Lehekülgi: 1 .. 6 7 8 |
otto
huviline
Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal
Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 24.07.16 07:30
|
|
|
Audi tradition shop aitab difripuksiga.
Edit: paistab, et on otsa saanud selleks korraks
|
|
|
otto
huviline
Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal
Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990
|
postitati 24.07.16 08:40
|
|
|
Polnud seda kohta kohe meeleski, ent ega ei suutnud sealtki leida seda.
Vana puksi peal on koodiks muidu 443599381b
Selline siis.
Ise plaanin
PUR peale minnes seda võtta.
Audi OOOO - Lord Of The Rings
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 26.07.16 19:40
|
|
|
Kui tellima hakkad anna teada. Võtame mitu.
|
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 26.07.16 20:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Kui tellima hakkad anna teada. Võtame mitu. |
Natuke veel kannatada, siis saab Eestist kohapealt ka samasugust asja. Ma lasen paar komplekti teha neid. Ilmselt küll "track" tugevusega mitte
"street" aga vajadusel saab lasta ka pehmemaid teha.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 26.07.16 20:15
|
|
|
Avant kerega sigar vist ei aegu kunagi! Vägahea näeb välja ja kindlasti paneb päid pöörama kui sellega sõidad .
|
|
|
otto
huviline
Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal
Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.08.16 20:08
|
|
|
Anna ka teada, kuidas tüüblid end õigustavad. Mina omal ajal ka üritasin neid paigaldada aga ei õnnestunud.
|
|
|
|
otto
huviline
Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal
Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990
|
postitati 20.08.16 20:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mario81
Anna ka teada, kuidas tüüblid end õigustavad. Mina omal ajal ka üritasin neid paigaldada aga ei õnnestunud. | Said eile juba külge
kohe ära ja mingeid probleeme küll ei esinenud. Mis sul siis nendega oli?
Audi OOOO - Lord Of The Rings
|
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.08.16 22:06
|
|
|
Otsisin teema üles ja mul oli jah hoopis asi liistudes. Mäletasin valesti. Keegi oli juba enne neid kuritarvitanud. Tüübel ei mahtunud vahele, kui
mahtus siis jäi loksuma või kukkus kohe välja.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 20.08.16 23:52
|
|
|
Mingi jama oli vist sellega, et 10v ja 20v liistud on erinevad, paistavad sarnased aga 20v omad on vähe suuremad. Kivikaga pusisime selle kallal umbes
samal ajal kui Mariol veel 20v oli, lõpptulemusena pidime samuti "viimase kolme tüübliga" liistud kinni panema sest 10v omad lihtsalt ei sobinud.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 22.08.16 06:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mario81
Otsisin teema üles ja mul oli jah hoopis asi liistudes. Mäletasin valesti. Keegi oli juba enne neid kuritarvitanud. Tüübel ei mahtunud vahele, kui
mahtus siis jäi loksuma või kukkus kohe välja. |
Olen minagi kuritarvitanud neid liistusid. Just vanade kulunud tüüblite jaoks. Et kuidagigi neid kinni saada. Lõppeks tellisin Revalist uued. Ja pidin
uuesi liistu mudima. Siiani on kestnud, aga jah, uued on kõrvutades pisut peenemad.
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 22.08.16 07:36
|
|
|
10V ja 20V liistutüüblid on erinevad.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
otto
huviline
Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal
Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990
|
postitati 26.03.17 10:51
|
|
|
Tehtud on omajagu.
Septembris ütles esimese hooga ülesse väntvõlli otsas olev kasti peavõlli laager (jooksis laiali). Ja sealt hakkasid asjad järgemööda laiali minema
.
Siduri osa sai värskendatud pidurimeistris ketta näol pluss uus survelaager. Kastile said uued simmerlingid igale poole ja üleüldse sai lõpuks kast
lekkevabaks.
