ristot
huviline
Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.04 21:19
|
|
|
Mis vahe on 66kw ja 85 kw b4-st on jutt
On plaan siis endale b4 soetada ja selle auto kohta ei tea veel suurt midagi.Huvitakski mis vahe nendel on ja kumb on parem??
|
|
|
Speiss
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Ford
|
|
nu mida rohkem seda uhkem aga otsingusse:
66kw 85kw
andis päris palju asjalikke vastuseid
|
|
|
ristot
huviline
Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Tänud!!! Nagu ma aru saan siis on 85 kw parem .Millest aga sõltub b4
rool.Olen näinud osadel ilusaid roole(ka audi oma) ja teisi millel on tavaline 80 rool.Ma ei tea mis margi rool nendel teistel on,aga ilusam ta on!?!
|
|
|
drizzle
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5 TDI
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ristot
Tänud!!! Nagu ma aru saan siis on 85 kw parem .Millest aga sõltub b4
rool.Olen näinud osadel ilusaid roole(ka audi oma) ja teisi millel on tavaline 80 rool.Ma ei tea mis margi rool nendel teistel on,aga ilusam ta on!?!
|

Ma pole ühelgi müügis audil mõnd teise margi rooli näinud. Rooli välimuse vahe ehk selles, et kas on turvapadjaga või ilma...
|
|
|
galen
huviline
Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2.6 V6, koda kahene aiatraktor
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja drizzle
Tsitaat: | Esialgne postitaja ristot
millel on tavaline 80 rool.Ma ei tea mis margi rool nendel teistel on,aga ilusam ta on!?! |

Ma pole ühelgi müügis audil mõnd teise margi rooli näinud. Rooli välimuse vahe ehk selles, et kas on turvapadjaga või ilma... |
Ma arvan et ta mõtleb siinkohal sellist:

huvitaks ennastki, et mis puhul on B4 küljes selline rool. Olen vaadanud oma masinast vingemaid B4'si, enamusel ikka tavaline (ja suht kole) rool
küljes, mõnel üksikul selline.
Sportrool ta ka justkui eiole, või on?
ning airbagist pole seal haisugi.
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
|
selline rool on minu arust 92 lõpp ja 93 aastal. Mul endal 92 lõpp ja polstrid ning roool juba uuema tüübi omad (akna äärest nahaga).
mis vahe aga autodel? mu esimene audi oli 66kw ja vahetasin ta 1 aasta pärast 85 se vastu, sel lihtsal põhjusel, et 66 oli minu jaoks liiga lahja. Kui
sõidad ntx tln-tartu vms kus vaja tihti mööda süstida ja kui rahvast ka veel peal, ei olnud võimalik mööda sõita. Ökonoomsem oli küll kui 85 kw.
Juppide kohapealt ma ei oska kommanteerida, vähemalt Tartu lammutustest olen küll kõik vajamineva leidnud ja ega pole suurt vahetanud ka peale
pukside. Ah jaa mõlemal 2 liitrisel ka klapisääred.
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
|
Kui spordist rääkida siis Audi B4'le paigaldatakse ka 2,8l V mootorit! 
|
|
|
tom
huviline
Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw
|
|
kui 85kw mootori juppide leidmisega juba probleeme on siis ma peaks ülce omale kuuli pähe laskma... ptui ptui ptui...
|
|
|
|
ristot
huviline
Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Muidu mõtlesin jah sellist rooli mille pilt siia ülesse on riputatud.Minu meelest on see täiesti suvaliselt autodel,mõnel on ja mõnel mitte.Üldiselt
on siis 85 kw parem.Minek ka veits parem nagu aru saan.Maanteel tahaks ju ka mööda saada mitte teise auto kõrvale seisma jääda ja kõrval sõitjaga tõtt
vaadata.
|
|
|
j.audi
huviline
Registreerunud 10.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant
|
|
66kw kohta ei oska ise midagi öelda aga 85kwon täitsa ok kütet ei võta palju kuid liigub üsna hästi . Ja selline rool on mul originaalis peal aga on
plaan ära vahetada kui kunagi huvi on
|
|
|