v2ikejoss
huviline
Registreerunud 18.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: A6 , C7, bi-tdi
|
postitati 19.12.12 08:05
|
|
|
A6 C6 käivitus probleem
Tere
Autoks 2007a , A6 , diisel. Nimelt teeb käima pannes väga korraliku traktori häält, terve auto väriseb ja pöörded kõiguvad väga kõvasti. Lihtne-kiire
ja loogiline vastus oleks, et väljas on -18 ja diislid lähevadki teistmoodi ehk käima kui bensukad, aga esiteks eelmine talv polnud kordagi mingit
probleemi, kui seisis päev otsa väljas -20ga läks ka paugust käima. Nüüd on aga öösiti garaais seisnud ja hommikuti soojas garaais käima pannes teeb
juba sellist jama. Millest võib see olla? Käisin alles mõned päevad tagasi VW-koda esinduses diagnostikat tegemas ja seal ei näidanud selle kohta
mingit probleemi
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 19.12.12 08:14
|
|
|
Mina pakuks, et selle sooja - külma - sooja - külma auto loksutamine on paaki paraja kontentsi tekitanud ja see liigub nüüd koos kütusega ilusti läbi
pihustite mootorisse. Autole ei ole never ever hea see soojas garaais hoidmine - rikub tervet autot pidevad ja suured temperatuurimuutused.
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 19.12.12 10:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: v2ikejoss
Tere
Autoks 2007a , A6 , diisel. Nimelt teeb käima pannes väga korraliku traktori häält, terve auto väriseb ja pöörded kõiguvad väga kõvasti. Lihtne-kiire
ja loogiline vastus oleks, et väljas on -18 ja diislid lähevadki teistmoodi ehk käima kui bensukad, aga esiteks eelmine talv polnud kordagi mingit
probleemi, kui seisis päev otsa väljas -20ga läks ka paugust käima. Nüüd on aga öösiti garaais seisnud ja hommikuti soojas garaais käima pannes teeb
juba sellist jama. Millest võib see olla? Käisin alles mõned päevad tagasi VW-koda esinduses diagnostikat tegemas ja seal ei näidanud selle kohta
mingit probleemi |
Mul oli sama case enne eelmise nädala õlivahetust ja ka eelmine talv.
Kuidas sul pöörded kõiguvad? Mul viskas külmaga max 1300 peale silmaga vaadates, nüüd peale käimapanekut (ja peale õlivahetust) visakab 1000-1100
peale ja siis jääb stabiilseks alla tuhande, traktorihäält ei tee ning värinat samuti pole.
(auto on mul alati õues seisnud)
|
|
|
v2ikejoss
huviline
Registreerunud 18.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: A6 , C7, bi-tdi
|
postitati 19.12.12 11:22
|
|
|
Mul kõikusid samamoodi. Nagu aru saan, siis läks Sul peale õlivahetust asi paremaks/korda ?!
Siinkohal tahaksingi üle küsida targematelt. Osad räägivad et autol mootoriõli võiks kesta 15-20000km, sest peale seda ta kaotab oma õige
effektiivsuse. Mul vend on omanud üsna korralike ja uuemaid diisleid, nii Audi kui MB kui ka teisi ja tema pole mitte kunagi ühegi autoga sõitnud sama
õliga üle 20000km. Praegu lappan oma hooldusraamatut ja õlivahetus on tehtud koguaeg 30-35000km pealt. Hetkel on viimasest hooldusest möödas 27000km.
Seega küsimus, kui õige jutt see on, et Audi tahab mingit longlife õli ja 30-40000km panna pole mingi probleem, või võiks ikkagi näiteks siis
praeguses olukorras ja mures ta ära vahetada?
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 19.12.12 11:31
|
|
|
27k km sõitnud õli meie tänaste (ja homse) ilmadega hea seal mootoris ei ole, väitku see audi longlife osakond mis tahab.
Ise üritan 10-15k tagant vahetada.
Eelmine kord vahetasin ~11000km tagasi õli, seega tekib selline olukord üsna ruttu vanast õlist.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 19.12.12 12:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
27k km sõitnud õli meie tänaste (ja homse) ilmadega hea seal mootoris ei ole, väitku see audi longlife osakond mis tahab.
Ise üritan 10-15k tagant vahetada.
Eelmine kord vahetasin ~11000km tagasi õli, seega tekib selline olukord üsna ruttu vanast õlist. |
Lubavad siiski sõita 30 k, samas ka minu õlivahetaja soovitab 15k pealt vahetada. Halvimal juhul 20ne...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
KristoK
huviline
Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.12.12 13:10
|
|
|
Üle 15000km ei sõidaks ühegi õliga, olgu longlife või tavaline. R4 mootoritel millel karterimaht jämedalt poole väiksem, ei sõida üle 10000km.
Selliste temperatuuride juures nagu täna hommikul oli (ca. -20C) soovitaks küll uue õli sisse valada, arvestades et 27000km juba läbi aetu.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.12.12 09:22
|
|
|
Unustage ära see longlife välp meie kliimas ja üle 4-5a. vanuste autode puhul.
Kord aastas või 10-15K km. maksimaalselt on sobiv.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|