texas0303
huviline
Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI
|
postitati 20.12.12 18:50
|
|
|
Audi külmalt käivitamise paranoia.
Tere.
Autoks Audi A6 2,5TDI 85kw mootori koodiga AAT
Jõudis ka selle talve õudus minuni ja enam autot käima ei saa. Sai siis uued eelsüüte küünlad pandud, kütte filter vahetatud, paagis olev sõel üle
vaadatud, uus 100A ja 900 käivitus vooluga aku ja ei midagi. Käisin DIA's autos ja poisid vaatasid ja ütlesid, et süüde on varaja võitu aga muud
öelda ei osanud. Vahetati kütuse filtri peal olev tagasi voolu klapp ära, käivitus muutus märgatavalt paremaks sooja mootoriga. Väljas juba üle -10
kraadi, autot käivitama minnes lasen kaks korda eelsüüdet, ootan relee klõpsu ära ja käivitama hakates lubab, lubab, lubab aga käima ei lähe. Köis
järgi panna ja teise käiguga vaikselt sidurit libistades hüppab kohe käima, mitte et peaks mitut ringi mootorit ringi ajama. Starter tõmba jõuliselt
ja kiiresti.
Foorumis ringi tuiates leidsin palju samasid teemasid, proovitud igasugu nippe ja trikke mida soovitati, aga ei midagi.
Panin siis vag com'i taha ja näitajad olid sellised.
Ise eriti hästi seda vag comi ei jaga, äkki mõni targem oskab nendest näitajatest midagi välja lugeda ja nõu anda.
Tänud ja loodam mõistmist.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.12.12 19:03
|
|
|
Süüde on väga varane ja kütusekogus on liiga suur. Süüte viga ka sees sest süüde liiga varane. Sellise nurgaga ppeaks -30 nega ka laksust käima
minema. Minul sellisese kütusekogusega oli öö koguaeg taga ja tühikäigul puterdas. Endal on süüde 3,5 -4 ja -22 kraadiga eile polnud käivitusega
probleemi. Viga on kuskil mujal kuid kütuse võid koomale panna nii 4 peale. Otsi foorumist 2,5 tdi mõõteväärtustest on suur teema.
|
|
|
texas0303
huviline
Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI
|
postitati 20.12.12 19:17
|
|
|
Kütus olen pannud sinna 3,5 - 4 kanti aga siis kütte kulu maru metsik sinna 8l sajale keskmineja maanteel üle 6, praegu sõidan (Kui on abilisi, kes
käima viitsivad tirida) 5,8-6,2 l keskmine ja maanteel saan 4 kopikaid peale. Kütuse panin täpselt selle piiri peale et ei puterdaks. Aga kas see ei
või käivitamist mõjutada, et uputaks nagu üle või midagi?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.12.12 19:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: texas0303
Kütus olen pannud sinna 3,5 - 4 kanti aga siis kütte kulu maru metsik sinna 8l sajale keskmine, praegu sõidan (Kui on abilisi, kes käima viitsivad
tirida) 5,8-6,2 l keskmine. Kütuse panin täpselt selle piiri peale et ei puterdaks. Aga kas see ei või käivitamist mõjutada, et uputaks nagu üle või
midagi? |
Eiusu se pigem peaks parandama. Küünlad on korras ja saavad ühendust?
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 20.12.12 19:22
|
|
|
Kõigepealt pump paika keerata. Soovitan proovida mõne teise pumba pealt pumba ja pihustitorude vahelisi klappe ja suretussolenoidi. Seda muidugi siis
kui viga tekkis järsku ja eeldusel, et pihustid ise rõhku peavad, mitte ei lase silindrisse.
|
|
|
texas0303
huviline
Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI
|
postitati 20.12.12 19:29
|
|
|
Küünlad 4-5 päeva tagasi uued pandud. Kontrollisn peale tulevat voou ka mis jäi sinna 9,9V kanti. Kas need klapid ja suretussolenoid ei peaks kõik aeg
seda jama tekitama. Kui auto käima ära saan siis 5 minutit töötab on poole pöörde pill. Viga ei tekkinud järsku. Esimeste külmadega tahtis juba pikka
käiamist, aga siis sai vähemalt käima, aga nüüd lootusetu.
