Lehekülgi: 1 2 |
Harri_K
huviline
Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.12 13:14
|
|
|
Mis su a6 c4 1.9tdil siis viga oli?
Ostad mu B4 ära ning saad selg sirgelt sõita ja sõita ja.....sõita.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 28.12.12 14:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
Krt mul on kohe "vedanud" viimaste autodega, peab ikka vist mingi kindla ajalooga uuema asja võtma, kuigi lubasin, et ei osta uuemat Audit kui
1997.
|
Potsemu kupil takuju jobanuju mašinu? Eks inimlooma omadus on ju vigadest õppida, enamik meist astuvad samasse ämbrisse ja samale rehale neli korda
järjest. Ega mu "kaastunne" sind kuidagi ei aita. Palun unusta see 1997 piir ja saad ajaraiskamise asemel rohkem sõitu nautida.
Kui muu soust on A8-l enamvähem, siis on mõistlik aeg või isik leida ja see juhtmestik korda teha.
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
B4 on ju esivedu sul . |
Parem on vist sõitev esivedu, kui katkine nelivedu?
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 28.12.12 15:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
Krt mul on kohe "vedanud" viimaste autodega, peab ikka vist mingi kindla ajalooga uuema asja võtma, kuigi lubasin, et ei osta uuemat Audit kui
1997.
|
Potsemu kupil takuju jobanuju mašinu? Eks inimlooma omadus on ju vigadest õppida, enamik meist astuvad samasse ämbrisse ja samale rehale neli korda
järjest. Ega mu "kaastunne" sind kuidagi ei aita. Palun unusta see 1997 piir ja saad ajaraiskamise asemel rohkem sõitu nautida.
Kui muu soust on A8-l enamvähem, siis on mõistlik aeg või isik leida ja see juhtmestik korda teha.
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
B4 on ju esivedu sul . |
Parem on vist sõitev esivedu, kui katkine nelivedu? |
Minu silmis juhtmestiku kordategemine tähendab teise A8 pealt korraliku juhtmestiku mahavõttu ja minu omale installimist. Muu jootmine jms tegevus
mind ei rahulda.
Kuna sul on suhteliselt uus Audi, siis avaldad summa, palju sa selle remontimise ja hoolduse peale oled pannud.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 28.12.12 18:28
|
|
|
Otsus tehtud vist auto edasise saatuse kohta. Hetkel lähevad facelift jupid müüki ja ülejäänu jääb ootama hilisemat saatust.
Kerge mõte juba mootori osas tiksub peas...
|
|
|
|
RevoP
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 28.07.11
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.12 19:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
Otsus tehtud vist auto edasise saatuse kohta. Hetkel lähevad facelift jupid müüki ja ülejäänu jääb ootama hilisemat saatust.
Kerge mõte juba mootori osas tiksub peas... |
Kahju ,et ise seda siin müügil ei näinud, oleks ära võtnud ja korda teinud. Kahjuks igapäev vaatan neid foorumeid ja autokuulutusi aga ei leia sellise hinnaga A8 , aga edu ilusa autoga minupoolt.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 28.12.12 20:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RevoP
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
Otsus tehtud vist auto edasise saatuse kohta. Hetkel lähevad facelift jupid müüki ja ülejäänu jääb ootama hilisemat saatust.
Kerge mõte juba mootori osas tiksub peas... |
Kahju ,et ise seda siin müügil ei näinud oleks ära võtnud ja korda teinud
kahjuks igapäev vaatan neid foorumeid ja autokuulutusi aga ei leia sellise hinnaga A8 aga edu ilusa autoga minupoolt |
Minu silmis läheb selle auto korda tegemisele rohkem raha kui korralik facelift A8 maksab. Kuna ei salli poolikuid lahendusi, siis peab sel autol
vahetama terve elektrijuhtmestiku. Hetkel ei ole tal korralikku kesklukku kuna võti ja pult on facelifti oma, kuid lukud ja vastuvõtjad vana tüübi
omad. Peeglid ei toimi mingit pidi, kuigi on kokkuklappivad. Istmesoojendused ei toimi, samuti ka pooled istmeliigutamis toimingud. Lihtsalt ei tule
voolu peale.
Ideaalselt toimib Navigation Plus ja automaatkast .
Usu mind, soe soovitus on see, et kui just tuttava käest A8 odavalt ei saa, mille puhul tead ajalugu, siis vaata parem tiba kallimaid isendeid. Mina
otsisin ka odavat A8 taga, tulemus on näha.
|
|
|
|
RevoP
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 28.07.11
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.12 20:45
|
|
|
sellessuhtes odava a8 saad kätte odavalt loomulikult ta vajab tegemist ning vähemalt kõik see raha mis sa sinna alla paned tead kuhu sa paned ja tead
,et kõik ilusti ja korralikult sai tehtud. kuigi jah kahjuks endal pole võimalik osta 3000-5000€ eest a8 ja siis nautida sõitu. pigem odavam seisma
panna ja ajapikku teda ideaalseks meisterdada ,sest raha tuleb alati peale aga kohe teda sellises vääringus võtta poleks lihtsalt minu mõtted sellised.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 28.12.12 20:47
|
|
|
Aga sel juhul on võimalus sul ta ära osta. Tee mingi pakkumine ja seedime. RWD masinat ei taha .
