Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 25.12.12 17:02
|
|
|
A6 c4 2.5 TDI AEL ei käivitu.
Nii mure sis selline, et hakkasin hommikul 5 ajal tööle minema, aga auto läks nii 3-4 sekundiks käima ja sis suri välja. Ja uuesti käivitades enam ei
lubanudki. Ok mõtlesin, et filter kinni (jäi vahetamata ajapuudusel), ok siis võtsin pagassist uue filtri ja vahetasin ära, sai ka veits kytet
filtrisse valatud, kuid endiselt ei miskit, jebisin u tunnikese, siis tuli naabrimees ja pakkus abi, et tõmbame. Tõmbasime, niiet halb hakkas, ikka ei
miskit. Ja nii asi jäigi. Mõned päevad hiljem suutsin sebida akulaadija ja paar liitrit lahtist kytet (kanistriga mitte paagis), laadisin aku täis ja
kallasin filtri ka kurguni täis, aga ei miskit. Käia end lolliks. Pihusti
torud said lahti päästetud, lootuses et äkki pumbas õhk, ei miskit, solenoid kontrollitud - töötab, lõpuks sai pealevoolu voolik maha võetud ja suur
(u 300 ml) süstal otsa pandud ja kytus oma raskusega peale vajuma (enne pumpa mudugi), aga ikka vaikus...
Minu mõistus on otsas. Andke nõu. Arvutit pole olnud võimalus külge panna veel.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
Urmo14
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 S-line 3.0 tdi Q
|
postitati 25.12.12 17:40
|
|
|
Tuttaval oli sama jama aga 1,9 diisel vw. Tõmbasime ka ennast lolliks ja ei lubanudki. Siis peale tõmbamist panin kolm korda eelsüüdet, siis ootasin
tulede kustumiseni ja läks vaevaliselt tööle. Pöördesse ei lasknud minna. Tundub, et filter oli umbes. Kui käima saime siis asi paariks tunniks
korras. Kas paagis kondentsi ei või olla? Hoiad autot soojas või välistemperatuuri käes? Süüdet ei näppinud?
|
|
|
joss122
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.12.12 18:25
|
|
|
Magnet klapp toimid?
Immo ei jama? Immot saad petta sellega kui magnetklapile julmalt plussi peale vead.
Korralikul pumbal (enda kogemus) ei ole probleemi õhu välja käimisega ja kütte üles tõmbamisega.
Torustik on puhas?
Lihtne kontroll oleks pumba pealevoolu toru asetada 5L kanistrisse ja tagasivool ka kanistrisse. Hea on seda tööd teha kahekesi - üks käiab ja teine
vaatab (läbipaistev voolik peab olema) kas ja kuidas küte peale liigub. Kui kanistri küttega läheb tööle siis torustikuga mingi jama.
Kui kanistrist kütet üles ei võta siis pump persses.
Paagisisese võtturi sõel on puhas?
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 26.12.12 07:04
|
|
|
See solenoid mis kütte etteandmist reguleerib on töökorras, vool tuleb peale ja relee klõpsatab ja torustikuprobleem ei saa olla, sest kütus sai otse
pumbast peale. Tundub jh, et mingil põhjusel ei võta pump kytet sisse. Immo tuli kustub ilusti ära kui süüde sees on. Nädala lõpus saab arvuti taha
panna, siis äkki selgub miskit...
Ja auto seisab õues.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
kala100
huviline
Registreerunud 08.08.07
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2q
|
postitati 26.12.12 09:50
|
|
|
Tõenäoliselt kütsepumba rihm katki.
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 28.12.12 07:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kala100
Tõenäoliselt kütsepumba rihm katki. |
Kontrollitud - terve.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
martin253
huviline
Registreerunud 09.05.11
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 tdi 110kw. 1999a.
|
postitati 28.12.12 16:57
|
|
|
Kus kohas see sõel asub?
Kust ma selle kätte saan?
Kas kütuse filtri saab lahti ka võtta ja puhastada?
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 30.12.12 15:48
|
|
|
Suvel oli sama teema, mitte audiga aga volvo 2,5tdi mootoriga(pm sama). pumbarihmal hambad maas. Ma ka tükk aega mõtlesin ja otsin probleemi, sest
auto omal jalal sõitis ju garaazi.
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 04.01.13 08:29
|
|
|
Aga üks küsimus veel - äkki oskab keegi ära seletada mismoodi pumba märgid paika sättma peaks? Konkreetne joonis ja sõnaline kirjeldus oleks suureks
abiks. Peab ju kodust kuidagi liikuma saama ja kuhugi arvuti juurde sõitma, et süütenurk lõplikult paika sättida.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 04.01.13 10:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnts
Aga üks küsimus veel - äkki oskab keegi ära seletada mismoodi pumba märgid paika sättma peaks? Konkreetne joonis ja sõnaline kirjeldus oleks suureks
abiks. Peab ju kodust kuidagi liikuma saama ja kuhugi arvuti juurde sõitma, et süütenurk lõplikult paika sättida. |
Ise küsin, ise vastan - hooratta pealt null paika (esimene silinder üleval ü.s.s ja esimese silindri nukad üks kella 11 suunas ja teine kella 1
suunas) ja pumbapoolne nukaratas lahti keerata ja siis pumba märgid pumbarattast paika keerata (pumba peal V kujuline tähis ja pumbaratta peal
kriips).
Nii mulle õpetati ja loodan, et on teistelgi abi sellest.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|