|
|
|
texas0303
huviline
Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI
|
postitati 20.12.12 19:30
|
|
|
Kas ei või mõni andur lolli mängida? Kui suurt rolli mängib käivitamisel kütuse temp andur?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.12.12 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: texas0303
Küünlad 4-5 päeva tagasi uued pandud. Kontrollisn peale tulevat voou ka mis jäi sinna 9,9V kanti. Kas need klapid ja suretussolenoid ei peaks kõik aeg
seda jama tekitama. Kui auto käima ära saan siis 5 minutit töötab on poole pöörde pill. Viga ei tekkinud järsku. Esimeste külmadega tahtis juba pikka
käiamist, aga siis sai vähemalt käima, aga nüüd lootusetu. |
Küünla piibud võivad peal olla aga nad ei pruugi ühendust anda. Uuest küünlast on nii vähe kasu.
|
|
|
texas0303
huviline
Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI
|
postitati 20.12.12 19:34
|
|
|
Kuidas selle kontrollimine välja võiks näha?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.12.12 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: texas0303
Kuidas selle kontrollimine välja võiks näha? |
Pihusti august on näha punased tipud. Aga kui piibud on viletsad siis tuleks uued otsida või se plast selt maha murda ja klemmid otse küünlakülge
panna nii, et hea ühendus oleks.
|
|
|
texas0303
huviline
Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI
|
postitati 20.12.12 19:42
|
|
|
Tänud hea soovituse eest, homme üritan piibud maha murda sealt ja korralikult külge kruttida küünlale.
|
|
|
martin253
huviline
Registreerunud 09.05.11
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 tdi 110kw. 1999a.
|
postitati 21.12.12 07:48
|
|
|
Mul endal ka põhimõtteliselt sama jama.
Eelmine õhtu käis kõik normaalselt, aga hommikul korraks läks käima ja vaikus, nüüd tulid jahutus vedeliku ja õli kannu punased hoiatus tuled ette.
Kütus sees on muidugi pool selline suvine(hiljem panin paaki külmumis vastast vedelikku)
Kas viga võib olla selles, et temp. andur on läbi läinud?
Proovisin plokki ja kütuse filtrit üles soojendada, aga tulemus null.
|
|
|
texas0303
huviline
Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI
|
postitati 21.12.12 08:36
|
|
|
Sul siis äkki see raskem varjant asjast millest Tehnic rääkis üleval pool.
|
|
|
ErikSR
huviline
Registreerunud 27.02.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.12 09:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: texas0303
Tere.
Autoks Audi A6 2,5TDI 85kw mootori koodiga AAT
Jõudis ka selle talve õudus minuni ja enam autot käima ei saa. Sai siis uued eelsüüte küünlad pandud, kütte filter vahetatud, paagis olev sõel üle
vaadatud, uus 100A ja 900 käivitus vooluga aku ja ei midagi. Käisin DIA's autos ja poisid vaatasid ja ütlesid, et süüde on varaja võitu aga muud
öelda ei osanud. Vahetati kütuse filtri peal olev tagasi voolu klapp ära, käivitus muutus märgatavalt paremaks sooja mootoriga. Väljas juba üle -10
kraadi, autot käivitama minnes lasen kaks korda eelsüüdet, ootan relee klõpsu ära ja käivitama hakates lubab, lubab, lubab aga käima ei lähe. Köis
järgi panna ja teise käiguga vaikselt sidurit libistades hüppab kohe käima, mitte et peaks mitut ringi mootorit ringi ajama. Starter tõmba jõuliselt
ja kiiresti.
Foorumis ringi tuiates leidsin palju samasid teemasid, proovitud igasugu nippe ja trikke mida soovitati, aga ei midagi.
Panin siis vag com'i taha ja näitajad olid sellised.
Ise eriti hästi seda vag comi ei jaga, äkki mõni targem oskab nendest näitajatest midagi välja lugeda ja nõu anda.