Ja tee oma eelmine postitus korda, ennem kui mina klõbistama jõuan!
|
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.13 19:39
|
|
|
Isegi olen kursis kirju ajalooga autodega ja tean mis sa tunned, vahepeal vihastas küll välja ja samas pani naerma mis lahendusi suudavad erinevad
inimesed välja mõelda ja lootes et need ka toimivad.
Endalgi oli vahepeal suur tahe enda liikur mõne A8-sa vastu ära vahetada aga lõpuks jõudsin järeldusele et ei tasu ideaal korras ja teatava ajalooga
liikurit vahetada mingi üllatusmuna vastu.
Jõudu sulle selle isendiga ! Juppide pealt peaks soliidse summa ikka tagasi saama.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 08.01.13 20:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karly
Jõudu sulle selle isendiga ! Juppide pealt peaks soliidse summa ikka tagasi saama. |
Seda peaks nüüd püstolett jupitama...
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 08.01.13 20:49
|
|
|
Ma ei saa sisimas kohe rahu. Ardo, räägi nüüd, milline Audi sinu juurde sõbraks jääb? See jupitamine on kui vana plaat juba. Kõik on tehtav, kui ise
asja juures püsida. Kas tõesti on teema pealkiri A8 selleks, et see oleks teistele näha või sul on kindel soov ja tahtmine omada sellist vanema
generatsiooni luksusmasinat igapäeva sõiduks? Ma ei saa kohe kuidagi enda diislit juppideks teha, seepärast et mul on pre-facelift.
Ära mõista mind valesti, ma lihtsalt püüan selgust saada, et milline Audi sinu maitsele vastab
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 08.01.13 23:15
|
|
|
Kui ma selle audi ostsin, siis sõitsin sellega mingiaeg ja siis ma tundsin et jaa see on see õige. Peale seda tegin ka teema autost kuna teadsin ka
ise et see on ja jääb. Kui hakkasin tegelema elektriprobleemidega, tuli välja et seda autot on lappinud mingisugune lasnamäe isehakanud elektrik.
Kujuta nüüd ette A8 elektrisüsteemi, lõika kõik kimbud mõttes kolmest kohast läbi ja ühenda näpu otsas isoleeriga. Vot siuke pilt avanes selle auto
elektrisüsteemi lahates. Hetkel lammutab seda autot Püstolett ja ma arvan et hiljem võib ta veel lisada midagi huvitavat selle auto kohta.
Ühesõnaga kui ma oleksin inimene kes auto viib probleemi korral teenidusse, sõidaks siiamaani sellega. Aga kui ma tean mis hingeelu autol on kõhus ja
mis tagajärjed võivad asjal olla, siis ei taha ma endale ega ka teistele probleeme sellega. Hommikul ei ole tore leida söestunud alumiiniumkäkki maja
eest. Ning nagu eespool mainiti, siis sellise auto taastamine ei ole rahakotile tervislik.
200 puhul olen juba arvestanud et pool elektrit tuleb ise uus teha. Aga selle ma teostan ise ja nii nagu peab, ning tegemist on klassikalise
haruldusega mis on seda väärt. A8 ei ole seda väärt, kuna 3000- 4000 euriga saab soetada juba ükstapuha mis maitsele vastava A8.
Ja juppire müügiga ei lootnudki ma raha teha, sain suts üle ostuhinna, aga tean et see auto ei saa kellelegi peavalu enam valmistada.
Ning tõesti ma tahan omada tolleaja luksmasinat, eesti teedel mugav, piisavalt võimas, püsib ülihästi teel jne. D3 ja edasi näevad liiga aakuuelikud
välja, D2 FL on juba väliselt eriline. Ja kuluosad ei ole enam üüratult kallid.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 09.01.13 02:29
|
|
|
Ardole tähelepanekuks, et teema tõstetud "endiste" alla.
Pisut mõtteaineks:
Ka endal see D2 lahkamine läbitud tee ja elektrisüsteem oli seal tõesti väga tüütu. Mitte asja keerukus vaid just igasugune ligipääsetavus. Ka mina
mõtlesin oma suhteliselt viisakasse/ideaalsesse korda viidud D2 asemele, mille üks vanahärra kahjuks maha kandis, kohe järgmise uuema võtta, aga võin
vist hetkel küll öelda, et õnneks polnud sel ajal midagi väga ahhetamapanevat turult võtta. Tagantjärgi sai ka selgeks, et D2'l jäi minu jaoks ikkagi
praktilisusest puudu arvestades hetke universaal+nelikvedu+kärukonks parki. Kuna D2 oli põhikasutuses abikaasa käes (sõitis suhteliselt vähe), siis
ise kõvatasin ikkagi sellega kui tuju tuli ja kui pühapäev oli, umbes stiilis nagu oma ex b2 coupega, mis enamjaolt garaazhis seisis ja parenes
(hetkel Zoigi ja Mumu "abiliikur"). Viimased 4-5 aastat on näpud
kõvasti V8 dailydriveri järele sügelenud, aga vaadates kui vähe seda Eesti oludes ära kasutada saab, siis olengi jäänud käega lööma ja puristanud
rahulikult enda jaoks odavate hoolduskuludega v6 quattrotega .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |