zeka
huviline
Registreerunud 12.09.03
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.04 08:54
|
|
|
Diiisel vs TurboDiisel
Tere kxigile, mul on siis selline kusimus, et kas audi 100 tavaline Diisel kxrgsurvepump on sama kxrgsurvepump nagu TurboDiislil?
|
|
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
postitati 24.12.04 09:29
|
|
|
kasuta otsingut!
There's lots of spirit in everyone!!!
|
|
|
|
zeka
huviline
Registreerunud 12.09.03
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.04 10:05
|
|
|
Ei leidnud ühtegi vastust! 
|
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 27.12.04 14:41
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja zeka
Tere kxigile, mul on siis selline kusimus, et kas audi 100 tavaline Diisel kxrgsurvepump on sama kxrgsurvepump nagu TurboDiislil?
|
räägi nüüd mootoritest ka vähe? millise mootori pumpasid sa tahad võrrelda?
|
|
|
zeka
huviline
Registreerunud 12.09.03
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.04 21:01
|
|
|
2.0TDi 74Kw (NC) R5 aga tahan panna 2.0D 51Kw R5 oma!
|
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 28.12.04 09:41
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja zeka
2.0TDi 74Kw (NC) R5 aga tahan panna 2.0D 51Kw R5 oma! |
sellist mootorit ma isegi ei tea nagu seda on 2.0 TDI 74kw aga no väga võimalik et selline asi olemas on
ja kas mitte TDI mootori pump mitte elektrooniline pole? kui on siis vaevalt et selline installimine võimalikuks osutub 
|
|
|
zeka
huviline
Registreerunud 12.09.03
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.04 13:01
|
|
|
TDi see on tavaline turbo diisel koos intercooleriga, ja pump on miite elektrooniline!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.12.04 16:15
|
|
|
Samad nad igatahes ei ole:
CN (51 kW) Bosch VE 35/137
NC (74 kW) Bosch VE 5/10
Suht loogiline ka, et TD-l suurema tootlikkusega pump on...
PS. 2.0TDi-d pole olemas, TD on.
|
|
|
|
Mäks
huviline
Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,9TDI
|
postitati 05.01.05 11:09
|
|
|
Kindlasti ei ole samad. Ma olen näinud TD pumpa tavadiislipeal ilusasti toimimas.. Aga vastupidi ei usu, et asi toimib korrektselt. Kna Td pumbal on
ka veel see Vaakumi vidin, mis vastavalt turbo rõhule reguleerib kas küttesegu või kogust(ei tea kumba).
|
|
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
postitati 20.02.05 12:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zeka
TDi see on tavaline turbo diisel koos intercooleriga, ja pump on miite elektrooniline! |
TDI on OTSEPRITSE-diisel (2 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL)
TD on KEERISKAMBRIGA (1 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL)
|
|
|
Sermon
huviline
Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330xd
|
postitati 20.02.05 12:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus84
Tsitaat: | Algselt postitas: zeka
TDi see on tavaline turbo diisel koos intercooleriga, ja pump on miite elektrooniline! |
TDI on OTSEPRITSE-diisel (2 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL)
TD on KEERISKAMBRIGA (1 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL) |
to margus84: tee endale kõigepealt selgeks millest jutt käib! Niisama pole mõtet targutada IMO
|
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
postitati 20.02.05 12:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sermon
Tsitaat: | Algselt postitas: margus84
Tsitaat: | Algselt postitas: zeka
TDi see on tavaline turbo diisel koos intercooleriga, ja pump on miite elektrooniline! |
TDI on OTSEPRITSE-diisel (2 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL)
TD on KEERISKAMBRIGA (1 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL) |
to margus84: tee endale kõigepealt selgeks millest jutt käib! Niisama pole mõtet targutada IMO |
ma mõtlesin seda, et tdi ei ole tavaline turbodiisel (td) koos intercooleriga, mootori ehituses on märgatav vahe. ega ma ei väitnudki, et tdi-l meh
pump on 
ma tean küll, et antud teema on kõrgsurvepumpadest, kuid selliste valefaktide esitamine jäi lihtsalt silma-kõrva häirima
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 20.02.05 12:44
|
|
|
Tee selgeks, mida tähendab OTSESISSEPRITSE diisel ... sinu nägemus siis sellest
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
|
Uhm
huviline
Registreerunud 05.03.04
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.2TSI - 15
|
postitati 20.02.05 13:15
|
|
|
audi kohta ei tea aga minu vw golf 2 1.6Td-l istub tavadiisli kõrgsurvepump peal. Pumbad pidid ehituselt täpselt samad olema ainultet turbodiisli
pumbal on mingi vaakumijant peal turbo jaoks.
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 20.02.05 13:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus84
pole küll VAG mootorite skeemid, aga puust ja punaseks siis
vanem tüüp (TD näiteks)
[img]C:\Documents and Settings\margus.grahv\Desktop\keeriskambriga.jpg[/img]
uuem tüüp (TDI näiteks)
[img]C:\Documents and Settings\margus.grahv\Desktop\otsepritse.jpg[/img]
noh, pilte ma lisada ei oska, aga vaadake altpoolt
pildid pärit sealt:
http://www.4wheelpartsadventures.com/archive/2004/JULY2004/TECH/tech01/JULY04_TECH01_01.asp |
Otsesissepritsediisel on nn Common rail süsteem ... seda pole TDi alla mõtet toppida.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
postitati 20.02.05 13:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
Tsitaat: | Algselt postitas: margus84
pole küll VAG mootorite skeemid, aga puust ja punaseks siis
vanem tüüp (TD näiteks)
[img]C:\Documents and Settings\margus.grahv\Desktop\keeriskambriga.jpg[/img]
uuem tüüp (TDI näiteks)
[img]C:\Documents and Settings\margus.grahv\Desktop\otsepritse.jpg[/img]
noh, pilte ma lisada ei oska, aga vaadake altpoolt
pildid pärit sealt:
http://www.4wheelpartsadventures.com/archive/2004/JULY2004/TECH/tech01/JULY04_TECH01_01.asp |
Otsesissepritsediisel on nn Common rail süsteem ... seda pole TDi alla mõtet toppida. |
common rail on ühistorupritse (Common rail - (ühisanumapiritse) diiselmootori otsesissepritsesüsteem, milles kõik silindrid varustatakse kütusega
ühise toru kaudu, milles kütust pidevalt rõhu (üle 1000 bar-i) all hoitakse. Kütuse sissepritse toimub elektro-magnetiliste pihustite kaudu. Kogu
sissepritse ja põlemisprotsessi juhib arvuti, nii saavutatakse optimaalseim küttesegu koostis ja seeläbi madalam kütusekulu)
otsepritse ei pea olema ühisanumprise ega ka pumpdüüsidega nagu punase i-ga vw 1.9 tdi 150 hobusene diisel.
otsepritse võib ka olla kõrgsurvepumbaga, nagu 1.9 tdi 66 kw ongi.
kasuta otsingut, enne kui targutad ja vaata ülaloleval lingil paremal olevaid jooniseid-skeeme, kui ingl-keelt ei mõista
|
|
|
mihkel
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: seat leon
|
postitati 12.08.05 15:04
|
|
|
Siin tekkis nüüd mõte et kui utoopiline oleks sellele TD le intercooler juurde ``pookida´´nagu see on TDi l. Halba see vidinas ju ei teeks aga hind
võib ka päris soolaste killast olla ilmselt???
|
|
|