VanDahl
huviline
Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tln,Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.04 06:36
|
|
|
Jama 7a õlirõhuga.
Sai siis õli ära vahetatud, ei teagi mis seal enne sees oli, aga nüüd sai castrol txt (täissünt). Peale ca 50 km sõitu laksust kadunud
õlirõhk(õlirõhukell nullis), tuli põleb ja piiksud ka veel. Seda sooja mootoriga. Peale mootori välja suretamist ja uuest käima panemist kõik korras
jälle kuni ca 2000-2500 pöördeni, siis jälle kukub järsult ära. Külma mootoriga asi ok.
Kus tal see rõhuandur on(v on neid mitu), et saaks meh. mõõta kas ta ikka kukub, v on asi mingis anduris.
|
|
|
martaan
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 24.12.04 08:54
|
|
|
Kas ülerõh kalpp jääb kinni või vigane õlifilter.
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 24.12.04 09:06
|
|
|
Vat nüüd võin ka valetada, kuna ei tea kust ja kuidas täpselt tuleb info sellele õlirõhu näidikule. Aga kui see välja jätta, siis näib kangesti
õlirõhu kontrollseadme kala moodi. See peaks sul asuma rooli all. Minu eelmisel autol pani see segast ja olen kohanud veel õige mitut audit millel
just see segast paneb. Eelmisel autol sai asi lahendatud lihtsalt sellega et sai asi vahelt välja visatud. Seda sai kontrollitud, et rõhu puudumisel
armatuuris tuluke põles ikka, aga lihtsalt asi enam ei kisanud. Seega tuli lihtsalt ise tähele panna mis armatuuris toimub.
Aga jah, kuna ei tea kust kaudu rõhu kell oma info saab, siis võib minu eelnev jutt ka jama olla..
...
|
|
|
|
martaan
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 24.12.04 09:12
|
|
|
Kui jama algas kohe peale õli vahetust ja paigaltati uus filter tuleks vea otsimist sealt alustada ja edasi juba näidikute ja el. juurde
|
|
|
VanDahl
huviline
Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tln,Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.04 16:06
|
|
|
Lukku ära..
Sai siis peale mõningast uurimist isegi õlifiltrini jõutud, läks külge kohe saada olev bemmi (M20) klapiga filter ja asi 'ants'. Ei te siis
mis nad seal forsis mulle andsid v oli lissalt tegemist juhusliku defektiga?
Jõule teile
|
|
|
martaan
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 25.12.04 00:39
|
|
|
Ei kuule seda mitte esimest korda, et õlifilter on vigane. On olnud juhuseid, et filter lendab esimestle minutitel ribadeks!
Ja peale pakendi pole nagu poodi midagi tagasi viia.
|
|
|
VanDahl
huviline
Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tln,Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.12.04 11:31
|
|
|
..ei hakand tagasiviimisega vaeva nägema..
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 25.12.04 15:52
|
|
|
suvalisi filtreid ei tohi külge keerata olgu või Ferrari oma, lihtsalt osadel filtritel on klapid sees teistel pole ja võib juhtuda selline asi, et
seismisel jookseb õlikanalitest õli karterisse tagasi ning pärast käivitust läheb kauem aega kuni õlitus taastub. Aga ka meil on teatud firma
filtritega lõhkemisi juhtunud.
|
|
|
VanDahl
huviline
Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tln,Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.04 03:55
|
|
|
See suur, et sai ju forsist konkreetsele autoleju küsitud...poleks ju tohtind nagu suvaline olla...?
Aga nüüd ju sai hea..polegi nagu enam suurt probleemi
|
|
|
VanDahl
huviline
Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tln,Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.04 12:38
|
|
|
Krt vaatasin elcatsist ja tseki pealt kõik justkui klappis, kas siis võis olla konkreetse isendi(filtri) defekt v?
|
|
|