu tuleb boost cut.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
joss122
huviline



Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.12 10:33 Tsiteeri


Kas nüüd see täpselt boost cut on, on neti teel raske arvata aga mingi ülerõhu teema see on.

Kaabliga saad vaadata kõik soleneidid üle (juhivad westgate-i).
Enda kogemusest võin öelda, et ennem kui ei tea kus viga on siis ei ole mõtet mehaaniliselt kallale minna. Toppi korralik kaabel taha (ma ei räägi veakoodi lugejatest) korralik programm peaks välja näitama reaalajas mis on valesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.12 17:08 Tsiteeri


Vaata see teema läbi ning puhasta turbo-wastegate vaheline metalltoru ära.
Enda masinal olid samad sümptomid aga peale puhastamist sai nagu asi parem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v.kadastik
huviline



Registreerunud 30.11.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.13 22:56 Tsiteeri


Saaga sai lõpu tänu http://auto-diagnostika.ee/ tegusale diagnostikule. Teostatud sai kodanik "medical" soovitatud toru puhastus, õhulugeja puhastus, ( visuaalselt nägi väga kole välja) enne puhastamist valetas ca 30% suuremat õhukogust. Süüde sai keeratud vähekene täpsemaks(oli varajane). Olenemata tuvastatud väikesest rõhulekkest intercooleri radika lõdviku juurest on probleem tänase seisuga kadunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]