Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi 80 1.8 S - 1987 - RistoN (Vastuseid: 60 | Vaatamisi: 18103)
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.13 12:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Pane endal auto sõitma ja tule ükskord läbi. Proovid neid avandi velgi mis mul on alla, pärast hakkavad meeldima. :D


Olen pilgu peale visanud küll nendele... Kui auto sõidab legaalselt tänaval juba, siis peaks tulema proovima küll. Kui isegi ei meeldi, siis saab 17" parema ettekujutuse nagunii. Pealegi, see sinu Coupe - tahaks näha küll!

Tsitaat:
Algselt postitas: jk.
B3 kerel tasub velgede valiku juures tähelepanu pöörata tagumise koopa stangepoolsele nurgale. See on nimelt painutatud kere vastu ja on ühtlasi ka esimene kerepunkt, mis rehviga kontakti otsima hakkab.


Suured tänud tähelepaneku eest - eks jätan meelde kui hakkan velgi valima.

Tsitaat:
17" ei ole kunagi alla proovinud, aga näiteks 225/55/R16 ei sobinud B3 kerele mitte kuidagi. Hetkel all 205/50/R16 ning 40mm madaldusvedrud ja ka sellise seadega annab koopakaar enda olemasolust teada. Kindlasti saab madala profiiliga rehvi 17" tolliga alla, aga kas sellel ka mõtet on jääb igaühe enda otsustada.


Mingil määral kindlasti mängivad rolli siin ka madaldusvedrud ja amordid ka - mida jäigem, seda vähem peaks olema probleemi. Eks näis!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Saareoks0
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro 2.5 TDI

postitati 25.02.13 07:39 Tsiteeri


17'' mille näite välja tõid on jah kuidagi krõbe hind,
kuskil 200 oleks veel normaalne.
Aga ega ma ka kursis polnud muidugi mis rehviga 17 alla läheks.
Golfile igastahes läheb 17/XXX/40, keskmist arvu ei oska päris nüüd öelda mis ta võis olla aga kuskil 215 äkki.
Kui saad siis proovi mingi 5 kodaraga velg ikka leida, need kuidagi mõnusamad all.
Aga mitte ümarate servadega nagu need noname veljed on. Sirged kodarad ikka ilusamad.

Kui näen kuskil ilusat 4 x 108 velge mis istub alla siis annan teada.
Otsustad ikkagi sina.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 25.02.13 11:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Saareoks0
17'' mille näite välja tõid on jah kuidagi krõbe hind,
kuskil 200 oleks veel normaalne.
Aga ega ma ka kursis polnud muidugi mis rehviga 17 alla läheks.
Golfile igastahes läheb 17/XXX/40, keskmist arvu ei oska päris nüüd öelda mis ta võis olla aga kuskil 215 äkki.
Kui saad siis proovi mingi 5 kodaraga velg ikka leida, need kuidagi mõnusamad all.
Aga mitte ümarate servadega nagu need noname veljed on. Sirged kodarad ikka ilusamad.

Kui näen kuskil ilusat 4 x 108 velge mis istub alla siis annan teada.
Otsustad ikkagi sina.


Golfi ja 80 tiiva osa on niivõrd erinev, et neid pole võimalik võrrelda kuidas veljed alla sobivad. Samuti saab palju väiksema ET'ga velgi golfi alla panna, kui 80.
PS: Ja wolfrace veljed ongi kallid, kuna tegemist on kvaliteetse firmaga mitte mingi borbet või muu sai mida pool Eestit täis on.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Saareoks0
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro 2.5 TDI

postitati 27.02.13 19:53 Tsiteeri


Ühed suht normaalsed 17'' veljed leidsin, rant ka lai ja iseenesest kenad veljed.
Jooksu hind 196 Euri.
http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=702131


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.13 12:08 Tsiteeri


Tänase seisuga on nii, et auto läks esiklaasi ja käsipiduritrossi vahetusse. Kuna hommikul oli kiire (pidi enne lõunat kohale viima), siis sai istmed sisse visatud ja proovisin autot käivitada, kuid ei õnnestunud. Arvasin, et asi on üsna tühjas akus ning see sai veidi laadimist ja proovitud ka "Quick-startiga", kuid ei miskit. Lihtsalt ei võta starterit järgi, ainult klõps käib.

Hetkel jäi asi sinnapaika ja köie otsas veetud töökotta, kus eespool mainitud töid hakati tegema. Õnneks oli vahemaa lühike sinna.

Ei kujuta ettegi mis viga on - vaatasin mõned juhtmed ja kaitsmebloki üle, kuid midagi valesti ei leidnud olevat. Hetkel kahtlustan seda sama vene releed, mis kunagi varem sai mainitud, sest siis kui selle relee lahti ühendasin, toimetas auto sama moodi nagu nüüd ning tagasi pannes toimetas nii nagu vaja. Selle relee osa võtsin juhtmestikust üldse välja, sest see oli osa alarmist.