Kastipoolne väntvõlliots sai uue simmeri ja tihendi, koos sellega läks ka karteripõhjale uus tihend mis ootas juba pikemalt oma aega ( punast värvi
oli liiast üle ).
Kardaani vahepukk oli ka puru, see sai pandud bmw oma.
Järgmiseks otsustas ülesse öelda bensupump, see sai asendatud esialgu eelneva sees olnuga aga ei käitunud sellega just kõige paremini. Mingi hetk sai
ka see uus 023 näol, küll mitte kohe.
Sellest veel ei piisanud, lendas ka kaanetihend kahe silku vahelt minema. Egas miskit kaas maha ja igaks juhuks lihvimisse, et saaks 20V plekist
tihendi panna. Kaane poldid läksid ka uued, pärast uutega võrreldes olid vanad ikka siga välja veninud.
Kuna pealmine osa juba maas oli ja üheosaline väljalaske kolle oli veel endiselt peal siis sai usinalt otsima hakata kaheosalist, lõpuks õnnestus ka
leida, sel kohal tänud Treilopile kellele see Facebookis silma jäi.
Tagumine piduriosa sai ka uued kettad ja klotsid. Tagumised lääbad läksid ka välimuse värskendusena saanud näol külge ning osa pukse ka, mille saamine
oli jälle omaette peavalu.
Järeljahutuspump sai ka vahetatud uue näol.
Küünlajuhtmed, jagajakaas, rootor ja lambda uued Boschi toodang.
Hüdrotõukurid uued ja kergemad.
Tühikäigumootor otsustas ka saba anda, see õnnestus lammarist leida täitsa toimivana.
Eks asju sai veel tehtud aga kõik pole täpselt meeles ka enam.
Eriline kirjamees pole ja jutt sai nagu sai, ja kõvasti pildimaterjali ka juurde .
Ja kuna Audisid pole kunagi liiga palju siis tõin ridadesse juurde A6 C4 2.5Tdi Quattro
3X Avant Quattro
Audi OOOO - Lord Of The Rings
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 26.03.17 11:41
|
|
|
Kuskilt meenub, et kui 10v mootoril 20vt kaanetihendit kasutada, siis tuleks ka veesärki kaasa aidata ja kaane tagumisse otsa väljundid tekitada.
Sisuliselt kopeerida 20vt veekollektori lahendust.
Ma pole 10vt ja 20vt kaanetihendeid sellise pilguga võrrelnud, kuid erinevad peaksid olema tihendi veekanalid. See aitab 5nda silindri jahutusele
kaasa, aga vajab ka veekollektorit õigeks toimimiseks.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
otto
huviline
Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal
Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990
|
|
Procon-Ten
klubiliige
Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX
|
postitati 02.05.18 06:30
|
|
|
Kas S6 püstakud läksid alla koos S6 rummudega? Läks autol peale seda esisilla rööbe laiemaks ka?
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 02.05.18 20:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Procon-Ten
Kas S6 püstakud läksid alla koos S6 rummudega? Läks autol peale seda esisilla rööbe laiemaks ka? |
Essi püstakutega läheb rööbe just kitsamaks, kuna C4 sillal on õõts pikem ning kinnituskoht poolraamil samuti veidi laiemalt, kui C3 puhul ning seda
kompenseerib püstak ise. Pildi järgi siin ütleks, et kas aretati vana püstaku külge või kasutatakse flantsi.
|
|
|
sigar101
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.2 quattro 101kw 90a, Audi A6 2,5 TDI quattro 103kw 97a, Audi S6 C4 2,2 20vt quattro 169kw 96a, Seat Leon Top sport
|
postitati 03.05.18 04:16
|
|
|
Ma pakun et V8 õõts ja essi püstak. Essi püstaku ehitus on sama mis sigaril, aga arniiri koonus on jämedam.
Rööbe 2cm+ õõtsad ka pikemad natuke.
Auto hakkab A tähega
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 6 7 8 |