Tänud ja loodam mõistmist. |
Endal samalaadne seis, (A& 2.5TDI 85kW AAT) külmaga käivitub väga halvasti. Soojalt on poole pöörde pill - ka siis, kui on tunde külma käes
seisnud, kuid plokk on veel nii soe, et küünlaid taha ei pane. Kriitiline piir on minu masinal kuskil -15 ringis, kui on külmem, siis tahab ikka
omajagu ketramist, alla -20 pole enam omal jõul käima saanud. Kui pritsehetk oli tehaseseades (1-2 kraadi), siis võis starterit andma jäädagi,
absoluutselt ei lubanud. Hetkel keerasin 5..6 kraadi peale, mis paljudele siin tähendab poole pöörde käivitust, mul aga hakkab kohe lubama, käima
läheb aga ikkagi halvasti. -10C ringis läheb siiski päris hästi käima, eriti peale "süüte" varasemaks seadmist (3-4 pööret ja käib). Kui peale
käiamist lõpuks käima läheb, on põlemata diisli tossupilv üleval. Pumba kütusekogus on kuskil 4 - 5 vahel, kütusekulu on väga hea (suvel keskmiselt
5-5.5, talvel 6 ringis, sõidan valdavalt pikemaid otsi maanteel) , edasi astub ka hästi.
Piibud on hirmus närud, üks oli täitsa pealt maas, teised olid maru lõdvalt küünalde peal. Sai neid veidi kokkupoole pigistatud (ja ka uued piibud
tellitud), aga pole veel saanud katsetada, kas midagi paremaks läks. Küünaldele muidu tuleb pinge ilusti peale, takistused ka ok. Väike võimalus on,
et küünlad ei lähe korralikult hõõguma, aga hästi ei usu, et kõigil küünaldel selline häda oleks ja üks küünal vast kohe nii halba käivitumist ei
tohiks põhjustada. Starter ketrab minu arust hästi, teine pill (1.9 tdi 66kw) tõmbab veidi uimasemalt, aga käima läheb paugust. Kui uued piibud ei
aita, võtan ette pihustid.
VAG-COMi näitajates sul mingit surmahäda ei paista, pigem su masina väga varajane süüde hõlbustab käivitumist.
|
|
|
texas0303
huviline
Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI
|
postitati 21.12.12 10:05
|
|
|
Kahtlustasin ka pihusteid, aga loll pea tegi teooria et vb külmalt pihustid ei tööta. Valasin 2-3päeva tagasi kuumaveega pihustid üle, et käega
katsudes oli ka kuuma võitu. Ei muutunud mitte midagi. Eile käisin käega piibu juhtmed kõik üle, ja täna hommikul läks kohe käima (max kaks ringi
mootor tõmbas). Auto oli umbes 6 tundi seisnud, aga plokk oli juba nii maha jahtunud et andis eelsüüdet. Aga lootusi ei hellita, eks siin suurema
külmaga paista, mis värk on. Lähen tellin ka täna uued juhtmed ära, sest suutsin kahel piibul plast korpuse ära lõhkuda.
Palju sul juhtmed maksma läksid?
|
|
|
ErikSR
huviline
Registreerunud 27.02.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.12 13:44
|
|
|
Piibud on päris kirved - 17€ kopikatega tükk.
Ma jälle võhikuna arvan, et mittekorras pihusti pihustab soojana ka kehvalt, lihtsalt soojas mootoris süttib ka halvasti pihustatud kütus, külmas aga
mitte.
|
|
|
texas0303
huviline
Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI
|
postitati 22.12.12 21:55
|
|
|
Pääsesin siis vist väga lihtsalt. Kaks hommikut saanud -15'nega auto väga ilusasti käima, mitte mingit ketramist, vaid kaks ringi mootorit starteriga
ringi ajada ja masin tuksub. Aga viga oli naerma ajavalt lihtne, kust ei osanud otsidagi. Ma sain ainult piipude liigutamisega hakkama.
Suured tänud abi eest.
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 25.12.12 16:19
|
|
|
Pole mõtet piipude peale sellist raha raisata - sõber soovitas head retsepti - piibud lõikad maha ja tinutad sinna asemele juhtme o klemmi ja piibu
otstele ka keere peale, mutter külge ja kõvasti kinni ja kõrvetab niiet vähe pole. Pole kunagi hirmu, et need alt veaks. Endal veel tegemata, aga eks
varsti jõuab.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
|