v.kadastik
huviline
Registreerunud 30.11.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.12 14:55
|
|
|
2.5TDI Turbo rõhu kõikumine
103kW Audi 2.5TDI mootoril on esinenud turbo rõhu ebameeldiv kõikumine, mis esineb täisgaasiga kiirendades. Sai koduste vahenditega sisselaske
kollektorist mõõdetud, et turborõhk läheb kuni 1,5bar'i ning seejärel kukub 0,8Bar'i peale ning seda järjepideva tsüklina ( nii kaua kuni kiirendus
kestab). Sõites/kiirendades väljendub see auto ebaühtlases kiirendamises. Olgu mainitud, et arvulised väärtused on umbmäärased, sest mõõtmisel sai
kasutatud käepäraseid vahendeid, mille mõõtmistäpsus ei ole kindlasti kõige parem.
On keegi sarnase probleemiga kokku puutunud ja oskab juhtniite jagada ?
|
|
|
joss122
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.12 19:29
|
|
|
Kas kiirendades (kui rõhk maha langeb) lööb tagant musta välja - kui ei siis ma arvan, et probleeme on mingi solenoidiga või kõrgsurvepumbaga ehk siis
küttega.
Rõhk on sõltuvuses küttega.
Kui lööb musta välja siis on probleeme rõhuga (turbo, solenoidid, rõhu lekked, westgate-i aktuaator jne.)
Katt umbes?
Kõige lihtsam viis neid vigu tuvastad on kaabel taha panna.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 28.12.12 20:16
|
|
|
Survesta turbost - sisselaskeni ära kõigepealt.
|
|
|
|
v.kadastik
huviline
Registreerunud 30.11.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.12 22:36
|
|
|
Rõhu langusel silmnähtavat tomu ei ole täheldanud, ei ole seda ka maininud minu taga sõitnud isikud.
Kas antud mootor on juba piisavalt tark, et teavitada pumba, wastegate'i vms veast ?
Katalüsaatori ummistuse kohta ei oska ma midagi öelda, auto kiirendab väga hästi, musta ei viska ühestki asendist, ülevaatusel kõik näidud kenasti
alla normide.
|
|
|
v.kadastik
huviline
Registreerunud 30.11.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.12 22:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Survesta turbost - sisselaskeni ära kõigepealt. |
Mida Sa selle all täpsemalt silmas pead ?
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.12 23:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: v.kadastik
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Survesta turbost - sisselaskeni ära kõigepealt. |
Mida Sa selle all täpsemalt silmas pead ? |
Kontrolli rõhu lekkeid.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 29.12.12 01:23
|
|
|
Minu arust ei tohiks üldse nii palju laaderõhku olla, kui asi chipitud just ei ole.
Pigem selline tunne, et rõhu juhtimine ei tööta normaalselt ning overboosti tõttu tuleb boost cut.
|
|
|
|
joss122
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.12 10:33
|
|
|
Kas nüüd see täpselt boost cut on, on neti teel raske arvata aga mingi ülerõhu teema see on.
Kaabliga saad vaadata kõik soleneidid üle (juhivad westgate-i).
Enda kogemusest võin öelda, et ennem kui ei tea kus viga on siis ei ole mõtet mehaaniliselt kallale minna. Toppi korralik kaabel taha (ma ei räägi
veakoodi lugejatest) korralik programm peaks välja näitama reaalajas mis on valesti.
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.12 17:08
|
|
|
Vaata see teema läbi ning puhasta turbo-wastegate
vaheline metalltoru ära.
Enda masinal olid samad sümptomid aga peale puhastamist sai nagu asi parem.
|
|
|
v.kadastik
huviline
Registreerunud 30.11.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.13 22:56
|
|
|
Saaga sai lõpu tänu http://auto-diagnostika.ee/ tegusale diagnostikule. Teostatud sai
kodanik "medical" soovitatud toru puhastus, õhulugeja puhastus, ( visuaalselt nägi väga kole välja) enne puhastamist valetas ca 30% suuremat
õhukogust. Süüde sai keeratud vähekene täpsemaks(oli varajane). Olenemata tuvastatud väikesest rõhulekkest intercooleri radika lõdviku juurest on
probleem tänase seisuga kadunud.
|
|
|