Järele mõeldes oli see relee ühendatud paksu kollase juhtmega ühest nn otsast (ehk siis ilmselt sisend) ning teisest oli paksemat sorti punane/sinine või hoopis punane/must. Kas keegi oskab seostada siit midagi? Relee välja võttes ühendasin nood kaks kokku.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
reff20
bännitud topeltkonto



Registreerunud 21.10.12
Asukoht: Võru maakond
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.0 85KW

postitati 01.03.13 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RistoN
Pikk jutt...

Mul plõksus ka. Starter oli oma töö lõpetanud igaveseks(puksid olid katki ja ära söönud mähise).


Koodineeger.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.13 13:27 Tsiteeri


Sain täna auto kätte. Uurisin seda sama relee värki ning see ei põhjusta asju. Juhtmetest nii, et see oli punane/must paksemat sorti juhe, kuhu tuleb vool peale kui süüdet anda (st mitte lihtsalt süüde sees, vaid üritades käivitada). Ajasin seda veel taga ja kaitsmeblokki jõudis see välja küll (pinge sealhulgas).

Rohkem sealt hetkel ise ei oska küll järge ajada - mingi autoelektriku abi/teenust oleks vaja.

Tsitaat:
Mul plõksus ka. Starter oli oma töö lõpetanud igaveseks(puksid olid katki ja ära söönud mähise).


Ma pigem välistaksin starteri, sest eelmine kord käivitus auto väga kenasti ning starter käis alles pendiksi vahetuses ning kui oleks midagi seal jamasti olnud, siis küllap oleks mainitud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 02.03.13 13:35 Tsiteeri


No kontrolli kas starterile tuleb vool peale. KAs aku ja starteri vaheline juhe on korras ja teiseks kas "info" tuleb peale. Ära ainult multimeetrit kasuta. Pinge olemasolu võib olla, aga kui juhtmel kehva ühendus, ei pruugi ta vajalikku tarbimist ära toita. Kasuta näiteks idikaatorlampi või mingit autopirni vms, et katsetada voolu olemasolu.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.14 19:40 Tsiteeri


Oh kui palju on aega möödas. Nüüd hakkab asi taas elavnema ning täna sai auto vaevu tööle pandud.

Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
No kontrolli kas starterile tuleb vool peale. KAs aku ja starteri vaheline juhe on korras ja teiseks kas "info" tuleb peale. Ära ainult multimeetrit kasuta. Pinge olemasolu võib olla, aga kui juhtmel kehva ühendus, ei pruugi ta vajalikku tarbimist ära toita. Kasuta näiteks idikaatorlampi või mingit autopirni vms, et katsetada voolu olemasolu.


Ja sul oli õigus. Kuskil on mingi katkend või probleem ning starterini ei jõua vool.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.16 08:38 Tsiteeri


Äratame ikkagi asja üles.

Sai jälle selle kallale asutud ning uuesti tulede probleem lahendatud. Vahepeal oli tehtud mingi lahendus, mis siis ikkagi oli ajutine. Nüüd sain kaitsmebloki välja ja ajada sealt kaudu juhtmeid. Nimelt siis tulede pinge (kollane-must juhe) klemm oli blokis täiesti vales kohas. Leidsin õige koha ja nüüd on korras esituled.

Nüüd veel tuleks saada sellest starteri probleemist jagu. Alustan selle varem alarmiga seoses välja võetud releest pihta, sest need kaks juhet, seal tuleb ühest +12 ja teisest +12 süüdet andes. Tundub loogiline ja klapiks nagu sellise "skeemiga":

http://www.3dzubehor.com/webpics/Manualrelay2.jpg

Küll aga peaks ju olema originaalis selline relee kuskil? Ehk keegi oskab viidata, kust otsida?



PS! Panin külge punase pika tagatulede paneeli, aga kohe lukku külge ei pannud. Siis panin targa peaga luugi kinni. Kuidas see nüüd lahti saada?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.16 17:43 Tsiteeri


Tänase seisuga läheb auto kenasti süütest tööle. Töötab iseenesest kenasti, veidi nagiseb ja kragiseb - pole ju ammu liikunud. Lõppkokkuvõttes said juhtmed korda kaitsmebloki all ning asjalik juhe pandud starterile peale (solenoid?), mille abiga sai auto tööle.

Pagasniku luugi sai ka lõpuks lahti läbi tagaakna kõlariaukude.

Kuid enam luugi küljes tuled ei põle. Suunatuled ja pidurituli põleb, aga muud mitte. Luugi juhtmed katki?


Pärast kõvasti juhtmetega sehkeldamist (kogu selle aja vältel) ei toimi elektriaknad, peeglid ja katuseluuk. Kõik ilmselt ühe vea taga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.7% - SQL: 60.3%]